AlexandraKo Публикувано: 15 януари, 2019 Сподели Публикувано: 15 януари, 2019 (редактирано) преди 38 минути , noshtna_ptica каза: По-големият превод дойде, сега ще чакам и по-малкия 😉 Пак с въпрос. Харесала съм си един апартамент, но е с допълнително заплащане на хавлиите и спалното бельо. Много ме дразни това, когато не става въпрос за хостел - е как ще отидеш в луксозен апартамент и ще спиш в спален чувал? Дразни ме и фактът, че не пише колко се доплаща, още повече, че е с неотменима резервация и мога да попитам, ама след като го наема. В отзивите няма нищо за това плащане, но какво да очаквам? И да рискувам ли или по-добре да си заложа на сигурното? Тия бих ги отсвирила веднага.Ако ти рекат 30 евро за чаршафи и хавлии? Тази неяснота е неприятна. ЗаложИ си на ясни условия.Така мисля аз. Откакто няколко пъти, не догледах ситните букви и после имах ядове, гледам всичко да е ясно. Редактирано 15 януари, 2019 от AlexandraKo 3 1 Връзка към коментар
iMari Публикувано: 15 януари, 2019 Сподели Публикувано: 15 януари, 2019 преди 44 минути , noshtna_ptica каза: По-големият превод дойде, сега ще чакам и по-малкия 😉 Пак с въпрос. Харесала съм си един апартамент, но е с допълнително заплащане на хавлиите и спалното бельо. Много ме дразни това, когато не става въпрос за хостел - е как ще отидеш в луксозен апартамент и ще спиш в спален чувал? Дразни ме и фактът, че не пише колко се доплаща, още повече, че е с неотменима резервация и мога да попитам, ама след като го наема. В отзивите няма нищо за това плащане, но какво да очаквам? И да рискувам ли или по-добре да си заложа на сигурното? Най-вероятно апартамента се предлага и по-други сайтове,където ще имаш контакт с хоста,например Airbnb.А и може да го намериш на по-ниска цена.Може да провериш,като пуснеш описанието на а-та в google. 1 Връзка към коментар
noshtna_ptica Публикувано: 15 януари, 2019 Сподели Публикувано: 15 януари, 2019 преди 22 минути , AlexandraKo каза: Тия бих ги отсвирила веднага.Ако ти рекат 30 евро за чаршафи и хавлии? Тази неяснота е неприятна. ЗаложИ си на ясни условия.Така мисля аз. Откакто няколко пъти, не догледах ситните букви и после имах ядове, гледам всичко да е ясно. И аз така, но е с много висок рейтинг, затова се замислям. Има го и другаде, но не е по-евтин, а в другите сайтове не се споменава за плащане за чаршафи Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 15 януари, 2019 Сподели Публикувано: 15 януари, 2019 В момента, noshtna_ptica каза: И аз така, но е с много висок рейтинг, затова се замислям. Има го и другаде, но не е по-евтин, а в другите сайтове не се споменава за плащане за чаршафи И ние имахме един такъв и носихме чаршафи, че бяхме с колата, а на място се оказа, че всичко си имаше и беше прекрасен. Това обикновено го пише в коментарите. И в Исландия имахме, не го пишеше в условията, но на място ни изненадаха и го пишеше в коментарите, ние не бяхме прочели, че не аз бях правила резервацията, но пък се разправях и ни дадоха безплатно, иначе струваха 3€. 1 Връзка към коментар
Цвете Публикувано: 15 януари, 2019 Сподели Публикувано: 15 януари, 2019 преди 17 минути , noshtna_ptica каза: И аз така, но е с много висок рейтинг, затова се замислям. Има го и другаде, но не е по-евтин, а в другите сайтове не се споменава за плащане за чаршафи Опитай да се обадиш на букинг и да изяснят със собственика ситуацията. Винаги са били отзивчиви. 1 1 Връзка към коментар
noshtna_ptica Публикувано: 15 януари, 2019 Сподели Публикувано: 15 януари, 2019 Хрумва ми, че бих могла да резервирам апартамента за след 6 месеца, когато анулацията е безплатна и да си задам въпроса лично на хоста. Дано му проблесне, че това е инфо, което не е лошо да бъде написано. Но... комбинацията от хотел с неотменима резервация + полет на Раян е доста рисковано начинание, та май ще се въздържа. 1 Връзка към коментар
krasen_denev Публикувано: 15 януари, 2019 Сподели Публикувано: 15 януари, 2019 (редактирано) Приятели,изникна един въпрос и се надявам някой сблъсквал с този казус, да даде малко повече яснота по въпроса?!? Ето и мейла от хотела: Dear Guest, Thank you for booking your stay at the Panorama Apart Hotel. To confirm your arrival please make a deposit: https://www.liqpay.ua/en/checkout/card/i33207953203 (service of Privatbank, the main bank of Ukraine) at the rate of 300 UAH (about 11$) before January 14. If you cancel your reservation one week prior to arrival or earlier the payment is returned to you. We're looking forward to welcoming you in Kamenets-Podolskiy. Have a nice trip and see you soon 🙂 Как става плащането? Опитах да си направя регистрация в liqpay.ua ,но нещо удрям на камък. Изтървах и срока,поради невъзможност от плащане и то поради причини свързани с неяснотата за това плащане. Дайте съвет! Редактирано 15 януари, 2019 от krasen_denev Връзка към коментар
aleksandrina Публикувано: 15 януари, 2019 Сподели Публикувано: 15 януари, 2019 16 minutes ago, krasen_denev said: Приятели,изникна един въпрос и се надявам някой сблъсквал с този казус, да даде малко повече яснота по въпроса?!? Ето и мейла от хотела: Dear Guest, Thank you for booking your stay at the Panorama Apart Hotel. To confirm your arrival please make a deposit: https://www.liqpay.ua/en/checkout/card/i33207953203 (service of Privatbank, the main bank of Ukraine) at the rate of 300 UAH (about 11$) before January 14. If you cancel your reservation one week prior to arrival or earlier the payment is returned to you. We're looking forward to welcoming you in Kamenets-Podolskiy. Have a nice trip and see you soon 🙂 Как става плащането? Опитах да си направя регистрация в liqpay.ua ,но нещо удрям на камък. Изтървах и срока,поради невъзможност от плащане и то поради причини свързани с неяснотата за това плащане. Дайте съвет! Защо не пишете на хоста да го питате какво е това плащане? Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 15 януари, 2019 Сподели Публикувано: 15 януари, 2019 Позволявам си да тагна @DaBo, доколкото знам живее в Украйна и може би знае. Имах подобен казус при пътуването в Русия, където от един хотел резервиран през booking ми поискаха подобно плащане през водещата руска банка, но беше прекалено сложно и ги отсвирих. Явно разчитат основно на местни туристи и по тия ширини е нормална практика. 1 Връзка към коментар
DaBo Публикувано: 15 януари, 2019 Сподели Публикувано: 15 януари, 2019 О, нищо подобно тук не ме учудва, ама не знам как да помогна. Тук всичко, което купуваш онлайн например, трябва да ходиш да го плащаш или на банкоматите в банките, или на едни странни машинки по магазините. Не искат да плащат данъци, не искат да се осигуряват на пълна заплата... Луда им работа! @krasen_denev, ако искаш, тези дни мога да мина оттам и да ги питам на място какво, що! Ако трябва, мога и да оставя аз депозита, той всъщност е 10 евро. Или да попитам какъв е този сайт за регистрация на кредитната карта. Няма да се учудя да е нещо като украинския пей-пал, но да работи само с местни карти. 1 Връзка към коментар
Zara Публикувано: 15 януари, 2019 Сподели Публикувано: 15 януари, 2019 (редактирано) Това тагване незнам как става, та ще отговоря на две от питанията: 1. Понякога при записа, че се дължи допълнително плащане за спално бельо и хавлии се има предвид, че въпросните не се сменят по време на целия престой, а когато изрично пожелаете да бъде направено, то се дължи такса. Някъде в мненията за хотела е споменавано, а на други места- в самата информация за хотела. Пишете им и попитайте или търсете представяне на същия хотел в други сайтове и вижте още мнения. Това обикновено гостите го отбелязват. 2. По повод сваляне на хотел от сайта на Букинг. Имала съм такива 2 случая. Преди няколко години за Варшава- предложиха ми други хотели, дори по- „лъскави” от избрания, но в периферията, а първоначалния беше на входа на Стария град. Само губене на време в преписки беше. Накрая отказах замяната и си взех друг хотел, вече на по-висока цена. Втория случай беше есента на 2018г. в Атина. Ранна резервация с предплащане на цялата сума поради направо символична цена...и отказ поради сваляне от сайта. Нито ми предложиха друг апартамент, нито подеха разговор по темата. Да не говорим, че 3месеца се разправях да ми върнат предплатената сума. Та съвета ми е направо да си търсите ново място и да не разчитате много на Букинг. П.П. За да не съм черногледа ще кажа, че имах резервиран хотел с паркинг в широк център на София без право на отказ, който Букинг ми замени в деня за настаняване поради непредвидени обстоятелства и отпадането на необходимостта от паркинг, но пък задължително локация в самия център. Дори 1% не хранех надежда, но позвъних за всеки случай и девойката за 10мин. уреди нещата с първия хотел да анулира резервацията. Но това по-скоро е голямо изключение. Редактирано 15 януари, 2019 от Zara 1 Връзка към коментар
Goal & Boss Публикувано: 15 януари, 2019 Сподели Публикувано: 15 януари, 2019 @krasen_denev, за плащания към постсъветските държави, без балтийските, можеш да пробваш през системите на Деньги онлайн, Яндекс деньги и най.мощната от трите - Webmoney. Има, разбира се, и много други платежни услуги, но те не са достъпни от Европа. А тези трите конкретно са включени в услугите на Cashterminal. Бъди подготвен за дървени обменни курсове и разни такси за преводите. За директно плащане с карта - забрави! 1 Връзка към коментар
mangysta Публикувано: 16 януари, 2019 Сподели Публикувано: 16 януари, 2019 Здравейте, В рамките на една седмица три пъти ми блокират профила. Получавам съобщение, в което ми казват, че за моя сигурност ми заключват профила и да си въведа паролата. Мейла е noreply от Холандия. Искам да го препратя на българския букинг, за да разбера какво става, но не намирам мейл. На кой имейл да го препратя? Връзка към коментар
aleksandrina Публикувано: 16 януари, 2019 Сподели Публикувано: 16 януари, 2019 5 minutes ago, mangysta said: Здравейте, В рамките на една седмица три пъти ми блокират профила. Получавам съобщение, в което ми казват, че за моя сигурност ми заключват профила и да си въведа паролата. Мейла е noreply от Холандия. Искам да го препратя на българския букинг, за да разбера какво става, но не намирам мейл. На кой имейл да го препратя? Звъннете им: София Телефон: + 359 2 425 3700 (работно време) Факс: +359 2 425 3749 Връзка към коментар
iMari Публикувано: 16 януари, 2019 Сподели Публикувано: 16 януари, 2019 преди 7 минути , mangysta каза: Здравейте, В рамките на една седмица три пъти ми блокират профила. Получавам съобщение, в което ми казват, че за моя сигурност ми заключват профила и да си въведа паролата. Мейла е noreply от Холандия. Искам да го препратя на българския букинг, за да разбера какво става, но не намирам мейл. На кой имейл да го препратя? Последно съм комуникирала с customer.service@booking.com.Сигурен ли си,че букинг пращат тези мейли? Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 16 януари, 2019 Сподели Публикувано: 16 януари, 2019 аз съм получавал мейли от noreply и cs-noreply@booking.com техни са мейлите Връзка към коментар
Yabandzhieva Публикувано: 19 януари, 2019 Сподели Публикувано: 19 януари, 2019 Имам следния казус, вчера ми приключи престоя в хотел в Дубай.Първият ден ми изтеглиха пари от картата за първата нощувка, а остатъка платих в брой. Няколко часа преди да си тръгна получих мейл от букинг, че резервацията ми е анулирана, защото имало проблем с картата ми и не дължа неустойки. Питах в хотела как така в последния ден ми анулират вече минала резервация, казаха да не се притеснявам, че ще ми дадат фактура, че съм платила. Предполагам, че цялата работа е за да не плащат на букинг, но резервацията ми е през уиз и съответно си искам кредита. Какво ще ме посъветвате да направя? Благодаря Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 19 януари, 2019 Сподели Публикувано: 19 януари, 2019 Явно не искат да плащат комисионни на букинг. Освен да се разправяш няма какво друго да направиш, и пак изхода не е много сигурен Връзка към коментар
Гост Публикувано: 19 януари, 2019 Сподели Публикувано: 19 януари, 2019 Преди 1 час, Yabandzhieva каза: Имам следния казус, вчера ми приключи престоя в хотел в Дубай.Първият ден ми изтеглиха пари от картата за първата нощувка, а остатъка платих в брой. Няколко часа преди да си тръгна получих мейл от букинг, че резервацията ми е анулирана, защото имало проблем с картата ми и не дължа неустойки. Питах в хотела как така в последния ден ми анулират вече минала резервация, казаха да не се притеснявам, че ще ми дадат фактура, че съм платила. Предполагам, че цялата работа е за да не плащат на букинг, но резервацията ми е през уиз и съответно си искам кредита. Какво ще ме посъветвате да направя? Благодаря Имаш ли снимки от престоя си в хотела? Оспорвай до последно. Връзка към коментар
mililia Публикувано: 19 януари, 2019 Сподели Публикувано: 19 януари, 2019 Ами, вземете си фактура, че сте платили. Ако имате банкиране си извадете доказателство от движението по кредитната карта и това, че хотелът е изтеглил пари и ги пратете на букинг. Отделно си искайте кредита със същите доказателства. Връзка към коментар
Yabandzhieva Публикувано: 19 януари, 2019 Сподели Публикувано: 19 януари, 2019 преди 10 минути , mililia каза: Ами, вземете си фактура, че сте платили. Ако имате банкиране си извадете доказателство от движението по кредитната карта и това, че хотелът е изтеглил пари и ги пратете на букинг. Отделно си искайте кредита със същите доказателства. Ще им пратя извлечение, фактура и снимки и ще видим какво ще стане. Благодаря Връзка към коментар
Yabandzhieva Публикувано: 21 януари, 2019 Сподели Публикувано: 21 януари, 2019 На 19.01.2019 г. в 18:10, Yabandzhieva каза: Имам следния казус, вчера ми приключи престоя в хотел в Дубай.Първият ден ми изтеглиха пари от картата за първата нощувка, а остатъка платих в брой. Няколко часа преди да си тръгна получих мейл от букинг, че резервацията ми е анулирана, защото имало проблем с картата ми и не дължа неустойки. Питах в хотела как така в последния ден ми анулират вече минала резервация, казаха да не се притеснявам, че ще ми дадат фактура, че съм платила. Предполагам, че цялата работа е за да не плащат на букинг, но резервацията ми е през уиз и съответно си искам кредита. Какво ще ме посъветвате да направя? Благодаря Малко информация по моя казус, реших първо да се обадя на букинг, от там казаха, че ще се свържат с хотела и до 15 минути ще ми върнат обаждане. Отговора им беше, че ще се свържат с уиз да ми начислят кредита и че от хотела се извиняват за причиненото неудобство. Не трябва да правя нищо друго. Ще видим дали ще стане така както казват. 2 Връзка към коментар
Ivko Публикувано: 21 януари, 2019 Сподели Публикувано: 21 януари, 2019 (редактирано) Имам въпрос, който никога не съм си поставял относно плащането. Има ли значение в каква валута ще избирам при евентуално плащане на резервация. Примерно ако плащам в лв с карта в лв отсрещната страна предполагам си дърпат сумата в евро и плащам превалутиране. И ако е така то тогава по-добре да плащам в евро с карта в евро?! Редактирано 21 януари, 2019 от Ivko Връзка към коментар
ShaMan-H_Fel Публикувано: 21 януари, 2019 Сподели Публикувано: 21 януари, 2019 @Ivko Предполагам, че говориш за плащане предварително, не на място. Доколкото си спомням, имаше изрично написано, че цените се плащат в местна валута и всичко друго на сайта е ориентировъчно. Така че, да ако местната валута е евро, ще платиш в евро. Превалутирането трябва да стане в банката издател на картата или поне аз така си мисля. Курса може да е дървен или да не е. В зависимост от твоята банка. Винаги е по-изгодно да плащаш в евро с карта в евро. Няма да мислиш за курсове и т.под. Макар че, когато се касае за евро, разликите в курсовете са минимални. 1 Връзка към коментар
Ivko Публикувано: 21 януари, 2019 Сподели Публикувано: 21 януари, 2019 (редактирано) преди 20 минути , ShaMan-H_Fel каза: @Ivko Предполагам, че говориш за плащане предварително, не на място. Да именно, значи за по-лесно смятане си избираме валута в лв, както аз си държа винаги акаунта и винаги съм плащал в лв, а сега се замислих, че в разбивката на цената винаги ми е давало приблизителна сума в евро. Значи ще си вкарам картата в евро, която ми е и ще си плащам с нея въпреки,че за да я захраня внасям пари в лв и пак според банката има превалутиране и в случая ще гледам на коя карта няма такса за плащане в чужбина. А как стоят нещата ако се резервира през Уиз линка и избереш резервацията в лв и съответно в евро? Според валутата на мястото за настаняване в тази валута ти превеждат кешбек-а или според валутата в която си направил резервацият? Редактирано 21 януари, 2019 от Ivko Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега