Прескочи до съдържание

Въпрос за booking.com


tonik

Препоръчани мнения

преди 38 минути , noshtna_ptica каза:

По-големият превод дойде, сега ще чакам и по-малкия 😉

Пак с въпрос. Харесала съм си един апартамент, но е с допълнително заплащане на хавлиите и спалното бельо. Много ме дразни това, когато не става въпрос за хостел - е как ще отидеш в луксозен апартамент и ще спиш в спален чувал? Дразни ме и фактът, че не пише колко се доплаща, още повече, че е с неотменима резервация и мога да попитам, ама след като го наема. В отзивите няма нищо за това плащане, но какво да очаквам? И да рискувам ли или по-добре да си заложа на сигурното?

Тия бих ги отсвирила  веднага.Ако ти рекат 30 евро за чаршафи и хавлии?

Тази неяснота е неприятна.

ЗаложИ си на ясни условия.Така мисля аз. Откакто няколко пъти, не догледах ситните букви и после имах ядове, гледам всичко да е ясно.

Редактирано от AlexandraKo
  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 44 минути , noshtna_ptica каза:

По-големият превод дойде, сега ще чакам и по-малкия 😉

Пак с въпрос. Харесала съм си един апартамент, но е с допълнително заплащане на хавлиите и спалното бельо. Много ме дразни това, когато не става въпрос за хостел - е как ще отидеш в луксозен апартамент и ще спиш в спален чувал? Дразни ме и фактът, че не пише колко се доплаща, още повече, че е с неотменима резервация и мога да попитам, ама след като го наема. В отзивите няма нищо за това плащане, но какво да очаквам? И да рискувам ли или по-добре да си заложа на сигурното?

Най-вероятно апартамента се предлага и по-други сайтове,където ще имаш контакт с хоста,например Airbnb.А и може да го намериш на по-ниска цена.Може да провериш,като пуснеш описанието на а-та  в google.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 22 минути , AlexandraKo каза:

Тия бих ги отсвирила  веднага.Ако ти рекат 30 евро за чаршафи и хавлии?

Тази неяснота е неприятна.

ЗаложИ си на ясни условия.Така мисля аз. Откакто няколко пъти, не догледах ситните букви и после имах ядове, гледам всичко да е ясно.

И аз така, но е с много висок рейтинг, затова се замислям.

Има го и другаде, но не е по-евтин, а в другите сайтове не се споменава за плащане за чаршафи

Връзка към коментар
В момента, noshtna_ptica каза:

И аз така, но е с много висок рейтинг, затова се замислям.

Има го и другаде, но не е по-евтин, а в другите сайтове не се споменава за плащане за чаршафи

И ние имахме един такъв и носихме чаршафи, че бяхме с колата, а на място се оказа, че всичко си имаше и беше прекрасен. Това обикновено го пише в коментарите. И в Исландия имахме, не го пишеше в условията, но на място ни изненадаха и го пишеше в коментарите, ние не бяхме прочели, че не аз бях правила резервацията, но пък се разправях и ни дадоха безплатно, иначе струваха 3€.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 17 минути , noshtna_ptica каза:

И аз така, но е с много висок рейтинг, затова се замислям.

Има го и другаде, но не е по-евтин, а в другите сайтове не се споменава за плащане за чаршафи

Опитай да се обадиш на букинг и да изяснят със собственика ситуацията. Винаги са били отзивчиви.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Хрумва ми, че бих могла да резервирам апартамента за след 6 месеца, когато анулацията е безплатна и да си задам въпроса лично на хоста. Дано му проблесне, че това е инфо, което не е лошо да бъде написано. 

Но... комбинацията от хотел с неотменима резервация + полет на Раян е доста рисковано начинание, та май ще се въздържа.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Приятели,изникна един въпрос и се надявам някой сблъсквал с този казус, да даде малко повече яснота по въпроса?!?

Ето и мейла от хотела:

Dear Guest, 
Thank you for booking your stay at the Panorama Apart Hotel. To confirm your arrival please make a deposit: https://www.liqpay.ua/en/checkout/card/i33207953203
(service of Privatbank, the main bank of Ukraine) at the rate of 300 UAH (about 11$) before January 14. If you cancel your reservation one week prior to arrival or earlier the payment is returned to you. We're looking forward to welcoming you in Kamenets-Podolskiy. Have a nice trip and see you soon 🙂

 

 Как става плащането? Опитах да си направя регистрация в liqpay.ua ,но нещо удрям на камък. Изтървах и срока,поради невъзможност от плащане и то поради причини свързани с неяснотата за това плащане. Дайте съвет!

Редактирано от krasen_denev
Връзка към коментар
16 minutes ago, krasen_denev said:

Приятели,изникна един въпрос и се надявам някой сблъсквал с този казус, да даде малко повече яснота по въпроса?!?

Ето и мейла от хотела:

Dear Guest, 
Thank you for booking your stay at the Panorama Apart Hotel. To confirm your arrival please make a deposit: https://www.liqpay.ua/en/checkout/card/i33207953203
(service of Privatbank, the main bank of Ukraine) at the rate of 300 UAH (about 11$) before January 14. If you cancel your reservation one week prior to arrival or earlier the payment is returned to you. We're looking forward to welcoming you in Kamenets-Podolskiy. Have a nice trip and see you soon 🙂

 

 Как става плащането? Опитах да си направя регистрация в liqpay.ua ,но нещо удрям на камък. Изтървах и срока,поради невъзможност от плащане и то поради причини свързани с неяснотата за това плащане. Дайте съвет!

Защо не пишете на хоста да го питате какво е това плащане? 

Връзка към коментар

Позволявам си да тагна @DaBo,  доколкото знам живее в Украйна и може би знае. 

 

Имах подобен казус при пътуването в Русия,  където от един хотел резервиран през booking  ми поискаха подобно плащане през водещата руска банка,  но беше прекалено сложно и ги отсвирих.  Явно разчитат основно на местни туристи и по тия ширини е нормална практика. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

О, нищо подобно тук не ме учудва, ама не знам как да помогна. Тук всичко, което купуваш онлайн например, трябва да ходиш да го плащаш или на банкоматите в банките, или на едни странни машинки по магазините. Не искат да плащат данъци, не искат да се осигуряват на пълна заплата... Луда им работа!

@krasen_denev, ако искаш, тези дни мога да мина оттам и да ги питам на място какво, що! Ако трябва, мога и да оставя аз депозита, той всъщност е 10 евро. Или да попитам какъв е този сайт за регистрация на кредитната карта. Няма да се учудя да е нещо като украинския пей-пал, но да работи само с местни карти.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Това тагване незнам как става, та ще отговоря на две от питанията:

1. Понякога при записа, че се дължи допълнително плащане за спално бельо и хавлии се има предвид, че въпросните не се сменят по време на целия престой, а когато изрично пожелаете да бъде направено, то се дължи такса. Някъде в мненията за хотела е споменавано, а на други места- в самата информация за хотела. Пишете им и попитайте или търсете представяне на същия хотел в други сайтове и вижте още мнения. Това обикновено гостите го отбелязват.

2. По повод сваляне на хотел от сайта на Букинг.

Имала съм такива 2 случая. Преди няколко години за Варшава- предложиха ми други хотели, дори по- „лъскави” от избрания, но в периферията, а първоначалния беше на входа на Стария град. Само губене на време в преписки беше. Накрая отказах замяната и си взех друг хотел, вече на по-висока цена.

Втория случай беше есента на 2018г. в Атина. Ранна резервация с предплащане на цялата сума поради направо символична цена...и отказ поради сваляне от сайта. Нито ми предложиха друг апартамент, нито подеха разговор по темата. Да не говорим, че 3месеца се разправях да ми върнат предплатената сума.

Та съвета ми е направо да си търсите ново място и да не разчитате много на Букинг.

П.П. За да не съм черногледа ще кажа, че имах резервиран хотел с паркинг в широк център на София без право на отказ, който Букинг ми замени в деня за настаняване поради непредвидени обстоятелства и отпадането на необходимостта от паркинг, но пък задължително локация в самия център. Дори 1% не хранех надежда, но позвъних за всеки случай и девойката за 10мин. уреди нещата с първия хотел да анулира резервацията.

Но това по-скоро е голямо изключение.

 

Редактирано от Zara
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

@krasen_denev, за плащания към постсъветските държави, без балтийските, можеш да пробваш през системите на Деньги онлайн, Яндекс деньги и най.мощната от трите - Webmoney. Има, разбира се, и много други платежни услуги, но те не са достъпни от Европа. А тези трите конкретно са включени в услугите на Cashterminal. Бъди подготвен за дървени обменни курсове и разни такси за преводите. За директно плащане с карта - забрави!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Здравейте,

В рамките на една седмица три пъти ми блокират профила. Получавам съобщение, в което ми казват, че за моя сигурност ми заключват профила и да си въведа паролата. Мейла е noreply от Холандия.

Искам да го препратя на българския букинг, за да разбера какво става, но не намирам мейл. На кой имейл да го препратя?

Връзка към коментар
5 minutes ago, mangysta said:

Здравейте,

В рамките на една седмица три пъти ми блокират профила. Получавам съобщение, в което ми казват, че за моя сигурност ми заключват профила и да си въведа паролата. Мейла е noreply от Холандия.

Искам да го препратя на българския букинг, за да разбера какво става, но не намирам мейл. На кой имейл да го препратя? 

Звъннете им:

София

Телефон: + 359 2 425 3700 (работно време)

Факс: +359 2 425 3749

Връзка към коментар
преди 7 минути , mangysta каза:

Здравейте,

В рамките на една седмица три пъти ми блокират профила. Получавам съобщение, в което ми казват, че за моя сигурност ми заключват профила и да си въведа паролата. Мейла е noreply от Холандия.

Искам да го препратя на българския букинг, за да разбера какво става, но не намирам мейл. На кой имейл да го препратя?

Последно съм комуникирала с customer.service@booking.com.Сигурен ли си,че букинг пращат тези мейли?

Връзка към коментар

Имам следния казус, вчера ми приключи престоя в хотел в Дубай.Първият ден ми изтеглиха пари от картата за първата нощувка, а остатъка платих в брой. Няколко часа преди да си тръгна получих мейл от букинг, че резервацията ми е анулирана, защото имало проблем с картата ми и не дължа неустойки. Питах в хотела как така в последния ден ми анулират вече минала резервация, казаха да не се притеснявам, че ще ми дадат фактура, че съм платила. Предполагам, че цялата работа е за да не плащат на букинг, но резервацията ми е през уиз и съответно си искам кредита. Какво ще ме посъветвате да направя? Благодаря

Връзка към коментар

Явно не искат да плащат комисионни на букинг. Освен да се разправяш няма какво друго да направиш, и пак изхода не е много сигурен

Връзка към коментар
Преди 1 час, Yabandzhieva каза:

Имам следния казус, вчера ми приключи престоя в хотел в Дубай.Първият ден ми изтеглиха пари от картата за първата нощувка, а остатъка платих в брой. Няколко часа преди да си тръгна получих мейл от букинг, че резервацията ми е анулирана, защото имало проблем с картата ми и не дължа неустойки. Питах в хотела как така в последния ден ми анулират вече минала резервация, казаха да не се притеснявам, че ще ми дадат фактура, че съм платила. Предполагам, че цялата работа е за да не плащат на букинг, но резервацията ми е през уиз и съответно си искам кредита. Какво ще ме посъветвате да направя? Благодаря

Имаш ли снимки от престоя си в хотела? Оспорвай до последно. 

Връзка към коментар

Ами, вземете си фактура, че сте платили. Ако имате банкиране си извадете доказателство от движението по кредитната карта и това, че хотелът е изтеглил пари и ги пратете на букинг. Отделно си искайте кредита със същите доказателства. 

Връзка към коментар
преди 10 минути , mililia каза:

Ами, вземете си фактура, че сте платили. Ако имате банкиране си извадете доказателство от движението по кредитната карта и това, че хотелът е изтеглил пари и ги пратете на букинг. Отделно си искайте кредита със същите доказателства. 

Ще им пратя извлечение, фактура и снимки и ще видим какво ще стане. Благодаря

Връзка към коментар
На 19.01.2019 г. в 18:10, Yabandzhieva каза:

Имам следния казус, вчера ми приключи престоя в хотел в Дубай.Първият ден ми изтеглиха пари от картата за първата нощувка, а остатъка платих в брой. Няколко часа преди да си тръгна получих мейл от букинг, че резервацията ми е анулирана, защото имало проблем с картата ми и не дължа неустойки. Питах в хотела как така в последния ден ми анулират вече минала резервация, казаха да не се притеснявам, че ще ми дадат фактура, че съм платила. Предполагам, че цялата работа е за да не плащат на букинг, но резервацията ми е през уиз и съответно си искам кредита. Какво ще ме посъветвате да направя? Благодаря

Малко информация по моя казус, реших първо да се обадя на букинг, от там казаха, че ще се свържат с хотела и до 15 минути ще ми върнат обаждане. Отговора им беше, че ще се свържат с уиз да ми начислят кредита и че от хотела се извиняват за причиненото неудобство. Не трябва да правя нищо друго. Ще видим дали ще стане така както казват.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Имам въпрос, който никога не съм си поставял относно плащането. Има ли значение в каква валута ще избирам при евентуално плащане на резервация. Примерно ако плащам в лв с карта в лв отсрещната страна предполагам си дърпат сумата в евро и плащам превалутиране. И ако е така то тогава по-добре да плащам в евро с карта в евро?!

Редактирано от Ivko
Връзка към коментар

@Ivko Предполагам, че говориш за плащане предварително, не на място. Доколкото си спомням, имаше изрично написано, че цените се плащат в местна валута и всичко друго на сайта е ориентировъчно. Така че, да ако местната валута е евро, ще платиш в евро. Превалутирането трябва да стане в банката издател на картата или поне аз така си мисля. Курса може да е дървен или да не е. В зависимост от твоята банка.

 

Винаги е по-изгодно да плащаш в евро с карта в евро. Няма да мислиш за курсове и т.под. Макар че, когато се касае за евро, разликите в курсовете са минимални.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 20 минути , ShaMan-H_Fel каза:

@Ivko Предполагам, че говориш за плащане предварително, не на място.

Да именно, значи за по-лесно смятане си избираме валута в лв, както аз си държа винаги акаунта и винаги съм плащал в лв, а сега се замислих, че в разбивката на цената винаги ми е давало приблизителна сума в евро. Значи ще си вкарам картата в евро, която ми е и ще си плащам с нея въпреки,че за да я захраня внасям пари в лв и пак според банката има превалутиране и в случая ще гледам на коя карта няма такса за плащане в чужбина.

А как стоят нещата ако се резервира през Уиз линка и избереш резервацията в лв и съответно в евро? Според валутата на мястото за настаняване в тази валута ти превеждат кешбек-а или според валутата в която си направил резервацият?

Редактирано от Ivko
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.