Прескочи до съдържание

Въпрос за booking.com


tonik

Препоръчани мнения

Ами самото Милано не е под карантина, а препоръките на МВнР не са задължителни (и надали някой извън България им обръща внимание). 

Ако летиш с България Еър може да пробваш да им изтъкнеш, че няма как да стигнеш дотам, иначе ако няма добра воля, те не са длъжни

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 минута , neuromancer каза:

Ами самото Милано не е под карантина, а препоръките на МВнР не са задължителни. 

Ако летиш с България Еър може да пробваш да им изтъкнеш, че няма как да стигнеш дотам, иначе ако няма добра воля, те не са длъжни

Не летя с тях, но им казах обратното по телефона - не помогна. Booking твърдят, че парите вече са преведени на собственика и не зависи от тях да бъдат върнати. Единствено могат да съдействат, ако до 12 март когато е нощувката, Милано бъде поставен под карантина.

Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Здравейте

Канцелирах 2 резервации през booking. Бяха неотменяеми , но едната ми я канцелираха веднага , другата след 5 минути . Платил съм ги през booking и двете . Кога мога да очаквам да ми върнат парите? Имам и една друга резервация в която Хотела си дръпна парите и сега се опитвам и нея да канцелирам , ако се съгласят кога да очаквам да ми върнат парите?

Поздрави

Връзка към коментар
Преди 1 час, ivan69 каза:

Здравейте

Канцелирах 2 резервации през booking. Бяха неотменяеми , но едната ми я канцелираха веднага , другата след 5 минути . Платил съм ги през booking и двете . Кога мога да очаквам да ми върнат парите? Имам и една друга резервация в която Хотела си дръпна парите и сега се опитвам и нея да канцелирам , ако се съгласят кога да очаквам да ми върнат парите?

Поздрави

До 14 работни дни.

Връзка към коментар
преди 25 минути , nazional каза:

Привет,

Как се свързахте и какво писахте на съпорта на booking, за да възстановят сумата по неотменяеми резервации?

Писах на съпорта, отговорът беше, че са препратили запитването до хотела. Отделно писах и на хотела. За съжаление хотелът отказа възстановяване за 4 н. в Барселона от 7 април. От вчера Испания въведоха много по-строги мерки, не знам дали пак да пиша? Всичко е на добра воля от страна на хотела, щом е с невъзвръщаема стойност резервацията. 😞

  • Шок 2
Връзка към коментар

Ясно, ще е забавно значи, аз бих ги тормозил пак предвид какво се случва в Барселона точно. Иначе през помощен център за клиенти секцията на сайта ли се свързахте или по друг канал (не ми е съвсем user friendly баш тази секция на техния сайт)?

Връзка към коментар
преди 4 минути , nazional каза:

Ясно, ще е забавно значи, аз бих ги тормозил пак предвид какво се случва в Барселона точно. Иначе през помощен център за клиенти секцията на сайта ли се свързахте или по друг канал (не ми е съвсем user friendly баш тази секция на техния сайт)?

През помощния център за клиенти в сайта на booking и отделно писах емайл на електронната поща на хотела. Пак ще ги тормозя, въпреки отказа им. Просто не е коректно във връзка с обстановката в цял свят. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Вчера си отмених резервацията в Мадрид за края на месеца. Първо звъннах в хотела, момичето беше много любезно, каза ми, че мога директно от профила ми в Booking да канселирам резервацията, без да заплащам нищо, заради извънредното положение в Испания в момента. Влязох, видях, че в червено ми излиза специален надпис (имам право до 14 дни и 22 часа да канселирам безплатно, защото дотогава е обявено извънредното положение) канселирах, даде ми опции, чрез които да отговоря защо съм канселирала, писах, че е заради Коронавируса и пълната забрана за пътуване и това беше. 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
Преди 1 час, Djulka каза:

Вчера си отмених резервацията в Мадрид за края на месеца. Първо звъннах в хотела, момичето беше много любезно, каза ми, че мога директно от профила ми в Booking да канселирам резервацията, без да заплащам нищо, заради извънредното положение в Испания в момента. Влязох, видях, че в червено ми излиза специален надпис (имам право до 14 дни и 22 часа да канселирам безплатно, защото дотогава е обявено извънредното положение) канселирах, даде ми опции, чрез които да отговоря защо съм канселирала, писах, че е заради Коронавируса и пълната забрана за пътуване и това беше. 

Извинете, резервацията с невъзвръщаема стойност ли беше? 

Връзка към коментар
преди 10 минути , a6olq каза:

Извинете, резервацията с невъзвръщаема стойност ли беше? 

Да. Почти я бях отписала, ама викам защо пък да не опитам, и в крайна сметка се оказа, че си е било много правилно да проверя. 

Връзка към коментар

И аз успях да си канцелирам последната резервация за Тайланд . Резервацията беше неотменяема и почти веднага хотела си дръпна сумата . Парите очевидно не са минали през Booking( поне така си мисля) . Дали да продължа да пиша на хотела или да изчакам да минат 14 работни дни ? След като съм я отменил през Booking мога ли да оспоря транзакцията през банката и ако мога кога да действам , 

Връзка към коментар
преди 2 часа, ivan69 каза:

И аз успях да си канцелирам последната резервация за Тайланд . Резервацията беше неотменяема и почти веднага хотела си дръпна сумата . Парите очевидно не са минали през Booking( поне така си мисля) . Дали да продължа да пиша на хотела или да изчакам да минат 14 работни дни ? След като съм я отменил през Booking мога ли да оспоря транзакцията през банката и ако мога кога да действам , 

Какво налага да оспориш трансакцията/блокирането на сумата? Тоест на какво основание?

Още повече, резервацията ти е била неотменяема.

Смисълът на неотменяемята е, че всички финансови рискове са за клиента. Аз самият придпочитам да не резервирам подобни.

Според мен, на добра воля единствено хотелът би се съгласил да върне  сумата /част или цялата/, особено превдвид създалата се ситуация.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Тези дни и аз отмених няколко резервации. Четири от тях оригинално бяха без право на отмяна. Трите, които отмених са за април на различни места в Нова Зеландия и въпреки правилата имам уверение от Orbitz и Cheaptickets, че ще си получа пълната заплатена сума до 30 дена по картите, с които е платено. Но четвъртата резервация беше през Booking за един апартамент в Антверп от 19-ти до 22-ри март. За моя изненада хоста се оказа българка на име Искра, която веднага, след като си направих резервацията първо ми каза, че последната вечер не е свободен апартамента, но не успяла да го махне от платформата на Booking. Бях в добро настроение и й казах, че не ми се занимава и на място да ми върне парите за последната нощувка, тъй като резервацията вече беше неотменима. Тя се съгласи разбира се, но с уговорката да си удържи комисионата за Booking, което ми се стори доста дребнаво, но все пак се съгласих и дори не го коментирах. След това тя ми предложи да ме настани на друго място последната вечер. Новото място изглеждаше горе долу ок, въпреки, че беше сравнително отдалечено, но направих и този компромис и се съгласих може би единствено защото е българка. Когато мерките, свързани с COVID-19 ескалираха и стана ясно, че няма да пътуваме я попитах дали би ми върнала 50% от заплатената сума след таксите на Booking, което към този момент ми се струваше справедливо, получих следния отговор:

 

Привет, ситуацията наистина се изостря с всеки изминал час. Всичките резервации се отменят, но за съжаление не мога да връщам пари. Затова имам съответните правила на място. Това е моят бизнес и без тези пари този месец няма да имам храна на масата. Надявам се да ме разбереш. Ако не дойдете другата седмица, запиши си номера ми и ме дръж в течение когато решите да дойдете по-късно. Ще се опитам да ви настаня и ще ви дам много по-добра цена.

 

Канцелирах резервацията и не получих нищо, никога няма да й се обадя, но остана горчивина, дори не толкова заради загубените пари. Разбира се формално тя има основание за такова решение. Това е мястото на Искра:

 

https://www.booking.com/hotel/be/old-town-house-apartment-in-heart-of-anwerp.en-gb.html?aid=304142;label=gen173bo-1DCCsoggI46AdICVgDaBeIAQGYAQm4ARfIAQzYAQPoAQH4AQqIAgGYAgSoAgO4AuO91_MFwAIB;sid=f564b75de648bcbfd230e2907be529bc;dest_id=-1953257;dest_type=city;dist=0;group_adults=2;group_children=0;hapos=1;hpos=1;no_rooms=1;room1=A%2CA;sb_price_type=total;sr_order=popularity;srepoch=1584783102;srpvid=21be42feb90b0044;type=total;ucfs=1&#hotelTmpl

  • Харесвам 1
  • Шок 3
Връзка към коментар

Ами не съм наясно с нещата . Кой си дърпа парите от картата booking или хотела? Ако е booking няма проблем , ще ми върнат парите , ако обаче хотела си ги е дръпнал и въпреки , че съм си отменил резервацията не съм сигурен , че ще си ги получа ....Хотела просто може да фалира . А за оспорването идеята ми е че не съм направил аз плащането , а те са си ги дръпнали( такива са условията в резервацията) Май няма идея от оспорване .

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 8 минути , IvanNavi каза:

 

Канцелирах резервацията ...

След канселирането апартамента излизаше ли свободен за твоите дати или не и защо канселира резервацията.

Връзка към коментар
преди 6 минути , Таньо каза:

След канселирането апартамента излизаше ли свободен за твоите дати или не и защо канселира резервацията.

Изобщо не съм го гледал след това. Канселирах я, защото от една страна не исках повече да си комуникирам с тази жена, а от друга все пак е редно тя да знае, че никой няма да дойде. Все пак предпочитам да съм коректен, без значение за какво става въпрос. Не се оплаквам толкова заради загубените пари, а за неочакваното поне за мен отношение.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 16 минути , IvanNavi каза:

Тези дни и аз отмених няколко резервации. Четири от тях оригинално бяха без право на отмяна. Трите, които отмених са за април на различни места в Нова Зеландия и въпреки правилата имам уверение от Orbitz и Cheaptickets, че ще си получа пълната заплатена сума до 30 дена по картите, с които е платено. Но четвъртата резервация беше през Booking за един апартамент в Антверп от 19-ти до 22-ри март. За моя изненада хоста се оказа българка на име Искра, която веднага, след като си направих резервацията първо ми каза, че последната вечер не е свободен апартамента, но не успяла да го махне от платформата на Booking. Бях в добро настроение и й казах, че не ми се занимава и на място да ми върне парите за последната нощувка, тъй като резервацията вече беше неотменима. Тя се съгласи разбира се, но с уговорката да си удържи комисионата за Booking, което ми се стори доста дребнаво, но все пак се съгласих и дори не го коментирах. След това тя ми предложи да ме настани на друго място последната вечер. Новото място изглеждаше горе долу ок, въпреки, че беше сравнително отдалечено, но направих и този компромис и се съгласих може би единствено защото е българка. Когато мерките, свързани с COVID-19 ескалираха и стана ясно, че няма да пътуваме я попитах дали би ми върнала 50% от заплатената сума след таксите на Booking, което към този момент ми се струваше справедливо, получих следния отговор:

 

Привет, ситуацията наистина се изостря с всеки изминал час. Всичките резервации се отменят, но за съжаление не мога да връщам пари. Затова имам съответните правила на място. Това е моят бизнес и без тези пари този месец няма да имам храна на масата. Надявам се да ме разбереш. Ако не дойдете другата седмица, запиши си номера ми и ме дръж в течение когато решите да дойдете по-късно. Ще се опитам да ви настаня и ще ви дам много по-добра цена.

 

Канцелирах резервацията и не получих нищо, никога няма да й се обадя, но остана горчивина, дори не толкова заради загубените пари. Разбира се формално тя има основание за такова решение. Това е мястото на Искра:

 

https://www.booking.com/hotel/be/old-town-house-apartment-in-heart-of-anwerp.en-gb.html?aid=304142;label=gen173bo-1DCCsoggI46AdICVgDaBeIAQGYAQm4ARfIAQzYAQPoAQH4AQqIAgGYAgSoAgO4AuO91_MFwAIB;sid=f564b75de648bcbfd230e2907be529bc;dest_id=-1953257;dest_type=city;dist=0;group_adults=2;group_children=0;hapos=1;hpos=1;no_rooms=1;room1=A%2CA;sb_price_type=total;sr_order=popularity;srepoch=1584783102;srpvid=21be42feb90b0044;type=total;ucfs=1&#hotelTmpl

Ако имаш на имейл всичко, което тази дама ти е казвала и го разказваш тук, прати го на букинг. Тя е нарушила няколко правила и от сайта би следвало да се погрижат да ти върнат парите. Не е трябвало ти да канселират, но не ти пречи да си потърсиш правата. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Ако не греша, Booking като посредник предоставя банковата сметка на хотела, който от своя страна тегли нужната сума.

Все пак, потърсете съдействие от Booking, а нищо не пречи да контактувате с хотела, макар че не вярвам да бъде възстановено нещо, но дано не съм прав!

Успех!

Връзка към коментар
В момента, ivan69 каза:

Ами не съм наясно с нещата . Кой си дърпа парите от картата booking или хотела? Ако е booking няма проблем , ще ми върнат парите , ако обаче хотела си ги е дръпнал и въпреки , че съм си отменил резервацията не съм сигурен , че ще си ги получа ....Хотела просто може да фалира . А за оспорването идеята ми е че не съм направил аз плащането , а те са си ги дръпнали( такива са условията в резервацията) Май няма идея от оспорване .

Когато парите минават през booking го пише още по време на букването, но явно не си догледал - погледни сега в профила си какво пише в резервацията ти. Ако не пише, значи хотела сам си дърпа парите и то, вероятно, почти веднага или скоро след букването. (Апропо, аз за да си спестя подобни главоболия винаги правя резервациите си с възможно най-дълъг срок право на безплатна промяна или отказ). Та, в такъв случай дали ще ти върнат парите е въпрос на добра воля от страна на хотела. Евентуално потърси съдействие от booking, пиши им, но се съмнявам, че биха могли вече да променят нещо. Според мен трябваше първо да помолиш booking да ти съдействат за безплатен отказ от резервацията предвид настоящата обстановка. Както и да е, пиши до хотела, помоли ги, ако не искат да ти върнат парите, евентуално да ти прехвърлят резервацията за други дати след известно време - посочи ти за кога - след 3-4-6 месеца може би, когато, дай Боже, да има вече по-нормална обстановка в света.

Връзка към коментар
преди 23 минути , mililia каза:

Ако имаш на имейл всичко, което тази дама ти е казвала и го разказваш тук, прати го на букинг. Тя е нарушила няколко правила и от сайта би следвало да се погрижат да ти върнат парите. Не е трябвало ти да канселират, но не ти пречи да си потърсиш правата. 

Не само на имейл - всичко го има на съобщения вътре в системата на Booking. Там си писахме. Благодаря ти за съвета. Не знам дали ще се занимавам повече с това, защото наистина не ми е приятно, а парите съм ги прежалил. Дори инструкциите за настаняване, които е изпратила са за двата апартамента:

 

Please, find below instructions regarding your stay at Magnificent apartment near Antwerp Central Station for the duration of 3 night(s), starting Thursday 19 March 2020. The first 2 nights you are at: Quellinstraat 14, 2018 Antwerp, and the last night at Helmstraat 1, 2140 Antwerp.

Check-in time is as from 17:00. Entering the apartment sooner will depend on availability. Kindly provide your estimated time of arrival.

The entrance door to the apartment building (on Quellinstraat 14) is located to the left of the office of Accent Jobs. You will see the door bells to the left of the entrance door. Ring the bell with the name "Kadicheva" on it. The outside door is always open, please go inside. I will buzz you in the building through the second door. Take the lift to the 5th floor.

WiFi is available free of charge. Details are as follows:

....

Check-out time is no later than 11u00 on Saturday - 21 March, 2020. Please drop keys off in Post Box number 502, located to the right once you enter through the first entrance door of the building. You will see my name on the box - Iskra Kadicheva.

Instructions for Helmstraat 1: WiFi is available free of charge. Details are as follows:

...

Check-out time is no later than 11:00 on Sunday - 22 March, 2020. Please leave the keys on the table in the living room and shut well the door when you exit.

If there are any questions prior to your arrival or during your stay, please, do not hesitate to contact me at ... (WhatsApp & Viber).

Thank you and I look forward to welcoming you in Antwerp! 🙂

Kind regards, Iskra

Връзка към коментар

Предплата: Ще бъдете таксувани с предплащане на общата цена по всяко време.

Това са ми условията , попитах ги за транспорт от летището в Краби до Ко Ланта , оферираха ме за 3000 бата , писах им че ми е скъпо и на сутринта си дръпнаха парите ( 5000 бата) . От 2 седмици ги тормозя през ден чрез Букинг , днес вече беше възможна безплатна отмяна . Не ми направиха никак добро впечатление , останалите 2 хотела ( платени през букинг) в Ао Нанг и Куала Лумпур , веднага ми разрешиха безплатна отмяна и за около седмица ми върнаха парите . Да разбирам ли , че въпреки безплатната отмяна , пак всичко е на добрата воля на хотела? Как биха ми съдействали Букинг?

Връзка към коментар

@IvanNavi  чувствата не са добър съветник когато става дума за бизнес. Там има правила. Парите се използват за много други неща, освен за храна на масата. Следвай съвета на @mililia . Някой преди теб не е докладвал на букинг за недобросъвестност на този техен клиент и така е допринесъл за  това лошата му практика да остане , за да пострада друг. Твоето занимание ще се изчерпа с препращане на цялата кореспонденция. 

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.