Прескочи до съдържание

Въпрос за booking.com


tonik

Препоръчани мнения

Не гледай за предплата какво пише, а за отмяна. Може да има предплата, както на теб е написано да теглят веднага и безплатна отмяна, тоест ако отмениш връщат. Ако не пише безплатна отмяна обаче е на добра воля

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 9 минути , ivan69 каза:

Предплата: Ще бъдете таксувани с предплащане на общата цена по всяко време.

Това са ми условията , попитах ги за транспорт от летището в Краби до Ко Ланта , оферираха ме за 3000 бата , писах им че ми е скъпо и на сутринта си дръпнаха парите ( 5000 бата) . От 2 седмици ги тормозя през ден чрез Букинг , днес вече беше възможна безплатна отмяна . Не ми направиха никак добро впечатление , останалите 2 хотела ( платени през букинг) в Ао Нанг и Куала Лумпур , веднага ми разрешиха безплатна отмяна и за около седмица ми върнаха парите . Да разбирам ли , че въпреки безплатната отмяна , пак всичко е на добрата воля на хотела? Как биха ми съдействали Букинг?

Това, което чета предполага безплатна отмяна до вчера и предплащане когато решат, но ако беше отменил  вчера щяха да върнат парите в рамките на месец. Ако кореспонденция е през Букинг и хотела си е позволил да те заблуди - парите би трябвало да бъдат върнати, след намеса на посредника. Пиши им.

 

Връзка към коментар

Всеки хост в букинг е получил мейл с молба за гъвкава политика за отмяна на резервациите, дори и тези без право на канселация. Смисълът е - дали ще анулирате безплатно и  резервации без безплатна анулация зависи от вас, но ако не го направите, ние ще ви сложим такса върху сумата.  Аз лично получих напомняне от букинг да си анулирам резервация с безплатна анулация за Дания в деня, в който Дания си затвори границите.

Така че  - според мен пишете на букинг, те ще изпратят мейл на хотела. Дали ще уважат молбата е друг въпрос, но чрез съпорта на букинг имате много голям шанс. Имам приятели, на които по този начин им анулираха безплатно резервации без право на безплатна анулация (в Дъблин).

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Резервацията ми днес имаше възможност за безплатна отмяна ( до днес нямаше) . Направих безплатна отмяна .  Когато правих резервацията беше без право на отмяна и може да си теглят парите по всяко време ( което и направиха след 2-3 дни) . След като съм направил безплатната отмяна какво да направя? Доколкото разбирам хотела си е дръпнал парите и би трябвало с тях да комуникирам , което ми се вижда безсмислено( 2 седмици ги моля и чак днес явно защото Тайланд затвори) имах възможност да си отменя резервацията безплатно през букинг . Мисля да изчакам 2 седмици и без това е доста тегаво навсякъде , ако не ми върнат парите кой да тормозя букинг или хотела?

Връзка към коментар
преди 3 часа, ivan69 каза:

Резервацията ми днес имаше възможност за безплатна отмяна ( до днес нямаше) . Направих безплатна отмяна .  Когато правих резервацията беше без право на отмяна и може да си теглят парите по всяко време ( което и направиха след 2-3 дни) . След като съм направил безплатната отмяна какво да направя? Доколкото разбирам хотела си е дръпнал парите и би трябвало с тях да комуникирам , което ми се вижда безсмислено( 2 седмици ги моля и чак днес явно защото Тайланд затвори) имах възможност да си отменя резервацията безплатно през букинг . Мисля да изчакам 2 седмици и без това е доста тегаво навсякъде , ако не ми върнат парите кой да тормозя букинг или хотела?

Букинг- опитай с тях. Би следвало да положат достатъчно усилия, за да решат въпроса ти.

Не бих разчитал на хотела. Май се повтарям.:)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Вашата резервация беше анулирана БЕЗПЛАТНО

Здравейте ,

Наскоро заявихте от............... безплатно анулиране на резервацията си, въпреки че техните политики включват такса за анулиране. Поздравления! Те направиха изключение за вас и ви позволяват да анулирате БЕЗПЛАТНО. Няма нужда да правите нищо друго!

За допълнителни въпроси, моля, свържете се директно с мястото за настаняване на.................

 

 

това ми е мейла от букинг , сега като знам каква е лудница мисля да изчакам 2 седмици , макар че след 2 седмици вероятно лудницата ще е по-голяма 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 4 часа, patilana каза:

@IvanNavi  чувствата не са добър съветник когато става дума за бизнес. Там има правила. Парите се използват за много други неща, освен за храна на масата. Следвай съвета на @mililia . Някой преди теб не е докладвал на букинг за недобросъвестност на този техен клиент и така е допринесъл за  това лошата му практика да остане , за да пострада друг. Твоето занимание ще се изчерпа с препращане на цялата кореспонденция. 

Благодаря за съвета, но тук не става въпрос нито за чувства, нито за бизнес. Просто останах разочарован и реших да го споделя. Не мисля, че трябва да докладвам недобросъвестност, тъй като за всичко сме се разбрали предварително и не виждам такава и едва ли някой друг е бил засегнат преди или след мен. А условията си бяха за неотменима резервация. Ако е нарушила някакви условия в договор между нея и Booking - това за мен не е повод за оплакване, а и не знам дали е така. Просто очаквах друга реакция от нея от наивност може би.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 55 минути , IvanNavi каза:

Благодаря за съвета, но тук не става въпрос нито за чувства, нито за бизнес. Просто останах разочарован и реших да го споделя. Не мисля, че трябва да докладвам недобросъвестност, тъй като за всичко сме се разбрали предварително и не виждам такава и едва ли някой друг е бил засегнат преди или след мен. А условията си бяха за неотменима резервация. Ако е нарушила някакви условия в договор между нея и Booking - това за мен не е повод за оплакване, а и не знам дали е така. Просто очаквах друга реакция от нея от наивност може би.

Напротив! Тази жена определено е некоректна. Направили сте резервация за апартамент и се оказва, че не можете да ползвате имота през целия срок на резервацията. Това и е първото нарушение. Второ: въпреки че вината за това да не можете да ползвате последната вечер нощувка в букнатото място е нейна, тя има наглостта да ви каже, че няма да ви върне цялата сума. Тя би следвало да ви компенсира, но не. Вие трябва да губите пари защото тя не е добросъвестна. Трето: праща ви инструкции за настаняване последния ден на друго място. Това е недопустимо. Вие сте букнали едно, а получавате нещо съвсем различно. Вината е изцяло нейна. Имате право да се откажете, ако ви предлагат нещо различно от обявеното. 

Не оставяйте тази жена безнаказано. Дори и букинг да не ви върне парите, тя ще трябва да дава отчет за действието си. Аз бих си потърсила правата. 

  • Харесвам 11
  • Браво 3
Връзка към коментар

Моля за съвет. Имам резервация за 1-ви май в букинг за Германия с предплатена сума 100 евро и до няколко дни трябва да преведа още 100 евро. Без безплатно анулиране.  Райан пратиха меил, че спират 80% от полетите и очаквам да канселират полета. Отделно Германия си е затворила границите за туристи. Писах меил на мястото на настаняване и хората казаха, че парите са в букинг и те ще ги получат след като се настаня, и че не са против да ми се възстанови сумата. Кореспонденцията е чрез сайта на букинг. Писах на букинг, като отново изложих същото - че граници затворени, канселирани полети и т.н.и че хоста е съгласен на безплатна анулация. Букинг ми отговориха, че са се ссвързали с мястото на настаняване и нямам право на безплатна анулация, тоест задържат си 100 евро. Въпросът ми е, какво мога да направя, къде е редно да се обърна - в крайна сметка, аз не само че няма как да стигна до границата на Германия, ами и никой няма да ме пусне да се разхождам там, тоест канселирането на резервацията не е по моя желание или прищявка. Благодаря на всички отзовали се.

Връзка към коментар
9 minutes ago, bobole4e said:

01.05 ми се струва много далече още , изчакай. Какво ще стане, ако не платиш другите 100евро?

Ще ми канселират резервацията и ще си задържат 100 - те евро които вече съм дала. Аз затова реших сега да действам, но за първи път попадам в такава ситуация и нямам опит.

Връзка към коментар

Според мен изчакай, защото наистина до твоята дата има много време, а като резервен вариант имаш оспорване на транзакцията в банката, като представиш отново същите аргументи.

Връзка към коментар

Оспорване на транзакцията в банката , според мен няма да свърши работа, защото е по вина на букъра, а не на мястото за настаняване (грубо казано). Освен това , (почти) всяко място за настаняване има две цени на резервации, с и без анулация, съответно по-ниската цена включва риск . Ако няма да ходя със сигурност , аз не бих платил остатъка от депозита и бих се надявал на рифанд , но не би било голяма изненада, ако не го издадат. Все пак затова и резервациите без безплатна анулация са на по-ниска цена...

 

Малко офф, но аз вчера купих билети за началото на юни за Ню Орлеанс , резервацията за хотел направих директно през хотела заради безплатната анулация до ден преди настаняването, за разлика от Букинг и безплатна анулация три дни преди настаняването. Цената на билетите за трима е пренебрежимо малка, за разлика от настаняването , ако го бях резервирал примерно без право на безплатна анулация...

Връзка към коментар

В случая имаше една цена - нямаше други опции. Резервацията е направена в първите дни на януари. За корона вирус не бях и чувала, нямах никаква идея, че ще ми канселират полети и т.н. Между другото и в момента така се предлага същото място - само с предплата 50% и пише частично възвращаема сума. Сега намерих и това, че до 16 април /за момента/ са затворени границите на Германия за чужденци. Отделно Раян няма да летят ... тоест аз как точно да стигна до там.... със сигурност няма да отварят границите на първи май .... та те още не са стигнали пика на заразените, то и ние не сме, но това е друга тема

Връзка към коментар
преди 9 часа, Dioni каза:

В случая имаше една цена - нямаше други опции. Резервацията е направена в първите дни на януари. За корона вирус не бях и чувала, нямах никаква идея, че ще ми канселират полети и т.н. Между другото и в момента така се предлага същото място - само с предплата 50% и пише частично възвращаема сума. Сега намерих и това, че до 16 април /за момента/ са затворени границите на Германия за чужденци. Отделно Раян няма да летят ... тоест аз как точно да стигна до там.... със сигурност няма да отварят границите на първи май .... та те още не са стигнали пика на заразените, то и ние не сме, но това е друга тема

В момента на хотелите в Германия им е забранено да приемат туристи, но това е за 2 или 3 седмици (не съм сигурен). Единственото спасение в случая е, ако го удължат това и за 01.05, но леко се съмнявам. Иначе ти нямаш вина, че няма да можеш да стигнеш и сигурно няма и да можеш, но това си е твоя риск в случая. Ама до 01.05 има много време и може да се променят много неща.

 

Връзка към коментар

Колеги- пътешественици, дайте ми ценен съвет! Успях да анулирам резервация с НЕВЪЗВРЪЩАЕМА СТОЙНОСТ в Палермо, хората проявиха разбиране и коректнотст, преведоха ми парите. Същото се опитвам да направя и с резервация в Палма де Майорка, също с невъзвръщаема стойност. Писах им в booking 3 пъти в рамките на 2 седмици, нямам отговор. Писах и в отдела Помощен център за клиенти, без резултат. Звънях директно на хостела, никой не вдига. Започвам да мисля, че го правят умишлено за да минат датите на резервацията, която е вече съвсем близо, след което ще кажат, "не сме прочели имейлите" или "никой не ни е звънял" или нещо подобно. Та, има ли изобщо някакъв друг механизъм или институция, която да накара хотели/хостели поне да отговорят на клиентите си? А защо не и да ги санкционира!

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Преди 1 час, muchachote каза:

Колеги- пътешественици, дайте ми ценен съвет! Успях да анулирам резервация с НЕВЪЗВРЪЩАЕМА СТОЙНОСТ в Палермо, хората проявиха разбиране и коректнотст, преведоха ми парите. Същото се опитвам да направя и с резервация в Палма де Майорка, също с невъзвръщаема стойност. Писах им в booking 3 пъти в рамките на 2 седмици, нямам отговор. Писах и в отдела Помощен център за клиенти, без резултат. Звънях директно на хостела, никой не вдига. Започвам да мисля, че го правят умишлено за да минат датите на резервацията, която е вече съвсем близо, след което ще кажат, "не сме прочели имейлите" или "никой не ни е звънял" или нещо подобно. Та, има ли изобщо някакъв друг механизъм или институция, която да накара хотели/хостели поне да отговорят на клиентите си? А защо не и да ги санкционира!

Звъни на Букинг по телефона. Хем ще си се разбереш и на български.

Аз няколко пъти съм имала проблеми с хотели, изобщо не се разправям с тях - звъня на Букинг и те уреждат проблема.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
1 hour ago, muchachote said:

Колеги- пътешественици, дайте ми ценен съвет!

Сега, поради CoVid обстановката, самите букинг предлагат безплатно анулиране на резервации с невъзвращаема стойност. Кога е твоята? Може би трябва да проверяваш всеки ден профила си дали не се е появил един надпис и бутон "Анулирай сега безплатно" или нещо подобно, с обяснение, че е заради вируса. При затворени граници, сами предлагат тази екстра. Поне няколко човека около мен бяха по този начин. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Преди 1 час, aleksandrina каза:

Сега, поради CoVid обстановката, самите букинг предлагат безплатно анулиране на резервации с невъзвращаема стойност. Кога е твоята? Може би трябва да проверяваш всеки ден профила си дали не се е появил един надпис и бутон "Анулирай сега безплатно" или нещо подобно, с обяснение, че е заради вируса. При затворени граници, сами предлагат тази екстра. Поне няколко човека около мен бяха по този начин. 

В Палермо резервацията я анулирах точно по този начин. Но трябва от хотела/ хостела да се съгласят. Анулирането не е автоматично. А сега просто не отговарят!

Връзка към коментар
3 hours ago, aleksandrina said:

Сега, поради CoVid обстановката, самите букинг предлагат безплатно анулиране на резервации с невъзвращаема стойност. Кога е твоята? Може би трябва да проверяваш всеки ден профила си дали не се е появил един надпис и бутон "Анулирай сега безплатно" или нещо подобно, с обяснение, че е заради вируса. При затворени граници, сами предлагат тази екстра. Поне няколко човека около мен бяха по този начин. 

А случайно да сте срещали някъде официално инфо от букинг, че я предлагат тази опция? При мен това е драмата ... не искат да ми ануларат безплатно. Сега търся инфо из немските сайтове / но съм зле с езика/ отнсно забранта за работа на хотелите и за влизане в Германия на чужденци и т.н. И още повече че и Райн няма да летят

Връзка към коментар
1 minute ago, Dioni said:

А случайно да сте срещали някъде официално инфо от букинг, че я предлагат тази опция?

Както и няколко човека писаха тук, а и при нас просто се появи съобщение, че може да се анулира безплатно или да се сменят датите. Дали това зависи и от хоста- идея си нямам.

Връзка към коментар
преди 26 минути , aleksandrina каза:

Както и няколко човека писаха тук, а и при нас просто се появи съобщение, че може да се анулира безплатно или да се сменят датите. Дали това зависи и от хоста- идея си нямам.

Май е в зависимост от хоста - а не е твърда политика на букинг. Ама букинг са ги понатиснали малко, да приемат безплатно анулиране, но не могат да ги задължат де. А иначе по въпроса със забраната за работа на хотелите - сега проверих и е до 19.04. Т.е. на 01.05 (за момента) могат да предложат настаняване и най-вероятно затова ще се хванат.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, Dioni каза:

А случайно да сте срещали някъде официално инфо от букинг, че я предлагат тази опция?

Oт букинг не съм виждал. От хотелс.ком, ербнб, оподо, и всички вериги ми изпратиха такива съобщения, букинг не.

Връзка към коментар
преди 30 минути , neuromancer каза:

Oт букинг не съм виждал. От хотелс.ком, ербнб, оподо, и всички вериги ми изпратиха такива съобщения, букинг не.

Ако имаш резервация към букинг и съответен хост се е съгласил за безплатна анулация, тогава получаваш мейл. Аз още на 14.03 получих, че мога да канселирам безплатно резервацията ми за 04.04 в даден хотел в Копенхаген. Нощувката беше с невъзвращаема стойност, но от хотела не са правили спънки. Парите бяха върнати в картата на 19.03.

От друга страна мой приятел в момента изпитва сериозни проблеми с отмяна на 3 нощувки в Ирландия за този уикенд. Един от хостовете отказва, а друг е съгласен датите да се изместят с 6 месеца напред във времето.

Връзка към коментар

Аз имах три неотменими резервации за периода 22.04-07.05.2020 чрез Букинг. Вярно, че бяха в хотели, но пък единият беше супер бутиков и скъпичък в стария град в Картагена, в Сан Андрес  беше all inclusive и само в Панама сити беше голяма верига - Гранд Хаят . Мислех, че ще е голяма разправия особено с бутиковия, който си е само 5 апартамента и , че ще ме карат да чакам едва ли не докрая, но само с по един мейл до хотелите ми изпратиха информация от самия Букинг, че са канселирали всичко. Чак се впечатлих от латиносите. Обичам този континент и заради хората там, но се бях подготвила да пиша на Букинг, че съм с високо ниво при тях и да настоявам поне за отмяна за по-малка глоба . Размина се. Но пробвай тази опция - отмяна с по-малка глоба. Има си я винаги, пишеш на букинг и те преговарят . винаги смъкват цената, обикновено напълно free , много рядко - с 1 ношувка глоба. 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.