Прескочи до съдържание

Въпрос за booking.com


tonik

Препоръчани мнения

Публикувано:

Имам следния казус. Имах резервация на хотел, който не беше с безплатна анулация. На деня на резервацията са ми изтеглили 50% от сумата. После ги натиснаха явно от Букинг и те се съгласиха да ми отменят резервацията безплатно. Сега мога ли да се надявам да получа тези 50% или те си заминават по каналния ред и общо взето да се радвам, че другите 50% няма да си ги вземат? 🤨🤨

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 6 часа, t_petkov каза:

Имам следния казус. Имах резервация на хотел, който не беше с безплатна анулация. На деня на резервацията са ми изтеглили 50% от сумата. После ги натиснаха явно от Букинг и те се съгласиха да ми отменят резервацията безплатно. Сега мога ли да се надявам да получа тези 50% или те си заминават по каналния ред и общо взето да се радвам, че другите 50% няма да си ги вземат? 🤨🤨

Нали безплатно - трябва да си ти върнат тези пари.

Ако се забавят и не връщат - звъниш на Букинг по телефона, те ще им се обадят.

  • Харесвам 2
Публикувано:

Някой получавал ли си е пари след като хотела си ги е дръпнал( резервацията е неотменяема)  от картата и в последствие е имало възможност през букинг да се отмени с връщане на парите? Букинг ми върна парите за 2 други резервации в рамките на 2-3 работни дни , но те бяха платени през букинг. Пиша през букинг на хотела , но няма никаква обратна връзка. Ако някой си е получил пари които хотела си ги е дръпнал сам да пише в какъв срок след безплатната отмяна е станало .

Благодаря 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Някой знае ли дали Букинг имат някакъв инструктаж, за районите със затворени граници и извънредно положение автоматично да връщат парите за резервация?

Публикувано:
На 26.03.2020 г. в 11:12, ivan69 каза:

Някой получавал ли си е пари след като хотела си ги е дръпнал( резервацията е неотменяема)  от картата и в последствие е имало възможност през букинг да се отмени с връщане на парите? Букинг ми върна парите за 2 други резервации в рамките на 2-3 работни дни , но те бяха платени през букинг. Пиша през букинг на хотела , но няма никаква обратна връзка. Ако някой си е получил пари които хотела си ги е дръпнал сам да пише в какъв срок след безплатната отмяна е станало .

Благодаря 

Ако говорим изобщо, за пари, дръпнати от хотела, имахме такъв случай:

В Новотел Шарлероа, парите за нощувките ги бяха взели два пъти.

Аз по принцип, не се разправям с хотелите, а винаги с Букинг.

Обадих се на тях, обясних, за какво иде реч. Почаках на телефона, за да се обадят на хотела, явно им се обадиха и се разбраха. Казаха, че ще ми върнат парите. Върнаха ги, може би, до седмица.

Пак им се обади, те ще звъннат на хотела, както,  при нас.

Публикувано:

Имам платена резервация без право на анулиране за хотел в Прага след 2 седмици. След няколко изпратени съобщения най-после благоволиха да ми отговорят, че няма да ми върнат парите. Според вас има ли начин от Booking да се свържат с тях и да ги натиснат? Как е най-добре да процедирам оттук насетне? 

image.png

Публикувано:
преди 18 минути , Guinness каза:

Имам платена резервация без право на анулиране за хотел в Прага след 2 седмици. След няколко изпратени съобщения най-после благоволиха да ми отговорят, че няма да ми върнат парите. Според вас има ли начин от Booking да се свържат с тях и да ги натиснат? Как е най-добре да процедирам оттук насетне? 

image.png

При резервация без право на безплатна промяна/отмяна всичко е въпрос на добра воля от страна на хотела. Booking.com едва ли ще могат да ти помогнат, евентуално ще те посъветват лично да контактуваш с хотела. От моя опит - някои хотели връщат парите, други - в най-добрия случай ти позволяват да промениш датите, както в твоя случай. Например, не много отдавна аз имах подобен случай миналата година - в район, където щяхме да бъдем,  два дни преди датата ни започнаха военни действия и от хотела моментално си дръпнаха парите. И въпреки неколко дневната ми кореспонденция с хотела и с Booking.com, резултатът беше смяна на датите за след за шест месеца, т.е. за месец май тази година. Но пък сега с тази пандемия, очевидно, че резервацията ми окончателно изгаря, тъй като няма да може да се пътува. Евентуално ти си промени датите за през есента или пък за догодина, ако може. Знам ли...

  • Харесвам 1
Публикувано:

Букинг отдавна са разпратили към всичките си контрагенти молба за съдействие на клиентите , но разбира се тя не е задължаваща. 

 

Дори да не се съгласят,  виждам че предлагат да запазиш платената сума като кредит без да се ангажираш с конкретни дати. 

Предполагам все някога пак ще отидеш в Прага. 

  • Харесвам 1
Публикувано:
На 26.03.2020 г. в 9:45, t_petkov каза:

А до колко дни да чакам отговор горе-долу и ако няма нищо, тогава да реагирам?

Моят случай беше подобен. Още при самото резервиране ми дръпнаха цялата сума от картата. При създалата се гадна ситуация помолих да отменя резервацията с връщане на парите. Съгласиха се! И ми ги върнаха, но поне една седмица трябва да мине. Сега чакам от още една  провалена дестинация да ми ги възстановят.

Публикувано:

Интересното е, че още не са ми ги върнали. На 21.03 са ми изпратили емайл, че въпреки политиката са се съгласили да ми анулират резервацията безплатно, но още нищо не съм видял.

Публикувано:

И аз чакам за пари от отменена резервация от 21,03 , говорих с букинг миналата седмица и ми казаха да не се притеснявам .Интересно че всички резервации които съм правил тази година( всички са анулирани) са ми изчезнали от профила . Там намирам само минали резервации от преди няколко години...

Публикувано:
4 minutes ago, ivan69 said:

И аз чакам за пари от отменена резервация от 21,03 , говорих с букинг миналата седмица и ми казаха да не се притеснявам .Интересно че всички резервации които съм правил тази година( всички са анулирани) са ми изчезнали от профила . Там намирам само минали резервации от преди няколко години...

При мен анулираните стоят като такива в профила ми.

Публикувано:

Аз пък имам като вас платена резервация предварително за Словакия, свързах се с хотела, предложиха ми опция за смяна на дати или да ми върнат парите, избрах второто.Това беше на 21.03 , но не получих отговор,след това им писах пак в понеделник, но до днес отговор никакъв отново. Сега пък в Букинг имам само минали резервации, тази въпросната не я показва дори и след като въведох номер на потвърждение и пин код

Публикувано:

Май ще пием по една студена вода! Има ли някакъв шанс да се оспорва пред банката отменена резервация? Ако някой има опит да сподели

Публикувано:

Не е от 21.03 ... моята резервация е предстояща - за Германия и съм в същото положение. Само дето и с букинг говорих и не успяха да натиснат хотела да ми върне парите. А иначе, че ще отида в Германия ще отида, но ако имам възможност няма да стъпя на тия хорица в хотелчето ....само заради отношението им. Ситуацията е ясна - хотела е затворен, не може да дойдете, но не можем да ви върнем парите ....... Само незнам букинг какво заслужават в тази ситуация - нали са последници между нас и хотелиерите, защо не защитават и нашите интереси? 

Публикувано:

Е , нали парите били в Букинг , а не в хотела? Сега казвате обратното ...До 01.05 има време , но ако парите са в хотела и щом сте без право на анулация , ще трябва да се надявате на добрата воля на хотела. Ако към датата на настаняването , Германия не приема чужди граждани , имате  добър шанс за рифънд/ваучер. 

Публикувано:
9 hours ago, stanislavpp said:

Е , нали парите били в Букинг , а не в хотела? Сега казвате обратното ...До 01.05 има време , но ако парите са в хотела и щом сте без право на анулация , ще трябва да се надявате на добрата воля на хотела. Ако към датата на настаняването , Германия не приема чужди граждани , имате  добър шанс за рифънд/ваучер. 

С тези сайтове ми е малко тъмна Индия къде са точно парите. Имах резервация за Рио де Жанейро през Агода. От сайта ми написаха, че резервацията е канселирана безплатно, въпреки, че по условията на хотела беше да не е. После писах на хотела и те ми отговориха, че с радост ми казват, че резервацията е безплатно отменена, но парите били в Агода и да им пиша на тях. Сега отново пиша на Агода и ги питам последно от къде мога да си получа парите. Получава се някакъв кръг и всеки прехвърля топката на другия.

 

Публикувано:

Днес пак говорих с букинг за отменената на 21,03,2020 резервация . казаха ми , че ако до 10,04,2020 не съм си получил парите да им изпратя доказателство за плащането( на практика хотела си дръпна парите) и ако хотела не ми ги върне букинг ще ми ги възстанови . 

  • Харесвам 4
  • Браво 1
Публикувано:

Да споделя и своя (основно негативен) опит. Имах 3 предплатени резервации направени през януари за нощувки в  Белгия и Холандия за средата на април. Всичките бяха с non-refundable канселиране.

 

Белгия: Въпреки че затвориха границите си в края на март, едва миналата седмица страната се появи в списъка на Букинг със страните, за които се прилагат форсмажорни обстоятелства - https://partner.booking.com/en-gb/help/legal-security/important-information-regarding-coronavirus

От мястото за настаняване се свързаха с мен още през март да ме информират, че няма да мога да се възползвам от резервацията си. Букинг щели да ме контактнат, а аз да мисля за нови дати. На 2-ри април забелязах, че Белгия вече фигурира в горния списък и си погледнах резервацията. Имах възможност за безплатно канселиране (първо трябваше да напиша съобщение до Букинг). Половин час по-късно получих мейл да си очаквам парите в рамките на 7-12 работни дни. Реално на втория работен ден (вчера) си получих обратно парите по кредитната си карта.

 

Холандия: за жалост тук нямам същия успех. Понеже холандците не мислят да затягат мерките, а и не получих обратна връзка от двата хотела, където имам резервация, реших да пробвам с опцията "Cancel for less" при единия хотел с по-голямата сума. Няколко часа по-късно получих отказ и съвет да съм си търсел парите от застрахователната ми компания. От другия хотел очаквам подобен отговор (вече в ревютата им недоволни потребители са писали, че не връщат пари заради covid-a).

 

Разбирам, че хотелите са в правото си да откажат refund, защото правителствените мерки не ги ограничават и работят на 100%, а и рискът при non-refundable резервациите винаги е при клиента, но честно казано очаквах повече съдействие от Букинг с оглед на създалата се ситуация. Не съм се отказал и мисля да се следя ежедневно условията им за форсмажор.

  • Благодаря 1
  • 2 седмици по-късно ...
Галин Маргаритов
Публикувано:

Здравейте ,тъй като не смятам да спирам да пътувам ,като отмине това нещо ,до сега резервирах в Airbnb и малко изгорях с пари ,защото там няма безплатно анулиране ,всъщност има ,но е по - сложно ,че въпросът ми е : може ли да се направят няколко резервации в Booking за едни и същи дати ,с безплатно анулиране ,от един и същи профил ? Направих една резервация ,след като опитах да си направя втора ,ме накара да изтрия първата !...

Публикувано:
Преди 1 час, Galii каза:

Здравейте ,тъй като не смятам да спирам да пътувам ,като отмине това нещо ,до сега резервирах в Airbnb и малко изгорях с пари ,защото там няма безплатно анулиране ,всъщност има ,но е по - сложно ,че въпросът ми е : може ли да се направят няколко резервации в Booking за едни и същи дати ,с безплатно анулиране ,от един и същи профил ? Направих една резервация ,след като опитах да си направя втора ,ме накара да изтрия първата !...

Можеш да направиш колкото си искаш резервации за едни и същи дати за едно и също място, за една и съща стая дори, от един и същи профил. Системата НЕ ТЕ Е накарала да изтриеш първата, а те пита автоматично ИСКАШ ЛИ да изтриеш първата. Кликваш НЕ и я правиш.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 1 час, Galii каза:

Здравейте ,тъй като не смятам да спирам да пътувам ,като отмине това нещо ,до сега резервирах в Airbnb и малко изгорях с пари ,защото там няма безплатно анулиране ,всъщност има ,но е по - сложно ,че въпросът ми е : може ли да се направят няколко резервации в Booking за едни и същи дати ,с безплатно анулиране ,от един и същи профил ? Направих една резервация ,след като опитах да си направя втора ,ме накара да изтрия първата !...

Че кое е сложно в анулирането с Airbnb, зависи кога са правени резервациите...Има специална програма пусната сега, ако резервацията ти започва преди 31 май, то може да анулираш и да ти възстановят парите под формата на кредит, ако представиш документ, че не можеш д апътуваш - може да ти вънрат и парите. Специално за кредитите става мигновено.

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.