t_petkov Публикувано: 25 март, 2020 Публикувано: 25 март, 2020 Имам следния казус. Имах резервация на хотел, който не беше с безплатна анулация. На деня на резервацията са ми изтеглили 50% от сумата. После ги натиснаха явно от Букинг и те се съгласиха да ми отменят резервацията безплатно. Сега мога ли да се надявам да получа тези 50% или те си заминават по каналния ред и общо взето да се радвам, че другите 50% няма да си ги вземат? 🤨🤨 1
AlexandraKo Публикувано: 26 март, 2020 Публикувано: 26 март, 2020 преди 6 часа, t_petkov каза: Имам следния казус. Имах резервация на хотел, който не беше с безплатна анулация. На деня на резервацията са ми изтеглили 50% от сумата. После ги натиснаха явно от Букинг и те се съгласиха да ми отменят резервацията безплатно. Сега мога ли да се надявам да получа тези 50% или те си заминават по каналния ред и общо взето да се радвам, че другите 50% няма да си ги вземат? 🤨🤨 Нали безплатно - трябва да си ти върнат тези пари. Ако се забавят и не връщат - звъниш на Букинг по телефона, те ще им се обадят. 2
t_petkov Публикувано: 26 март, 2020 Публикувано: 26 март, 2020 А до колко дни да чакам отговор горе-долу и ако няма нищо, тогава да реагирам?
bad kid Публикувано: 26 март, 2020 Публикувано: 26 март, 2020 Е, ще ги върнат, изчакай поне седмица да мине....
ivan69 Публикувано: 26 март, 2020 Публикувано: 26 март, 2020 Някой получавал ли си е пари след като хотела си ги е дръпнал( резервацията е неотменяема) от картата и в последствие е имало възможност през букинг да се отмени с връщане на парите? Букинг ми върна парите за 2 други резервации в рамките на 2-3 работни дни , но те бяха платени през букинг. Пиша през букинг на хотела , но няма никаква обратна връзка. Ако някой си е получил пари които хотела си ги е дръпнал сам да пише в какъв срок след безплатната отмяна е станало . Благодаря 1
Dioni Публикувано: 27 март, 2020 Публикувано: 27 март, 2020 Някой знае ли дали Букинг имат някакъв инструктаж, за районите със затворени граници и извънредно положение автоматично да връщат парите за резервация?
AlexandraKo Публикувано: 27 март, 2020 Публикувано: 27 март, 2020 На 26.03.2020 г. в 11:12, ivan69 каза: Някой получавал ли си е пари след като хотела си ги е дръпнал( резервацията е неотменяема) от картата и в последствие е имало възможност през букинг да се отмени с връщане на парите? Букинг ми върна парите за 2 други резервации в рамките на 2-3 работни дни , но те бяха платени през букинг. Пиша през букинг на хотела , но няма никаква обратна връзка. Ако някой си е получил пари които хотела си ги е дръпнал сам да пише в какъв срок след безплатната отмяна е станало . Благодаря Ако говорим изобщо, за пари, дръпнати от хотела, имахме такъв случай: В Новотел Шарлероа, парите за нощувките ги бяха взели два пъти. Аз по принцип, не се разправям с хотелите, а винаги с Букинг. Обадих се на тях, обясних, за какво иде реч. Почаках на телефона, за да се обадят на хотела, явно им се обадиха и се разбраха. Казаха, че ще ми върнат парите. Върнаха ги, може би, до седмица. Пак им се обади, те ще звъннат на хотела, както, при нас.
Guinness Публикувано: 1 април, 2020 Публикувано: 1 април, 2020 Имам платена резервация без право на анулиране за хотел в Прага след 2 седмици. След няколко изпратени съобщения най-после благоволиха да ми отговорят, че няма да ми върнат парите. Според вас има ли начин от Booking да се свържат с тях и да ги натиснат? Как е най-добре да процедирам оттук насетне?
iaia_mama Публикувано: 1 април, 2020 Публикувано: 1 април, 2020 преди 18 минути , Guinness каза: Имам платена резервация без право на анулиране за хотел в Прага след 2 седмици. След няколко изпратени съобщения най-после благоволиха да ми отговорят, че няма да ми върнат парите. Според вас има ли начин от Booking да се свържат с тях и да ги натиснат? Как е най-добре да процедирам оттук насетне? При резервация без право на безплатна промяна/отмяна всичко е въпрос на добра воля от страна на хотела. Booking.com едва ли ще могат да ти помогнат, евентуално ще те посъветват лично да контактуваш с хотела. От моя опит - някои хотели връщат парите, други - в най-добрия случай ти позволяват да промениш датите, както в твоя случай. Например, не много отдавна аз имах подобен случай миналата година - в район, където щяхме да бъдем, два дни преди датата ни започнаха военни действия и от хотела моментално си дръпнаха парите. И въпреки неколко дневната ми кореспонденция с хотела и с Booking.com, резултатът беше смяна на датите за след за шест месеца, т.е. за месец май тази година. Но пък сега с тази пандемия, очевидно, че резервацията ми окончателно изгаря, тъй като няма да може да се пътува. Евентуално ти си промени датите за през есента или пък за догодина, ако може. Знам ли... 1
stanimir Публикувано: 1 април, 2020 Публикувано: 1 април, 2020 Букинг отдавна са разпратили към всичките си контрагенти молба за съдействие на клиентите , но разбира се тя не е задължаваща. Дори да не се съгласят, виждам че предлагат да запазиш платената сума като кредит без да се ангажираш с конкретни дати. Предполагам все някога пак ще отидеш в Прага. 1
muchachote Публикувано: 1 април, 2020 Публикувано: 1 април, 2020 На 26.03.2020 г. в 9:45, t_petkov каза: А до колко дни да чакам отговор горе-долу и ако няма нищо, тогава да реагирам? Моят случай беше подобен. Още при самото резервиране ми дръпнаха цялата сума от картата. При създалата се гадна ситуация помолих да отменя резервацията с връщане на парите. Съгласиха се! И ми ги върнаха, но поне една седмица трябва да мине. Сега чакам от още една провалена дестинация да ми ги възстановят.
t_petkov Публикувано: 1 април, 2020 Публикувано: 1 април, 2020 Интересното е, че още не са ми ги върнали. На 21.03 са ми изпратили емайл, че въпреки политиката са се съгласили да ми анулират резервацията безплатно, но още нищо не съм видял.
ivan69 Публикувано: 1 април, 2020 Публикувано: 1 април, 2020 И аз чакам за пари от отменена резервация от 21,03 , говорих с букинг миналата седмица и ми казаха да не се притеснявам .Интересно че всички резервации които съм правил тази година( всички са анулирани) са ми изчезнали от профила . Там намирам само минали резервации от преди няколко години...
t_petkov Публикувано: 1 април, 2020 Публикувано: 1 април, 2020 4 minutes ago, ivan69 said: И аз чакам за пари от отменена резервация от 21,03 , говорих с букинг миналата седмица и ми казаха да не се притеснявам .Интересно че всички резервации които съм правил тази година( всички са анулирани) са ми изчезнали от профила . Там намирам само минали резервации от преди няколко години... При мен анулираните стоят като такива в профила ми.
Barfly Публикувано: 1 април, 2020 Публикувано: 1 април, 2020 Аз пък имам като вас платена резервация предварително за Словакия, свързах се с хотела, предложиха ми опция за смяна на дати или да ми върнат парите, избрах второто.Това беше на 21.03 , но не получих отговор,след това им писах пак в понеделник, но до днес отговор никакъв отново. Сега пък в Букинг имам само минали резервации, тази въпросната не я показва дори и след като въведох номер на потвърждение и пин код
ivan69 Публикувано: 1 април, 2020 Публикувано: 1 април, 2020 Май ще пием по една студена вода! Има ли някакъв шанс да се оспорва пред банката отменена резервация? Ако някой има опит да сподели
t_petkov Публикувано: 1 април, 2020 Публикувано: 1 април, 2020 Нещо този 21.03 май ще е проблемът. Луната да не е била в дом Меркурий. Почвам да се чудя. 🙄
Dioni Публикувано: 2 април, 2020 Публикувано: 2 април, 2020 Не е от 21.03 ... моята резервация е предстояща - за Германия и съм в същото положение. Само дето и с букинг говорих и не успяха да натиснат хотела да ми върне парите. А иначе, че ще отида в Германия ще отида, но ако имам възможност няма да стъпя на тия хорица в хотелчето ....само заради отношението им. Ситуацията е ясна - хотела е затворен, не може да дойдете, но не можем да ви върнем парите ....... Само незнам букинг какво заслужават в тази ситуация - нали са последници между нас и хотелиерите, защо не защитават и нашите интереси?
stanislavpp Публикувано: 2 април, 2020 Публикувано: 2 април, 2020 Е , нали парите били в Букинг , а не в хотела? Сега казвате обратното ...До 01.05 има време , но ако парите са в хотела и щом сте без право на анулация , ще трябва да се надявате на добрата воля на хотела. Ако към датата на настаняването , Германия не приема чужди граждани , имате добър шанс за рифънд/ваучер.
t_petkov Публикувано: 3 април, 2020 Публикувано: 3 април, 2020 9 hours ago, stanislavpp said: Е , нали парите били в Букинг , а не в хотела? Сега казвате обратното ...До 01.05 има време , но ако парите са в хотела и щом сте без право на анулация , ще трябва да се надявате на добрата воля на хотела. Ако към датата на настаняването , Германия не приема чужди граждани , имате добър шанс за рифънд/ваучер. С тези сайтове ми е малко тъмна Индия къде са точно парите. Имах резервация за Рио де Жанейро през Агода. От сайта ми написаха, че резервацията е канселирана безплатно, въпреки, че по условията на хотела беше да не е. После писах на хотела и те ми отговориха, че с радост ми казват, че резервацията е безплатно отменена, но парите били в Агода и да им пиша на тях. Сега отново пиша на Агода и ги питам последно от къде мога да си получа парите. Получава се някакъв кръг и всеки прехвърля топката на другия.
ivan69 Публикувано: 6 април, 2020 Публикувано: 6 април, 2020 Днес пак говорих с букинг за отменената на 21,03,2020 резервация . казаха ми , че ако до 10,04,2020 не съм си получил парите да им изпратя доказателство за плащането( на практика хотела си дръпна парите) и ако хотела не ми ги върне букинг ще ми ги възстанови . 4 1
popov Публикувано: 7 април, 2020 Публикувано: 7 април, 2020 Да споделя и своя (основно негативен) опит. Имах 3 предплатени резервации направени през януари за нощувки в Белгия и Холандия за средата на април. Всичките бяха с non-refundable канселиране. Белгия: Въпреки че затвориха границите си в края на март, едва миналата седмица страната се появи в списъка на Букинг със страните, за които се прилагат форсмажорни обстоятелства - https://partner.booking.com/en-gb/help/legal-security/important-information-regarding-coronavirus От мястото за настаняване се свързаха с мен още през март да ме информират, че няма да мога да се възползвам от резервацията си. Букинг щели да ме контактнат, а аз да мисля за нови дати. На 2-ри април забелязах, че Белгия вече фигурира в горния списък и си погледнах резервацията. Имах възможност за безплатно канселиране (първо трябваше да напиша съобщение до Букинг). Половин час по-късно получих мейл да си очаквам парите в рамките на 7-12 работни дни. Реално на втория работен ден (вчера) си получих обратно парите по кредитната си карта. Холандия: за жалост тук нямам същия успех. Понеже холандците не мислят да затягат мерките, а и не получих обратна връзка от двата хотела, където имам резервация, реших да пробвам с опцията "Cancel for less" при единия хотел с по-голямата сума. Няколко часа по-късно получих отказ и съвет да съм си търсел парите от застрахователната ми компания. От другия хотел очаквам подобен отговор (вече в ревютата им недоволни потребители са писали, че не връщат пари заради covid-a). Разбирам, че хотелите са в правото си да откажат refund, защото правителствените мерки не ги ограничават и работят на 100%, а и рискът при non-refundable резервациите винаги е при клиента, но честно казано очаквах повече съдействие от Букинг с оглед на създалата се ситуация. Не съм се отказал и мисля да се следя ежедневно условията им за форсмажор. 1
Галин Маргаритов Публикувано: 18 април, 2020 Публикувано: 18 април, 2020 Здравейте ,тъй като не смятам да спирам да пътувам ,като отмине това нещо ,до сега резервирах в Airbnb и малко изгорях с пари ,защото там няма безплатно анулиране ,всъщност има ,но е по - сложно ,че въпросът ми е : може ли да се направят няколко резервации в Booking за едни и същи дати ,с безплатно анулиране ,от един и същи профил ? Направих една резервация ,след като опитах да си направя втора ,ме накара да изтрия първата !...
muchachote Публикувано: 18 април, 2020 Публикувано: 18 април, 2020 Преди 1 час, Galii каза: Здравейте ,тъй като не смятам да спирам да пътувам ,като отмине това нещо ,до сега резервирах в Airbnb и малко изгорях с пари ,защото там няма безплатно анулиране ,всъщност има ,но е по - сложно ,че въпросът ми е : може ли да се направят няколко резервации в Booking за едни и същи дати ,с безплатно анулиране ,от един и същи профил ? Направих една резервация ,след като опитах да си направя втора ,ме накара да изтрия първата !... Можеш да направиш колкото си искаш резервации за едни и същи дати за едно и също място, за една и съща стая дори, от един и същи профил. Системата НЕ ТЕ Е накарала да изтриеш първата, а те пита автоматично ИСКАШ ЛИ да изтриеш първата. Кликваш НЕ и я правиш. 2
lio Публикувано: 18 април, 2020 Публикувано: 18 април, 2020 преди 1 час, Galii каза: Здравейте ,тъй като не смятам да спирам да пътувам ,като отмине това нещо ,до сега резервирах в Airbnb и малко изгорях с пари ,защото там няма безплатно анулиране ,всъщност има ,но е по - сложно ,че въпросът ми е : може ли да се направят няколко резервации в Booking за едни и същи дати ,с безплатно анулиране ,от един и същи профил ? Направих една резервация ,след като опитах да си направя втора ,ме накара да изтрия първата !... Че кое е сложно в анулирането с Airbnb, зависи кога са правени резервациите...Има специална програма пусната сега, ако резервацията ти започва преди 31 май, то може да анулираш и да ти възстановят парите под формата на кредит, ако представиш документ, че не можеш д апътуваш - може да ти вънрат и парите. Специално за кредитите става мигновено.
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега