Прескочи до съдържание

Въпрос за booking.com


tonik

Препоръчани мнения

Галин Маргаритов
преди 1 час, lio каза:

Че кое е сложно в анулирането с Airbnb, зависи кога са правени резервациите...Има специална програма пусната сега, ако резервацията ти започва преди 31 май, то може да анулираш и да ти възстановят парите под формата на кредит, ако представиш документ, че не можеш д апътуваш - може да ти вънрат и парите. Специално за кредитите става мигновено.

Резервацията ми е направена на  13 ноември 2019 

за 7 юли 2020 ,платил съм половината пари ,ако я анулирам сега губя половината пари ,парите които съм дал .

преди 2 часа, muchachote каза:

Можеш да направиш колкото си искаш резервации за едни и същи дати за едно и също място, за една и съща стая дори, от един и същи профил. Системата НЕ ТЕ Е накарала да изтриеш първата, а те пита автоматично ИСКАШ ЛИ да изтриеш първата. Кликваш НЕ и я правиш.

И аз така си помислих ,но когато ми поиска чак и трицифрения  код на кредитната карта ,се притесних .

Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...
Галин Маргаритов
На 18.04.2020 г. в 19:41, stanislavpp каза:

Няма как да изтеглят пари без код , нормално е при резервация , да се изисква и три цифреният код. С две думи напразно сте се притеснили 👍

Това което ме притеснява е: резервацията да речем е за 20 декември 2020 ,безплатно анулиране 1 декември 2020,но в условията пише : Предплата : ще бъдете таксувани с предплащане на общата цена по всяко време .

Това означава ли ,че по всяко време могат да ми теглят от картата ?

Връзка към коментар

Получих мейл

 

Наскоро забелязахме някаква подозрителна активност от неизвестно външно устройство, което се опитваше да получи достъп до определени акаунти на Booking.com. Като предпазна мярка временно заключихме вашия акаунт и ще ви помолим да зададете отново паролата си.

За да нулирате паролата си и да възобновите използването на Booking.com безопасно, моля, направете следното:

    Отидете на началната страница на Booking.com
    Изберете Вход в горната част на началната страница
    Кликнете върху „Забравена парола?“ връзка
    Въведете своя имейл адрес и ние ще ви изпратим връзка, за да нулирате паролата си

Ако използвате паролата си за други онлайн услуги, препоръчваме ви да зададете паролите за тези акаунти като предпазна мярка.

Бъдете в безопасност и увеличете сигурността на акаунта си, като добавите Двуфакторна автентификация. Можете да активирате това в раздела Защита в настройките на вашия акаунт.

Тъй като сигурността на вашата лична информация е наш основен приоритет, винаги препоръчваме на нашите клиенти да запомнят следното:

    Booking.com никога няма да ви поиска данни за вашата кредитна карта или лична информация по телефон или електронна поща. Ние събираме и съхраняваме цялата необходима информация в нашата защитена онлайн система.
    Никога няма да ви помолим да извършите банков превод извън условията, посочени в правилата за резервация.
    Винаги ще ви изпращаме електронна поща от официален имейл адрес на booking.com, завършващ на @ booking.com и имейлът никога няма да се свърже към уебсайт, който не е издател на Bookbook.com или non-Villas.com.

 

Връзка към коментар

Получих следното съобщение преди дни:

Уважаеми/а ...............

Хотел .................. - All Inclusive вече не може да ви посрещне на 23 Май 2020 – 25 Май 2020. Съжаляваме за това и ще анулираме резервацията ви от името на мястото за настаняване, без да бъдете таксувани. Скоро ще получите потвърждение на анулацията по имейл.

 

Потвърждженето на имейл е получено, а основанието за анулация е:

"This booking was automatically cancelled using the Self-Service Relocations Mass Issue tool. The accommodation was closed. Mass issue: 348380".

 

Десетки хотели в същия период на същото място продължават да работят, приемат резервации с плащане на момента и много вероятно ще ги изпълнят. Какво би било основанието да бъде анулирана резервацията и дали това основание няма да започне да ни поставя в неравностойно положение с хотели при направени вече резервации.

 

 

Връзка към коментар

ами всеки бизнес си решава дали да затвори поради очаквана липса на клиенти или да държи персонал за един-двама, които я дойдат, я не...

какво ти дава основание да мислиш, че до 25 май туризма ще тръгне?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 22 минути , Таньо каза:

Получих следното съобщение преди дни:

Уважаеми/а ...............

Хотел .................. - All Inclusive вече не може да ви посрещне на 23 Май 2020 – 25 Май 2020. Съжаляваме за това и ще анулираме резервацията ви от името на мястото за настаняване, без да бъдете таксувани. Скоро ще получите потвърждение на анулацията по имейл.

 

Потвърждженето на имейл е получено, а основанието за анулация е:

"This booking was automatically cancelled using the Self-Service Relocations Mass Issue tool. The accommodation was closed. Mass issue: 348380".

 

Десетки хотели в същия период на същото място продължават да работят, приемат резервации с плащане на момента и много вероятно ще ги изпълнят. Какво би било основанието да бъде анулирана резервацията и дали това основание няма да започне да ни поставя в неравностойно положение с хотели при направени вече резервации.

 

 

Тези дни разсъждавах в сходна посока.Гледах за настаняване в Полша за лятото, края на август, в няколко града и ме изненада колко много от местата за настаняване ги отбелязват като разпродадени.Миналата година средата на юни разглеждах пак за същият период и избора беше много по-голям и на по-ниски цени.Силно се съмнявам,че някой се е юрнал в тези карантинни времена да прави резервации.По-вероятно ми се струва,доста хотели/апартаменти и т.н.  да са решили да не работят,дали от страх,дали по икономически причини.При всички положения изглежда,че цените ще се вдигнат,противно на очакванията,защото предлагането става силно ограничено.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, neuromancer каза:

ами всеки бизнес си решава дали да затвори поради очаквана липса на клиенти или да държи персонал за един-двама, които я дойдат, я не...

какво ти дава основание да мислиш, че до 25 май туризма ще тръгне?

 

Едва ли някой някой има съмнение в това. Поста ми имаше друга посока - създава се прецедент. Платил съм 100 % без право на отмяна преди месеци, на промоционална цена при ползване на джениус и купон на energizer. Ако аз отменя е спорно дали ще ми бъде върнато нещо. В същото това време хотела отменя договора без да предложи алтернатива, Букинг също. Ако не друго ми звучи леко обезпокоително, защото опит да бъда защитен като клиент. Букинг преди предлагаха алтернативно настаняване, в момента не разбирам напълно цитираното основание дали е изключение или вече правило. 

Преди 1 час, Мари Николова каза:

Тези дни разсъждавах в сходна посока.Гледах за настаняване в Полша за лятото, края на август, в няколко града и ме изненада колко много от местата за настаняване ги отбелязват като разпродадени.Миналата година средата на юни разглеждах пак за същият период и избора беше много по-голям и на по-ниски цени.Силно се съмнявам,че някой се е юрнал в тези карантинни времена да прави резервации.По-вероятно ми се струва,доста хотели/апартаменти и т.н.  да са решили да не работят,дали от страх,дали по икономически причини.При всички положения изглежда,че цените ще се вдигнат,противно на очакванията,защото предлагането става силно ограничено.

Според мене всичко ще поскъпва поради фалити и намалено предлагане. Заради нови изисквания също. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ами според мен поне докато трае тази криза на авиокомпании и хотели ще им се позволява много повече, отколкото преди. В случая ще си късметлия, ако ти върнат пари, а не ваучер...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 57 минути , Таньо каза:

 

Едва ли някой някой има съмнение в това. Поста ми имаше друга посока - създава се прецедент. Платил съм 100 % без право на отмяна преди месеци, на промоционална цена при ползване на джениус и купон на energizer. Ако аз отменя е спорно дали ще ми бъде върнато нещо. В същото това време хотела отменя договора без да предложи алтернатива, Букинг също. Ако не друго ми звучи леко обезпокоително, защото опит да бъда защитен като клиент. Букинг преди предлагаха алтернативно настаняване, в момента не разбирам напълно цитираното основание дали е изключение или вече правило. 

Според мене всичко ще поскъпва поради фалити и намалено предлагане. Заради нови изисквания също. 

Тази година и то преди началото на кризата имах две такива едностранно отменени резервации.Понеже едната беше предплатена,веднага ми върнаха и парите. Алтернатива никаква не предложиха.Бяха за летни почивки на нашето море. Писах мейли,не можело и ми цитираха общи условия.Много се ядосах това,а пък се оказа,че услуга са ми направили.😄

Букинг променят едностранно доста неща.

Затова винаги при резервация правя снимки.Преди две години в потвърждението за една нощувка в Неапол, много странно се появи изискване за 300 Е капаро,на наши приятели пък им смениха типа стая във Велинград тази година.

Много отдавна не се чувствам защитена като потребител,а вземам мерки,в случай на разправии. Не ми харесва,но това е.

Връзка към коментар
На 5.05.2020 г. в 19:32, mamaivy каза:

Тази година и то преди началото на кризата имах две такива едностранно отменени резервации.Понеже едната беше предплатена,веднага ми върнаха и парите. Алтернатива никаква не предложиха.Бяха за летни почивки на нашето море. Писах мейли,не можело и ми цитираха общи условия.Много се ядосах това,а пък се оказа,че услуга са ми направили.😄

Букинг променят едностранно доста неща.

Затова винаги при резервация правя снимки.Преди две години в потвърждението за една нощувка в Неапол, много странно се появи изискване за 300 Е капаро,на наши приятели пък им смениха типа стая във Велинград тази година.

Много отдавна не се чувствам защитена като потребител,а вземам мерки,в случай на разправии. Не ми харесва,но това е.

Да, очевидно в момента Букинг защитава хотелите лекичко пренебрегвайки собствените си правила без да има официална промяна в тях.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 5.05.2020 г. в 18:48, neuromancer каза:

Ами според мен поне докато трае тази криза на авиокомпании и хотели ще им се позволява много повече, отколкото преди. В случая ще си късметлия, ако ти върнат пари, а не ваучер...

Ваучера ще се оползотвори лесно, но отстъпките и купона към резервацията са безвъзвратно изгубени, още повече, че за платената цена сега ще се получи многократно по-малко. Силно се надявам същото да не е с ваучерите за полети.  🙂

Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Имах резервация за 22.05.20г. , която е без безплатна анулация. През сайта на букинг изпратих запитване към хотела дали ще  отвори за датата ми, отговориха че още не знаят и ако искам да сменя датите. На имейла си получих и отговор от букинг, където ми предлагат да сменя датите, но може да има доплащане, или ваучер за сумата и най-накрая ако искам безплатна анулация. Избрах безплатната анулация и им отговорих. Днес имам имейл в който ми искат сканирано банково извлечение но защо? Не трябва ли да ми върнат парите по картата с която съм платила? Ето писмото им :

 

"Уважаеми/а .......,

Благодарим, че се свързахте с Отдела за обслужване на клиенти на Booking.com.

Наскоро се свързахте с нас във връзка с таксуване на кредитната ви карта във връзка с резервация 31.......... в ............ Hotel, тъй като сте сметнали трансакцията за неоснователна.

Ще се радваме да Ви съдействаме и да спомогнем в разрешаването на ситуацията възможно най-бързо.

За тази цел, ще ни е нужна малко допълнителна информация. Един от следните документи е необходим:

  • Копие от онлайн банковото извлечение или банковата сметка
  • Сканирано копие на официалното банково извлечение
  • Снимка на официалното банково извлечение

Моля, кликнете тук, за да продължите към страницата, откъдето можете да изпратите своите документи. Те ще бъдат разгледани от нашия екип, след като ги получим."

 

Аз никъде не съм писала че транзакцията е неоснователна, или те така си го пишат?

Връзка към коментар

Как защо ?  Това е стандартен иск за верификация от Букинг на плащането към хотела, преди да ви върнат сумата по картата. 
 

Неоснователна е, защото е била без право на анулация.

Връзка към коментар

Не знаех за това, друг път са ми връщали пари по тази карта, но без да ми искат сметка. А и по сметката на тази карта аз не мога да си погасявам задълженията с превод от друга банка напр., мога само на място в банката в брой. Затова не ми е ясно как ще стане.

Връзка към коментар

Обхваща ме оптимизъм, че все пак ще отидем в Петербург в средата на септември, погледнах в Букинг и направих резервация за един чуден апартамент.

Резервирах апартамента - в офертата пише, че е без предплащане и с безплатна анулация до 10.09.20.
Получих мейл, че резервацията ми е потвърдена при горните условия.
После получих мейл да направя предплащане в срок от 24 часа.
После получих съобщение чрез букинг-асистънс да отменя резервацията си, т.к. заради коронавируса апартаментът е зает за 1 година.
В същото време апартаментът продължава да се предлага в Букинг.
Писах на Букинг, за да ми кажат за какво иде реч, но ще съм благодарна и за ваше мнение.

 

Kays lux apartment in centre 140m2

https://www.booking.com/hotel/ru/kays-lux-apartment-in-centre-140m2.bg.html?aid=356980;dist=0;label=gog235jc-1DCAsowgFCImtheXMtbHV4LWFwYXJ0bWVudC1pbi1jZW50cmUtMTQwbTJIA1gDaBeIAQGYAQO4AQjIAQzYAQPoAQH4AQKIAgGoAgO4AtrXqPYFwAIB;logged_out=1;room1=A%2CA;sb_price_type=total;sid=dd5f5e9bca9a21770d8d03fa83b401f9;type=total

Връзка към коментар

Ами и те не са наясно , според мен. Дръж си резервацията щом е с безплатна анулация и без предплащане. Направи си още една, резервна за друго място...и така. Мислиш ли, че ако всичко  е наред до септември, фонтаните  ще работят? Чета, че до октомври работят ама не е от официален източник ( между другото да попитам :tongue: )

Връзка към коментар
преди 6 минути , bobole4e каза:

Ами и те не са наясно , според мен. Дръж си резервацията щом е с безплатна анулация и без предплащане. Направи си още една, резервна за друго място...и така. Мислиш ли, че ако всичко  е наред до септември, фонтаните  ще работят? Чета, че до октомври работят ама не е от официален източник ( между другото да попитам :tongue: )

Аз си имам отдавна една резервация - предплатена, с безплатна анулация. Но този апартамент е по-хубав 🙂

Бях чела някъде - май в сайта на Петерхоф, че фонтаните работят. Не виждам причина да не са отворени, но за самите дворци имам съмнения...

Ако отключат самолетите и визите - ние тръгваме, независимо какво ще работи или не! 🙂

 

  • Благодаря 1
  • Браво 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Знаете ли дали при промяна на датите на резервация в букинг, при което за новите дати цената е по-ниска, биха върнали разликата или по-добре да отменя тази и да си резервирам наново?

Връзка към коментар

Ако резервацията ти е с безплатна отмяна, отмени я и резервирай отново. Ще си спестиш време и нерви в обяснения. Ако не, тогава нямаш избор и искаш да ти възстановят разликата.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Моля да ми кажете как се премахва окончателно въвеждана карта от профила в букинг.

Става въпрос за следното: преди много месеци бях въвела една карта в букинг, с която си плащах резервациите, но впоследствие я смених с друга, чиято валидност изтече и от около 5-6 месеца съм запазила в акаунта си карта Револют.

Скоро правих резервация /без предплащане/, но видях в банката, че хотелът се е опитал 4 пъти да си дръпне сумата от онази най-първата карта, която не е в профила ми от сигурно почти година.

Връзка към коментар
1 hour ago, Dreamm said:

Моля да ми кажете как се премахва окончателно въвеждана карта от профила в букинг.

Става въпрос за следното: преди много месеци бях въвела една карта в букинг, с която си плащах резервациите, но впоследствие я смених с друга, чиято валидност изтече и от около 5-6 месеца съм запазила в акаунта си карта Револют.

Скоро правих резервация /без предплащане/, но видях в банката, че хотелът се е опитал 4 пъти да си дръпне сумата от онази най-първата карта, която не е в профила ми от сигурно почти година.

Обади се на кол центъра, това звучи доста притеснително. 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.