Dreamm Публикувано: 25 юли, 2020 Публикувано: 25 юли, 2020 На 25.07.2020 г. в 7:19, Jorro каза: Обади се на кол центъра, това звучи доста притеснително. Разшири Ами да, аз определено се притесних. Мислех, че аз нещо не съм направила както трябва и затова първо тук питах, но сега вече ще им звънна. Няколко пъти проверих запазената карта и виждам, че тя е само една и е точно тази на Револют, даже последните две резервации съм ги плащала именно с нея. Ще пиша, след като разговарям с букинг.
chandni Публикувано: 25 юли, 2020 Публикувано: 25 юли, 2020 Когато се прави резервация с кредитна карта, се посочват детайлите на картата, която ще гарантира резервацията и съвсем не е задължително това да е запазената в Booking карта. Понякога имаме запазени в браузъра си карти (включително и аз - моите са в Google портфейла) и когато трябва да се посочи карта за плащане, при кликване в полето за карта, излизат всички запаметени карти (в Booking нямам нито една запаметена карта, но както се вижда, мога да избера от тези в Gpay). Ето какво имам предвид: Възможно е просто изтеклата карта да ви е била запазена в браузъра и по грешка да сте посочили нея за резервацията. Дори и да имате запазена карта в Booking, ако не сте я посочили за гарантиране на резервацията, няма да ви дръпнат пари от нея. Това означава и че когато някое място за настаняване приема резервации без КК, дори и да не се появите, няма да могат да ви изтеглят "невъзвръщаемата" сума, дори и от запаззената в профила в Booking карта. За да проверите коя карта сте посочили за гарантиране на тази резервация отидете в профила си и отворете резервацията, след което отидете на View confirmation: След това отдясно има Update credit card: В появилия се прозорец виждате коя е текущата карта, избрана за гарантиране на резервацията: 3 1 1
Dreamm Публикувано: 25 юли, 2020 Публикувано: 25 юли, 2020 @chandni, изключително много ти благодаря за подробната и ценна за мен информация. Ще ми бъде полезна занапред. За конкретната резервация не успявам да видя вероятни карти, тъй като много се ядосах на случилото се и побързах да я анулирам...и сега не виждам такава опция, а други предстоящи резервации нямам. Писах на букинг и чакам обратна връзка, вероятно в понеделник. По телефона не успях да се свържа, защото нямало наличен оператор на български език, а на английски не мога да се карам свободно 😁 Редактирам се само, за да допълня, че по грешка със 200% сигурност не съм посочила въпросната карта. 3
darinamarinova Публикувано: 25 юли, 2020 Публикувано: 25 юли, 2020 @chandni това може би е в друга тема, но поне аз не запазвам картите, защото се притеснявам от злонамерени действия. Не знам дали съм параноична. Заради Rewards винаги ползвам двуфакторна идентификация и за Google app има възможност за пръстов отпечатък, защото ако някой ми открадне телефона, но за компютъра нямам представа и затова не добавям. Всеки си знае, разбира се. 🙂
chandni Публикувано: 25 юли, 2020 Публикувано: 25 юли, 2020 На 25.07.2020 г. в 8:23, darinamarinova каза: @chandni това може би е в друга тема, но поне аз не запазвам картите, защото се притеснявам от злонамерени действия. Не знам дали съм параноична. Заради Rewards винаги ползвам двуфакторна идентификация и за Google app има възможност за пръстов отпечатък, защото ако някой ми открадне телефона, но за компютъра нямам представа и затова не добавям. Всеки си знае, разбира се. 🙂 Разшири Картите ми са добавени в GPay. Дори когато избера карта от запаметените, трябва да въведа CVC кода, за да ми позволи да я използвам. 3
Dreamm Публикувано: 27 юли, 2020 Публикувано: 27 юли, 2020 Да разкажа за моята сага - явно попаднах на супер некомпетентен служител....след доста време в чата каза, че ще прати заявка във финансовия им център за премахване на всички въвеждани от мен карти!?! Пълна идиотщина. Не можа да ми каже защо са правили опит да теглят от въпросната карта, а не от тази, която съм посочила. Току-що симулирах същата резервация и на финалната стъпка си стои картата, която съзнателно съм въвела, друга няма! Сега ще им звънна по телефона, дано попадна на по-адекватен служител. Обадих се. Беше адекватен служителя. Нямат обяснение за случилото се. Ще направят проверка и ще ме уведомят. Междувременно обещаха да изтрият всички използвани от мен до момента карти, с които съм плащала.
Jorro Публикувано: 27 юли, 2020 Публикувано: 27 юли, 2020 На 27.07.2020 г. в 6:42, Dreamm каза: Да разкажа за моята сага - явно попаднах на супер некомпетентен служител....след доста време в чата каза, че ще прати заявка във финансовия им център за премахване на всички въвеждани от мен карти!?! Пълна идиотщина. Не можа да ми каже защо са правили опит да теглят от въпросната карта, а не от тази, която съм посочила. Току-що симулирах същата резервация и на финалната стъпка си стои картата, която съзнателно съм въвела, друга няма! Сега ще им звънна по телефона, дано попадна на по-адекватен служител. Обадих се. Беше адекватен служителя. Нямат обяснение за случилото се. Ще направят проверка и ще ме уведомят. Междувременно обещаха да изтрият всички използвани от мен до момента карти, с които съм плащала. Разшири Тормози ги за отговор, а и те трябва да имат интерес да го направят, защото може да им лепнат страшна глоба за тази злоупотреба, ако се установи такава. 1
Dreamm Публикувано: 27 юли, 2020 Публикувано: 27 юли, 2020 На 27.07.2020 г. в 8:02, Jorro каза: Тормози ги за отговор, а и те трябва да имат интерес да го направят, защото може да им лепнат страшна глоба за тази злоупотреба, ако се установи такава. Разшири О, да, правя го! След като проверих навсякъде всичко и се убедих напълно, че проблема не е в мен, просто няма да ги оставя на мира. Чакам да извършат проверка и да получа адекватен отговор, ако въобще би могло да съществува такъв в конкретния случай! Недопустимо е! На всичкото отгоре сега загледах извлечението от банката, което им пратих и видях, че 3 пъти правят опит да изтеглят сумата от 555 евро, а четвъртия- 565 евро. И това са опити на Букинг, не на хотела, което те не отричат.
Катя мравката Публикувано: 4 август, 2020 Публикувано: 4 август, 2020 Здравейте, и аз бях направила резервация за от 3 август с безплатно анулиране до 21 юли на хотел в Гърция чрез букинг.ком преди повече от месец, на следващия ден я анулирах през букинг.ком. В букинг.ком ми стои резервацията анулирана, но снощи ми изтеглиха от хотела цялата сума за 5 нощувки от кк. Също снощи получих имейл от букинг.ком дали съм се появила в хотела. Отговорих, че не, защото резервацията ми е анулирана. Чудя се дали те ще ми съдействат хотела да ми върне парите или да пиша до хотела или направо през банката да подам искане за връщане. Единствено имам снимка от портала на букинг.ком че резервацията е анулирана. Съгласно условията на хотела на 21 юли вземат от кк 50% от стойността на резервацията,което те не са направили, иначе щях да реагирам. Предварително благодаря за всеки съвет.
slujitel Публикувано: 4 август, 2020 Публикувано: 4 август, 2020 На 4.08.2020 г. в 10:29, Катя мравката каза: Здравейте, и аз бях направила резервация за от 3 август с безплатно анулиране до 21 юли на хотел в Гърция чрез букинг.ком преди повече от месец, на следващия ден я анулирах през букинг.ком. В букинг.ком ми стои резервацията анулирана, но снощи ми изтеглиха от хотела цялата сума за 5 нощувки от кк. Също снощи получих имейл от букинг.ком дали съм се появила в хотела. Отговорих, че не, защото резервацията ми е анулирана. Чудя се дали те ще ми съдействат хотела да ми върне парите или да пиша до хотела или направо през банката да подам искане за връщане. Единствено имам снимка от портала на букинг.ком че резервацията е анулирана. Съгласно условията на хотела на 21 юли вземат от кк 50% от стойността на резервацията,което те не са направили, иначе щях да реагирам. Предварително благодаря за всеки съвет. Разшири Първо звънни на Букинг да видиш какво ще ти отговорят. 1
neuromancer Публикувано: 4 август, 2020 Публикувано: 4 август, 2020 На 4.08.2020 г. в 10:29, Катя мравката каза: Чудя се дали те ще ми съдействат хотела да ми върне парите или да пиша до хотела или направо през банката да подам искане за връщане. Разшири Винаги първо говориш с букинг и хотела и ако те не ти обръщат внимание тогава през банката. 1
Катя мравката Публикувано: 4 август, 2020 Публикувано: 4 август, 2020 Благодаря. Знаете ли някакъв телефон
slujitel Публикувано: 4 август, 2020 Публикувано: 4 август, 2020 На 4.08.2020 г. в 12:37, Катя мравката каза: Благодаря. Знаете ли някакъв телефон Разшири 008001194467 1
Victoria Публикувано: 5 август, 2020 Публикувано: 5 август, 2020 Имам резервация през букинг. Искаха карта, добавих. Безплатната анулация изтече в неделя. Получих смс от букинг, че "The property was unable to process your credit card". Реално по стечение на обстоятелствата в картата в момента имам по-малка наличност от резервацията, но от друга страна в мейла за резервацията пише "You will pay the hotel in the hotel’s local currency (BGN) at the exchange rate on day of payment. ". Какво са се опитали да направят, да дръпнат пари, да блокират сума? Окей ли е да го правят преди датата на резервацията? В банкирането (на ОББ) не мога да видя такива неуспешни оторизации май или поне аз не намирам. П.П. От букинг пишат, че ако до 24 часа не си обновя детайлите, ще ми отменят резервацията. Май съм се заблудила нещо, явно плащането не е at the property, както бях запомнила.
Eva eva Публикувано: 2 септември, 2020 Публикувано: 2 септември, 2020 Хм, не мога да разбира защо този суит е по-евтин за трима човека, вместо за двама 🙂 Ще взема да чукна 3 човека, пък ще отидем двама. 120 лв. са си това 🙂 2
Климент Публикувано: 2 септември, 2020 Публикувано: 2 септември, 2020 Най-вероятно е грешка на собствениците/бъг, защото има още веднъж 3ма на по-висока цена от 2ма.
Eva eva Публикувано: 2 септември, 2020 Публикувано: 2 септември, 2020 Да, сигурно е някаква грешка. Ако букна такава сгрешена стая за трима, пък отидем двама, дали няма да стане проблем?
Фил Публикувано: 2 септември, 2020 Публикувано: 2 септември, 2020 На 2.09.2020 г. в 13:07, Eva eva каза: Ако букна такава сгрешена стая за трима, пък отидем двама, дали няма да стане проблем? Разшири Историята не познава такъв случай (в смисъл да има проблем за това, че се явяват по-малко хора) 2
neuromancer Публикувано: 2 септември, 2020 Публикувано: 2 септември, 2020 С бройката не, но ако се усетят, че има грешка ще ти искат да доплатиш до 390, което е за същата стая без грешката 2
Eva eva Публикувано: 2 септември, 2020 Публикувано: 2 септември, 2020 На 2.09.2020 г. в 13:14, neuromancer каза: С бройката не, но ако се усетят, че има грешка ще ти искат да доплатиш до 390, което е за същата стая без грешката Разшири Може ли така? В крайна сметка, това не е много честно. Ако я букна, тя е без възможност да се откажа и не съм съгласна да доплатя?! 1
neuromancer Публикувано: 2 септември, 2020 Публикувано: 2 септември, 2020 Ти пък, "честно" 😵 Досегасъм виждал доста грешки с полети да минават, но много малко грешки с нощувки, а с Букинг хич. Виж в темата за проблеми колко пъти се е случвало да искат пари допълнително или да отказват нощувка поради грешка (дето даже не личи, че е грешка, за разлика от това)... Просто предупреждавам, пък в крайна сметка риск печели, риск губи, не съм ясновидец 🙂 1
ven62 Публикувано: 2 септември, 2020 Публикувано: 2 септември, 2020 На 2.09.2020 г. в 11:42, Eva eva каза: Хм, не мога да разбира защо този суит е по-евтин за трима човека, вместо за двама 🙂 Ще взема да чукна 3 човека, пък ще отидем двама. 120 лв. са си това 🙂 Разшири А възможно ли е това да е друга стая, която, да речем, е забита наполовина в земята (полумазе) с някакви бойници за прозорци. Аз съм патил така в Лондон, та се разправяхме с един афролондончанин, (всеки на неговия си английски) докато не му писна и не ми смени стаята. 2
neuromancer Публикувано: 2 септември, 2020 Публикувано: 2 септември, 2020 Всичко е възможно, но ако беше друга стая би трябвало да е в отделна графа, а не към "суит с изглед към басейна" Това, което се вижда в нета винаги е някакво приближение на действителността, вече съм го казвал 3
stani.m Публикувано: 3 септември, 2020 Публикувано: 3 септември, 2020 На мен скоро ми се случи цената в букинг на студио за двама да е по-скъпо отколкото апартамент за четирима. Хотел в България беше, и си букнах апартамента. Никакви проблеми. На място апартамента не ми хареса, изгледа беше добре-море, но разположението вътре не ми хареса и го сменихме за студио. 1
SpeeDemoN5 Публикувано: 27 април, 2022 Публикувано: 27 април, 2022 Здравейте, имам интересен казус В букинг ми излезе съобщение, че от хотела, който съм резервирал преди месец, са ми маркирали wizz air кредитната карта като невалидна и че трябва да предоставя друга. Естествено че картата е наред, успях да платя с нея преди малко и има достатъчна наличност Сега въпроса е дали нарочно не са го направили това, понеже хотела е пълен и остават 3 дни до настаняването Какви са ми вариантите, вече им писах съобщение, да се чуем да потвърдя резервацията и че даже мога да съм там 1 ден предварително за да платя ПП. Сега видях в ревютата че има един човек който се е оплакал от същото, но като цяло останалите ревюта са положителни
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега