alienad Публикувано: 27 април, 2022 Сподели Публикувано: 27 април, 2022 Колко време минава след края на нощувките, докато точките се прехвърлят в профила в Wizzair? Вече минаха 20 дни. Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 27 април, 2022 Сподели Публикувано: 27 април, 2022 преди 3 часа, alienad каза: Колко време минава след края на нощувките, докато точките се прехвърлят в профила в Wizzair? Вече минаха 20 дни. Неопределено дълго време обикновено, може и месеци. Май ги пускат от дъжд на вятър някой като се сети или почнат много хора да звънят по телефона 😀 преди 4 часа, SpeeDemoN5 каза: Здравейте, имам интересен казус В букинг ми излезе съобщение, че от хотела, който съм резервирал преди месец, са ми маркирали wizz air кредитната карта като невалидна и че трябва да предоставя друга. Естествено че картата е наред, успях да платя с нея преди малко и има достатъчна наличност Сега въпроса е дали нарочно не са го направили това, понеже хотела е пълен и остават 3 дни до настаняването Какви са ми вариантите, вече им писах съобщение, да се чуем да потвърдя резервацията и че даже мога да съм там 1 ден предварително за да платя ПП. Сега видях в ревютата че има един човек който се е оплакал от същото, но като цяло останалите ревюта са положителни По принцип можеш да влезеш в резервацията и да смениш картата, поне преди можеше. 1 Връзка към коментар
SpeeDemoN5 Публикувано: 27 април, 2022 Сподели Публикувано: 27 април, 2022 Това направих, пък да видим какво ще стане. В букинг пише че при втора грешка имат право да ми канселират резервацията.. Връзка към коментар
Zaro Публикувано: 27 април, 2022 Сподели Публикувано: 27 април, 2022 преди 8 часа, SpeeDemoN5 каза: Здравейте, имам интересен казус В букинг ми излезе съобщение, че от хотела, който съм резервирал преди месец, са ми маркирали wizz air кредитната карта като невалидна и че трябва да предоставя друга. Естествено че картата е наред, успях да платя с нея преди малко и има достатъчна наличност Сега въпроса е дали нарочно не са го направили това, понеже хотела е пълен и остават 3 дни до настаняването Какви са ми вариантите, вече им писах съобщение, да се чуем да потвърдя резервацията и че даже мога да съм там 1 ден предварително за да платя ПП. Сега видях в ревютата че има един човек който се е оплакал от същото, но като цяло останалите ревюта са положителни Невалидна означава, че когато са искали да дръпнат парите, не са могли по една или друга причина. В момента може да имаш наличност, но в друг момент може да не си имал и те да са опитали тогава. Поне при мен е било така. Връзка към коментар
SpeeDemoN5 Публикувано: 29 април, 2022 Сподели Публикувано: 29 април, 2022 При мен историята завърши доста лошо. Отново картата ми, в която има достатъчно наличност и с която платих други нощувки през букинг, беше маркирана като невалидна Писах им 5-6 съобщения в букинг, никакъв отговор.Реших да им се обадя.Обясних им каква е ситуациата и че ще пристигна 1 ден по-рано за да платя.Уж всичко точно Днес тръгваме и 3 часа преди да пристигнем, получавам имейл че резервацията е канселирана.Звъннах им буквално 1 минута по-късно и вече нямаше свободни стаи. Букнах си друг хотел, той пък се оказа пълна скръб... Отсега нататък ще ми е обеца на ухото и винаги ще плащам хотела на момента, а не да цъкам опция плати по-късно... 2 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 29 април, 2022 Сподели Публикувано: 29 април, 2022 Не че вече има значение ,но от банката ти трябва да виждат имало ли е заявка за теглене от картата.Ако не е имало не е чак толкова невероятно и от хотела да са ти извъртяли номер. 6 Връзка към коментар
adreno Публикувано: 29 април, 2022 Сподели Публикувано: 29 април, 2022 преди 31 минути , SpeeDemoN5 каза: При мен историята завърши доста лошо. Отново картата ми, в която има достатъчно наличност и с която платих други нощувки през букинг, беше маркирана като невалидна Писах им 5-6 съобщения в букинг, никакъв отговор.Реших да им се обадя.Обясних им каква е ситуациата и че ще пристигна 1 ден по-рано за да платя.Уж всичко точно Днес тръгваме и 3 часа преди да пристигнем, получавам имейл че резервацията е канселирана.Звъннах им буквално 1 минута по-късно и вече нямаше свободни стаи. Букнах си друг хотел, той пък се оказа пълна скръб... Отсега нататък ще ми е обеца на ухото и винаги ще плащам хотела на момента, а не да цъкам опция плати по-късно... Тези номера ги правтя при пълни хотели - или има овърбукинг, или могат да продадат съзата стая за повече пари директно, като си спестят комисионната на букинг. Те за това и не са отговаряли на съобщенията, за да няма писменна следа ако се жалваш на букинг в последствие. При всички положения си провери с банката и ако няма опит за транзакция - пиши на букинг. Напълно заслужават по някое лошо ревю в Гугъл и Трипадвазър. 5 Връзка към коментар
ДиянаВ Публикувано: 29 април, 2022 Сподели Публикувано: 29 април, 2022 И според мен е номер на хотела, за да се отърват от резервацията ти. Случи ми се и на мен веднъж аналогична ситуация - хубав апартамент на значително по-ниска цена от останалите. Няколко пъти ми пращаха съобщения, че картата не е валидна, а не беше така. По мое желание отказах резервацията, след като прочетох отзиви за проблеми с настаняването. Кофти е пътуване да започне по този начин с номера. 2 Връзка към коментар
SpeeDemoN5 Публикувано: 29 април, 2022 Сподели Публикувано: 29 април, 2022 Ще разпитам в банката, сега пиша и ревютата. Иначе още един урок. В букинг не мога да напиша ревю защото не съм отсядал.Отивам тогава да напиша ревю в гугъл и какво да видя, друг човек се е оплакал от абсолютно същото нещо като мен... Така че явно ще гледам вече по-подробно ревютата там Сега дилемата е какво да правя със текущия хотел в който се намирам Хотела е страшно мръсен, с мухъл в стаята, паднала мазилка/боя Казах на рецепцията, предложиха ми 3 2 други стаи, коя от коя по-лоши.. Утре мисля да им кажа че ще си прекратя резервацията и да си търся друго място Ако откажат да ми върнат парите за оставащите нощувки, имам ли някакъв шанс да се оплача пред букинг? Направил съм подробни снимки на всичко Пп..Сега подредих ревютата в гугъл по най-скорошни и се чувствам много глупаво... 8+ плюс човека се оплакват от едно и също-невалидна карта и прекратена резервация в последния момент Хотела е meroddi la porta hotel istanbul Дано успея да предпазя поне един от тази некоректност 6 1 Връзка към коментар
antea Публикувано: 29 април, 2022 Сподели Публикувано: 29 април, 2022 това в коя държава се случва? иначе да, винаги проверявай поотделно и google maps и в трипадвайзър като най-добре е да започваш от възможно най-лошите ревюта (и най-скорошни също) Връзка към коментар
M@ria Публикувано: 3 май, 2022 Сподели Публикувано: 3 май, 2022 Имали ли сте такъв случай: Цената след всички отстъпки да е примерно 100лв, обаче да пише: Днес ще платите 150лв, като разликата в цената идва от това, че Букинг плаща тези 50лв. И явно се опитват да дръпнат по-голямата сума, защото в картата има точно пари плащането не минава. Не знам дали ме разбрахте😂 Връзка към коментар
mililia Публикувано: 3 май, 2022 Сподели Публикувано: 3 май, 2022 преди 19 минути , M@ria каза: Имали ли сте такъв случай: Цената след всички отстъпки да е примерно 100лв, обаче да пише: Днес ще платите 150лв, като разликата в цената идва от това, че Букинг плаща тези 50лв. И явно се опитват да дръпнат по-голямата сума, защото в картата има точно пари плащането не минава. Не знам дали ме разбрахте😂 Вижте какви са условията на това плащане от букинг. Може букинг да ви възстановява тази сума след като мине нощувката. Отделно, възможно ли е плащането да не минава поради друга причина? Връзка към коментар
M@ria Публикувано: 3 май, 2022 Сподели Публикувано: 3 май, 2022 Къде да ги видя условията? Не можах нищо да открия. Няма да е друго. Аз зареждам картата винаги с малко повече от сумата за плащане. Връзка към коментар
mililia Публикувано: 3 май, 2022 Сподели Публикувано: 3 май, 2022 преди 2 часа, M@ria каза: Къде да ги видя условията? Не можах нищо да открия. Няма да е друго. Аз зареждам картата винаги с малко повече от сумата за плащане. В редки случаи без някаква видима причина, плащането не успява да мине. Какво пише, като основание за отказаната транзакция? Ако е нямало достатъчна сума обикновено пише "недостатъчна наличност" или нещо подобно. А що се касае до условията на резервацията, то трябва да тръгнете от основанието букинг да поеме плащането. Това някаква промоция ли е или друго? За кой хотел става дума за да погледна? Връзка към коментар
M@ria Публикувано: 4 май, 2022 Сподели Публикувано: 4 май, 2022 Аз реших да рискувам, сложих още пари в картата и плащането мина. Естествено на по-високата сума. Не знам дали ще пия една студена вода, но като се размислих, логично е собствениците да си искат цялата сума, пък Букинг да ми връщат на мен това, дето пише, че плащат. Засега няма такива индикации и ще им пиша, да видим какво ще стане. Не знам дали е промоция, за пръв път ми се случва. За апартамент става въпрос, не е хотел. Връзка към коментар
M@ria Публикувано: 4 май, 2022 Сподели Публикувано: 4 май, 2022 Може да ставам досадна, но все пак да споделя развитието. Слава богу, че имах скрийншот на разбивката с отстъпките, че да ми признаят тяхното плащане. Като единствен вариант предлагат да ми върнат парите в портфейла като кредит, което мен ме устройва, разбира се. Това ще стане след като мине настаняването, трябва да им пиша пак. Та, късмет все пак, че нямаше достатъчно пари в картата, иначе нямаше нищо да стане. 3 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 5 май, 2022 Сподели Публикувано: 5 май, 2022 Да предупредя за бъг. Не може да се правят промени в резервацията, ако няма още една стая свободна за тези дати. Примерно съм резервирал за 1-3 юли, и искам да удължа до 4, дава ми че няма стаи, въпреки, че за 3-4, когато ми трябва, има свободна стая. За сметка на това за 1-3, когато вече имам резервация и не ми трябва допълнителна стая, наистина няма друга свободна... Връзка към коментар
Duke Публикувано: 7 май, 2022 Сподели Публикувано: 7 май, 2022 На 5.05.2022 г. в 16:03, neuromancer каза: Да предупредя за бъг. Не може да се правят промени в резервацията, ако няма още една стая свободна за тези дати. Примерно съм резервирал за 1-3 юли, и искам да удължа до 4, дава ми че няма стаи, въпреки, че за 3-4, когато ми трябва, има свободна стая. За сметка на това за 1-3, когато вече имам резервация и не ми трябва допълнителна стая, наистина няма друга свободна... Да, това е наистина неприятно. Няколко пъти ми се е случвало. Възможно е само при места за настаняване с ограничен брой стаи - малки семейти хотели, къщи за гости и т.н. Изходът е анулиране на първата резервация и веднага след това правене на нова включваща всички дати... 1 Връзка към коментар
ivailo_radev Публикувано: 7 май, 2022 Сподели Публикувано: 7 май, 2022 Или правене на втора резервация и на място се изяснявате и не се местите. Досега е работило при мен (не изключвам да има случаи, в които не работи) 3 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 7 май, 2022 Сподели Публикувано: 7 май, 2022 преди 11 часа, ivailo_radev каза: Или правене на втора резервация и на място се изяснявате и не се местите. Досега е работило при мен (не изключвам да има случаи, в които не работи) Има случаи, в които колкото повече нощувки правиш, толкова по-ниска е цената на наема. Например къщата, в която бяхмв в Лапландия за 3 нощувки е 319€ или почти 107€ на нощувка, 4 нощувки са 377€ или 94,25€ на вечер, 5 нощувки са 435€ или 87€ на нощувка, а за седмица - 580€ или по-малко от 83€ на вечер. И точно защото е цяла къща, а не стая от такава и наличността е 1, не успяхме да си удължим престоя и трябваше да анулираме, след което да резервираме наново (не се появяваше веднага след анулацията и трябваше да се изчака 30-ина минути, за да се появи отново). П.С. Отделно, че за някои къщи има такса финално почистване, която се начислява на резервация и парите се теглят още преди да заминете, та невинаги обединяване на нощувки на различни резервации, са опция. 3 Връзка към коментар
savagejo Публикувано: 16 май, 2022 Сподели Публикувано: 16 май, 2022 Някое да знае дали може, и как точно, да се добави човек към вече направена резервация... Става въпрос за двойна стая, с двойно легло, но при резервацията е посочен само един гост. Връзка към коментар
mililia Публикувано: 16 май, 2022 Сподели Публикувано: 16 май, 2022 Преди 1 час, savagejo каза: Някое да знае дали може, и как точно, да се добави човек към вече направена резервация... Става въпрос за двойна стая, с двойно легло, но при резервацията е посочен само един гост. Ако цената за един човек е същата като за двама и да не го добавите втория човек няма проблем. Иначе отивате на Управление на резервацията, а после актуализация на данните за гост, където добавяте името на другия човек. Ако има разлики в цената, можете чрез чата да пишете на хотела и да го информирате, че ще бъдете двама и евентуално за информация колко ще до платите за това. 1 Връзка към коментар
savagejo Публикувано: 17 май, 2022 Сподели Публикувано: 17 май, 2022 преди 10 часа, mililia каза: Ако цената за един човек е същата като за двама и да не го добавите втория човек няма проблем. Иначе отивате на Управление на резервацията, а после актуализация на данните за гост, където добавяте името на другия човек. Ако има разлики в цената, можете чрез чата да пишете на хотела и да го информирате, че ще бъдете двама и евентуално за информация колко ще до платите за това. Уж гледах, гледах, пък не видях че може да се добави човек през актуализация на данните за гост. Мерси 1 Връзка към коментар
stani.m Публикувано: 25 май, 2022 Сподели Публикувано: 25 май, 2022 Имам резервация през букинг за хотел в България, направена м.ноември за м.юни. В описанието пише - "Ще бъдете таксувани с предплащане в размер на стойността на първата нощувка след резервация. Показаната крайна цена е сумата, която ще платите на мястото за настаняване. Booking.com не таксува гостите каквито и да било такси за резервация, както и административни и други такива." Но тогава не са ми дръпнали никакви пари. Мисля че в процеса на резервиране съм посочила карта. Но в момента нямам запаметена карта в профила си в букинг. Дали ще платя на място цялата сума? Или пък ако сега по някое време решат да дръпнат пари от картата, а тя я няма посочена, да не вземат да ми анулират резервацията? /Чела съм за такива случаи/ Или хотела вече си има данните от картата ми, това не ми е ясно-дали тогава са ги записали. Връзка към коментар
chandni Публикувано: 25 май, 2022 Сподели Публикувано: 25 май, 2022 преди 28 минути , stani.m каза: Мисля че в процеса на резервиране съм посочила карта. Но в момента нямам запаметена карта в профила си в букинг. Дали ще платя на място цялата сума? Или пък ако сега по някое време решат да дръпнат пари от картата, а тя я няма посочена, да не вземат да ми анулират резервацията? /Чела съм за такива случаи/ Или хотела вече си има данните от картата ми, това не ми е ясно-дали тогава са ги записали. Запаметената карта в акаунта няма общо с плащанията на резервациите. Ролята на запаметяването на карта е само за удобство - да не се налага да въвеждаш данните ѝ при всяка резервация. Парите за резервация се теглят от избраната по време на резервацията карта (която може изобщо да не е била запомняна в акаунта). За да видиш коя карта си посочила, отвори потвърждението и там ще видиш последните 4 цифри на картата, която ще таксуват, а имаш и опция да я смениш: 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега