Прескочи до съдържание

Въпрос за booking.com


tonik

Препоръчани мнения

преди 3 часа, alienad каза:

Колко време минава след края на нощувките, докато точките се прехвърлят в профила в Wizzair? Вече минаха 20 дни.

Неопределено дълго време обикновено, може и месеци. Май ги пускат от дъжд на вятър някой като се сети или почнат много хора да звънят по телефона 😀

преди 4 часа, SpeeDemoN5 каза:

Здравейте, имам интересен казус

В букинг ми излезе съобщение, че от хотела, който съм резервирал преди месец, са ми маркирали wizz air кредитната карта като невалидна и че трябва да предоставя друга.

Естествено че картата е наред, успях да платя с нея преди малко и има достатъчна наличност

Сега въпроса е дали нарочно не са го направили това, понеже хотела е пълен и остават 3 дни до настаняването

Какви са ми вариантите, вече им писах съобщение, да се чуем да потвърдя резервацията и че даже мога да съм там 1 ден предварително за да платя

ПП. Сега видях в ревютата че има един човек който се е оплакал от същото, но като цяло останалите ревюта са положителни

 

 

 

По принцип можеш да влезеш в резервацията и да смениш картата, поне преди можеше.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 8 часа, SpeeDemoN5 каза:

Здравейте, имам интересен казус

В букинг ми излезе съобщение, че от хотела, който съм резервирал преди месец, са ми маркирали wizz air кредитната карта като невалидна и че трябва да предоставя друга.

Естествено че картата е наред, успях да платя с нея преди малко и има достатъчна наличност

Сега въпроса е дали нарочно не са го направили това, понеже хотела е пълен и остават 3 дни до настаняването

Какви са ми вариантите, вече им писах съобщение, да се чуем да потвърдя резервацията и че даже мога да съм там 1 ден предварително за да платя

ПП. Сега видях в ревютата че има един човек който се е оплакал от същото, но като цяло останалите ревюта са положителни

 

 

 

Невалидна означава, че когато са искали да дръпнат парите, не са могли по една или друга причина. В момента може да имаш наличност, но в друг момент може да не си имал и те да са опитали тогава. Поне при мен е било така.

Връзка към коментар

При мен историята завърши доста лошо.

Отново картата ми, в която има достатъчно наличност и с която платих други нощувки през букинг, беше маркирана като невалидна

Писах им 5-6 съобщения в букинг, никакъв отговор.Реших да им се обадя.Обясних им каква е ситуациата и че ще пристигна 1 ден по-рано за да платя.Уж всичко точно

Днес тръгваме и 3 часа преди да пристигнем, получавам имейл че резервацията е канселирана.Звъннах им буквално 1 минута по-късно и вече нямаше свободни стаи.

Букнах си друг хотел, той пък се оказа пълна скръб...

Отсега нататък ще ми е обеца на ухото и винаги ще плащам хотела на момента, а не да цъкам опция плати по-късно...

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Не че вече има значение ,но от банката ти трябва да виждат имало ли е  заявка  за теглене от картата.Ако не е имало не е чак толкова невероятно и от хотела да са ти извъртяли номер.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
преди 31 минути , SpeeDemoN5 каза:

При мен историята завърши доста лошо.

Отново картата ми, в която има достатъчно наличност и с която платих други нощувки през букинг, беше маркирана като невалидна

Писах им 5-6 съобщения в букинг, никакъв отговор.Реших да им се обадя.Обясних им каква е ситуациата и че ще пристигна 1 ден по-рано за да платя.Уж всичко точно

Днес тръгваме и 3 часа преди да пристигнем, получавам имейл че резервацията е канселирана.Звъннах им буквално 1 минута по-късно и вече нямаше свободни стаи.

Букнах си друг хотел, той пък се оказа пълна скръб...

Отсега нататък ще ми е обеца на ухото и винаги ще плащам хотела на момента, а не да цъкам опция плати по-късно...

 

Тези номера ги правтя при пълни хотели - или има овърбукинг, или могат да продадат съзата стая за повече пари директно, като си спестят комисионната на букинг.

Те за това и не са отговаряли на съобщенията, за да няма писменна следа ако се жалваш на букинг в последствие.

При всички положения си провери с банката и ако няма опит за транзакция - пиши на букинг.

Напълно заслужават по някое лошо ревю в Гугъл и Трипадвазър.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

И според мен е номер на хотела, за да се отърват от резервацията ти. Случи ми се и на мен веднъж аналогична ситуация - хубав апартамент на значително по-ниска цена от останалите. Няколко пъти ми пращаха съобщения, че картата не е валидна, а не беше така. По мое желание отказах резервацията, след като прочетох отзиви за проблеми с настаняването. Кофти е пътуване да започне по този начин с номера.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Ще разпитам в банката, сега пиша и ревютата.

Иначе още един урок. В букинг не мога да напиша ревю защото не съм отсядал.Отивам тогава да напиша ревю в гугъл и какво да видя, друг човек се е оплакал от абсолютно същото нещо като мен...

Така че явно ще гледам вече по-подробно ревютата там 

Сега дилемата е какво да правя със текущия хотел в който се намирам

Хотела е страшно мръсен, с мухъл в стаята, паднала мазилка/боя

Казах на рецепцията, предложиха ми 3

2 други стаи, коя от коя по-лоши..

Утре мисля да им кажа че ще си прекратя резервацията и да си търся друго място

Ако откажат да ми върнат парите за оставащите нощувки, имам ли някакъв шанс да се оплача пред букинг?

Направил съм подробни снимки на всичко

 

Пп..Сега подредих ревютата в гугъл по най-скорошни и се чувствам много глупаво...

8+ плюс човека се оплакват от едно и също-невалидна карта и прекратена резервация в последния момент

Хотела е meroddi la porta hotel istanbul

Дано успея да предпазя поне един от тази некоректност

 

 

 

  • Харесвам 6
  • Шок 1
Връзка към коментар

това в коя държава се случва?

 

иначе да, винаги проверявай поотделно и google maps и в трипадвайзър като най-добре е да започваш от възможно най-лошите ревюта (и най-скорошни също)

Връзка към коментар

Имали ли сте такъв случай: 

Цената след всички отстъпки да е примерно 100лв, обаче да пише: Днес ще платите 150лв, като разликата в цената идва от това, че Букинг плаща тези 50лв. И явно се опитват да дръпнат по-голямата сума, защото в картата има точно пари плащането не минава.

Не знам дали ме разбрахте😂

 

63FA8293-7432-4C2F-93F8-5190FAF5A974.jpeg

279B4D45-8BDA-488B-8941-54044D12B45D.jpeg

Връзка към коментар
преди 19 минути , M@ria каза:

Имали ли сте такъв случай: 

Цената след всички отстъпки да е примерно 100лв, обаче да пише: Днес ще платите 150лв, като разликата в цената идва от това, че Букинг плаща тези 50лв. И явно се опитват да дръпнат по-голямата сума, защото в картата има точно пари плащането не минава.

Не знам дали ме разбрахте😂

 

63FA8293-7432-4C2F-93F8-5190FAF5A974.jpeg

279B4D45-8BDA-488B-8941-54044D12B45D.jpeg

Вижте какви са условията на това плащане от букинг. Може букинг да ви възстановява тази сума след като мине нощувката. 

Отделно, възможно ли е плащането да не минава поради друга причина?

Връзка към коментар
преди 2 часа, M@ria каза:

Къде да ги видя условията? Не можах нищо да открия. Няма да е друго. Аз зареждам картата винаги с малко повече от сумата за плащане. 

В редки случаи без някаква видима причина, плащането не успява да мине. Какво пише, като основание за отказаната транзакция? Ако е нямало достатъчна сума обикновено пише "недостатъчна наличност" или нещо подобно. 

А що се касае до условията на резервацията, то трябва да тръгнете от основанието букинг да поеме плащането. Това някаква промоция ли е или друго? За кой хотел става дума за да погледна? 

Връзка към коментар

Аз реших да рискувам, сложих още пари в картата и плащането мина. Естествено на по-високата сума. Не знам дали ще пия една студена вода, но като се размислих, логично е собствениците да си искат цялата сума, пък Букинг да ми връщат на мен това, дето пише, че плащат. Засега няма такива индикации и ще им пиша, да видим какво ще стане.

Не знам дали е промоция, за пръв път ми се случва. За апартамент става въпрос, не е хотел.

Връзка към коментар

Може да ставам досадна, но все пак да споделя развитието. Слава богу, че имах скрийншот на разбивката с отстъпките, че да ми признаят тяхното плащане. Като единствен вариант предлагат да ми върнат парите в портфейла като кредит, което мен ме устройва, разбира се. Това ще стане след като мине настаняването, трябва да им пиша пак. Та, късмет все пак, че нямаше достатъчно пари в картата, иначе нямаше нищо да стане.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Да предупредя за бъг. Не може да се правят промени в резервацията, ако няма още една стая свободна за тези дати. Примерно съм резервирал за 1-3 юли, и искам да удължа до 4, дава ми че няма стаи, въпреки, че за 3-4, когато ми трябва, има свободна стая. За сметка на това за 1-3, когато вече имам резервация и не ми трябва допълнителна стая, наистина няма друга свободна...

Връзка към коментар
На 5.05.2022 г. в 16:03, neuromancer каза:

Да предупредя за бъг. Не може да се правят промени в резервацията, ако няма още една стая свободна за тези дати. Примерно съм резервирал за 1-3 юли, и искам да удължа до 4, дава ми че няма стаи, въпреки, че за 3-4, когато ми трябва, има свободна стая. За сметка на това за 1-3, когато вече имам резервация и не ми трябва допълнителна стая, наистина няма друга свободна...

Да, това е наистина неприятно. Няколко пъти ми се е случвало. Възможно е само при места за настаняване с ограничен брой стаи - малки семейти хотели, къщи за гости и т.н. Изходът е анулиране на първата резервация и веднага след това правене на нова включваща всички дати...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 11 часа, ivailo_radev каза:

Или правене на втора резервация и на място се изяснявате и не се местите. Досега е работило при мен (не изключвам да има случаи, в които не работи)

 

Има случаи, в които колкото повече нощувки правиш, толкова по-ниска е цената на наема. Например къщата, в която бяхмв в Лапландия за 3 нощувки е 319€ или почти 107€ на нощувка, 4 нощувки са 377€ или 94,25€ на вечер, 5 нощувки са 435€ или 87€ на нощувка, а за седмица - 580€ или по-малко от 83€ на вечер. И точно защото е цяла къща, а не стая от такава и наличността е 1, не успяхме да си удължим престоя и трябваше да анулираме, след което да резервираме наново (не се появяваше веднага след анулацията и трябваше да се изчака 30-ина минути, за да се появи отново).

 

П.С. Отделно, че за някои къщи има такса финално почистване, която се начислява на резервация и парите се теглят още преди да заминете, та невинаги обединяване на нощувки на различни резервации, са опция.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Някое да знае дали може, и как точно, да се добави човек към вече направена резервация... Става въпрос за двойна стая, с двойно легло, но при резервацията е посочен само един гост.

Връзка към коментар
Преди 1 час, savagejo каза:

Някое да знае дали може, и как точно, да се добави човек към вече направена резервация... Става въпрос за двойна стая, с двойно легло, но при резервацията е посочен само един гост.

Ако цената за един човек е същата като за двама и да не го добавите втория човек няма проблем. 

Иначе отивате на Управление на резервацията, а после актуализация на данните за гост, където добавяте името на другия човек. 

Ако има разлики в цената, можете чрез чата да пишете на хотела и да го информирате, че ще бъдете двама и евентуално за информация колко ще до платите за това. 

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 10 часа, mililia каза:

Ако цената за един човек е същата като за двама и да не го добавите втория човек няма проблем. 

Иначе отивате на Управление на резервацията, а после актуализация на данните за гост, където добавяте името на другия човек. 

Ако има разлики в цената, можете чрез чата да пишете на хотела и да го информирате, че ще бъдете двама и евентуално за информация колко ще до платите за това. 

Уж гледах, гледах, пък не видях че може да се добави човек през актуализация на данните за гост. Мерси

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Имам резервация през букинг за хотел в България, направена м.ноември за м.юни. В описанието пише - "Ще бъдете таксувани с предплащане в размер на стойността на първата нощувка след резервация.

Показаната крайна цена е сумата, която ще платите на мястото за настаняване.

Booking.com не таксува гостите каквито и да било такси за резервация, както и административни и други такива."
 

            Но тогава не са ми дръпнали никакви пари. Мисля че в процеса на резервиране съм посочила карта. Но в момента нямам запаметена карта в профила си в букинг. Дали ще платя на място цялата сума? Или пък ако сега по някое време решат да дръпнат пари от картата, а тя я няма посочена, да не вземат да ми анулират резервацията? /Чела съм за такива случаи/  Или хотела вече си има данните от картата ми, това не ми е ясно-дали тогава са ги записали.

Връзка към коментар
преди 28 минути , stani.m каза:

Мисля че в процеса на резервиране съм посочила карта. Но в момента нямам запаметена карта в профила си в букинг. Дали ще платя на място цялата сума? Или пък ако сега по някое време решат да дръпнат пари от картата, а тя я няма посочена, да не вземат да ми анулират резервацията? /Чела съм за такива случаи/  Или хотела вече си има данните от картата ми, това не ми е ясно-дали тогава са ги записали.

Запаметената карта в акаунта няма общо с плащанията на резервациите. Ролята на запаметяването на карта е само за удобство - да не се налага да въвеждаш данните ѝ при всяка резервация. Парите за резервация се теглят от избраната по време на резервацията карта (която може изобщо да не е била запомняна в акаунта). За да видиш коя карта си посочила, отвори потвърждението и там ще видиш последните 4 цифри на картата, която ще таксуват, а имаш и опция да я смениш:

image.png

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.