Прескочи до съдържание

Въпрос за booking.com


tonik

Препоръчани мнения

Ясно, значи имат номера на картата и ако трябва ще си дръпнат парите. Това исках да разбера, значи няма да си въвеждам картата в профила в букинг. След резервации по принцип я махам и проверявам  дали се вижда.

Връзка към коментар

Сега си погледнах движенията по кредитната карта и установих , че имам блокирана сума (до 22.06), която е колкото една анулирана резервация. Досега съм анулирал резервации и не си спомням да се е случвало такова нещо. Резервацията съм я направил на 07.08. Пише че операцията е на 08.05 а пък е излязла сега .

Резервацията е била за 08.06.

Имам е-майл за потвърждаване на анулирането (16.05) и статуса в Booking  е анулирана.

Трябва ли да правя нещо или да изчакам.

 

 

Връзка към коментар

ако само седи блокирана, няма нужда да правиш нещо, някои банки се мотаят месец за освобождаване

ако е осчетоводена и влиза във фактурата, вече трябва да се разправяш с букинг или хотела

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
На 1.06.2022 г. в 13:18, traveler каза:

Сега си погледнах движенията по кредитната карта и установих , че имам блокирана сума (до 22.06), която е колкото една анулирана резервация.

А сигурно ли е, че резервацията е с право на безплатна отмяна?

Връзка към коментар
Преди 1 час, Duke каза:

А сигурно ли е, че резервацията е с право на безплатна отмяна?

Да, винаги резервирам така.

Ще трябва да търся някой с френски да се обади в хотела, защото предполагам те са блокирали. 

 

Screenshot_20220606-140027~2.png

Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Да споделя и аз притесненията си от резервацията от вчера. Търсех една нощувка в Кавала и съответно попаднах на един апартамент с нереално ниска цена. Нямаше снимки /само да уточня/. Учудих се малко, защото вечерта търсих нощувки и не я видях тази оферта. Пишеше, че е добавено в букинг на същия ден. Тъй като имаше опцията с безплатна отмяна до 13 юли реших да букна и да видя какво ще се случи. Писах майл на хоста да питам наред ли е всичко с резервацията не ми отговори. Бях направила скриншот на въпросния апартамент. Вчера търсих апартамент с това име и ми излезе в arnbnb-то, но в букингт не. Днес пак пуснах търсачката - появи се в букинг, но вече с други цени, с повече снимки и малко по различно инфо. Освен да анулирам резервацията си какво друго ще ме посъветвате. Букинг носят ли някаква отговорност, че предлагат мяста на явни мошенници.

 

booking Kavala.png

booking 1.png

Връзка към коментар

е, аз не бих бил толкова краен да ги наричам "явни мошеници" без по-сериозни доказателства. Очевидно хоста е нов, може да не е знаел как и какво да попълни и да го прави в движение

а дали да анулираш, ти си знаеш, ако съм по взискателен (или с жената) бих анулирал

Връзка към коментар
На 6.06.2022 г. в 15:10, traveler каза:

Да, винаги резервирам така.

Ще трябва да търся някой с френски да се обади в хотела, защото предполагам те са блокирали. 

 

Screenshot_20220606-140027~2.png

По този повод да се отчета, бях в ДСК и освободиха сумата за анулираната нощувка, приложих им този емайл.

Но следва пак мистерия, не ми дръпнаха и още не са дръпнали пари за осъществената нощувка в другия хотел.

То пък на мен не може да ми се угоди.😀

При напускане рецепционистът погледна компютъра и ми подаде пос терминала да платя, но там беше само градската такса 1,2 евро. Платих си я, като си мислех че, нощувката ще си я изтеглят от картата. Но и до днес няма такова нещо, а минаха 10 дена. Аз си държа сумата на картата ( виртуална, но това не е проблем)

Та това исках да споделя. Случвало ли се е на някой? Защото на мен е за втори път за по-малко от година.🤔

 

Връзка към коментар

Ами  става дума за едно и също заглавие, един и същи адрес, но с различни дати на регистрация в букинг.

И вече дава следното съобщени: За съжаление това място за настаняване в момента не приема резервации чрез нашия сайт.

Какво друго ако не мошенничество е това

Връзка към коментар
преди 3 часа, Силвия каза:

Ами  става дума за едно и също заглавие, един и същи адрес, но с различни дати на регистрация в букинг.

И вече дава следното съобщени: За съжаление това място за настаняване в момента не приема резервации чрез нашия сайт.

Какво друго ако не мошенничество е това

Хостът може междувременно да е решил да не работи временно с Бугинг поради високите им комисионни, например. Или пък Букинг правят разследване и временно за замразили акаунта. Много са сценариите... Затова вместо да се вайкате, сменяйте хоста и се наслаждавайте на почивката си. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Забелязали ли сте, че в някои случай, когато отворите дадено място за настаняване по нормалния начин излиза доста по-евтино, отколкото ако гледате възможностите през афилиейт линка на WizzAir? И в двата случая съм си вписан в профила с genius акаунт, но един апартамент, който гледам в момента е 457 евро през Wizz линка и 420 евро през нормалния адрес. 

 

Не се бях заглеждал досега, но ако някой ползва единствено връзката на WizzAir, неко го има предвид.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

имам следният казус - резервация за хотел, която на първо четене си е напълно нормална, но съвсем наскоро открих информация, че хотела е затворен за реновация, и вече не се предлага през платформата на букинг, опитах се да се свържа с хотела, първо през букинг, после на посоченият телефон... никой не отговаря, та съм в чуденка как да процедирам... да я канселирам и да си търся друг хотел или да рискувам и да се надявам че всичко ще е ок....

Връзка към коментар

Ако не получиш потвърждение анулирай.Имах случай преди години ,когато пристигайки на място се оказа че хотелът е  затворен от месеци.

Това на топ локация в Кан ,не на някой забутано място ,така че не си създавай излишни ядове.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Ако резервирам хотел с безплатна отмяна в booking и избера да платя част от сумата със събрания в wallet кредит и след това реша да отменя резервацията, връщат ли парите от wallet или се губят?

Връзка към коментар
Дани Магелани
преди 22 минути , mary_shery каза:

Ако резервирам хотел с безплатна отмяна в booking и избера да платя част от сумата със събрания в wallet кредит и след това реша да отменя резервацията, връщат ли парите от wallet или се губят?

Не ги губиш. Връщат ги в портфейла.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

И аз с въпрос - имам резервация в букинг, съответно с потвърждение. Нощувката е утре вечер, а преди 2 часа получих обаждане от хотела, че няма да ни изпълнят резервацията, защото не я били видяли и хотелът бил пълен. Обадих се на букинг и тяхното единствено предложение е за релокация....без никаква форма на обезщетяване,нито пък някаква форма на санкция спрямо мястото за настаняване. Да не говорим,че все още не ни предоставят никаква алтернатива за настаняване /местата в букинг са почти напълно изчерпани - населеното място е малко и е в Бг/. Някой с опит по темата? Предварително благодаря!

Връзка към коментар
преди 18 минути , dotiraz каза:

И аз с въпрос - имам резервация в букинг, съответно с потвърждение. Нощувката е утре вечер, а преди 2 часа получих обаждане от хотела, че няма да ни изпълнят резервацията, защото не я били видяли и хотелът бил пълен. Обадих се на букинг и тяхното единствено предложение е за релокация....без никаква форма на обезщетяване,нито пък някаква форма на санкция спрямо мястото за настаняване. Да не говорим,че все още не ни предоставят никаква алтернатива за настаняване /местата в букинг са почти напълно изчерпани - населеното място е малко и е в Бг/. Някой с опит по темата? Предварително благодаря!

Booking няма да ви информира какви санкции ще имат спрямо мястото за настаняване. Процесът, свързан с решението на вашия казус, е от 3 стъпки. Става бързо при Genuis Level 3, за около 3 часа: 

- 1 - свързват се с настаняването и очакват от тях решение. Ако няма такова или не ви устройва, минавате на точка 2

- 2 - те ви предлагат алтернативно настаняване, сходно с първоначалното по обективни критерии като местоположение, брой стаи, размер, тип изхранване и тн. Много е възможно да е по-скъпо, но да са пропуснали нещо важно за вас и да не ви удовлетворява. Тогава минавате на точка 3

- 3 - вие им предлагате настаняване, което ви устройва от техния сайт, запазвате го и те ви възстановяват средствата срещу фактура.

Не сме стигали до ситуация, в която няма удобно решение, независимо от цената, така че не знам дали има следваща стъпка.

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
преди 8 минути , Lindt каза:

Booking няма да ви информира какви санкции ще имат спрямо мястото за настаняване. Процесът, свързан с решението на вашия казус, е от 3 стъпки. Става бързо при Genuis Level 3, за около 3 часа: 

- 1 - свързват се с настаняването и очакват от тях решение. Ако няма такова или не ви устройва, минавате на точка 2

- 2 - те ви предлагат алтернативно настаняване, сходно с първоначалното по обективни критерии като местоположение, брой стаи, размер, тип изхранване и тн. Много е възможно да е по-скъпо, но да са пропуснали нещо важно за вас и да не ви удовлетворява. Тогава минавате на точка 3

- 3 - вие им предлагате настаняване, което ви устройва от техния сайт, зпазвате го и те ви възстановяват средствата срещу фактура.

Lindt, сърдечно ви благодаря!

Междувременно преди минути ми предложиха място за настаняване /явно стъпка 2/, което аз отхвърлих - едно помещение по-малко, без закуска, и по-малко на брой звезди. Ако пристъпим към т.3 по вашето описание да разбирам ли, че мога да избера и по-скъпо място за настаняване,а те ще покрият разликата?

Връзка към коментар
преди 5 минути , dotiraz каза:

Lindt, сърдечно ви благодаря!

Междувременно преди минути ми предложиха място за настаняване /явно стъпка 2/, което аз отхвърлих - едно помещение по-малко, без закуска, и по-малко на брой звезди. Ако пристъпим към т.3 по вашето описание да разбирам ли, че мога да избера и по-скъпо място за настаняване,а те ще покрият разликата?

Да, ще я покрият. Ние бяхме два пъти в подобна ситуация през зимата в Колумбия, за 01.01 и за 05-06.01. В резултат от датите и популярността на крайбрежието им по това време изборът ни не беше голям и близо 2 пъти по-скъп. Получавахме парите автоматично като кредит до 1-2 дни след престоя, но ако не искаш да имаш кредит, може да си избереш да ти ги възстановят по картата. 

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Здравейте, имам следния проблем:Направих резервация за хотел в Лисабон, след няколко часа получих мейл, че резервацията не може да бъде потвърдена. А в същото време в профила ми в Букинг си седи като потвърдена. Някакви идеи? 

Връзка към коментар

Първия път ме отхвърли нещо, след което стана. Възможно ли е мейла да е дошъл по - късно? Предполагам, че щом резервацията си седи в профила, всичко би трябвало да е точно? 

Връзка към коментар

Това възстановяване на разликата как става? На нас в Рим ни извъртяха номер с анулирана резервация по "лични причини". От Букинг твърдяха, че могат единствено да ми помогнат да си намеря нов хотел и щели да предадат на хотела моето разочарование 🙄. Намерих си нов хотел сама, тяхното предложение беше на 20 км. от първоначалното. Естествено, няколко дни преди пътуването цената вече беше по-висока. С банковото извлечение за плащането може ли да се претендира за разликата? 

Връзка към коментар
преди 10 часа, анамари каза:

Това възстановяване на разликата как става? На нас в Рим ни извъртяха номер с анулирана резервация по "лични причини". От Букинг твърдяха, че могат единствено да ми помогнат да си намеря нов хотел и щели да предадат на хотела моето разочарование 🙄. Намерих си нов хотел сама, тяхното предложение беше на 20 км. от първоначалното. Естествено, няколко дни преди пътуването цената вече беше по-висока. С банковото извлечение за плащането може ли да се претендира за разликата? 

А ти им отказа съдействието ли? Какво стана след офертата за хотел, който не те устройва? 

Ние си имахме чат и агент за нашия случай и преди да предприемем каквото и да било, чакахме потвърждение от booking.com. На всяка стъпка и предложение от тяхна страна, ни затваряха случая и отваряхме нов. За да одобрят нашето предложение за настаняване, агентът изчаква потвърждение от мениджър. 

Иначе в момента не мога да кажа как би могла да претендираш. Успех! 

 

преди 5 минути , VVP каза:

Някой със съвет?

 

Пиши през формата на хотела. Или си отвори чат с booking.com 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.