Прескочи до съдържание

Въпрос за booking.com


tonik

Препоръчани мнения

преди 41 минути , VVP каза:

А как по-точно стават тия неща?😀

Щом резервацията е още в профила, влезте в нея. Появява се връзка с мястото за настаняване и изпрати съобщение.

За чат с Букинг, влезте в профил и там:

Screenshot_20220730-110848_Bookingcom.jpg

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Отказах предложенията на Букинг и си намерих аз хотел. В град, пълен с места за настаняване, ми предлагат такива на майната си. Ще им пиша в понеделник и ще видя какво ще кажат. 

Връзка към коментар

На мен веднъж за Италия ми предложиха по мейл настаняване, което изобщо не ми хареса , аз ги игнорирах и си резервирах ЕрББ, като наближи обаче ми се обадиха по телефона да питат какво става обясних конкретно какво искам и ми поеха стая с 30-40  % по -скъпа, а и беше за цяла седмица, та добре се справиха на края.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, ива валя каза:

Щом резервацията е още в профила, влезте в нея. Появява се връзка с мястото за настаняване и изпрати съобщение.

За чат с Букинг, влезте в профил и там:

Screenshot_20220730-110848_Bookingcom.jpg

Интерсно оттам как се стига до чат с агент, понеже има само отговори на евентулни въпроси на клиенти. Нещо като FAQ.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 5 часа, nino каза:

Интерсно оттам как се стига до чат с агент, понеже има само отговори на евентулни въпроси на клиенти. Нещо като FAQ.

След като напишете проблема, има изпрати. Отговорът ще видите горе в балончето:

Screenshot_20220730-190238_Samsung Internet.jpg

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

VVP...през сайта на букинг можеш да започнеш чат с тях, за втория вариант който Lindt ти сочи,а за първия можеш да отидеш на твоите резервации, да избереш въпросната и там ще видиш в менюто ,,Изпратете съобщение до мястото на резервация".

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
На 30.07.2022 г. в 12:28, анамари каза:

Отказах предложенията на Букинг и си намерих аз хотел. В град, пълен с места за настаняване, ми предлагат такива на майната си. Ще им пиша в понеделник и ще видя какво ще кажат. 

Отговориха ми - щом не съм приела тяхното предложение на близо 20 км от първоначалната резервация, не мога да претендирам за разликата в цената. 🙄 Ще си имам едно наум вече, след като ми заявиха, че хотелът може да отмени по всяко време и с всякакви мотиви резервацията и те нищо не можели да направят. 

  • Шок 1
  • Замислям се 2
Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...

Ядосана съм. Ама много съм ядосана.

По- малко от 24 часа преди настаняването,хотелът( с добър рейтинг) ни канселира резервация на няколко месеца ,със заплащане на място, поради невалидна карта,че даже и две от две различни банки, понеже аз се вързах добронамерено да предоставя нови данни. Разбира се,от банката не видяха опит за преоторизация. Това, което предполагам,че се случи е,че хотелът продаде стаята си на по-висока цена , като хубаво подхлъзна и мен и Букинг.Защото проблемната карта безпроблемно плати нова компромисна резервация в последния момент,като плащането този път мина през Букинг. 

Въпросът, който ме вълнува е,само в Букинг ли минават тези хотелски тарикатлъци или и през другите платформи е така? Не ми се беше случвало досега и не съм се замисляла.

Между другото, служителите с български,бяха изключително любезни и се опитаха да съдействат,но както стана ясно,хотелът винаги може да анулира с подобни аргументи.

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 10 часа, mamaivy каза:

Въпросът, който ме вълнува е,само в Букинг ли минават тези хотелски тарикатлъци или и през другите платформи е така?

Точно такава ситуация не ми се е случвала, но мога да дам пример как реагират травала и конкретно експидия при проблем.

Ставаше въпрос за овърбукинг в Тирана. Резервацията беше предплатена няколко седмици по-рано, без право на отмяна. 4* хотел с нов СПА център на смешна цена - около 60% под цената в Букинг. След като съм станала в 4:30ч, за да хвана ранен полет и цял ден съм пътувала, при пристигане в хотела някъде след 22:00ч ми казват, че нямат свободни стаи, анулирали са резервацията и вината е на експидия, че не са ме информирали. Започва една разправия, обяснявам, че това не е мой проблем, избрала съм хотела заради СПА центъра им и си искам стаята, очаквам мениджъра за да се разправям с него. Не, те били стартирали връщане на сумата към посредника, можели да ми намерят хотел и да ми извикат такси, но нямало да покрият разходите по новото настаняване. Мениджъра можел да дойде след час, но нямало какво да направи. Абсолютно са категорични, че нямат какъвто и да било ангажимент, защото овърбукинг е нещо нормално. Казвам, че съм толкова изморена от цял ден път, че ей сега си лягам и заспивам на дивана пред рецепцията. Явно не приеха сериозно заплахата ми, затова започнах паралелно чат с агент на травала. Травала имат 24ч съпорт. Агента ми казва, че резервацията не е анулирана, стои активна и никакъв рифънд не са стартирали.Пита ме какво искам - да ми намери нов хотел или да ми възстанови парите. Естествено предпочитам нов хотел. След като чакам 20мин (вече е някъде около полунощ) сама започвам да му предлагам 4* хотели наблизо, но той ми отказва с аргумента, че цената която съм платила е в пъти по-ниска. Тук вече избухвам и в чата - натъртвам, че съм избрала травала защото се бият в гърдите, че предлагат най-ниска цена, предплатила съм с тяхната крипто валута, което ме прави лоялен член на тяхната платформа, а съм се оказала в положение сама да търся настаняване в непозната държава посред нощ. Съвсем скоро агента ми отговори, че се е свързал с посредника( в случая експидия) и че той ще изиска хотела да ми осигури настаняване за негова сметка. Отивам на рецепция и о, чудо, мениджър се появява и ми казва, че ще ме настанят в съседен хотел 4* за тяхна сметка, че и ще ме закарат до там. Вече са мили и разбрани. Рецепциониста ме кани да се кача в Порше Кайен паркиран пред хотела ( а не в Мерцедес - традициите не са това, което бяха)😄 и докато шофира осъзнава, че всъщност имам още една нощувка. Започва пазарене - той предлага да се върна на другият ден в техният хотел, аз казвам, че няма да стане, защото съм обидена от отношението им ...освен ако не ми предложат ранно настаняване и пълен достъп до СПА центъра, напълно безплатно разбира се. Съгласява се, казва че утре той е на смяна и обещава  да изпълни стриктно исканията ми.😄

На следващия ден ми даде смотана стая, веднага се върнах на рецепция за да му кажа да си гледа работата и бях ъпгрейдната със стая с балкон и гледка. От там нататък всичко минава в шеги и закачки. Така са албанците - първо искаш да ги удушиш, а след това може да станете и приятели. 🙂

 

 

Та травала препродават от букинг и експидия. Не знам до каква степен развитието на ситуацията зависеше от това, че посредника беше експидия или способността ми да правя скандали изигра роля. 😛

Но си спомням, че имах неприятна ситуация в БГ и то с настаняване, което и аз и семейството ми сме ползвали доста пъти през годините. Става дума за апартаменти в Бургас. Резервацията беше пак през травала, но този път Букинг бяха посредника. Пак бях предплатила с крипто и на пристигане хоста ми даде малоумно оправдание, че не смее да си изтегли парите, защото Букинг му ги превеждат от различна сметка и банката щяла да оспори плащане. Вече не помня в детайли, но беше нещо супер абсурдно. Затова трябвало да платя пак на място. Травала много бързо реагираха, предложиха да платя на място, а те ще ми възстановят сумата в BUSD  в профила, от където ще мога да я трансферирам към външен портфейл без да губя бонуса, който ми се полагаше. Още същата вечер преведоха сумата.

Като заключение - не мога да приема, че платформа като Букинг няма механизми за въздействие срещу шмекериите на разни места за настаняване. Достатъчно е при системно оплакване от даден хотел да отправят предупреждение, че ще откажат достъпа му до платформата. Ако клиентът е на първо място винаги може да се намери решение и алтернатива. Като посредник с такъв мащаб имат достатъчно ресурс. 

  • Харесвам 8
  • Замислям се 2
Връзка към коментар

Имат механизъм, но шмекерията трябва да е доказуема. 

Това с невалидната карта в последния момент е абсолютно недоказуемо. Преди 5 дни имахме резервация през букинг за последна отсечка в Гърция. Без право на отказ и с плащане на място, но с право да проверят картата. Ставам сутринта и виждам, че посред нощите е правен опит да изтеглят сумата, само дето Револют ми беше заключен. Смених картата и след час ново съобщение, че картата не работи /тази си беше ок/. Пак въведох и пак съобщение, че ако до 3 чАса не успеят да ми вземат парите, резервацията се анулира. Чудно просто! Ние по план пристигаме примерно на 5тия час, а наоколо няма нищо свободно в никоя от платформите, било то и компромисно. 

Бях убедена, че въртят номера и искат да продадат стаята за по-скъпо/дълго. И това е абсолютно недоказуемо, така че да се оплача само на Арменския поп, защото излиза, че аз съм в неизпълнение. 

За късмет явно просто бяха някакви шматки, защото писах на вайбър, че пристигаме и отговориха, че ще ни изчакат и ще платим там. 

Късмет в случая, обаче си е хитър вариант за тях. 

 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 6 минути , jul каза:

Имат механизъм, но шмекерията трябва да е доказуема. 

Това с невалидната карта в последния момент е абсолютно недоказуемо. Преди 5 дни имахме резервация през букинг за последна отсечка в Гърция. Без право на отказ и с плащане на място, но с право да проверят картата. Ставам сутринта и виждам, че посред нощите е правен опит да изтеглят сумата, само дето Револют ми беше заключен. Смених картата и след час ново съобщение, че картата не работи /тази си беше ок/. Пак въведох и пак съобщение, че ако до 3 чАса не успеят да ми вземат парите, резервацията се анулира. Чудно просто! Ние по план пристигаме примерно на 5тия час, а наоколо няма нищо свободно в никоя от платформите, било то и компромисно. 

Бях убедена, че въртят номера и искат да продадат стаята за по-скъпо/дълго. И това е абсолютно недоказуемо, така че да се оплача само на Арменския поп, защото излиза, че аз съм в неизпълнение. 

За късмет явно просто бяха някакви шматки, защото писах на вайбър, че пристигаме и отговориха, че ще ни изчакат и ще платим там. 

Късмет в случая, обаче си е хитър вариант за тях. 

 

Ние навремето докато се наслаждаваме на Норвегия, бяхме пропуснали всички съобщения на берлинския хотел за последната нощувка от пътуването, че не могат да си изтеглят парите. И ни бяха анулирали нощувката, но когато им писахме, ни активираха наново резервацията на същата цена. 

Безспорно е интересна вратичка в правилата, но ако злоупотребяват с нея регулярно, букинг ще получат доста подозрителна обратна връзка. Все пак за замазване на  инцидентен овърбукинг вероятно би проработило. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 3 часа, iMari каза:

Та травала препродават от букинг и експидия. Не знам до каква степен развитието на ситуацията зависеше от това, че посредника беше експидия

Уверявам те, че Expedia е бил ключов фактор. През годините десетки пъти съм попадал на ситуации, в които мениджърите гледат с насмешка клиентите от Booking.com и ги пускат по пързалката без да им мигне окото, но като видят Expedia рязко сменят отношението. Нямам идея каква е механиката на нещата и с какво Expedia е по-"страшна" за хотелиерите, но това е факт. Също така е факт, че отдавна ползвам Expedia за 95% от настаняванията си и при 300+ резервации в емнайсе държави съм имал един единствен проблем. При който само се свързах с чата (докато още бях на рецепция), агентът на Expedia звънна минути по-късно на хотела и магически всичко се разреши в моя полза. Съпортът на Booking има много хляб да изяде, докато стигне това ниво.

 

Цялостното ми впечатление е, че хотелиерите в пъти по-често правят номера на хора с резервации конкретно от Booking.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Имам няколко резервации, направени през линка на Виза/Мастъркард /в моя случай Виза/. Сумата, която се очаква като кешбек е посочена в австралийски долари. При вас така ли е или аз не съм бутнала някоя настройка?

Връзка към коментар
преди 57 минути , neuromancer каза:

Линка е от австралийския сайт на Виза, затова. Надявам се да се получават 😀

Ааа… загрях😄

И аз се надявам, но чак след месеци ще разбера. Направих тази сутрин една малка резервация тук за есенната ваканция в края на октомври, а другите по-големи са за края на декември. Уж показва кешбек, но ще видим. При това две от резервациите са с плащане на място, та съвсем неясно става. Но ще човъркам🙂

Връзка към коментар
преди 4 часа, ДиянаВ каза:

Ааа… загрях😄

И аз се надявам, но чак след месеци ще разбера. Направих тази сутрин една малка резервация тук за есенната ваканция в края на октомври, а другите по-големи са за края на декември. Уж показва кешбек, но ще видим. При това две от резервациите са с плащане на място, та съвсем неясно става. Но ще човъркам🙂

Здравейте! Дали може малко информация за този линк за запазване с мастъркард? Благодаря!

Връзка към коментар
преди 49 минути , ipg каза:

Здравейте! Дали може малко информация за този линк за запазване с мастъркард? Благодаря!

 

На 22.04.2022 г. в 23:48, yordanov каза:

Не са 10% кешбек, но все пак, ако някой трябва да резервира, а няма наличен код, това отново е активно: https://www.mastercard.bg/bg-bg/personal/offers-and-promotions/my-mastercard/offer-booking.html

 

До 6% кешбек с резервации направени с Мастъркард. Промото е валидо до 22.07.2022.

 

На 6.05.2022 г. в 22:42, darinamarinova каза:

10% отстъпка с карта Visa https://www.visa.com.au/en_au/visa-offers-and-perks/bookingcom/146337 / https://www.booking.com/index.html?aid=2112864

Използвайте някой от двата линка и само за резервации в имоти, които предлагат онлайн плащане.

 

Как да осребрите:


Стъпка 1: Създайте акаунт в Booking.com
Стъпка 2: Изберете настаняване със значка за връщане на пари
Стъпка 3: Резервирайте и платете с валидна карта Visa

Офертата е валидна от 1 февруари 2021 г. 00:00 GMT - 31 декември 2024 г. 23:59 GMT

 

1. Резервации, направени през приложението Booking.com, не отговарят на условията за тази промоция.

2. Наградата ще бъде кредитирана най-малко 67 работни дни след приключване на престоя в мястото за настаняване. Картодържателите могат да проверят страницата „Награди и портфейл“ за състоянието на връщането на пари.

3. Връщането на пари ще бъде кредитирано на картата, въведена в секцията „Награди и портфейл“ на Booking.com. Този раздел може да бъде достъпен, като щракнете върху Профил > Награди и портфейл.

4. Квартири, които не приемат плащания с карти, не отговарят на условията за офертата. Това са места за настаняване, които приемат само пари в брой като начин на плащане и нямат значка за връщане на пари в обявата си.

5. За запитвания и притеснения относно офертата можете да се свържете с Обслужване на клиенти на Booking.com на адрес www.booking.com/content/contact-us.html

6. Връщане на пари може да бъде осребрено като пари в брой или използвано за резервации в имоти, които предлагат онлайн плащане.

7. Само резервации, направени с кредитна или дебитна карта VISA, отговарят на условията за получаване на тази награда.

8. Ще получите имейл ваучер за 10% за Rentalcars.com, след като резервацията ви бъде потвърдена.

 

Взех мненията от темата с кодовете на букинг. Не знам дали офертата на Мастъркард е още валидна. Аз ползвах линка на Виза. @yordanov може да знае или пробвай🙂

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 59 минути , ipg каза:

Здравейте! Дали може малко информация за този линк за запазване с мастъркард? Благодаря!

 

преди 5 минути , ДиянаВ каза:

 

 

Взех мненията от темата с кодовете на букинг. Не знам дали офертата на Мастъркард е още валидна. Аз ползвах линка на Виза. @yordanov може да знае или пробвай🙂

Валидна е все още, кешбекът е до 6%, варира и трябва да се провери конкретно - изписва се колко ще бъде, когато тръгнете да резервирате. Линкът е booking.com / mastercard - нарочно го пиша така, че сайтът чупи линковете. Качвам и един скрийншот от правилата на промоцията, същите ги има и в горния линк.

 

image.png.ed2b19022373cf2c08a48128c213a21f.png

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 7 часа, ДиянаВ каза:

Ааа… загрях😄

И аз се надявам, но чак след месеци ще разбера. Направих тази сутрин една малка резервация тук за есенната ваканция в края на октомври, а другите по-големи са за края на декември. Уж показва кешбек, но ще видим. При това две от резервациите са с плащане на място, та съвсем неясно става. Но ще човъркам🙂

@ДиянаВ Мисля, че плащането трябва да бъде през сайта, а не на място, за да се отрази (преди време имаше подобна промоция и се оказа, че е така), защото според мен от booking няма как да знаят със сигурност с каква карта ще платите на място. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
На 20.09.2022 г. в 0:12, darinamarinova каза:

@ДиянаВ Мисля, че плащането трябва да бъде през сайта, а не на място, за да се отрази (преди време имаше подобна промоция и се оказа, че е така), защото според мен от booking няма как да знаят със сигурност с каква карта ще платите на място. 

Ами май не винаги е така. Имах резервация за Холидей Ин на Лутън и след 3.5 часа закъснение изключих, че трябва да платя през сайта и платих с карта, даже май друга. И въпреки всичко кешбекът дойде. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

И по-горе в точка 7 пише друго, но не мога да кажа на практика как е. Все едно. В моя случай с две от резервациите нямам друга опция освен плащане на място, като може и с карта. Не съм стигнала до етап да правя резервация според кешбека🙂 и все още избирам, каквото ми харесва.

Попаднах в Букинг на някакъв форум на хостове, които се оплакват /най-вече румънци/, че не са получили плащания от Букинг за настанявания от юни/юли, а разходите им вървят. Мисълта ми е, че доста места за настанявания предпочитат те да администрират плащанията. Със сигурност има начин да се отчитат после към Букинг.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, ДиянаВ каза:

И по-горе в точка 7 пише друго, но не мога да кажа на практика как е. Все едно. В моя случай с две от резервациите нямам друга опция освен плащане на място, като може и с карта. Не съм стигнала до етап да правя резервация според кешбека🙂 и все още избирам, каквото ми харесва.

Попаднах в Букинг на някакъв форум на хостове, които се оплакват /най-вече румънци/, че не са получили плащания от Букинг за настанявания от юни/юли, а разходите им вървят. Мисълта ми е, че доста места за настанявания предпочитат те да администрират плащанията. Със сигурност има начин да се отчитат после към Букинг.

@ДиянаВ Дано да стане така. Казвам го заради минали случаи. Би ли писала, ако получиш кешбек, за да знаем? 🙂

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 8 минути , darinamarinova каза:

@ДиянаВ Дано да стане така. Казвам го заради минали случаи. Би ли писала, ако получиш кешбек, за да знаем? 🙂

Бих, но не мисля, че ще е скоро🙂

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Здравейте,

някой би ли разяснил следната ситуация.

Ровя в booking на компютъра, обичайно логнат с моя акаунт, с браузъра с който по принцип работя - Firefox. Цена за конкретния обект - 131 лв (в черно, без да има никакви намаления).

На същия този компютър, пускам Private window на същия този браузър - намирам същия обект за същите дати, без да съм логнат, на цена 122 лв - до нея задраскано с червено 131 лв.

Къде ми е точно Genius 3 ниво предимството пред нерегистриран потребител?!

Правя втори опит - логвам се със същия моя профил, във вече отворения Private window, в който цената е 122 лв. След логина, цената пак стои на 122 лв.

Рефрешвам не-private прозореца, където съм логнат със същия профил, както вече в private прозореца - там пак си стои по-високата цена - 131 лв?!

Връзка към коментар
На 31.08.2022 г. в 22:48, mamaivy каза:

Ядосана съм. Ама много съм ядосана.

По- малко от 24 часа преди настаняването,хотелът( с добър рейтинг) ни канселира резервация на няколко месеца ,със заплащане на място, поради невалидна карта,че даже и две от две различни банки, понеже аз се вързах добронамерено да предоставя нови данни. Разбира се,от банката не видяха опит за преоторизация. Това, което предполагам,че се случи е,че хотелът продаде стаята си на по-висока цена , като хубаво подхлъзна и мен и Букинг.Защото проблемната карта безпроблемно плати нова компромисна резервация в последния момент,като плащането този път мина през Букинг. 

Въпросът, който ме вълнува е,само в Букинг ли минават тези хотелски тарикатлъци или и през другите платформи е така? Не ми се беше случвало досега и не съм се замисляла.

Между другото, служителите с български,бяха изключително любезни и се опитаха да съдействат,но както стана ясно,хотелът винаги може да анулира с подобни аргументи.

 

 

На 1.09.2022 г. в 11:02, Георги Матеев каза:

Уверявам те, че Expedia е бил ключов фактор. През годините десетки пъти съм попадал на ситуации, в които мениджърите гледат с насмешка клиентите от Booking.com и ги пускат по пързалката без да им мигне окото, но като видят Expedia рязко сменят отношението. Нямам идея каква е механиката на нещата и с какво Expedia е по-"страшна" за хотелиерите, но това е факт. Също така е факт, че отдавна ползвам Expedia за 95% от настаняванията си и при 300+ резервации в емнайсе държави съм имал един единствен проблем. При който само се свързах с чата (докато още бях на рецепция), агентът на Expedia звънна минути по-късно на хотела и магически всичко се разреши в моя полза. Съпортът на Booking има много хляб да изяде, докато стигне това ниво.

 

Цялостното ми впечатление е, че хотелиерите в пъти по-често правят номера на хора с резервации конкретно от Booking.

Аз мисля ,че един от ключовите моменти е как се борави с парите на клиента. За съжаление, букинг просто шерват едни детайли на кредитната/дебитната карта на клиента със сульо и пульо, който е на рецепцията и "айде свършихме си работата, дай комисионна". 

 

 В Агода (мисля че, че и в експедия беше така, но скоро не съм проверявал) най-добрата опция и като цена  и като сигурност обикновено е да избереш директното плащане, т.е. само посредникът борави с чувствителната банкова информация и като му плащаш директно може да върти пари и да ти даде топ цена. Съответно в него е ножа  и хляба, хотелите си получават парите директно от тях и не се правят на умни. 

 

 

преди 2 часа, deian каза:

Здравейте,

някой би ли разяснил следната ситуация.

Ровя в booking на компютъра, обичайно логнат с моя акаунт, с браузъра с който по принцип работя - Firefox. Цена за конкретния обект - 131 лв (в черно, без да има никакви намаления).

На същия този компютър, пускам Private window на същия този браузър - намирам същия обект за същите дати, без да съм логнат, на цена 122 лв - до нея задраскано с червено 131 лв.

Къде ми е точно Genius 3 ниво предимството пред нерегистриран потребител?!

Правя втори опит - логвам се със същия моя профил, във вече отворения Private window, в който цената е 122 лв. След логина, цената пак стои на 122 лв.

Рефрешвам не-private прозореца, където съм логнат със същия профил, както вече в private прозореца - там пак си стои по-високата цена - 131 лв?!

Мисля, в търсачката можеш да намериш сме го обсъждали, това им е в основата на бизнеса, яко въртят едни кукита и според клиента, локация и сайт линк откъдето се влиза, сменят цените. Някои големи партньори имат споразумения и дават по-добри цени през техни линкове, защото им правят огромен оборот. 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.