Прескочи до съдържание

Wizz Air онлайн чек-ин - грешки при попълване на данните в сайта


Препоръчани мнения

При онлайн чекирането на Wizz Air май има някакъв бъг във формата за регистрация. По подразбиране в полето "Вид на документа" ми излиза "Друг документ". Понякога пропускам да го променя, но друг път дори и след промяната после в прегледа на регистрацията "цъфва" пак вместо "лична карта" отново "друг документ". Няколко пъти вече съвсем съзнателно, бавно и усърдно променям въпросното поле и тогава запазвам, но резултатът при последния преглед преди издаването на бордната карта пак е грешен. Все пак вече имам решение на проблема - прехвърлям курсора на следващото падащо поле за номер на документа и тогава запазвам - така става!

 

Днес обаче прегледах бордните карти на мои приятели, които чекирах за полети през ноември. Оказа се, че за двама от тях в бързината съм пропуснал да извърша "свещените действия", неутрализиращи дупката в "кодене"-то, и е останало грешното "Друг документ" вместо "Лична карта".

 

Въпросът ми е дали това е от особено значение и дали ще имат проблем. А ако има неточност в датата на раждане, в датата на издаване или на валидност? Ако има очевидна печатна, а не фактическа грешка? Някъде пишеше, че букви от името могат да се коригират чрез обаждане на "импулсния" им телефон.

 

Малко инфо от сайта на превозвача

 

"Ако данните, въведени при чек-ин онлайн са неточни, може да Ви се откаже пътуване."

 

"След онлайн чекиране все още можете да направите промени в резервацията (освен промяна на полета, промяна на името) или да платите допълнителни услуги."

 

И малко мои разсъждения:

В бордната карта не се изписва типа на документа, там е само номерът му. Това означава, че тази информация е не особено съществена.

От друга страна, понятието "Друг документ" е доста общо и би могло да включва както "Лична карта", така и "Паспорт". Ако разбира се не се гледат едновременно в едно меню, както е в сайта.

Изводът - може да смятаме най-малко с 90% увереност, че допуснатата грешка няма да е проблем.

 

Някой имал ли е подобен проблем и какво казва опитът му?

 

Въобще, знаете ли за някаква общоприета граница на търпимост относно "неточните" данни от страна на превозвача, или трябва да се разчита на късмета и добронамереността на служителите? И кога на практика, а не по написаните правила, ние, пътниците, можем да очакваме изненади на гишето за контрол на документите на Wizz Air?

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Няма значение какво ще покажеш - паспорт, лична или друг документ. Вообще не са сравняват данните. Чакат само звуков сигнал "ОК" и зелена лампа. :biggrin: Писахме го преди. Слагаш си един PDF едитор и си правиш каквото искаш. :) Много са слаби мерските за сигурност. Може скоро някой да реши да подкара някое летателно средство. :lol:

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

При мен също се е получавало да маркирам лична карта при чекин и после на бордната карта да пише друг документ. Не съм имала никакви проблеми на летището :)

Връзка към коментар
  • 10 месеца по-късно ...

Не съм сигурна как да попълня формата за онлайн-регистрация аз полет, защото мои приятели, които пътуват редовно с WizzAir, въвеждат само деветцифрения номер на личната карта, но това автоматично променя избраното от подменюто за вид документ от "лична карта" на "друг документ". Ако обаче изпиша номера заедно с идентификатора, както е изписан на задната страна на картата (IDBGR123456789) изборът "лична карта" се запазва.

Явно и без идентификатор става, но все пак кое е по-добре: с или без идентификатор да се изписва номерът?

Редактирано от viridian
Връзка към коментар
  • 1 година по-късно ...
На 30.10.2014 г. в 19:47, rik4o каза:

 

купих билет за майка ми обаче без да искам не съм сменил името и все още не съм  чекирал билета има ли някакъв шанс при чекирането да променя името без да се налага да доплащам

Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Здравейте, имам спешна нужда от помощ, тъй като утре по обяд летим от София с Уиз еър, а днес видяхме, че като сме чекирали билетите, сме попълнили номера на вече невалидна лична карта, лицето в момента има издадена нова. Не можем да се свържем с Уиз еър.

Имате ли представа какво трябва да направим? Дали на летището ще успеем да се чекираме отново с верните данни?

Предварително благодаря.

Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Искам да попитам дали някой като мен е изживял такъв проблем. Аз за първи път правя чекин и като влизам данните кликнах на пасапорт, после от мен иска брой. Аз не разбрах какво означава колко броя пасапорт ли? И писах 1. После видях и разбрах като излезе бордната карта че е номер на пасапорта. Ама сега на бордната карта на номер пише 1. По време на чекина пише брой. Сега дали тива на летището ще бъде проблем защото не може да се оправи. Във имената и валидността на пасапорта няма приблеми. 

 

преди 1 минута , Нери каза:

Искам да попитам дали някой като мен е изживял такъв проблем. Аз за първи път правя чекин и като влизам данните кликнах на пасапорт, после от мен иска брой. Аз не разбрах какво означава колко броя пасапорт ли? И писах 1. После видях и разбрах като излезе бордната карта че е номер на пасапорта. Ама сега на бордната карта на номер пише 1. По време на чекина пише брой. Сега дали тива на летището ще бъде проблем защото не може да се оправи. Във имената и валидността на пасапорта няма приблеми. 

 

 

Връзка към коментар

Малко офтопик, ама това едно време нямаше да се случи. По-старото поколение компютърни потребители НИКОГА не бихме очаквали да четем сайта на чужда компания на български. Ерго, отваряме английския сайт и проблеми няма. А сега си мислим, че има български, но всъщност няма - имаме (лош) превод от английския сайт :shout: И се получават такива неща. С Райънеър е същото.

Мисля, че няма да има проблем, стига да покажеш валиден документ. Те няма и да го гледат де.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...
преди 29 минути , AAzz каза:

Зсравейте, и аз сега имам същите притеснения по чекирането. Вместо номера на паспорт, въведох 1. Имахте ли проблем при пътуването ? Дали ще ми е проблем?

Не мога да кажа дали това ще е проблем , но преди време обърках номерата на личните карти на пътниците при чекирането и се обадих по тел. , обясних че съм допуснала грешка.  Веднага ми анулираха грешното чекиране  и след 5 мин.  отново имах активен бутон за ново чекиране. 

Най- добре е да се обадиш . И на теб ще ти е по- спокойно.

Връзка към коментар
Преди 1 час, AAzz каза:

Зсравейте, и аз сега имам същите притеснения по чекирането. Вместо номера на паспорт, въведох 1. Имахте ли проблем при пътуването ? Дали ще ми е проблем?

Аз бих им позвънил, за да обясня и да чуя тяхната позиция. Още повече че вече имаме и тази възможност:

 

 

  • Браво 1
Връзка към коментар

Здравейте!

За пръв път ще пътувам с Wizz Air и искам да помоля за малко помощ :biggrin: даже за много ...

Като вляза в профила си на сайта им,в пътния план ми изписва "...вече можете да се чекирате!" да уточня ,че до полета остават 24дни,а по-надолу ми изписва"чекирайте се в рамките на 21дни" а в полето "подробна информация" -онлайн чекиране-3 часа преди полета.Тотално съм в шах и мат.Моля ви се разяснете ми, как и кога мога да се чекирам :maninlove:

Връзка към коментар
преди 54 минути , Росина каза:

Здравейте!

За пръв път ще пътувам с Wizz Air и искам да помоля за малко помощ :biggrin: даже за много ...

Като вляза в профила си на сайта им,в пътния план ми изписва "...вече можете да се чекирате!" да уточня ,че до полета остават 24дни,а по-надолу ми изписва"чекирайте се в рамките на 21дни" а в полето "подробна информация" -онлайн чекиране-3 часа преди полета.Тотално съм в шах и мат.Моля ви се разяснете ми, как и кога мога да се чекирам :maninlove:

От сайта:

 

"Онлайн чекиране

За да намалим разходите и да поддържаме цените си ниски, предлагаме безплатни опции за онлайн чекиране. 
Онлайн чекирането е налично от 30 дни до 3 часа преди планирания час на заминаване, ако сте направили резервация преди 15 август 2017 г. или сте закупили място по време на резервацията си на или след 15 август 2017 г. 
Ако не сте закупили никакви места с резервацията си, направена след 15 август 2017 г., чекирането ще може да бъде извършеносамо 48 часа преди заминаването. За двупосочни полети, за които не са закупени места, чекирането за полета на връщане започва, след като започне чекирането за полета на отиване, до 15 дни преди излитането на полета."

 

"...вече можете да се чекирате!"  - "от 30 дни до 3 часа преди планирания час на заминаване, ако сте направили резервация преди 15 август 2017 г. или сте закупили място по време на резервацията си на или след 15 август 2017 г.";

 

"чекирайте се в рамките на 21дни" - толкова дни остават до началото на онлайн чекирането, което по новите правила започва "само 48 часа преди заминаването";

 

"онлайн чекиране-3 часа преди полета" - това пък е крайният срок, до който въобще можеш да се чекираш онлайн.

 

В този преходен към новите правила период е важно кога е направена резервацията - преди 15 август 2017 г. или след това.

Редактирано от rik4o
Връзка към коментар

Благодаря много rik4o:) Т. е. "вече мога да се чекирам",ако си купя място, ако ли не ... чакам 48часа преди полета.Аз за полета навръщане мога да се чекирам,след чекирането за полета на отиване, нали?! (извинявам се ...сигурно задавам много глупваи въпроси, но за мен сайта им изглежда изключително потвеждащ потребителите :angry:

Редактирано от Росина
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 минута , Росина каза:

...но за мен сайта им изглежда изключително потвеждащ потребителите :angry:

Да, неясно са дадени правилата. 

 

Кога е направена резервацията?

Връзка към коментар
преди 10 минути , Росина каза:

Днес сутринта

Значи след 15 август 2017 година:

 

Времена за чекиране

Онлайн чекиране

За резервации, направени на и след 15 август 2017 г., наличността на онлайн чекирането се базира на избора ви на място:     

  • Ако сте закупили място по време на резервацията си: 30 дни преди полета ви                  
  • Ако не сте закупили място: 48 часа преди полета ви на отиване        
  • При двупосочни полети, ако не сте закупили място: след отваряне на чекирането за полета на отиване, до 15 дни предиполета ви на връщане.

 

https://wizzair.com/bg-bg/informatsiya-i-uslugi/informatsiya-za-rezervatsiya/chekirane-i-kachvane-na-borda#/

 

Малко неясно остава дали може да закупиш места и да се чекираш сега. Иначе цитираното от теб - в пътния план ми изписва "...вече можете да се чекирате!"  - става малко нелогично или пък е съобщение, останало от предишните правила. Може би някой, който е в подобна ситуация и е пробвал да закупи място, ще се включи.

Редактирано от rik4o
Връзка към коментар
преди 4 часа, rik4o каза:

Аз бих им позвънил, за да обясня и да чуя тяхната позиция. Още повече че вече имаме и тази възможност:

 

 

Благодаря, richko.

 

преди 4 часа, rik4o каза:

Аз бих им позвънил, за да обясня и да чуя тяхната позиция. Още повече че вече имаме и тази възможност:

 

 

Дано да успея да се свържа.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.