Alexander Публикувано: 11 февруари, 2015 Сподели Публикувано: 11 февруари, 2015 (редактирано) Така е, но там има растеж и тази година в полетите им, а у нас нищо..Доста българи летят вече от Букурещ, та не е като да не обират и тукашни клиенти. Това сравнение не е много правилно, понеже се сравянват само столиците. В Ръмъния има доста летища в по-малките градове, където си летят ежеднвено лоу костове и нормални компании към Европа. В Бг реално няма такива. Редактирано 11 февруари, 2015 от Alexander Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 17 февруари, 2015 Автор Сподели Публикувано: 17 февруари, 2015 Малко, на фона на ценовата им категория, но от сърце .. http://www.channelnewsasia.com/news/business/singapore-airlines/1654304.html Връзка към коментар
dimitrov6 Публикувано: 26 февруари, 2015 Сподели Публикувано: 26 февруари, 2015 Експерти изчислиха колко дни преди полет билетите са най-изгодни http://www.dnevnik.bg/na_put/2015/02/26/2479573_eksperti_izchisliha_kolko_dni_predi_polet_biletite_sa/ 1 Връзка към коментар
wilks Публикувано: 26 февруари, 2015 Сподели Публикувано: 26 февруари, 2015 Експерти изчислиха колко дни преди полет билетите са най-изгодни http://www.dnevnik.bg/na_put/2015/02/26/2479573_eksperti_izchisliha_kolko_dni_predi_polet_biletite_sa/ В щатите, за вътрешни полети може и да е така Но! В Европа нещата стоят по леко по-различен от описания модел. Да не говорим, че влияние оказват изключително много други странични фактори, несъществуващи във вътрешния пазар там, или оказващи много по-слабо влияние. Като сезон, конкретна дестинация, местни празници, дали съответните две страни приемат много/съответно изпращат много гастарбайтери (студенти, според Жоро) от/в другата, какъв модел на опериране е приела съответната авиокомпания, какво е включено в базовата цена на билета, и т.н. Иначе забавно информативно четиво за тенденцията по цената на билети в щатите. Но без особена практическа стойност за нас Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 26 февруари, 2015 Автор Сподели Публикувано: 26 февруари, 2015 Такива проучвания правят всеки месец .. всяко с различен резултат. За американския пазар много силни наблюдения имат от hopper.com, който съм описал в темата за нестандартните търсачки в подписа си. Алтернативно, може да ползвате една от непопулярните опции на momondo - flight insight: http://www.momondo.com/flight-insight/lon/sof/ или пълната версия: http://www.momondo.com/flights/sof/lon/flights-from-sofia-to-london.html Променете летищата и имената на градовете, ако искате да проучвате други дестинации... 1 Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 6 март, 2015 Автор Сподели Публикувано: 6 март, 2015 (редактирано) Интересен ход на Луфтханза. Вместо да смъкват собствените си цени, които са от най-високите в бранша ... пускат лоу-кост (и то не много лоу) линии до туристически дестинации, изпълнявани от EuroWings. http://www.bloomberg.com/news/articles/2015-03-04/lufthansa-to-fight-emirates-in-long-haul-with-rock-bottom-fares Редактирано 6 март, 2015 от macf1an 1 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 6 март, 2015 Сподели Публикувано: 6 март, 2015 Интересен ход на Луфтханза. Вместо да смъкват собствените си цени, които са от най-високите в бранша ... пускат лоу-кост (и то не много лоу) линии до туристически дестинации, изпълнявани от EuroWings. http://www.bloomberg.com/news/articles/2015-03-04/lufthansa-to-fight-emirates-in-long-haul-with-rock-bottom-fares То това за eurowings излезе преди време. Според мен поредния ход да се отърват от скъпите си договори с екипажа (най-вече откъм пенсионни придобивки) и да пренасочат част от пилотите си към "новата" компания, при доста по-лоши условия за тях. Нещо подобно каквото правят и с germanwings. 1 Връзка към коментар
captain_oveur Публикувано: 6 март, 2015 Сподели Публикувано: 6 март, 2015 "Lufthansa" преди няколко дни обявиха на някакво изложение, че ще въвеждат нови нива на резервациите - "Basic", "Plus" и "Flex" или нещо подобно. Най-тънкото ниво е с разрешен само ръчен багаж, второто е и с чекиран багаж, но с наказателни такси за промяна на датите и третото... не го четох. Общо взето - бла-бла. На тяхната страница новината не я видях, прочетох я при поляците. Общо взето не съм оптимист за драстично поевтиняване на билетите на LH 1 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 7 март, 2015 Сподели Публикувано: 7 март, 2015 Те в Европа са толкова яки синдикатите , че тия повишения трябва да се избиват отнякъде. Разходите им явно са все по-големи и не се надяваме на евтини цени. С горивото ще оправят синдикалните искания до следващата спирала , когато започне пак да поскъпва. Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 11 август, 2015 Автор Сподели Публикувано: 11 август, 2015 Поредният доклад на ИАТА отново показва същото: http://loyaltylobby.com/2015/08/11/iata-airlines-financial-monitor-carriers-perform-great-amid-low-fuel-prices/ Авиокомпаниите плуват в пари, нафтата е без пари, билетите са си все толкова скъпи .. 3 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 21 август, 2015 Сподели Публикувано: 21 август, 2015 Airlines Tickets Are Finally Getting Cheaper 2 Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 7 ноември, 2015 Автор Сподели Публикувано: 7 ноември, 2015 Може би най-накрая има реално раздвижване надолу: http://www.hopper.com/research/hoppers-consumer-airfare-index-remains-historic-lows/ Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега