Георги Матеев Публикувано: 25 ноември, 2014 Сподели Публикувано: 25 ноември, 2014 Що бе, да се повозиш на самолет! ...Че не си се возил напоследък :D Сега друго ми минава през ума - колко мили ще се съберат от това околосветско пътуване, в един алианс ли ще са и ще стигнат ли за някой и друг билет...? Мързи ме да проверявам... Ще се събере един голям среден пръст. Това е голям мит с милите. 4 Връзка към коментар
captain_oveur Публикувано: 25 ноември, 2014 Сподели Публикувано: 25 ноември, 2014 Заради невключването на таксите ли? Някои вече приемат и плащане на такси с мили. А и възможността да „вдигнеш“ билета до по-висока класа... Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 25 ноември, 2014 Автор Сподели Публикувано: 25 ноември, 2014 Заради невключването на таксите ли? Някои вече приемат и плащане на такси с мили. А и възможността да „вдигнеш“ билета до по-висока класа... Защото всичките програми за мили са загуба на време и вече нищо не може да ме убеди в обратното. Пример: за последната година имам над 30 летяни отсечки със Star Alliance. И съм събрал едва 10.000 мили, което е просто СМЕШНО и тотално незаслужаващо си занимавката. Ще си купя 1 дъвка с тези мили. Има файда единствено ако летиш с билети, които са в по-скъпите класове и ти се начисляват 100% или 150% мили. Но когато винаги летиш с най-евтините възможни билети (което бих казал, че при нас е правило) - милите са просто нищожни. 8 Връзка към коментар
captain_oveur Публикувано: 25 ноември, 2014 Сподели Публикувано: 25 ноември, 2014 (редактирано) ...не мога да не се сетя за една прекрасна сцена от прекрасен филм... Мисля, че на "Up in the air" трябва да посветим специална тема. Тоя филм е... Редактирано 25 ноември, 2014 от captain_oveur 6 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 25 ноември, 2014 Сподели Публикувано: 25 ноември, 2014 Има файда ако летиш служебно и си трупаш мили. Същото како с картата на "Шел" например ... ако си джиткаш с личния автомобил файда никаква , ако обаче си тираджия трупаш точки с лекота 1 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 25 ноември, 2014 Сподели Публикувано: 25 ноември, 2014 От друга страна едно BCN - MAD - GRU - MAD - BRU за 400 евро дава 11500 мили с Бритиш, което си е примерно еднопосочен билет за разстояние до 3000 мили или двупосочен до 650 мили, или един ъпгрейд до бизнес (от премиум економи обаче) от Лондон до Щатите. 1 Връзка към коментар
Георги Матеев Публикувано: 25 ноември, 2014 Автор Сподели Публикувано: 25 ноември, 2014 От друга страна едно BCN - MAD - GRU - MAD - BRU за 400 евро дава 11500 мили с Бритиш, което си е примерно еднопосочен билет за разстояние до 3000 мили или двупосочен до 650 мили, или един ъпгрейд до бизнес (от премиум економи обаче) от Лондон до Щатите. Аз имам на практика почти същия билет от Iberia. Мислиш ли, че би било по-добре да се регистрирам в програмата на Бритиш, вместо да трупам милите в Iberia? Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 25 ноември, 2014 Сподели Публикувано: 25 ноември, 2014 За трупане в случая е все едно, за харчене ако ще ги харчиш с Иберия най-добре да са в Иберия+, иначе в Бритиш. Може да се прехвърлят свободно, стига да имаш по една транзакция в програмите през последната година (сравнително лесно постижимо без да имаш кредитна карта или да живееш в съответната държава). От моя опит Бритиш са по-reliable и по-комуникативни на английски, ако се наложи Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 25 ноември, 2014 Сподели Публикувано: 25 ноември, 2014 Я да си разясня и аз. Като вляза в my bookings на Iberia има опция към коя програма да са милите. В момента съм задал тази на Qatar , щото там съм натрупал най-много мили. Може ли да се регистрирам тепърва в тази на British и да посоча нея ? Moят билет BCN - MAD - EZE / GRU - MAD - BRU в програмата на Iberia мисля дава малко под 4000 мили , та ще е много странно ако British дадат тройно повече мили за същото Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 25 ноември, 2014 Сподели Публикувано: 25 ноември, 2014 Какъвто и да е билет на Бритиш, Иберия и Американ дава поне 100% мили в коя да е от трите програми, дори други партньори като катарците да дават 25%. Малко се съмнявам с тези грешки как стои въпроса, но вероятно също. Знаеш ли кой клас са (буквата, примерно Q, L...)? За да въведеш друга програма трябва да изтриеш текущата, което става в сайта на Finnair (май и други имаше, Qantas или Qatar ми се върти в главата), през Manage Booking. Това не съм го правил. За всеки случай на чекина пак си даваш верния номер и проверяваш какво пише на бордната карта, че стават и грешки. Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 25 ноември, 2014 Сподели Публикувано: 25 ноември, 2014 BCN - MAD-EZE е в клас P , GIG-MAD-BRU e в клас Q . Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 25 ноември, 2014 Сподели Публикувано: 25 ноември, 2014 И P и Q дават 100% http://www.britishairways.com/en-bg/executive-club/collecting-avios/flights Принципно ако не са наградни билети или специални тарифи, като за работещи в компанията, групови намаления и др. подобни трябва да дават 100% 1 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 25 ноември, 2014 Сподели Публикувано: 25 ноември, 2014 Хмм странно какво съм гледал. Явно ще трябва някакда изтрия препратката към Qatar и да посоча членство в Бритиш или дори Иберия които също дават 100 %. Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 25 ноември, 2014 Сподели Публикувано: 25 ноември, 2014 (редактирано) С две думи: събиране на мили от летене с обикновени билети, с цел безплатни полети, е загубена кауза, в краткосрочен аспект. Събирането на мили по други начини, обаче, е златна мина Уви, в нашите географски ширини е трудна работа по милион и една причини. Реално, една от първите основните цели на "оптимизирането" на билети, чрез използването на случайни или нарочни грешки, е да подобри съотношението цент/миля. Неслучайно и най-голямата тема по въпроса е точно в секцията за добиване на мили във flyertalk. Лоу-костовете летят за 3-5 цента на миля, но не дават мили. Редовите авиокомпании летят за 6-12 цента на миля, и дават бъдеща отстъпка под формата на въпросните мили. Добра сделка за придобиване на мили се счита всичко под 5 цента на миля, било то чрез летене или другояче. Топ-офертите са около цент. Ултра редките са десети от цента. Единици в историята са се сдобивали с мили за стотни от цента. Уви, напоследък стойността на спечелените мили драстично почна да намалява, а разходите по придобиването им не се променят. Една от малкото ползи остават привилегиите на често летящите, които раздават от авиокомпаниите. Ако летите така или иначе - направо е недопустимо да не си ги събирате. Ако летите за да ги събирате - ще си останете с летенето Редактирано 25 ноември, 2014 от macf1an 5 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 25 ноември, 2014 Сподели Публикувано: 25 ноември, 2014 В интерес на истината до 2009-10 се оправях почти само с летене (от собствения джоб, или почти, служебно само къси полети в Европа) и съм изкарал към 5-6 междуконтинентални наградни билета. Оттогава нещата общо взето се влошават, но не е прекалено зле положението (като се има предвид, че не живея в България и има възможност да се печели с кредитни и дебитни карти). Това лято всякакви оферти тук в Бразилия доста пресъхнаха, та може да се наложи да прехвърлям точки към Бритиш или някъде другаде ако няма подобрение... Ама дори и в България, ако летите много е добре да обръщате внимание на възможностите, все пак милите са калкулирани в цената, независимо дали си ги искаме или не. 3 Връзка към коментар
Травеолани Публикувано: 26 ноември, 2014 Сподели Публикувано: 26 ноември, 2014 Ние събираме точки на кредитните карти. Можеш да вземеш безплатен билет 1 път в годината. Тук тези програми са доста разпространени. 1 Връзка към коментар
Sun4o Публикувано: 26 ноември, 2014 Сподели Публикувано: 26 ноември, 2014 Ние събираме точки на кредитните карти. Можеш да вземеш безплатен билет 1 път в годината. Тук тези програми са доста разпространени.Вие да, в Щатите или Канада кредитна карта да имаш...доста привилегии носи.Иначе и аз подкрепям темата, че трупането на мили досега ми носи повече нерви, отколкото привилегии. И най-редовно забравят да ми включат полети, съответно точки. И с Flying Blue и с Turkish. А добавянето им впоследствие е...мъко моя, Петър Чернев 3 Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 22 януари, 2018 Сподели Публикувано: 22 януари, 2018 Може ли някой от по-запознатите да каже с милите от полет София - Вашингтон - София може ли да се купи нещо от Duty Free в Амстердам на връщане към бг с регистрация във Flying Bluе на KLM или е пренебрежимо малко? Връзка към коментар
домосед Публикувано: 22 януари, 2018 Сподели Публикувано: 22 януари, 2018 преди 41 минути , Яничка каза: Може ли някой от по-запознатите да каже с милите от полет София - Вашингтон - София може ли да се купи нещо от Duty Free в Амстердам на връщане към бг с регистрация във Flying Bluе на KLM или е пренебрежимо малко? Не е практически възможно мили от някакъв полет да се ползват още същия ден. Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 22 януари, 2018 Сподели Публикувано: 22 януари, 2018 преди 49 минути , Яничка каза: Може ли някой от по-запознатите да каже с милите от полет София - Вашингтон - София може ли да се купи нещо от Duty Free в Амстердам на връщане към бг с регистрация във Flying Bluе на KLM или е пренебрежимо малко? Първо, може да съм забравил, но с мили може да се купи нещо от онлайн магазина, не от Duty Free. Скоро не съм гледал, защото по този начин се печели абсурдно малко от миля. Второ, цените би трябвало да ги има на сайта на Flying blue, както и печалбата от полета, в зависимост от тарифата (предполагам 25% от милите за промоционална цена, т.е. съвсем малко, но не знам какъв ти е билета). И трето, обикновено минават 3-4 дена до 1-2 седмици докато се начислят милите от полета. Т.е. на връщане ще имате само милите от отиването. 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега