Maria Dobreva Публикувано: 28 ноември, 2014 Сподели Публикувано: 28 ноември, 2014 Здравейте пътешественици, Някой от вас проучвал ли е въпроса за отмяна на резервация на закупен самолетен билет на Wizz Air? Налага се закупените вече самолетните билети за един човек от компанията, за отиване и връщане до Бергамо за датите 27.12.2014 год. - отиване и 03.01.2014 год. - връщане да бъдат анулирани. Според вас, как е добре да постъпим от финансова гледна точка - да анулираме билета и да платим таксата за анулация - ако някой знае каква е моля да сподели или да предложим на друг човек да използва билета - в този случай каква ще баде неговата такса. Ако се промени билета за друга дестинация и дата - какви ще бъдат таксите и извършва ли се някакво приспадане на вече платената цена? Връзка към коментар
Zaro Публикувано: 28 ноември, 2014 Сподели Публикувано: 28 ноември, 2014 Доколкото имам наблюдения, май е най-изгодно да отпишете билета. Таксата за анулиране има отказващ ефект. 2 Връзка към коментар
Mary Публикувано: 28 ноември, 2014 Сподели Публикувано: 28 ноември, 2014 Погледнете в следната табличка, дали има отговор на въпросите ви: http://wizzair.com/bg-BG/useful_information/service_fees#ChangeFees Връзка към коментар
nadia Публикувано: 28 ноември, 2014 Сподели Публикувано: 28 ноември, 2014 Всъщност правилно и точно зададен въпрос е следният:: Резервацията е обща за шест човека.Един от тях няма възможност да пътува.Всички останали 5 човека ще пътуват.Таблицата е четена,FAQ- но пак не е ясно.В смисъл трябва ли да се обаждаме на импулсния телефон да отменим резервацията срещу 234лвл-такса ,колкото е цената на билета или просто отиваме на летището в деня на полета и не даваме обяснения защо го няма един пътник от резервацията.На стационарния телефон на WIZZ е звъняно,но отговорът, е ,че те съдействат само за отменени полети по тяхна вина. Връзка към коментар
Тони Публикувано: 28 ноември, 2014 Сподели Публикувано: 28 ноември, 2014 Отивате и си пътувате само останалите. Проблем, че някой пътник не е дошъл няма. 1 Връзка към коментар
nadia Публикувано: 28 ноември, 2014 Сподели Публикувано: 28 ноември, 2014 Благодаря.Аз разбирам,че няма смисъл от промяна на полет,смяна с друг пътник и всичко останало поради безумните такси.Най-малката финансова загуба е да не лети пътникът. Връзка към коментар
Maria Dobreva Публикувано: 28 ноември, 2014 Автор Сподели Публикувано: 28 ноември, 2014 Виждам, че таксата за промяна на име е 88 лева - това означава ли според вас, че всеки нов човек който реши да ползва билета следва да доплати 88 лева и да се ползва от правото да пътува с него? Връзка към коментар
Тони Публикувано: 28 ноември, 2014 Сподели Публикувано: 28 ноември, 2014 2 пъти по 88- един за отиване и един за връщане. Връзка към коментар
ElenaS Публикувано: 5 януари, 2015 Сподели Публикувано: 5 януари, 2015 (редактирано) Имам въпрос по същата тема, и за да не отварям нова ще попитам тук. Имам 2 билета зая Wizz: отиване на 25.01. (Милано) и връщане на 31.01.(от Мадрид). Има възможност да не успея да пътувам. За да отменя полета е ли е необходимо да се обадя в центъра им за обаждания? Видях че отмяна полет е 118лв (в посока предполагам?!). Изобщо не ми е изгодно , но ако това е единственият вариянт.... Ако не отида пък има голяма такса за изпуснат полет - 137лв. За същите дати имам билети и за RyanAir - това прочетох за "отмяната при невъзможност да пътуваш" " All Ryanair flights are fully changeable but cannot be cancelled. Passengers are therefore not required to notify us if they are unable to travel on their booked flights." - т.е. тук всичко е ясно, ако няма някаква уловка ?! Моля за съвет! Благодарности Редактирано 5 януари, 2015 от ElenaS Връзка към коментар
lesy Публикувано: 5 януари, 2015 Сподели Публикувано: 5 януари, 2015 Ако не отидеш, изгаряш с билета. Таксата за изпуснат полет е да те качат на следващ възможен. 1 Връзка към коментар
ElenaS Публикувано: 5 януари, 2015 Сподели Публикувано: 5 януари, 2015 Ако не отидеш, изгаряш с билета. Таксата за изпуснат полет е да те качат на следващ възможен. Май ще трябва да прежаля парите...Явно така и ще направя. Благодаря за бързият отговор Връзка към коментар
pamelanb Публикувано: 12 януари, 2015 Сподели Публикувано: 12 януари, 2015 (редактирано) Ако не отидеш, изгаряш с билета. Таксата за изпуснат полет е да те качат на следващ възможен. А ако следващият възможен е с по-ниска цена от тази да те качат на него, защото си пропуснал своя, тогава е по-изгодно да си купиш нов билет за него (за следващия възможен или друг след него). Или греша? Мисля, че с Уиз пропускането на първия полет (когато билетът е отиване-връщане) не пречи да си хванеш полета за връщане. Нещо такова съм замислила. Тазу сутрин трябваше да летя за Тел Авив, но поради служебни ангажименти пропуснах полета. Имам връщане на 26.02. Него го запазвам и си купувам нов билет за отиване, защото при промените ми излизаше много неизгодно. Редактирано 12 януари, 2015 от pamelanb Връзка към коментар
lesy Публикувано: 12 януари, 2015 Сподели Публикувано: 12 януари, 2015 Точно така. Всяка отсечка е отделен билет. Изпробвано с пропуснат полет в едната посока. 2 Връзка към коментар
wilks Публикувано: 12 януари, 2015 Сподели Публикувано: 12 януари, 2015 Нискобюджетните (познати повече като нискотарифни) НЕ продават двупосочни билети. Всичките им се водят one way. Без значение дали са купени с една транзакция (касово или безкасово плащане). Такъв е моделът на този вид авиокомпании. Едно уточнение извън темата за уиз - Air Berlin е частен случай, за който е ставало въпрос и друг път. Те само на хартия се водят нта, по характер на опериране са си нормална авиокомпания, и продават свързващи полети (с прекачване). Но мисля, че и при тях всеки полет е отделен, и неползването на отиване не канселира автоматично и връщането. Освен ако и това не са променили последните години. 1 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 12 януари, 2015 Сподели Публикувано: 12 януари, 2015 wilks, някъде бях срещнал че има проблеми с easyJet, пък и тези неща са от любимите на компаниите да ги променят тихомълком, най-добре да се пита Но да, с Wizz не се е чуло да има проблем. 1 Връзка към коментар
pamelanb Публикувано: 12 януари, 2015 Сподели Публикувано: 12 януари, 2015 Но да, с Wizz не се е чуло да има проблем. Засега няма. Съдя по това, че "обратният" полет е активен и мога да го модифицирам и да се регистрирам за него. 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега