Hesoss Публикувано: 30 декември, 2014 Сподели Публикувано: 30 декември, 2014 Здравейте Магеланци, имам следния въпрос... има ли смисъл от заключващи устройства по куфарите, катинари с код или ключ ? до сега на моя багаж когато съм пътувал на някъде не съм ползвал такива устройства, просто не съм се замислял и не съм оставял ценни неща в куфара. Мой приятел ми сподели преди време, че ако сложиш такъв катинар примерно с код и решът да проверят багажа на митницата направо ти порели куфара !!! Има катинари който са с универсален код, който се водят че митническите служители можели да го отварят и правят проверка, но там излиза пък въпроса за чии да ги ползваме че идеята е да предпазиш липси от багажа който са харесали на даден служител... Връзка към коментар
ECC Публикувано: 30 декември, 2014 Сподели Публикувано: 30 декември, 2014 Ако решат да ти проверяват куфара,трябва да те извикат.Ако си го заключил,гледай добре при получаването дали не е разбита ключалката.Дъщеря ми летя от Мексико сити до Франкфурт през Мадрид и на вечерта след полета видя,че катинара го няма и всички стоки с етикети също.Явно го бяха окрали още в Мексико.Върна се на летището и предяви иск на гишето на сътветната авиокомпания.Трябваше да и изплатят 200евро,но отказаха.Казали и,че е трябвало да се обади веднага след като си е взела куфара. Връзка към коментар
Травеолани Публикувано: 30 декември, 2014 Сподели Публикувано: 30 декември, 2014 Ние ползвахме катинари и няколко пъти ги бяха счупили, за да проверяват куфарите. От тогава вече не ползваме. Няма смисъл според мен, ценните неща държа в ръчния багаж, а другия като искат да го проверяват. Връзка към коментар
naTpuoT Публикувано: 30 декември, 2014 Сподели Публикувано: 30 декември, 2014 Катинарите като че ли предизвикват по-голям интерес към куфара, отколкото ако ги няма. Аз лично просто не държа нищо ценно там. На отиване за Мароко всъщност го омотаха с полиетилен за 10 лв. на летището... Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 30 декември, 2014 Сподели Публикувано: 30 декември, 2014 Зависи за къде и през къде летите. В Щатите имат право да проверяват куфарите и трябва да са отключени или да имат катинари, които могат да се отворят от служителите. Иначе всеки цип се отваря лесно с химикалка, така че няма и смисъл да се заключват такива куфари. Може би най-ефективно е увиването с фолио, но не го правете ако минавате през щатите. Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 30 декември, 2014 Сподели Публикувано: 30 декември, 2014 Май увиването с фолио наистина е най-ефективно, ама да си призная този разход си го спестявам. И аз, като повечето по-горе, гледам да не слагам нищо ценно в куфара. Връзка към коментар
jibrone Публикувано: 5 януари, 2015 Сподели Публикувано: 5 януари, 2015 Наистина зависи къде летите аз винаги си ползвам катинари с ключ и не съм имал проблеми в Европа, Азия, Африка или Южна Америка. Друг е въпроса когато багажа остане след теб летях Варна-Виена-Лондон-Хонконг, на Лондон сака ми закъсня и пристигна седмица по късно в Хонгконг. Още в Лондон на baggage reclaim ми обясниха че закъснял багаж подлежи на допълнителна проверка и дойде при мен напълно разпорен облепен с тиксо с лаптопа и мп3 плеъра вътре. Другия път пък се прибирах от Рио но в куфара имах дигитален шублер в кутия от по големите, когато чекирах предупредих момичето на гишето че не пренасям оръжия, а лични инструменти които изглеждат на скенер като оръжия и попитах дали да си махна катинара тя каза че не е нужно. Във Варна получих куфара си с куп допълнителни лепенки че е минал допълнитен рентген но катинара беше непокътнат. Та зависи къде летите и как говорите с хората отговорни за багажа ви. ПС за Африка е друго в Конго като кацнах там митничаря ме накара да си отворя куфара и човека просто си хареса две ризи и едни дънки. 4 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега