disagr33 Публикувано: 2 януари, 2015 Публикувано: 2 януари, 2015 За много години на всички ) Някога , някой от вас бил ли е допуснат в пилотската кабина ? Преди няколко дни летях към Берлин, реших да се престраша и попитах една стюардеса дали мога да посетя кабината. Каза , че ще попита , отиде до старшата (мислех , че ще попита пилота) и за съжаление ми отказа Сега, на връщане, ще попитам пак. Кога е най - подходящия момент за това - before / after takeoff ? Благодаря! 1
disagr33 Публикувано: 2 януари, 2015 Автор Публикувано: 2 януари, 2015 Човек , нямам намерение да го отвличам :D
Георги Публикувано: 2 януари, 2015 Публикувано: 2 януари, 2015 Най-подходящия момент е в средата на полета. При излитане и кацане шансовете да те допуснат клонят към нула, не че един приятел не изкара късмет де, но то и аз още не мога да повярвам как го пуснаха при кацане, ако компанията разбере пилотите ще ги чака солидна глоба. Та в средата на полета, по време на круиз, натоварването им е най-малко, тогава може и да имаш късмет. Но пак е малък шанса, от 11 септември насам вече на всеки се гледа с подозрение. Просто не пречи да опитваш и опитваш всеки път с любезно питане към стюардесите. В големия процент от случаите дори няма да си губят времето да питат пилотите, в малък процент ще ги попитат, в още по-малък ще имаш положителен отговор Алтернативата, ако искаш просто да разгледаш, макари и статично е да помолиш след кацане, тогава шанса е неимоверно по-голям, бих казал реалистичен. 5
disagr33 Публикувано: 2 януари, 2015 Автор Публикувано: 2 януари, 2015 Благодаря за изчерпателния отговор Ще видим какво ще стане.
neuromancer Публикувано: 2 януари, 2015 Публикувано: 2 януари, 2015 Ако си дете (или с дете ), като че ли имаш по-голям шанс 5
Zaro Публикувано: 2 януари, 2015 Публикувано: 2 януари, 2015 Ако си дете (или с дете ), като че ли имаш по-голям шанс Това съм го отработвал и всеки път успешно. Бутам малкия да погледне, после се правя на загрижен и отивам уж да го дръпна, но не бързам много-много. Иначе на полет с Niki до Виена пилотите сами го поканиха. Бяхме на 2 ред и го видяха, че надзърта и го поканиха. Коментарът му беше "милиони копчета". 6
woman_in_white Публикувано: 2 януари, 2015 Публикувано: 2 януари, 2015 За деца при 6 полета с wizzair и притежание на капитански паспорт може да се влезне в пилотската кабина. Тук повече подробности: https://wizzair.com/bg-BG/kids 2
FlyTraveler Публикувано: 2 януари, 2015 Публикувано: 2 януари, 2015 Един път приятел пилот ме пусна в кокпита на А310 за около 40 минути докато летяхме над Атлантика. На DHC-6 (поне на този, на който съм летял) нямаше врата към кокпита, седнах на първата седалка и гледах пилотите и изгледа през предния прозорец. На малки самолети (до 12 пътника), където изобщо няма стена м-у кокпита и пътниците, винаги сядам зад пилота, а на Cessna 206 и 208 съм седял два пъти на мястото на втория пилот по време на целия полет (включително излитане и кацане). Позната стюардеса един път ме уреди да вляза в пилотската кабина на Ту-154 по време на полет над Алпите за около 5 минути. Никога не съм питал дали мога да вляза в пилотската кабина на голям самолет без да познавам някого от екипажа. 2
Duke Публикувано: 2 януари, 2015 Публикувано: 2 януари, 2015 Кога е най - подходящия момент за това Между седмата и десетата година след раждането. Изпробвано е лично от мен. Работи безотказно... 7
randi Публикувано: 2 януари, 2015 Публикувано: 2 януари, 2015 Общо взето аз питам за да снимам кабината и го правя след кацане обикновено, защото тогава пилотите са по - спокойни. Досега винаги съм получавал откази от FB(ако нямаш познати от екипажа) и при Wizz също. По време на полет не съм питал, но трябва да се пробва. Аз не съм летял много, но има екипажи, които са доста отзивчиви и даже сме завързвали разговори, особено като видят, че разбираш от авиация и от машината са много любезни. 1
disagr33 Публикувано: 2 януари, 2015 Автор Публикувано: 2 януари, 2015 (редактирано) Аз искам да видя излитането през пилотската кабина :D Сега ще седна към по предните седалки, ще извия шия ,па белким ме забележат те.. хахаа Редактирано 2 януари, 2015 от disagr33 1
adreno Публикувано: 2 януари, 2015 Публикувано: 2 януари, 2015 (редактирано) Аз два пъти съм се уреждал за цял полет в кокпита. Като съм бил малък (2-3 годишен) на отиване към Бургас е имало някакво объркване и мен и майка ми са ни сложили в кабината, ако така може да се каже на витловото хвъркало (предполагам Ан-24) . Даже имам смътен спомен, че ме черпиха лукчета Втория път в пилотската кабина беше цял полет София-Варна преди 4 години. Беше уникално - обясняваха ми кое за какво е, всички уреди, разговорите с кулата....бях толкова шашардисан, че даже забравих да си направя снимки накрая. Откакто видях как изглежда излитане и кацане от предния прозорец, за мен летенето вече не е същото Редактирано 2 януари, 2015 от adreno 4
Alexander Публикувано: 24 януари, 2015 Публикувано: 24 януари, 2015 (редактирано) Не съм си милел, че дори има малък шанс да пуснат външен човек в тези времена! Има големи късмтелии тук, благородно завиждам. Влизал съм в почти всички кокпити от всички модели на airbus-и без 380, MD-та, бойнги, 747 дори в старият 707, , но при кацнали самолети с включени уреди и двигатели, но не е същото. Редактирано 24 януари, 2015 от Alexander 1
Alexander Публикувано: 26 януари, 2015 Публикувано: 26 януари, 2015 Последните 7 години работех по поддръжката на всички машини и апарати в отделните сервизи в хангарите където се ремонтират и ревизират самолети в Мадрид. На пилотското място в А340-600. В отделните сервизи се правеха различни неща, един от любимите ми беше този за спирачките, ето един спирачен пакет пак от А340-600 Виждал съм разни интересни самолети, като най-луксозния за простосмъртни беше този рядъкко срещан модел А340-500. 1-а класа, това става и легло когато се разпъне и съедини с малката седлака под телевизора Туристическата класа Това е в средата на самолета! Иначе от най-интерсните самолети, в които съм влизал са президентските самолети на Испания и Аржентина, като този на Аржентина е първенец в класацията. Нямам снимки, но вътре беше като по филмите, половината беше направен като голям апартамент, с голяма луксозна спалня, дървени мебели, баня, стъпваше се върху три пръста дебел и мек мокет., а другата половина имаше тук-там седалки. 19
ilkosem Публикувано: 31 януари, 2015 Публикувано: 31 януари, 2015 И аз да се похваля с една прясна снимка. А380 на Emirates, летище Ел Прат - Барселона 5
Мира Публикувано: 12 февруари, 2015 Публикувано: 12 февруари, 2015 За много години на всички ) Някога , някой от вас бил ли е допуснат в пилотската кабина ? Преди няколко дни летях към Берлин, реших да се престраша и попитах една стюардеса дали мога да посетя кабината. Каза , че ще попита , отиде до старшата (мислех , че ще попита пилота) и за съжаление ми отказа Сега, на връщане, ще попитам пак. Кога е най - подходящия момент за това - before / after takeoff ? Благодаря! Здравейте. За много години Аз съм стюардеса и до колкото знам в комерсиални авиолиний не разрешават да се посещава пилотската кабина, след 11ти септември ако не се лъжа Все пак попитахте ли? Какво стана?
NicoleV Публикувано: 2 май, 2015 Публикувано: 2 май, 2015 Аз искам да видя излитането през пилотската кабина :D Сега ще седна към по предните седалки, ще извия шия ,па белким ме забележат те.. хахаа Излитането не е толкова интересно, не си "хаби патроните", по-добре се бори за кацане ! Излитането е газ до дупка по пистата и после облаци, кацането е далеч по-красиво и се вижда много по-интересно. За допускане в кабината, обаче, ако не си дете или много красива млада дама, на 95% съм сигурна че няма да те пуснат. Просто мерките за сигурност са оптимални и никой не би рискувал да бъде докладван, че е допуснал външен човек. Ако имаш познат в екипажа е друго , имала съм и не един или два случая, капитана да си хареса някоя девойка сред пътниците и да изпрати стюардеса любезно да я покани в кабината най-много са ме радвали тези, които отказват , но и подобни случки са се случвали само по чартърите, никога на редовна линия. 1
mililia Публикувано: 2 май, 2015 Публикувано: 2 май, 2015 имала съм и не един или два случая, капитана да си хареса някоя девойка сред пътниците и да изпрати стюардеса любезно да я покани в кабината Брей, тез мъже спирачки нямат 2
Childish Публикувано: 2 май, 2015 Публикувано: 2 май, 2015 Брей, тез мъже спирачки нямат Така и трябва, а не - да не сетят дори на кафе да те поканят... 3
Asterisk Публикувано: 11 юни, 2015 Публикувано: 11 юни, 2015 Чудих се къде да питам, но май тук е най-добре. Та, имат ли парашути пилотите в гражданската авиация и има ли случай, при който да са били използвани? (така де, кой е по-, по-, най- граждански или военни, ама това е повод за спор)
adreno Публикувано: 11 юни, 2015 Публикувано: 11 юни, 2015 Не. Пилотите са с пътниците до края на полета, където и да е той.
tougherty Публикувано: 12 юни, 2015 Публикувано: 12 юни, 2015 Между седмата и десетата година след раждането. Изпробвано е лично от мен. Работи безотказно... Потвърждавам, и от мен е изпробвано. Макар че на конкретния полет трудно биха ми отказали каквото и да е, при положение че аз и баща ми бяхме единствените пътници на борда на Ту-134. 1
Георги Публикувано: 12 юни, 2015 Публикувано: 12 юни, 2015 Чудих се къде да питам, но май тук е най-добре. Та, имат ли парашути пилотите в гражданската авиация и има ли случай, при който да са били използвани? (така де, кой е по-, по-, най- граждански или военни, ама това е повод за спор) Някакъв много повърхностен мит е че парашут на борда би спасил пътниците, които го имат при инцидент Пък и откъде накъде точно хората, които трябва да спасят самолета и са обучени за това ще се евакуират с приоритет пред останалите, дори на теория да допуснем, че има парашути за тях? Най-голям шанс за спасение при проблем дава просто седенето на седалката и чакането тези отпред да си свършат работата 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега