bat.galin Публикувано: 5 януари, 2015 Сподели Публикувано: 5 януари, 2015 Здравейте, Опитах да намеря подобна обособена тема, но не можах и направих тази - ако модераторите преценят, нека я обединят с подходящата съществуваща такава или да преместят поста ми в друга подходяща тема. Смятам, че този превозвач заслужава отделна тема - ако не за друго, поне заради това, че услугите му са на цени, граничещи с тези, предлагани от лоукост превозвачите.Примерно: АлиталияБари - Мюнхенс прекачване в Рим,1 час м/у полетите двупосоченза 136 евров случая ме устройва.Проверих, разбира се, че мога да стигна до Мюнхен за 20 евро, не мога да се върна за по-малко от 130 Е Конкретния повод да пиша в тази тема е, че поради неясни причини от близо седмица не мога да платя билет през www.alitalia.com.Независимо от избрания начин на плащане, съобщението е, че точно по този начин няма да мога да платя - пробвах плащане с карта и през банка.Помолих познати от чужбина да ми закупят билет през www.alitalia.com с карта - получават отказ със същото съобщение. Платих билета през друга състема - в моя случай ползвах www.tui.it , цената беше с 10% по-ниска от тази на сайта www.alitalia.com - но нямам разумен отговор за причните, поради които в момента не може да се плаща през сайта. 1 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 5 януари, 2015 Сподели Публикувано: 5 януари, 2015 Alitalia като всичко италианско от време на време си има собствен характер Пиши им на тях и виж какво ще кажат... ако отговорят. По принцип, ако не приема плащане в техния сайт купувай си от друг, разлика в цените специално при тях, в повечето случаи няма. Връзка към коментар
adreno Публикувано: 5 януари, 2015 Сподели Публикувано: 5 януари, 2015 да не фалирват пак Връзка към коментар
Георги Публикувано: 6 януари, 2015 Сподели Публикувано: 6 януари, 2015 да не фалирват пак Стабилни са в последните месеци. Арабите от Etihad наляха солидна сума и в тях, общо взето са спасители на потъващи кораби в европейската авиация 1 Връзка към коментар
bat.galin Публикувано: 18 януари, 2015 Автор Сподели Публикувано: 18 януари, 2015 Ако случайно ви се случи, не се учудвайте : Alitalia не предлага ON-LINE CHECKIN от Виена, вкл и от автоматите в салона. Искам да кажа - ако сте във Виена и желаете да си направите on-line checkin за полет с Alitalia, няма да стане - така ми обясниха от service desk-a на компанията. Казвам това,защото е добре да се включи и времето за това това неудобство в случай на прекаване. Вероятно няма да има проблеми , ако правите on-line checkin примерно от България за полет Виена- Еди-къде-си с Alitalia, но е добре да се провери все пак. Връзка към коментар
Фил Публикувано: 24 април, 2015 Сподели Публикувано: 24 април, 2015 Alitalia като всичко италианско от време на време си има собствен характер Пиши им на тях и виж какво ще кажат... ако отговорят. Имам следния проблем: Опитвам се да открия е-mail адрес, на който да изпратя писмо до Alitalia. Единственото място, където откривам е-mail адреси, е тази страница , обаче кой знае защо, точно за Италия няма е-mail адрес, а аз не искам да пиша на други клонове, а на италианския. Питах и чичко Google, но не намирам и там нищо... Връзка към коментар
logist13 Публикувано: 24 април, 2015 Сподели Публикувано: 24 април, 2015 ами преди около 2 месеца имах подобен казус; та бях пратил писмо до 2-3 адреса от тези, които изрових, върнаха ми отговор от: CUSTOMER.RELATIONSBG@ALITALIA.IT не, че казаха нещо съществено, всъщност мога и да го копирам: Dear Guest, We will be able to provide you needed information through our Customer Center services.We kindly ask you to contact the following numbers TEL. 00359-2-9802212 (within Bulgaria) Tel.0039 06 65649 (for all countries) or Tel.89 20 10 (within Italy) to be properly assisted. Thank you for choosing Alitalia Kind Regards, Customer Relations Alitalia - Società Aerea Italiana S.p.A 1 Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 24 април, 2015 Сподели Публикувано: 24 април, 2015 Имам следния проблем: Опитвам се да открия е-mail адрес, на който да изпратя писмо до Alitalia. Единственото място, където откривам е-mail адреси, е тази страница , обаче кой знае защо, точно за Италия няма е-mail адрес, а аз не искам да пиша на други клонове, а на италианския. Питах и чичко Google, но не намирам и там нищо... За Италия се минава през уеб-формата за жалване. 1 Връзка към коментар
bat.galin Публикувано: 24 април, 2015 Автор Сподели Публикувано: 24 април, 2015 След като минах през формата за обжалване, в отговора който получих, фигурира и този адрес : ALITALIA Società AereaItaliana S.p.A. 199.125.623 – Email: relazioniclientela@alitalia.it 2 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 24 април, 2015 Сподели Публикувано: 24 април, 2015 Аз пък като писах във формата на сайта, получих потвърждение че е заведено от този мейл: internetsite@alitalia.it Връзка към коментар
DimitarYanakiev Публикувано: 3 септември, 2016 Сподели Публикувано: 3 септември, 2016 Здравейте! Може ли някой да даде по-актуално мнение за Ал Италия. Ще пътувам до Рим и билетите през сайта на България Ер са по-евтини за полетите на Ал Италия и се чудя дали да не дадем със семейството ми по 30-40 лв отгоре и да пътуваме с националния превозвач или да изберем италианците. Преди години Ал Италия беше една от най-лошите европайски авиокомпании, много губеха багаж, имаха мръсни и стари самолети иужасно обслужване. Така ли са още нещата? На семейството ми ще им е първи път на самолет и трябва да изберем възможно най-доброто. Мерси предварително Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 3 септември, 2016 Сподели Публикувано: 3 септември, 2016 ОК са италианците, и сипват страхотно вино аз бих ги предпочел заради това. Не са ми губили багаж Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 3 септември, 2016 Сподели Публикувано: 3 септември, 2016 ПП. сега видях първия пост на темата. Преди 3 години ми трябваше спешно билет до Люксембург, който не успях да платя на сайта след множество опити, та ходих до агенция. Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 3 септември, 2016 Сподели Публикувано: 3 септември, 2016 A, и на мен ми се е случвало да не може да се плати, но имаше полет на България Еър като кодшеър. Не можа да мине и през агенция, та вместо Сао Пауло - Рим - София го направихме Сао Пауло - Рим - Милано - София, при което естествено ми загубиха багажа Но принципно нямам лоши чувства към тях и не мисля, че са лоши като храна и обслужване, малко по-долу от Ер Франс, но малко. Едно време до България летяха с много стари самолети - МД 80, може би оттам идват впчатленията за мръсни и стари самолети, сега не знам как са. Мисля, че за директен полет вероятността да ти загубят багажа е много по-малка. Връзка към коментар
DenitsaS Публикувано: 3 септември, 2016 Сподели Публикувано: 3 септември, 2016 И миналата, и тази година пътувахме с Alitalia до Генуа през Рим - съвсем прилични самолети и обслужване и никакъв проблем с багажа. Връзка към коментар
ShaMan-H_Fel Публикувано: 4 септември, 2016 Сподели Публикувано: 4 септември, 2016 Прясно, прясно съм набрал на Alitalia. Купих си от тях полет София-Рим-Амстердам, като отсечката Рим-Амстердам беше code share и се обслужваше от KLM, т.е. в полето от Рим до Амстердам всичко си беше наред, само трябваше да стигна до този полет. Храната в самолета ставаше, ял съм много по-лоша. Облужването в самолета граничеше с грубо, но това мога да го преглътна. Поради code share-а трябваше да мина през транзитно гише. Отново не особено любезно отношение към не съвсем ориентиран пътник, който изглежда трябва да знае всичко. Бяха ми казали, че трябва да ми издадат boarding pass-а на транзитното гише. Първо ми се скараха, че не те го издавали, защото не бил техен полета. После ми казаха да изляза навън и пак да мина през сигурността. Но не ми казаха, че трябва да се ходи до друг терминал. Издадоха ми и някаква хартийка с вида на бординг пас, но с надпис, че не е. Излязох навън и след кратко загубване из терминала намерих зоната за заминаващи. От там успяха да ми обяснят, че трябва да отида на друг терминал. След търчане към другия терминал на информацията там ми се скараха защо съм излязъл навън и ме пратиха към гишетата на горния етаж. Естествено не ми обясниха кои точно гишета, а те са много. На горния етаж информация няма и се наложи да нахалствам и да питам на гишето, където се продават билети. Отново супер грубо отношение. Това било билетно гише, не check-in, викам им знам, но къде да ида, никъде няма указания (или поне аз в бързината не видях). Накрая намерих гишето, ръгнах се на priority check-in защото другото гише беше заето. Получих реплицата - you are late maan, което беше нещо очевидно. Все пак ме регистрираха и с малко тръс из летището успях да стигна преди да затворят изхода. През цялото време в самолета и на летището не се срещнах с нито един служител, който да се държи любезно. Явно не знаят, че блага дума железни врати отваря. 1 Връзка към коментар
Diana Alexandrova Публикувано: 4 септември, 2016 Сподели Публикувано: 4 септември, 2016 Прясно, прясно съм набрал на Alitalia. Купих си от тях полет София-Рим-Амстердам, като отсечката Рим-Амстердам беше code share и се обслужваше от KLM, т.е. в полето от Рим до Амстердам всичко си беше наред, само трябваше да стигна до този полет. Храната в самолета ставаше, ял съм много по-лоша. Облужването в самолета граничеше с грубо, но това мога да го преглътна. Поради code share-а трябваше да мина през транзитно гише. Отново не особено любезно отношение към не съвсем ориентиран пътник, който изглежда трябва да знае всичко. Бяха ми казали, че трябва да ми издадат boarding pass-а на транзитното гише. Първо ми се скараха, че не те го издавали, защото не бил техен полета. После ми казаха да изляза навън и пак да мина през сигурността. Но не ми казаха, че трябва да се ходи до друг терминал. Издадоха ми и някаква хартийка с вида на бординг пас, но с надпис, че не е. Излязох навън и след кратко загубване из терминала намерих зоната за заминаващи. От там успяха да ми обяснят, че трябва да отида на друг терминал. След търчане към другия терминал на информацията там ми се скараха защо съм излязъл навън и ме пратиха към гишетата на горния етаж. Естествено не ми обясниха кои точно гишета, а те са много. На горния етаж информация няма и се наложи да нахалствам и да питам на гишето, където се продават билети. Отново супер грубо отношение. Това било билетно гише, не check-in, викам им знам, но къде да ида, никъде няма указания (или поне аз в бързината не видях). Накрая намерих гишето, ръгнах се на priority check-in защото другото гише беше заето. Получих реплицата - you are late maan, което беше нещо очевидно. Все пак ме регистрираха и с малко тръс из летището успях да стигна преди да затворят изхода. През цялото време в самолета и на летището не се срещнах с нито един служител, който да се държи любезно. Явно не знаят, че блага дума железни врати отваря. Защо още в София не са ти издали двете бордни карти, за двете отсечки? Достатъчно е било от Сф да ти ги издадат, след което минаваш в Рим на горния етаж паспортна проверка и като транзитен пътник си отиваш на гейта. Аз не мога да си обясня описаните еквилибристики. Много пъти сме летяли и през Рим и с Алиталия и досега проблеми не сме имали, нито аз, нито мъжът ми... 1 Връзка към коментар
akair Публикувано: 4 септември, 2016 Сподели Публикувано: 4 септември, 2016 Защото в "Звездния тим" нищо не е такова, каквото би ни се искало да бъде... И при КЛМ ги има тези досадни минавания през транзитно гише. Разликата е, че холандците не ги мързи толкова и по-скоро ще помогнат на пасажера, отколкото да го отпратят и да бъде нечий друг проблем Връзка към коментар
ShaMan-H_Fel Публикувано: 5 септември, 2016 Сподели Публикувано: 5 септември, 2016 Защо още в София не са ти издали двете бордни карти, за двете отсечки? Достатъчно е било от Сф да ти ги издадат, след което минаваш в Рим на горния етаж паспортна проверка и като транзитен пътник си отиваш на гейта. Обяснението на служителката на гишето в София беше, че понеже другия полет се оперира от KLM не могат да ми издадат бордна карта. Всичко ми изглежда като безумна бюрукращина. Но пък както каза една позната, трябва да си пусна тото, че не са ми загубули багажа при тия циркови номера. Вчера си го пуснах и сега чакам 7,5 милиона да ми се паднат от тегленето следващата седмица . 1 Връзка към коментар
Еминко Публикувано: 5 септември, 2016 Сподели Публикувано: 5 септември, 2016 В рамките на 1 години използвахме Алиталия два пъти и двата пъти с прехвърляне на Фиумичино.Като имахме по 2 часа от единия полет до другия.Е...няма нищо страшно.Нямаше закъснения(за което ме беше страх) ,даже и нямаше загубен или забавен багаж!!!Един път самолетите бяха доста нови А319 ,друг път пък доста стара А321(до София и до Мадрид).Обслужване като почти навсякъде в рамките на Европа!!Цени доста по ниски от тези на Бългериа Еър.В крайна сметка живи и здрави сме и сме спетили някой друг лев.Това е важно. След като се съм се возил навремето 10 часа прав до Варна с влак и 22 часа в коридора на влака от Будапеща до София,с автобус 28 часа до Прага ,не могат да ме дразнят разни неуредици като "чекиране,лош интернет,липса на това или онова"-просто е смешно и дребнаво!!Стараеш се да се наслаждаваш максимално гледайки позитивните и важни неща в едно пътуване. 1 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 6 септември, 2016 Сподели Публикувано: 6 септември, 2016 Здравейте! Може ли някой да даде по-актуално мнение за Ал Италия. Ще пътувам до Рим и билетите през сайта на България Ер са по-евтини за полетите на Ал Италия и се чудя дали да не дадем със семейството ми по 30-40 лв отгоре и да пътуваме с националния превозвач или да изберем италианците. Преди години Ал Италия беше една от най-лошите европайски авиокомпании, много губеха багаж, имаха мръсни и стари самолети иужасно обслужване. Така ли са още нещата? На семейството ми ще им е първи път на самолет и трябва да изберем възможно най-доброто. Мерси предварително Не бих дал 30-40лв отгоре, за който и да е от двата превозвача, спрямо другия. Въпрос на къса клечка е какво ще ти се падне По-скоро гледай кои часове са ти по-удобни. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега