Прескочи до съдържание

С какъв куфар, раница или сак пътувате


Препоръчани мнения

Публикувано:

Якета и шапки е друго Веднъж една група нашенци си сложиха виетнамски шапки в търкиш, заемащи повече място от куфар всяка една.. 

  • Харесвам 4
  • Смея се 1
Публикувано:
преди 8 часа, Alexander каза:

Това да не е Уиз и Раян, че да давам място на тези с куфарите?

имам право на ръчен с размер на куфар, аз ако имам раница защо решихте, че трябва да си я държа в краката?

да, при лоу костпвете е така, ама тук е друго, няма две тарифи и различни правила, приорити и няма как да стане, но явно някои се бъркат с условията на лоу костовете..

 

Е ти сега къде видя, че някой е решил, че не може да си сложиш раницата :) Куфар, раница, торба от Била - щом това ти е позволеният ръчем багаж, си го слгаш горе. Мен проблем (при пълен полет) са всички останали неща, които са наслагани горе. Че ми се е случвало да ми казват, да си сложа другаде куфара, че имали чупливи неща в торбичките.

  • Харесвам 3
  • Шок 1
Публикувано:

Защо да си слагаме куфара горе, а раницата в краката, ако няма място?

Ами защото кланицата се събира в краката, а куфар не.

Или просто защото при силна и рязка турболенция не искаш твърд куфар да литне и да те фрасне в муцуната. Други причини трябват ли..

  • Харесвам 5
Публикувано:
6 minutes ago, jorocontrola said:

Защо да си слагаме куфара горе, а раницата в краката, ако няма място?

Ами защото кланицата се събира в краката, а куфар не.

Или просто защото при силна и рязка турболенция не искаш твърд куфар да литне и да те фрасне в муцуната. Други причини трябват ли..

Ами пътувайте с раници.Който иска куфар да си плати чекиран , ако не му се рискува да го удря по краката.В противен случай ще си понесе евентуално неудобство.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 9 часа, Alexander каза:

Това да не е Уиз и Раян, че да давам място на тези с куфарите?

имам право на ръчен с размер на куфар, аз ако имам раница защо решихте, че трябва да си я държа в краката?

да, при лоу костпвете е така, ама тук е друго, няма две тарифи и различни правила, приорити и няма как да стане, но явно някои се бъркат с условията на лоу костовете..

 

Всъщност, това е правило, което не зависи от вида на компанията. Както вече беше споменато, полетите на групата на Луфти от/до България през последните няколко години са буквално разпродадени и почти всеки път се наблюдава описаната по-горе картина. Именно затова обикновено по време на бординг кабинния състав уведомява по вътрешната уредба пътниците, че отделенията за багаж са предназначени за куфари, а всички раници следва да се сложат под седалката пред пътника. Въпрос на възпитание е дали по време на очевидно 100% затоварване ще си сложиш раницата и якето в багажното отделение или ще се съобразиш с писаните и неписани правила...

 

преди 6 часа, Jorro каза:

Проблема е, ще редовно виждам как карат хора да седят с куфари в краката, защото някой отказва да си свали раницата, якето или торбите от дютифрии в краката, а логично всеки е помъкнал багажа на макс. Това го виждам предимно на софийските полети и не мога да разбера как може стюардесите да не вземат отношение в повечето случаи. На последния полет се наложи да й повиша тон на едната и да й обясня, че като старша стюардеса тя командва в кабината и трябва да вземе отношение, а не да вдига рамене, когато някой си е решил да се прави на интересен. Извинявам се, но не мисля за нормлано да се пътува с куфар в краката два часа, а преди няколко години ми се беше наложило и на мен и още го помня.

Аз също имам подобен случай от миналата година с австрийците. При положение, че на редица места в салона в багажното забелязах якета и малки раници, един от стюардите ме накара да сложа куфар под предната седалка. Обърнах му внимание на факта, че това не е редно и следва да си свърши работата, но така и не направи нищо по въпроса. После имаше доста страннно поведение по време на полета и дори накрая пилотът се извини по уредбата за странното поведение на част от кабинния състав, което е абсолютен прецедент. Имаше му нещо на това момче, имам чувството, че беше на някакви субстанции...

  • Харесвам 4
  • Шок 2
Публикувано:
преди 1 час, stanimir каза:

Якета , торбички ок , но защо някой който пътува с раница да има различни права от този с куфар ? По-тъп ли е, че е решил да пътува само с раница ? 

Не става въпрос за права, а за правила и процедури. Решението за да няма разправии сред пътниците е просто да чекират големите куфари на гейта както правят понякога или в кабината, като видят, че няма място, а не да карат пътника да пътува 2 часа с куфар в краката. Пътниците, които грам не се съобразят с околните не ми се коментират. За мен такива ситуации трябва да се решават от кабинния състав, а повечето екипажи на Луфтханза реагират меко казано неадекватно или по-скоро с безразличие.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 10 минути , Duke каза:

После имаше доста страннно поведение по време на полета и дори накрая пилотът се извини по уредбата за странното поведение на част от кабинния състав, което е абсолютен прецедент. Имаше му нещо на това момче, имам чувството, че беше на някакви субстанции...

 

преди 3 минути , Jorro каза:

 За мен такива ситуации трябва да се решават от кабинния състав, а повечето екипажи на Луфтханза реагират меко казано неадекватно или по-скоро с безразличие.

Не помня вече точно, но май и аз летях един път с куфар в краката. Иначе на кабинният състав му нямаше нищо, просто си беше кисела немска леличка и тотално ни отсвири...

  • Харесвам 1
Публикувано:

Аз съм в леко недоумение от това как някой пътува с куфар в краката. Как се случва това? Върху него ли стъпвате, защото няма как да се събере под седалката. Ако е така, това трябва да противоречи на всякакви изисквания за сигурност. Седалките са изчислени човек да седне в тях с пуснати крака, за да има определено натоварване при инцидент.

  • Харесвам 6
Публикувано:

Багажните клетки са оразмерени точно за три куфара на ред.Щом мястото не стига значи някой е злоупотребил с предоставеното му пространство , дали с по-голям от позволения  куфар , дали с допълнителни дрехи и торбички.

Най-редовно пътници си наблъскват напречно куфарите , защото са над 55 см за да влязат свободно.Една част и просто защото са тъпи и са пропуснали елементарни уроци по геометрия в училище.

Ако кабинния екипаж го мързи да следи за правилата, сваляйки тези куфари в багажното , или не му се влиза в пререкания с клиентите е друг въпрос.

  • Харесвам 8
Публикувано:
преди 21 минути , horus92 каза:

Ако е така, това трябва да противоречи на всякакви изисквания за сигурност.

Така е. Всъщност за мен странното е, че се случва при Луфтханза. Място за багажа не остава, защото техните екипажи не редят и не се занимават с багажите на пътниците. Ако двама са в салона и редят куфари, свалят якета и торбички нещата ще се случат, но аз им подкрепям политиката трябва да призная.

преди 13 минути , stanimir каза:

Багажните клетки са оразмерени точно за три куфара на ред.Щом мястото не стига значи някой е злоупотребил с предоставеното му пространство , дали с по-голям от позволения  куфар , дали с допълнителни дрехи и торбички.

Най-редовно пътници си наблъскват напречно куфарите , защото са над 55 см за да влязат свободно.Една част и просто защото са тъпи и са пропуснали елементарни уроци в училище.

Ако кабинния екипаж го мързи да следи за правилата, сваляйки тези куфари в багажното , или не му се влиза в пререкания с клиентите е друг въпрос.

Ако на пълен полет с А320 всички пътници са с куфари няма никакъв шанс да се съберат в багажниците, дори всичко да е поставено както трябва и да няма една торбичка и яке! Забравяш, че има багажници с аварийно - спасителни средства, че екипажа и той има куфари.... Не се сещам точно, но 320 - ката сякаш събираше максимум 100 куфара, с нормални багажници, даже по - малко. А кабинния екипаж и да не го мързи си има правила във всяка компания относно действията на екипажа с багажа на пътниците. Проблемът с ръчния багаж трябва да бъде решен не в самолета, а на гейта, но старшия трябва да се сети да каже да не се допускат над 80 броя куфари например. Това по време на бординг да сваляш куфари в каргото.......

 

  • Харесвам 5
  • Браво 1
Публикувано:
преди 47 минути , horus92 каза:

Аз съм в леко недоумение от това как някой пътува с куфар в краката. Как се случва това? Върху него ли стъпвате, защото няма как да се събере под седалката. Ако е така, това трябва да противоречи на всякакви изисквания за сигурност. Седалките са изчислени човек да седне в тях с пуснати крака, за да има определено натоварване при инцидент.

Аз също не вярвах, че стандартен куфар за ръчен багаж може да се побере под седалката пред мен, но всъщност се побира...

 

преди 10 минути , randi каза:

Така е. Всъщност за мен странното е, че се случва при Луфтханза.

Естествено, че става дума за куфар под седалката, а не за куфар под краката...

  • Харесвам 1
Публикувано:

1 случай - България аир. Качваме се накрая. Място за ръчните куфари няма. Стюардесите ни ги взеха и сложиха някъде из техните помещения ли шкафове ли и на слизане ни чакаха с куфарите на вратата.

 

2 случай  - търкиш при бординг на избирателен принцип вземаха куфари за багажното. Промъкнахме се докато се омайваха с друг пътник.

 

3 случай - Аир Балтик - Седим на гейта и чувам как една служителка казва, че трябва да пуснат само 60 куфара. Наредихме се най отпред, че да не дадем фира.

 

Уточнение - не надвишавам никога брой,  размери и тегло. И си търся правата. 

 

А какво се случва когато в ръчния ти куфар имаш батерии, лекарства и други, които не може да са в чекирания. Няма как да ме накарат да го чекирам. 

  • Харесвам 5
Публикувано:
преди 9 часа, swimmer каза:

Аз на тия с куфарите с претенции директно им предлагам да вземат моята раница в техните крака.

Предполагам също така, че на тези с претенциите в замяна предлагаш да вземеш техните куфари в твоите крака?

  • Харесвам 3
  • Браво 3
Публикувано:

Абе буташ , ръгаш и тва е ...човек за човека е вълк и на никого не му пука за твоя комфорт.По-наглите винаги надделяват.

  • Харесвам 4
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

Да дам и моите 5 стотинки по темата (ръчен багаж). Поръчахме си раници от амазон , които са точно 40 x 20 x 25 cm. Изглеждат някак по- малки, но събират всичко, имат 1000 джоба- да забравиш кое къде си сложил. 🙂 Сигурно има подобни и в други сайтове, но тези си харесахме (няколко приятелки) и тях използваме сега. Другото, което ми свърши чудесна работа, са вакуумните пликове от Тему 60 х 40, които нямат нужда от нещо допълнително, с което да се изтегля въздуха- просто се навиват и се вакуумират. Пестят място наистина. 

  • Харесвам 12
Публикувано:

Аз искам отново да похваля тайванския Eminent. Не са много бюджетни куфарите, но са по-евтини от Самсонайт, а качеството им е страхотно. Имам такъв мек голям, закупен в Тайван преди 10 години, и е чудесен и още жив. Попътувал е доста.

Сега ми подариха, но реално аз си го избрах, нов куфар от тях -  твърд, среден по размер, който може да се разширява и е много лек . Поръчах го онлайн и го доставиха с куриер от Германия, безплатно. Вътре разпределението е топ.

Куфарът отиде до Япония с мен и мога да кажа, че съм във възторг от него.  

Разказвам за него, защото марката не е толкова позната, а качествето е на ниво.

  • Харесвам 7
  • Браво 2
Публикувано:

В последните 3-4 години пътувам само с раница , ето този модел https://www.viamond.ro/papetarie/47989-rucsac-extins-caterpillar-millennial-classic-kenneth-material-600d-hd-polyester-negru-5711013045906.html?srsltid=AfmBOorsuBZoacIHUElH3unlNGpD6Tv2_cAHyH57RY4YM-yu-KuFXG3I.

Изключително здрава , удобна , събира много и малко , с отделение за лаптопа , който мъкна навсякъде.

До сега само веднъж съм я слагала в рамката на Раян и се побра. 

  • Харесвам 3
Публикувано:

От десетина години пътувам само с малка раница, която се носи диагонално. Много по удобно е да вадиш каквото ти трябва без да а сваляш. Побира едно пухено яке което се компресира, един междинен слой с дълъг ръкав и всички дреболии които ми трябват. Никога няма да се върна към мъкненето на 100 кила боклуци, все едно самолета ще кацне в сърцето на джунглата …

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 16 часа, desislavna каза:

Аз искам отново да похваля тайванския Eminent. Не са много бюджетни куфарите, но са по-евтини от Самсонайт, а качеството им е страхотно. Имам такъв мек голям, закупен в Тайван преди 10 години, и е чудесен и още жив. Попътувал е доста.

Сега ми подариха, но реално аз си го избрах, нов куфар от тях -  твърд, среден по размер, който може да се разширява и е много лек . Поръчах го онлайн и го доставиха с куриер от Германия, безплатно. Вътре разпределението е топ.

Куфарът отиде до Япония с мен и мога да кажа, че съм във възторг от него.  

Разказвам за него, защото марката не е толкова позната, а качествето е на ниво.

Марката на този тайвански производител се е доказала и в моето семейство, имаме два закупувани от Метро, след това в Дубай в Carefour във всеки мол съм ги откривала на нормални мени. 

  • Харесвам 5

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.