Oshko Публикувано: 7 май, 2013 Публикувано: 7 май, 2013 Както ясно се вижда от доволната ми физиономия съм се намърдал в пилотската кабина за снимка преди 20-тина дни, вчера си дойдохме. И сега една загадка. Какъв е самолета? И как може човек да си уреди да се снима с пилотите? 10
Георги Публикувано: 7 май, 2013 Публикувано: 7 май, 2013 По втория ти въпрос - пита любезно при кацане На първия ще пасувам, хич не съм в час с различните кокпити, мога само да кажа, че е Боинг заради щурвала.
akair Публикувано: 7 май, 2013 Публикувано: 7 май, 2013 Георги, обърни внимание на 4-те ръчки за двигателите и после по дедукция намери множеството от допустими стойности - Боинг, с 4 двигателя. Според мен е крайно и изброимо :D 1
Oshko Публикувано: 7 май, 2013 Автор Публикувано: 7 май, 2013 Даа, 747 е. А с питане сигурно може и да се съгласят, но трудно бих събрал смелост :D В случая имахме повреда и висяхме 2 часа на Хийтроу и по едно време пилота сам предложи, ако на някой му е интересно да се качи при него и познайте кой се изстреля моментално 1
Георги Публикувано: 7 май, 2013 Публикувано: 7 май, 2013 Георги, обърни внимание на 4-те ръчки за двигателите и после по дедукция намери множеството от допустими стойности - Боинг, с 4 двигателя. Според мен е крайно и изброимо :D Кьорав карти не играе Даа, 747 е. А с питане сигурно може и да се съгласят, но трудно бих събрал смелост :D В случая имахме повреда и висяхме 2 часа на Хийтроу и по едно време пилота сам предложи, ако на някой му е интересно да се качи при него и познайте кой се изстреля моментално Хахах, да, личи си че си много доволен
домосед Публикувано: 6 юни, 2013 Публикувано: 6 юни, 2013 Като е станало приказка да си мерим ухилените физиономии, да се похваля и аз. Със нещо отпреди 13 години Тоест - от май 2000. Въпросът не е какъв е самолетът, а кой е самолетът! Тоест - за верен се приема отговор с посочен правилен регистрационен номер. 4
wilks Публикувано: 7 юни, 2013 Публикувано: 7 юни, 2013 LZ - BTZ? Тъй вярно! http://aeropress-bg.com/novini/36-news/1287-kupiha-lz-btz.html ...Правителственият Ту-154М е ползван от правителствения авиоотряд от 1988 г. и е налетял 6130 летателни часа при ресурс от 60 000 часа. Разходът му на гориво обаче е голям - почти два пъти над този на Airbus A319, който се ползва в момента за държавни и футболни нужди.
домосед Публикувано: 7 юни, 2013 Публикувано: 7 юни, 2013 Те го пускаха по редовни линии на Балкан от време навреме, за да навъртат часове пилотите му. Аз така го хванах от Лондон до София през май 2000. Обаче сега ми попада тая снимка, датирана 1999 (не знам колко надеждна е датировката), от която личи, че не винаги е бил правителствен. http://www.airliners.net/photo/Balkan---Bulgarian/Tupolev-Tu-154M/1694077/&sid=42804886b8f29096111917749d043c56 Някой знае ли нещо повече за биографията на тоя самолет?
akair Публикувано: 7 юни, 2013 Публикувано: 7 юни, 2013 Не беше ли по-друга историята през 2000-та? Върти ми се, че Балкан се бяха поприземили и държавното Балкан Ер Тур ползваше правителствения самолет за почти маршрутни линии ... А по-късно Николай Василев го преименува в България Ер...
домосед Публикувано: 7 юни, 2013 Публикувано: 7 юни, 2013 Това май беше по-късно. Балкан ги приземиха 2002-ра, ако не се лъжа.
cck Публикувано: 7 юни, 2013 Публикувано: 7 юни, 2013 В новите Embraer E190 спасителните жилетки (поне тези на стюардесите) са си още с Балкан брандирани 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега