Прескочи до съдържание

Бързите италиански автомобили


Alexander

Препоръчани мнения

Ще е яко да виждаме повече такива мнения, леко навявайки ми на мен асоциации с ТопГиър-а (от едно време) и ГрандТур-а (в наши дни). Все пак автомобилът не е просто средство за придвижване, а и за доставяне на радост 🙂

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
  • 9 месеца по-късно ...

Взех си по-големият/силен батко на Фиатчето за което писах миналата година или Fiat 124 Spider Abarth 

 

днес ще го поразходя, на първо четене за няколко часа е почти неуправляем, в добрият смисъл.

 

Над 50% газ, ако се дава задникът тръгва на 2.

На тази няма да изключа ЕСП-то, дори на 3-та сработва при пълна газ.

Повече утре 

 

D47D0C8C-55D4-4CE6-81D4-A42D6BCBCE31.jpeg

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 28 минути , Alexander каза:

Взех си по-големият/силен батко на Фиатчето за което писах миналата година или Fiat 124 Spider Abarth 

Колко е наемът и от кой доставчик? 

Връзка към коментар

Доставчикът е същият Cabrera Medina-локален с пълни застраховки, без блокаж, кредитни карти и правя.

Наемът в 60-80евро на ден зависи от месеца, моят е 80.

Нормалният 124 е по-евтин 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Върнах колата преди малко, както се очакваше дава много радост.

 

Моделът е Абарт и има някои по-добри  детайли спрямо стандартния  124.


Има поставени лога със скорпиона на много места.

 

Подобренията са перфектни седалки от Рекаро, повече мощност, изпускателна система с клапи в ауспуха, спирачки Брембо.

Невероятно е как от такъв малък мотор са извадили такъв звук  

 

Има бутон спорт, който отваря клапите в изпускателната система ч, намаля чувствителността на ЕСП-то и втвърдява волана.

 

Няма  5 режима както повечето нови коли, които само сменят цвета на таблото...еко, нормален, комфорт, спорт, супер спорт или +.

 

 

Като цяло е много нервна кола, шумна, красива, върви, бучи, кара се много леко, но трябва да се внимава с газта.

 

Дори на 3-та с 60-70 в завой, ако се даде максимална газ е склонна да поднесе, хем тук сцеплението е много добро и гумите бяха  отлични.

 

 

 

За мен в България тази кола ще тръгва на всеки завой или трябва да се кара много леко.

 

В крайна сметка пробвах и без ЕСП, понеже има истински блокаж на диференциала поднася, но е контролирано.

Само един път на втора е кръгово я натиснах много грубо и поднесе серизно.

 

С включено ЕСП е много добре както и предната която карах. Оставя да поднесе и се включва в много краен случай.

 

Абарта има спирачна система Брембо, ами няма какво да кажа, спира много добре.

Не се забожда, педала не е супер чувствителен както на много друго

и коли, но се усеща перфектно дозирането. От 160 до 90 или от 120 до 50 спира отлично.

 

Като обобщение прави точно  това което очаква човек от нея.


 

Разхода също е нисък, при много сетизно  настъпване го гледах 15-16, който при друга кола с такова поведение ще е над 20.

 

 Просто теглото и моторът  са  съчетани перфектно. 

 

 

Следващият път ще пробвам Абарт 500, напълно различна, но също толкова интересна играчка.

 

5BB2CF6C-2A1F-4196-9E74-6F23245F4EC6.jpeg

81E1C4D8-9672-4FF9-BC69-0875D11E01C5.jpeg

DC875905-CEDC-4DE6-B60A-7FBB9D669C2B.jpeg

9A98126E-1F47-4993-ACCF-79425177BDFA.jpeg

AE73FDB2-4317-4566-9464-D34192E9C426.jpeg

1C3024CF-EAB3-4608-A354-82A3C00A51BA.jpeg

B476C702-9753-4CC2-843C-755AC4FE9695.jpeg

E292139B-7F9F-44B4-97D7-003DBAC712E8.jpeg

2C02091A-3975-41BF-BDB0-DAD6B54BB8F6.jpeg

DF642CB5-4248-4FEA-B997-40500B53E8C0.jpeg

A56D2B7C-C8C3-4EF0-A285-C824F82D059B.jpeg

CEB61EC1-4232-4919-BD32-28C2A21FA964.jpeg

0B5EDA44-01B7-4A9A-8A19-FFAD408C28A9.jpeg

449A6438-E046-4A7F-B83A-37C8E2CD6D93.jpeg

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.