Брани Публикувано: 5 ноември, 2019 Сподели Публикувано: 5 ноември, 2019 Ще е яко да виждаме повече такива мнения, леко навявайки ми на мен асоциации с ТопГиър-а (от едно време) и ГрандТур-а (в наши дни). Все пак автомобилът не е просто средство за придвижване, а и за доставяне на радост 🙂 1 Връзка към коментар
tch Публикувано: 5 ноември, 2019 Сподели Публикувано: 5 ноември, 2019 Двете с Мазда MX-5 са близнаци. Ако някой набара нея изживяването ще е подобно 🙂 Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 18 август, 2020 Автор Сподели Публикувано: 18 август, 2020 Взех си по-големият/силен батко на Фиатчето за което писах миналата година или Fiat 124 Spider Abarth днес ще го поразходя, на първо четене за няколко часа е почти неуправляем, в добрият смисъл. Над 50% газ, ако се дава задникът тръгва на 2. На тази няма да изключа ЕСП-то, дори на 3-та сработва при пълна газ. Повече утре 1 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 18 август, 2020 Сподели Публикувано: 18 август, 2020 преди 28 минути , Alexander каза: Взех си по-големият/силен батко на Фиатчето за което писах миналата година или Fiat 124 Spider Abarth Колко е наемът и от кой доставчик? Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 18 август, 2020 Автор Сподели Публикувано: 18 август, 2020 Доставчикът е същият Cabrera Medina-локален с пълни застраховки, без блокаж, кредитни карти и правя. Наемът в 60-80евро на ден зависи от месеца, моят е 80. Нормалният 124 е по-евтин 1 1 Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 19 август, 2020 Автор Сподели Публикувано: 19 август, 2020 Върнах колата преди малко, както се очакваше дава много радост. Моделът е Абарт и има някои по-добри детайли спрямо стандартния 124. Има поставени лога със скорпиона на много места. Подобренията са перфектни седалки от Рекаро, повече мощност, изпускателна система с клапи в ауспуха, спирачки Брембо. Невероятно е как от такъв малък мотор са извадили такъв звук Има бутон спорт, който отваря клапите в изпускателната система ч, намаля чувствителността на ЕСП-то и втвърдява волана. Няма 5 режима както повечето нови коли, които само сменят цвета на таблото...еко, нормален, комфорт, спорт, супер спорт или +. Като цяло е много нервна кола, шумна, красива, върви, бучи, кара се много леко, но трябва да се внимава с газта. Дори на 3-та с 60-70 в завой, ако се даде максимална газ е склонна да поднесе, хем тук сцеплението е много добро и гумите бяха отлични. За мен в България тази кола ще тръгва на всеки завой или трябва да се кара много леко. В крайна сметка пробвах и без ЕСП, понеже има истински блокаж на диференциала поднася, но е контролирано. Само един път на втора е кръгово я натиснах много грубо и поднесе серизно. С включено ЕСП е много добре както и предната която карах. Оставя да поднесе и се включва в много краен случай. Абарта има спирачна система Брембо, ами няма какво да кажа, спира много добре. Не се забожда, педала не е супер чувствителен както на много друго и коли, но се усеща перфектно дозирането. От 160 до 90 или от 120 до 50 спира отлично. Като обобщение прави точно това което очаква човек от нея. Разхода също е нисък, при много сетизно настъпване го гледах 15-16, който при друга кола с такова поведение ще е над 20. Просто теглото и моторът са съчетани перфектно. Следващият път ще пробвам Абарт 500, напълно различна, но също толкова интересна играчка. 3 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега