Прескочи до съдържание

Стюардеса :)


Препоръчани мнения

Стюардеси са си , но с тия шапки не мога да позная дали е нещо британско или американско  :)

Тц, не са стюардеси ;) , а аржентински полицайки в парадни униформи :)

На стюардеси едва ли биха сложили такива кокарди на шапките ;)

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 3 месеца по-късно ...

Нямам никаква идея.

Но наскоро научих, че служителите на Луфтханза, включително на Луфтханза Техник в България (ето ви още една идея за работа), си закупуват самолетните билети на символични цени и бих се замислила, ако бях с 20г по-млада.

Връзка към коментар

Емиратите са  много мултикултурна авиокомпания. Като летях и на първия, ама особено на втория полет като почнаха да съобщават екипажа освенна английски, и на колко още други езици може да комуникира, почнах да давам заето - изредиха всички славянски: украински, беларуски, руски, чешки, сръбски, полски, македонски, словенски, след това румънски, португалски, немски (тая кака къв тефтонски фриц беше...), латвийски, иврит, африкаанс, и още 2-3 езика. Филипински, корейски, мандарин и японски отделно, ама в нашия отсек не видях такива, може да са били я в Бизнеса, я на Фърст. Най-красиви бяха рускинята и англичанката  :blink:

На една позната сестра и на последния кръг на Emirates преди месец са я клъцнали. От 300, накрая са останали 8, тя вътре, и на последното ниво до 3 избранници, вече без нея. Много се ядосвах...

Връзка към коментар

Да, и аз съм "влюбена" в един стюард на Луфти, който официално знае 10, а неофициално т.е. учил е поне още 3 езика (за толкова знам). Под официално се разбира - на всеки 5 години държи изпити по съответния език.

Връзка към коментар

Една моя съученичка беше стюардеса при катарците, стигна до сива униформа (старша на борда, обслужваща първа класа). Миналата година се отказа - тоя начин на живот взе да и идва нагорно. По осем полета на денонощие е имала (в района на Персийския залив). Като я видех на скайпа, никога не знаех къде е в момента :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз не казвам, че работата е върхът, но поне докато си начешеш крастата с пътуванията... По-изгодно е да летиш до далечните дестинации. Летиш натам, имаш време на място да разгледаш, после летиш обратно и имаш свободни дни.

Връзка към коментар

Аз съм попадал на български момичета и момче в екипажи при полети на Qatar.

Явно има и може би са доста.

 

При първия ми полет за малко да ми падне ченето по три красавици на реда пред мен. После се оказа , че са румънки които току що са одобрени и за пръв път заминават на обучение в Доха. Това го разбрах след като удариха един лаф с часове с момиче от настоящия екипаж - румънка (спътницата ми тогава поназнайва румънски)

Връзка към коментар

Аз не казвам, че работата е върхът, но поне докато си начешеш крастата с пътуванията... По-изгодно е да летиш до далечните дестинации. Летиш натам, имаш време на място да разгледаш, после летиш обратно и имаш свободни дни.

 

Ами, почти няма време за разглеждане. Пристигаш днес, заминаваш утре. Далечните дестинации са съпроводени с прекосяване на много часови зони... сещаш се :)

Но пък екипажите и стюардесите ползват седалки с намаление в тяхната авиокомпания и в останалите членове на съответния алианс - това е екстра :)

Редактирано от captain_oveur
Връзка към коментар

<редактирано>

Съжалявам, повторих тема

вж ето тук:

http://magelanci.com/topic/858-наш-пилот-изуми-луфтханза/?p=26176

Редактирано от Childish
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Тази работа за мен е много интересна! И съм решил като навърша 21 да се пробвам за Emirates. 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Тази работа за мен е много интересна! И съм решил като навърша 21 да се пробвам за Emirates. 

Стискам ти палци, човек! На Земята има само две авиокомпании: Emirates, и всички останали. Пожелавам ти да успееш, пък ти вече ще си прецениш колко ти се остава там, и как ти понася натоварването. Защото предполагам се сещаш, че не стоиш с коктейл и ядки, и да се кефиш на ICE - системата им за развлечения на борда. ;)

Но ако те кефи да си повече във въздуха, отколкото на земята, останалото няма толкова голямо значение! :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Като прелюдия към темата за испанското и ибероамериканското кино (аз съм голям фен на аржентинското), която ще се отвори някой ден:

 

http://www.imdb.com/title/tt0293654/

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Стискам ти палци, човек! На Земята има само две авиокомпании: Emirates, и всички останали. Пожелавам ти да успееш, пък ти вече ще си прецениш колко ти се остава там, и как ти понася натоварването. Защото предполагам се сещаш, че не стоиш с коктейл и ядки, и да се кефиш на ICE - системата им за развлечения на борда. ;)

Но ако те кефи да си повече във въздуха, отколкото на земята, останалото няма толкова голямо значение! :)

 

Мерси! Ще се пробвам и каквото стане. Само ме притеснява това, че съм бая висок, но не мисля, че това ще е проблем? Никога това точно не ми създавало проблем, даже на против винаги е по-добре да гледаш от високо на нещата.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Много рядко снимам стюардеси (все ми се струва, че може и да не им е приятно), но ето 3 снимки:

 

 

Двама супер усмихнати симпатяги от А320 на ЛАН Аржентина (според жена ми са гаджета) при полет от Буенос Айрес (AEP) до Пуерто Игуазу (IGR):

 

post-794-0-60095000-1388653789_thumb.jpg

 

 

 

"Каката" от бизнес клас на А 320 на Етихад преди полет от Абу Даби (AUH) до Найроби (NBO) (имат си кабинен екипаж, който говори суахили за полетите до Кения и Танзания):

 

post-794-0-51968400-1388654252_thumb.jpg

 

 

 

И една доста стара снимка от А330 на Emirates:

 

 

post-794-0-71389200-1388654532_thumb.jpg


 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Сестрата на един от най-добрите ми приятели е дългогодишна стюардеса, мина през Етихад, в последствие беше и в личния екипаж на един от най-богатите саудитци в света, в момента ако не се лъжа е за една от частните вип компании. 

 

Та, каквото е обяснявала, работата е просто брутална и не е за всеки. Изглежда доста романтично отстрани - пътуваш по целия свят, но на практика постоянната часова разлика те смазва до степен да не знаеш кой ден от седмицата е.

Връзка към коментар

Мерси! Ще се пробвам и каквото стане. Само ме притеснява това, че съм бая висок, но не мисля, че това ще е проблем? Никога това точно не ми създавало проблем, даже на против винаги е по-добре да гледаш от високо на нещата.

Точно ръста ти няма какво да те притеснява, а напротив! Височината в тази професия определено е преимущество, защото  ще е нужно с лекота и без затруднение да  затваряш багажните отделения. Да не изпадаш в положение, както на мен ми се случи стюардесата да ме помоли да и помогна със затварянето, защото имаше дрехи, които се изплъзваха и трябваше да придържам над куфарите, въпреки че и тя не беше ниска. Така че не това трябва да е притеснението ти, а физическото напрежение, което особено на дълги полети определено не е малко.

 

Та, каквото е обяснявала, работата е просто брутална и не е за всеки. Изглежда доста романтично отстрани - пътуваш по целия свят, но на практика постоянната часова разлика те смазва до степен да не знаеш кой ден от седмицата е.

Като видях какво остава след пътниците в салона, направо съжалих кабинния състав. Чак ме досрамя да го снимам, но буквално все едно стадо диви прасета беше минало през салона, включително и на бизнес класата. А по време на поднасянето на храната, всеки стюард с по 4 ръце да беше, пак нямаше да може да изпълни всичко, което се поръчваше за единица време. Говоря за Emirates.

Определено не е най-романтичната работа, напротив. Но пак казвам - ако летенето ти харесва, и си готов за сметка на едно да понесеш друго,  поне опитай. Аз ако бях на твоите години без най-малко да се замисля щях да кандидатствам, но преди 20 години в България положението беше много по-различно, имаше само БГА "Балкан", и там отиваха само дъщери и снахи на партийни величия, а Етихад още ги нямаше, за Емирейтс никой още не беше чувал тук.

По-добре опитай, след това да не съжаляваш че не си, отколкото предварително да се откажеш заради истории колко е тежко. Научи още един език, (освен испанския и английски, с които предполагам нямаш проблеми).

Средната заплата не е нещо изключително - ок. 2000 евро месечно, но чисто (няма такси), плюс командировъчни за дългите полети с нощуване, но те заминават още на място. Един вид няма да забогатееш кой знае колко на пари, но на преживявания, посетени места, и летене с различни самолети, определено ще забогатееш. :)

 

Дано да успееш, и някой ден да се засечем на дълъг полет на Emirates. ;)

Редактирано от wilks
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Точно ръстта ти няма какво да те притеснява, а напротив! Височината в тази професия определено е преимущество, защото  ще е нужно с лекота и без затруднение да  затваряш багажните отделения. Да не изпадаш в положение, както на мен ми се случи стюардесата да ме помоли да и помогна със затварянето, защото имаше дрехи, които се изплъзваха и трябваше да придържам над куфарите

да не те е сваляла нещо ;)

 

Определено не е най-романтичната работа, напротив.

Така е, все пак си един вид прислуга, на пътниците в случая. Но пък като за млад човек си е приключение и добра възможност за трупане на опит за работа с хора, и то най-различни хора от цял свят.

 

имаше само БГА "Балкан", и там отиваха само дъщери и снахи на партийни величия,

аааааа, не само, и любовниците също :biggrin:

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.