stanimir Публикувано: 1 септември, 2013 Сподели Публикувано: 1 септември, 2013 Стюардеси са си , но с тия шапки не мога да позная дали е нещо британско или американско Връзка към коментар
Фил Публикувано: 2 септември, 2013 Сподели Публикувано: 2 септември, 2013 (редактирано) Стюардеси са си , но с тия шапки не мога да позная дали е нещо британско или американско Тц, не са стюардеси , а аржентински полицайки в парадни униформи На стюардеси едва ли биха сложили такива кокарди на шапките Редактирано 2 септември, 2013 от Фичо 2 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 2 септември, 2013 Сподели Публикувано: 2 септември, 2013 Мда , вярвам ти ! Спец по жени в униформи а Връзка към коментар
Фил Публикувано: 2 септември, 2013 Сподели Публикувано: 2 септември, 2013 Спец по жени в униформи а А, не аз Бате Гугъл http://flickrhivemind.net/Tags/argentina,uniform/Interesting 1 Връзка към коментар
theo Публикувано: 3 септември, 2013 Сподели Публикувано: 3 септември, 2013 А какичките с белите ботушки,от какъв род войски ли са? http://www.youtube.com/watch?v=1vA4T1wfJLE 1 Връзка към коментар
captain_oveur Публикувано: 3 септември, 2013 Сподели Публикувано: 3 септември, 2013 А какичките с белите ботушки,от какъв род войски ли са? Женски род 3 Връзка към коментар
Childish Публикувано: 30 декември, 2013 Сподели Публикувано: 30 декември, 2013 Някой ще кандидатства ли? http://careers.qatarairways.com/qatarairways/VacancyDetail.aspx?VacancyID=69362&cid=SMALL0678502232000000001104 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 30 декември, 2013 Сподели Публикувано: 30 декември, 2013 (редактирано) колко е заплатата за българи? Една странциа изискавания, но не е ясно какво се предлага. Редактирано 30 декември, 2013 от Hollywood Връзка към коментар
Childish Публикувано: 30 декември, 2013 Сподели Публикувано: 30 декември, 2013 Нямам никаква идея. Но наскоро научих, че служителите на Луфтханза, включително на Луфтханза Техник в България (ето ви още една идея за работа), си закупуват самолетните билети на символични цени и бих се замислила, ако бях с 20г по-млада. Връзка към коментар
wilks Публикувано: 30 декември, 2013 Сподели Публикувано: 30 декември, 2013 Емиратите са много мултикултурна авиокомпания. Като летях и на първия, ама особено на втория полет като почнаха да съобщават екипажа освенна английски, и на колко още други езици може да комуникира, почнах да давам заето - изредиха всички славянски: украински, беларуски, руски, чешки, сръбски, полски, македонски, словенски, след това румънски, португалски, немски (тая кака къв тефтонски фриц беше...), латвийски, иврит, африкаанс, и още 2-3 езика. Филипински, корейски, мандарин и японски отделно, ама в нашия отсек не видях такива, може да са били я в Бизнеса, я на Фърст. Най-красиви бяха рускинята и англичанката На една позната сестра и на последния кръг на Emirates преди месец са я клъцнали. От 300, накрая са останали 8, тя вътре, и на последното ниво до 3 избранници, вече без нея. Много се ядосвах... Връзка към коментар
Childish Публикувано: 30 декември, 2013 Сподели Публикувано: 30 декември, 2013 Да, и аз съм "влюбена" в един стюард на Луфти, който официално знае 10, а неофициално т.е. учил е поне още 3 езика (за толкова знам). Под официално се разбира - на всеки 5 години държи изпити по съответния език. Връзка към коментар
captain_oveur Публикувано: 30 декември, 2013 Сподели Публикувано: 30 декември, 2013 Една моя съученичка беше стюардеса при катарците, стигна до сива униформа (старша на борда, обслужваща първа класа). Миналата година се отказа - тоя начин на живот взе да и идва нагорно. По осем полета на денонощие е имала (в района на Персийския залив). Като я видех на скайпа, никога не знаех къде е в момента 1 Връзка към коментар
Childish Публикувано: 30 декември, 2013 Сподели Публикувано: 30 декември, 2013 Аз не казвам, че работата е върхът, но поне докато си начешеш крастата с пътуванията... По-изгодно е да летиш до далечните дестинации. Летиш натам, имаш време на място да разгледаш, после летиш обратно и имаш свободни дни. Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 30 декември, 2013 Сподели Публикувано: 30 декември, 2013 Аз съм попадал на български момичета и момче в екипажи при полети на Qatar. Явно има и може би са доста. При първия ми полет за малко да ми падне ченето по три красавици на реда пред мен. После се оказа , че са румънки които току що са одобрени и за пръв път заминават на обучение в Доха. Това го разбрах след като удариха един лаф с часове с момиче от настоящия екипаж - румънка (спътницата ми тогава поназнайва румънски) Връзка към коментар
captain_oveur Публикувано: 30 декември, 2013 Сподели Публикувано: 30 декември, 2013 (редактирано) Аз не казвам, че работата е върхът, но поне докато си начешеш крастата с пътуванията... По-изгодно е да летиш до далечните дестинации. Летиш натам, имаш време на място да разгледаш, после летиш обратно и имаш свободни дни. Ами, почти няма време за разглеждане. Пристигаш днес, заминаваш утре. Далечните дестинации са съпроводени с прекосяване на много часови зони... сещаш се Но пък екипажите и стюардесите ползват седалки с намаление в тяхната авиокомпания и в останалите членове на съответния алианс - това е екстра Редактирано 30 декември, 2013 от captain_oveur Връзка към коментар
Childish Публикувано: 30 декември, 2013 Сподели Публикувано: 30 декември, 2013 (редактирано) <редактирано> Съжалявам, повторих тема вж ето тук: http://magelanci.com/topic/858-наш-пилот-изуми-луфтханза/?p=26176 Редактирано 30 декември, 2013 от Childish 1 Връзка към коментар
ilkosem Публикувано: 31 декември, 2013 Сподели Публикувано: 31 декември, 2013 Тази работа за мен е много интересна! И съм решил като навърша 21 да се пробвам за Emirates. 4 Връзка към коментар
wilks Публикувано: 31 декември, 2013 Сподели Публикувано: 31 декември, 2013 Тази работа за мен е много интересна! И съм решил като навърша 21 да се пробвам за Emirates. Стискам ти палци, човек! На Земята има само две авиокомпании: Emirates, и всички останали. Пожелавам ти да успееш, пък ти вече ще си прецениш колко ти се остава там, и как ти понася натоварването. Защото предполагам се сещаш, че не стоиш с коктейл и ядки, и да се кефиш на ICE - системата им за развлечения на борда. Но ако те кефи да си повече във въздуха, отколкото на земята, останалото няма толкова голямо значение! 1 Връзка към коментар
гост Публикувано: 31 декември, 2013 Сподели Публикувано: 31 декември, 2013 Имам един познат (май в техническите екипи е работил), който до края на другата година може да ви разправя колко много..... летища в света е посетил! 1 Връзка към коментар
Childish Публикувано: 31 декември, 2013 Сподели Публикувано: 31 декември, 2013 Като прелюдия към темата за испанското и ибероамериканското кино (аз съм голям фен на аржентинското), която ще се отвори някой ден: http://www.imdb.com/title/tt0293654/ 1 Връзка към коментар
ilkosem Публикувано: 2 януари, 2014 Сподели Публикувано: 2 януари, 2014 Стискам ти палци, човек! На Земята има само две авиокомпании: Emirates, и всички останали. Пожелавам ти да успееш, пък ти вече ще си прецениш колко ти се остава там, и как ти понася натоварването. Защото предполагам се сещаш, че не стоиш с коктейл и ядки, и да се кефиш на ICE - системата им за развлечения на борда. Но ако те кефи да си повече във въздуха, отколкото на земята, останалото няма толкова голямо значение! Мерси! Ще се пробвам и каквото стане. Само ме притеснява това, че съм бая висок, но не мисля, че това ще е проблем? Никога това точно не ми създавало проблем, даже на против винаги е по-добре да гледаш от високо на нещата. 1 Връзка към коментар
FlyTraveler Публикувано: 2 януари, 2014 Сподели Публикувано: 2 януари, 2014 Много рядко снимам стюардеси (все ми се струва, че може и да не им е приятно), но ето 3 снимки: Двама супер усмихнати симпатяги от А320 на ЛАН Аржентина (според жена ми са гаджета) при полет от Буенос Айрес (AEP) до Пуерто Игуазу (IGR): "Каката" от бизнес клас на А 320 на Етихад преди полет от Абу Даби (AUH) до Найроби (NBO) (имат си кабинен екипаж, който говори суахили за полетите до Кения и Танзания): И една доста стара снимка от А330 на Emirates: 4 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 2 януари, 2014 Сподели Публикувано: 2 януари, 2014 Сестрата на един от най-добрите ми приятели е дългогодишна стюардеса, мина през Етихад, в последствие беше и в личния екипаж на един от най-богатите саудитци в света, в момента ако не се лъжа е за една от частните вип компании. Та, каквото е обяснявала, работата е просто брутална и не е за всеки. Изглежда доста романтично отстрани - пътуваш по целия свят, но на практика постоянната часова разлика те смазва до степен да не знаеш кой ден от седмицата е. Връзка към коментар
wilks Публикувано: 4 януари, 2014 Сподели Публикувано: 4 януари, 2014 (редактирано) Мерси! Ще се пробвам и каквото стане. Само ме притеснява това, че съм бая висок, но не мисля, че това ще е проблем? Никога това точно не ми създавало проблем, даже на против винаги е по-добре да гледаш от високо на нещата. Точно ръста ти няма какво да те притеснява, а напротив! Височината в тази професия определено е преимущество, защото ще е нужно с лекота и без затруднение да затваряш багажните отделения. Да не изпадаш в положение, както на мен ми се случи стюардесата да ме помоли да и помогна със затварянето, защото имаше дрехи, които се изплъзваха и трябваше да придържам над куфарите, въпреки че и тя не беше ниска. Така че не това трябва да е притеснението ти, а физическото напрежение, което особено на дълги полети определено не е малко. Та, каквото е обяснявала, работата е просто брутална и не е за всеки. Изглежда доста романтично отстрани - пътуваш по целия свят, но на практика постоянната часова разлика те смазва до степен да не знаеш кой ден от седмицата е. Като видях какво остава след пътниците в салона, направо съжалих кабинния състав. Чак ме досрамя да го снимам, но буквално все едно стадо диви прасета беше минало през салона, включително и на бизнес класата. А по време на поднасянето на храната, всеки стюард с по 4 ръце да беше, пак нямаше да може да изпълни всичко, което се поръчваше за единица време. Говоря за Emirates. Определено не е най-романтичната работа, напротив. Но пак казвам - ако летенето ти харесва, и си готов за сметка на едно да понесеш друго, поне опитай. Аз ако бях на твоите години без най-малко да се замисля щях да кандидатствам, но преди 20 години в България положението беше много по-различно, имаше само БГА "Балкан", и там отиваха само дъщери и снахи на партийни величия, а Етихад още ги нямаше, за Емирейтс никой още не беше чувал тук. По-добре опитай, след това да не съжаляваш че не си, отколкото предварително да се откажеш заради истории колко е тежко. Научи още един език, (освен испанския и английски, с които предполагам нямаш проблеми). Средната заплата не е нещо изключително - ок. 2000 евро месечно, но чисто (няма такси), плюс командировъчни за дългите полети с нощуване, но те заминават още на място. Един вид няма да забогатееш кой знае колко на пари, но на преживявания, посетени места, и летене с различни самолети, определено ще забогатееш. Дано да успееш, и някой ден да се засечем на дълъг полет на Emirates. Редактирано 4 януари, 2014 от wilks 1 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 4 януари, 2014 Сподели Публикувано: 4 януари, 2014 Точно ръстта ти няма какво да те притеснява, а напротив! Височината в тази професия определено е преимущество, защото ще е нужно с лекота и без затруднение да затваряш багажните отделения. Да не изпадаш в положение, както на мен ми се случи стюардесата да ме помоли да и помогна със затварянето, защото имаше дрехи, които се изплъзваха и трябваше да придържам над куфарите да не те е сваляла нещо Определено не е най-романтичната работа, напротив. Така е, все пак си един вид прислуга, на пътниците в случая. Но пък като за млад човек си е приключение и добра възможност за трупане на опит за работа с хора, и то най-различни хора от цял свят. имаше само БГА "Балкан", и там отиваха само дъщери и снахи на партийни величия, аааааа, не само, и любовниците също Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега