DonIvan Публикувано: 22 февруари, 2015 Сподели Публикувано: 22 февруари, 2015 Здравей, на всички, Току що се регистрирах и искам да споделя следния казус, с който се сблъсках: Направих си резервация в Гърция през booking.com без опция за канселация. Ден след това получих мейл от хотела, че поради "security reason" не могат да ми изтеглят парите от кредитната карта и искат да им ги преведа. Сметакта е на физ. лице и ми е малко подозрително. Ако някой е иамл подобен случей ще се радвам да разбера дали има рискове за двойно плащане или измама. Благодаря предварително! Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 22 февруари, 2015 Сподели Публикувано: 22 февруари, 2015 Аз бих се обадил на твое място на хотела за да ги питам има ли проблем с резервацията и защо не може да преведеш пари на тях, а трябва на някакво частно лице. На физическо лице в никакъв случай не бих превел парите! Има вируси, които ти дебнат активността в интернет и е напълно възможно, като са те засякли къде си направил резервацията да са ти писали от името на хотела. Мейла, който си получил с домейн на хотела ли беше? За сега не бих отговарял на този мейл, а директно по телефона бих звъннал и то на телефон даден в мейла на букинг. 5 Връзка към коментар
DonIvan Публикувано: 22 февруари, 2015 Автор Сподели Публикувано: 22 февруари, 2015 Здравей, Мерси за бързия отговор! Това вече го пробвах, но телефона е активен само в сезона и може само с мейл да се контактне. Иначе меила е на хотела, а това е и страницата им http://www.villamediterrane.gr/bg/contact/contact-form. По- скоро си мисля, че не искат да платят нещо на Booking.com. До кога могат да ми блокират парите и изтеглят от сметката. От мейла става ясно, че до седем дни трябва да платя: Greetings from Villa Mediterrane !We would like to inform you that we have received your reservationrequest (reservation no.:412593237) from 06/07/2015-11/07/2015 in‘Double Room ‘ .Please note that your reservation in non-refundable and must be paid in 7 days .For security reasons and fraud protection we were not able to chargethe provided credit card , you are able to pay by two different ways :a) By credit card using Piraeus Bank secure server, please usefollowing link: https://www.easypay.gr/VILLAMEDITERRANE.pay?lang=2 By bank transfer to the following account:Bank name: Piraeus BankAccount Holder: Michaelides AristotelesIban: GR79 0172 2460 0052 4605 6478 016Swift Code: PIRBGRAAAddress : Makedonias str 49,64007,Nea Iraklitsa ,GreeceBank Address: Amerikis str. 4, 105 64 Athens, GreecePlease do not hesitate to contact us for further information.Best regards,Aristoteles Michaelides Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 22 февруари, 2015 Сподели Публикувано: 22 февруари, 2015 (редактирано) И аз не бих привела пари. На мен ми се е случвало да не могат да ми изтеглят парите от хотела, те се свързват с Букинг и от Букинг ми изпращат съобщение да сменя картата, дори има линк и там си има опция за смяна на картата. Е, тука вече ти трябва да решиш, дали искаш да заобиколиш сайта, аз не виждам смисъл, ти какво ще спечелиш? Редактирано 22 февруари, 2015 от slujitel Връзка към коментар
Childish Публикувано: 22 февруари, 2015 Сподели Публикувано: 22 февруари, 2015 (редактирано) Може да се обърнеш към Customer Service на booking.com - скоро ги ползвах и бяха отзивчиви. Може да им пишеш директно на български. Те се свързват с хотела вместо теб. Но това може да отнеме няколко дни до седмица (в моя случай хотелът дълго не отговаряше), т.е. ако пътуването ти е скоро, потърси и други варианти като да се обадиш директно, но и в този случай аз пак бих писала на booking.com. Редактирано 22 февруари, 2015 от Childish 1 Връзка към коментар
DonIvan Публикувано: 22 февруари, 2015 Автор Сподели Публикувано: 22 февруари, 2015 Здравейте, Сега говорих със съпорт-та и ми казаха, че няма проблем и мога да преведа! Таксуването ставало само от хотела и мога да преведа. Прегледах сайта, така че информацията съвпада с тази от мейла. Ще првеждам в понеделник, та да видим! Ако има прблем ще ви информирам! Връзка към коментар
Двуцветко Публикувано: 22 февруари, 2015 Сподели Публикувано: 22 февруари, 2015 Преди няколко години бях в тази вила за няколко дни. Спомням си, че тогава със собственика си говорихме за живота и ми разказваше как прекарва зимата мисля във Финладния (или някъде другаде в Скандинавия, ако не греша). Майка му била женена там , ей такива неща и той си бил в Гърция за сезона. Сега си гледах стар имейли, пичът се казва Aristoteles. Ако искаш да си 100% сигурен, що не им искаш един телефон уж искаш да уточниш нещо? Ако телефона е финландски, всичко се връзва Но при всички тези факти, мисля че нещата изглеждат нормално. 2 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 22 февруари, 2015 Сподели Публикувано: 22 февруари, 2015 Това е някаква вила, а не голям хотел. Възможно е собственикът да е ЕТ или частно лице и затова да ти дава сметка на физическо лице, но пак е доста странно, че не отговаря на телефон. Погледнах и отзивите в Букинг. Всички са доста добри, но са от последните 6 месеца на 2014.. Възможно е просто да е някакъв аматьор, който да си играе някакви игрички с Букинг, но е възможно и да е някаква измама. Ползвал ли си и друг път тази карта за плащане в интернет? При някои български банки трябва да сe направи регистрация на 3D secure code за да може да плащаш в интернет. Здравейте, Сега говорих със съпорт-та и ми казаха, че няма проблем и мога да преведа! Таксуването ставало само от хотела и мога да преведа. Прегледах сайта, така че информацията съвпада с тази от мейла. Ще првеждам в понеделник, та да видим! Ако има прблем ще ви информирам! Ако букинг са потвърдили, че всичко е ок, действай Преди няколко години бях в тази вила за няколко дни. Спомням си, че тогава със собственика си говорихме за живота и ми разказваше как прекарва зимата мисля във Финладния (или някъде другаде в Скандинавия, ако не греша). Майка му била женена там , ей такива неща и той си бил в Гърция за сезона. Сега си гледах стар имейли, пичът се казва Aristoteles. Ако искаш да си 100% сигурен, що не им искаш един телефон уж искаш да уточниш нещо? Ако телефона е финландски, всичко се връзва Но при всички тези факти, мисля че нещата изглеждат нормално. Аз не виждам нищо нормално точно зимата да прекарваш във Финландия, но явно има всякакви странни птици :D Връзка към коментар
Knowall Публикувано: 22 февруари, 2015 Сподели Публикувано: 22 февруари, 2015 Наистина имаше наскоро предупредителен мейл от booking.com до партньорските хотели във връзка с финансовата сигурност, но това е по-скоро инициатива на хотела (плащането на гаранцията по банков път) - може ли да попитам каква е "отказаната" кредитна карта - VISA, MASTER, AMEX? И не се притеснявайте, booking.com ще прибере съответната комисионна, без значение начина на плащане на цената на резервацията - комисионната не е дължима, само ако резервацията е анулирана в системата на booking.com (от госта, от хотела - поради неплащане или от booking.com - в определени случаи). 1 Връзка към коментар
Двуцветко Публикувано: 22 февруари, 2015 Сподели Публикувано: 22 февруари, 2015 Аз не виждам нищо нормално точно зимата да прекарваш във Финландия, но явно има всякакви странни птици :D Точно, и мен това ме шокира тогава и съм го запомнил с това Но си спомням, че беше много свестен и читав пич. Спомням си как ме убеждаваше, че в БГ-то било по-добре, а аз обратното и ей такива класики Връзка към коментар
ivabeleva Публикувано: 22 февруари, 2015 Сподели Публикувано: 22 февруари, 2015 Имала съм същия проблем. И собственика на апартамента ми изпрати подобен имейл. Той ни каза, че имало проблем с кредитната карта. И спред мен не искаше да плаща на буукинг.Обадихме се на customer service на booking, а те от своя страна на собственика. Оправиха нещата и нищо не превиждахме. Съветвам те да не превеждаш пари и да се свържеш с буукинг. В техен интерес е да оправят нещата. Връзка към коментар
ECC Публикувано: 22 февруари, 2015 Сподели Публикувано: 22 февруари, 2015 Не съм имал подобен случай,но има логично обяснение.Ако платиш на хотела с кредитна карта,то хотелът дължи 3% комисионна (поне в БГ е толкова).Затова някои от големите вериги за черна и бяла техника отказват плащане на някои продукти в промоция с кредитна карта,защото с тези проценти падат под доставна цена.От друга страна при банков превод в ЕС,разходите задължително са поделени,т.е. Хотелът трябва да плати разходи по суифта,който надали са по-малко. Абе,имаш нещо гнило в тая работа!?! Връзка към коментар
Двуцветко Публикувано: 22 февруари, 2015 Сподели Публикувано: 22 февруари, 2015 От друга страна при банков превод в ЕС,разходите задължително са поделени .. Това къде го пише? В аналогични ситуации (превод към ЕС) банката ме пита за кого са разходите. Връзка към коментар
ECC Публикувано: 22 февруари, 2015 Сподели Публикувано: 22 февруари, 2015 Не мога да кажа точно къде,но поне инструкциите от счетоводната къща,която ползваме,са такива и всички наши контрагенти го приемат за нормално. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега