Прескочи до съдържание

Искам да се оплача


AlexandraKo

Препоръчани мнения

преди 12 часа, T.E.Lawrence каза:

Кило краставици галактика не завоюват. (трансгалактическа поговорка)

Ама, тука се говори за ремарке...:)))

На 11.07.2019 г. в 20:12, bad kid каза:

Краставиците в София навсякъде са по 2,99 от няколко дни. Тараторен геноцид.

Ми, купувай си по половин кило, ще ти дойде, левче и 0,495 ст:)))

  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 22 часа, Тони каза:

Когато носиш краставици, един вид?!?

Не ми допада това да ме сарказираш! Знаеш колко много комплекси имам и избивам постоянно и нарочно ме дразниш с идеята да се излагам пред хората! 😞

  • Харесвам 1
  • Смея се 4
Връзка към коментар
преди 15 минути , Брани каза:

Не ми допада това да ме сарказираш! Знаеш колко много комплекси имам и избивам постоянно и нарочно ме дразниш с идеята да се излагам пред хората! 😞

А къде ти е бронята?:))))

  • Смея се 1
Връзка към коментар

Цяла година планове  и мечти за Бали. Всичко вече е  уредено- хотели, трансфери до Ява, самолетни билети, водач, уговорки със съфорумци... и вчера вечерта стана ясно , че спешно трябва да ми се направи тежка животоспасяваща операция.

Край мечти! Сбогом , Бали!

Освен това днес разбирам при разговор по телефона, че самолетните билети са промоционални и не подлежат на връщане . Промяната в часа на излитане на самолета също не ми помага - била само 5 минути и според самолетната компания това не може да се отрази на  плановете на пътника.

Капарирала съм за 24.07. -26.07. Surabaya-Bromo-Ijen tour - договорената цена е много добра.

Имам резервации с право на отмяна, но вече са блокирали суми -  /хотел  с оценка 10 в Санур- 19.07. - 21.07.  и хотел в Убуд също с висока оценка - 26.07. - 31.07.

Надявам се на  идеи как да си възстановя част от парите. 

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 3 минути , tenchi каза:

Край мечти! Сбогом , Бали!

А всъщност най-важното е да кажеш: "Здравей, живот!"

Всичко материално не го мисли, защото от здравето по-ценно - няма!

 

Със самолетната компания/посредника, пробвай да изпратиш епикриза и данни за операцията - в повечето случаи са склонни на някакъв компромис.

На хотелите също можеш да пишеш.

  • Харесвам 14
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
Дани Магелани

Важното е ти да си здрава!

Най-лясно е, ако си намериш заместник, като поемеш за твоя сметка смяната на имената в билетите. Успех!

Бързо възстановяване!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

@tenchi, по важно от здравето няма! Пожелавам ти всичко с теб да мине добре, а Бали няма да избяга. Ако не тази година, ще бъде друга.

 

Както Мари ти каза, пиши на всички, на които си платила или предстои да си дръпнат парите. В повечето случаи хотели и самолетни компании проявяват разбиране. Индонезийците са свестни хора и според мен всички ще ти върнат парите. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Бях в подобна ситуация на вашата преди две години, с тази разлика, че вместо операция претърпях спонтанен аборт ден преди да тръгнем за Мароко. Всичко предплатено ми беше върнато, включително и самолетни билети на Уиз и Райън след предоставяне на епикриза от болницата. Разгледайте хубаво политиката на авиокомпанията в такива ситуации, и след като мине манипулацията, с документи от болницата (амбулаторни листове, рецепти, болнични листове, епикризи) може да пробвате да си търсите парите.

Дано всичко мине благополучно!

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 1 час, tenchi каза:

Цяла година планове  и мечти за Бали. Всичко вече е  уредено- хотели, трансфери до Ява, самолетни билети, водач, уговорки със съфорумци... и вчера вечерта стана ясно , че спешно трябва да ми се направи тежка животоспасяваща операция.

Край мечти! Сбогом , Бали!

Освен това днес разбирам при разговор по телефона, че самолетните билети са промоционални и не подлежат на връщане . Промяната в часа на излитане на самолета също не ми помага - била само 5 минути и според самолетната компания това не може да се отрази на  плановете на пътника.

Капарирала съм за 24.07. -26.07. Surabaya-Bromo-Ijen tour - договорената цена е много добра.

Имам резервации с право на отмяна, но вече са блокирали суми -  /хотел  с оценка 10 в Санур- 19.07. - 21.07.  и хотел в Убуд също с висока оценка - 26.07. - 31.07.

Надявам се на  идеи как да си възстановя част от парите. 

 

 

Споко, има начин. На мой приятел му се случи подобно. Купени билети и платени около 2000 долара за скъп хотел, без право на отмяна.

Направи инсулт и беше болница. Изпрати епикризата, от АК му дадоха възможност, да смени датата, за след време, от хотела върнаха прите.

Гледай сега, да не се тревожиш за това, Бали ще  си е там и след операцията, а пари се печелят. Ако човек загуби някакви пари, това е най-безобидното, дето може да му се случи.

Здравето е важното, пожелавам ти, всичко да мине леко!

 

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
преди 8 часа, tenchi каза:

Цяла година планове  и мечти за Бали. Всичко вече е  уредено- хотели, трансфери до Ява, самолетни билети, водач, уговорки със съфорумци... и вчера вечерта стана ясно , че спешно трябва да ми се направи тежка животоспасяваща операция.

Край мечти! Сбогом , Бали!

Освен това днес разбирам при разговор по телефона, че самолетните билети са промоционални и не подлежат на връщане . Промяната в часа на излитане на самолета също не ми помага - била само 5 минути и според самолетната компания това не може да се отрази на  плановете на пътника.

Капарирала съм за 24.07. -26.07. Surabaya-Bromo-Ijen tour - договорената цена е много добра.

Имам резервации с право на отмяна, но вече са блокирали суми -  /хотел  с оценка 10 в Санур- 19.07. - 21.07.  и хотел в Убуд също с висока оценка - 26.07. - 31.07.

Надявам се на  идеи как да си възстановя част от парите. 

 

 

Преди 1 година точно преди пэтувани до Австралия с много вътрешни полети, майка ми си счупи крак и претърпя тежка операция. Бяхме т половинката в същото положение, но с епикризата но възстановиха всичко. А дори не беше за някой от пътуващите, а за възрастен родител. Така че не се притеснявай за парите. Бали и следващата година ще си е на мястото. Дано всичко да мине успешно и леко!

  • Харесвам 1
  • Браво 1
Връзка към коментар

@tenchi, пожелавам ти всичко да мине гладко и по най-добрия за теб начин !  Предполагам, че ти е много гадно ( все пак Бали не е Баня...Карловко 🙂 ) ,  но наистина по-ценно от здравето и живота няма ! Докато сме живи и здрави - нищо фатално не се е случило ! Горе момичетата и момчетата са ти дали добри съвети как можеш да възстановиш (част от) средствата. Стискам палци !

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 12 минути , bibi каза:

@tenchi, пожелавам ти всичко да мине гладко и по най-добрия за теб начин !  Предполагам, че ти е много гадно ( все пак Бали не е Баня...Карловко 🙂 ) ,  но наистина по-ценно от здравето и живота няма ! Докато сме живи и здрави - нищо фатално не се е случило ! Горе момичетата и момчетата са ти дали добри съвети как можеш да възстановиш (част от) средствата. Стискам палци !

Карловко?

Връзка към коментар

Оплаквам се, че А1 са ми надписли сметката и са ми добавили куп "екстри". Написах си жалбата, занесох я в техен офис, но се оказа, че те били в 21 век и не работели с хартия, да си я пусна по мейл, отговаряли до 1 работен ден.

Само че пускането на жалба по мейл е все едно  да пуснеш някакъв въпрос - не генерира входящ номер и сега не знам дали не чакам Годо. А и обикновено много лъжат, та да питам - наистина ли вече не приемат жалби на хартиен носител?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Нищо ново под слънцето даже стандартна мошеническа практика на А1... досега просто съм им се карал по телефона, при което те подават сигнал там до съответния отдел и при следващата фактура ми връщат с каквото аз не съм се съгласявал и на практика са ме излъгали. Даже и в момента сме в същата "процедура" за не знам кой път вече.   

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

А, по повод А1: преди време с поредното телефонно обаждане за нов договор ми обясниха, че нямам време (и никой няма да ме чака) да прочета договора преди да го подпиша. Вчера пак ме атакуват по телефона и ми обясняват, че дори и да отида в офис на фирмата, пак няма да мога да прочета договора преди да го подпиша.

Аз нещо не  разбирам - как така подписвам нещо, което не съм и НЯМАМ ПРАВО да прочета, преди да го подпиша? Какви са тези лоши практики?

И ме убеждават, че всички мобилни оператори работели така?

Задавам си тези въпроси, защото договорът ми е изтекъл (те и затова ми звънят) и се замислям дали да не си сменя оператора?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

@Lyubina, ще ти пратят новия договор по куриер и може да погледнеш важните части на бързо, след това имаш законов срок от 14 дни за отказ от договор от разстояние. В офиса може да не ти предложат същите условия, а хората от кол центъра взимат хонорар за всеки договор затова и имат интерес да ти звънят.

 

@noshtna_ptica, има право да се обади по телефона... а без компютър може да се окаже, че страшно много други неща не може да прави, но не виждам смисъл да обсъждаме това в момента. Прати им имейл и за това в случай, че ти е важно. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

@Adventurer, знам това, но знам и как след като съпругът ми го натиснаха от куриреската фирма да подпише, че нямали време и как след като отказа договора в рамките на следващите 14 дни 6 месеца се разправя с А1, та бяха позвънявания, та бяха допълнителни плащания, та заплахи, та какво ли не беше.

Не, благодаря!

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.