AlexandraKo Публикувано: 16 февруари, 2020 Автор Публикувано: 16 февруари, 2020 И аз :Уфффф, каква я свърших тая сутрин:((( Буквам кола за Лансароте, от Голд кар, чинно си попълвам всичко, вземам крейзи рейт, щото няма да правя промени:((( Буквам, плащам, пристига потвърждението. И гледам, вместо датите през март, е за същите, ама през май:(((( Написах им едно жално, жално писмо, да видим, като резервацията е без право на промени, дали ще ми уважат грешката.:( 1 1
luba_rizova Публикувано: 16 февруари, 2020 Публикувано: 16 февруари, 2020 Да се оплача и аз. Миналата година от рождения ми ден ( 11.02),тръгнаха поредица неприятни събития, белязали цялата година, всеки божи месец. Финансови, болести, болести, болести, до октомври, когато загубих татко. И викам няма как другата да е по-зле, тази година ще е по-приятна. И, на, на 14.02 баш ми звънят в работата, че спешно искат да приемат за операция синчето в болница. Шок и ужас, инфаркт щях да получа. Е, не беше чак толкова страшно, както се бях притеснила, но все пак гадна работа. И сега ме е страх, пак ли почна черната серия за мен тази година, отново февруари, или просто е нещо инцидентно. То човек колкото и да не е фаталист, какво да си помисли (за пример - откриха в един и същ ден един и същ вид онкологично заболяване на татко и свекър ми... А двамата имат съвсем различни други заболявания и това е последното, от което бих се притеснила за тях). 1 3
ECC Публикувано: 16 февруари, 2020 Публикувано: 16 февруари, 2020 преди 55 минути , AlexandraKo каза: И аз :Уфффф, каква я свърших тая сутрин:((( Буквам кола за Лансароте, от Голд кар, чинно си попълвам всичко, вземам крейзи рейт, щото няма да правя промени:((( Буквам, плащам, пристига потвърждението. И гледам, вместо датите през март, е за същите, ама през май:(((( Написах им едно жално, жално писмо, да видим, като резервацията е без право на промени, дали ще ми уважат грешката.:( Има и по-тежки случаи.Аз вместо за Faroe Islands бях букнал за Faro.И се кефя,че е на половин цена.Като взе да наближава почнаха да ми предлагат разни неща за Португалия и червената лампичка светна.Имах безплатна канцелация,та за два дена ми върнаха парите. Желая ти успех! 2 4
AlexandraKo Публикувано: 16 февруари, 2020 Автор Публикувано: 16 февруари, 2020 преди 2 минути , Emil Chakalov каза: Има и по-тежки случаи.Аз вместо за Faroe Islands бях букнал за Faro.И се кефя,че е на половин цена.Като взе да наближава почнаха да ми предлагат разни неща за Португалия и червената лампичка светна.Имах безплатна канцелация,та за два дена ми върнаха парите. Желая ти успех! Благодаря ти! Аз буквам без анулация, щот е сигурно:((((((( Ще докладвам развитието. В най- лошия случай, ще олекнем с някоя парА. Което си е точно бял кахър, в сравнение с на @luba_rizova проблемите. Най- ме притесняват здравословни проблеми, другото не е важно. 9
Светославов Публикувано: 16 февруари, 2020 Публикувано: 16 февруари, 2020 преди 2 минути , AlexandraKo каза: В най- лошия случай, ще олекнем с някоя парА. А в най-добрия, март и май, за да не олеквате с парАта :))) 2
AlexandraKo Публикувано: 16 февруари, 2020 Автор Публикувано: 16 февруари, 2020 преди 4 минути , Светославов каза: А в най-добрия, март и май, за да не олеквате с парАта :))) Малеееее, хич не се сетих! Благодаря тииии! 1
Mary Публикувано: 16 февруари, 2020 Публикувано: 16 февруари, 2020 преди 42 минути , luba_rizova каза: И сега ме е страх, пак ли почна черната серия за мен тази година, отново февруари, или просто е нещо инцидентно. Брой го този случай към изминалата твоя житейска година. Вярвай, че тази ще е по-различна - здрава, спокойна и изпълнена с прекрасни моменти! 9 1
Гост Публикувано: 16 февруари, 2020 Публикувано: 16 февруари, 2020 преди 42 минути , luba_rizova каза: И викам няма как другата да е по-зле, тази година ще е по-приятна. Разбира се, че ще е по-приятна! И ти го пожелавам сърдечно, а това хваща дикиш, уверявам те!
Гост Публикувано: 16 февруари, 2020 Публикувано: 16 февруари, 2020 преди 1 час, AlexandraKo каза: И гледам, вместо датите през март, е за същите, ама през май:(((( Това ми е един от най-големите кошмарни сценарии, които проектира мозъка ми, но със самолетни билети Моята история познава едно стресиращо събуждане - преди полет, когато кротко се събуждам в леглото с чаша кафе - имам достатъчно време да се занеса до Лутън, и пристига напомняне от Gmail за три часа до полета ми от Станстед... Няма да казвам с каква скорост трябваше да пререзервирам паркинг - иначе цената на място е разоряваща (плащала съм я при един полуизпуснат опит до България) и как се изстрелях от леглото, щото разстоянието между тези летища и особено от моя дом е доста неприятно 😄 Парите от първия паркинг кротко ги ожалих. Здрава да си!
AlexandraKo Публикувано: 16 февруари, 2020 Автор Публикувано: 16 февруари, 2020 Преди 1 час, luba_rizova каза: Да се оплача и аз. Миналата година от рождения ми ден ( 11.02),тръгнаха поредица неприятни събития, белязали цялата година, всеки божи месец. Финансови, болести, болести, болести, до октомври, когато загубих татко. И викам няма как другата да е по-зле, тази година ще е по-приятна. И, на, на 14.02 баш ми звънят в работата, че спешно искат да приемат за операция синчето в болница. Шок и ужас, инфаркт щях да получа. Е, не беше чак толкова страшно, както се бях притеснила, но все пак гадна работа. И сега ме е страх, пак ли почна черната серия за мен тази година, отново февруари, или просто е нещо инцидентно. То човек колкото и да не е фаталист, какво да си помисли (за пример - откриха в един и същ ден един и същ вид онкологично заболяване на татко и свекър ми... А двамата имат съвсем различни други заболявания и това е последното, от което бих се притеснила за тях). Имам един любим момент от “Последният самурай”. Когато Самураят отговори на въпроса какво да направи / в безизходната ситуация/, той му отговори, че “ човек прави, каквото може и се бори, докато може...” Така че, в такива моменти, умишлено изтиквам паниката в някое ъгълче на съзнанието, сядам, събирам си акъла и преценявам, какво мога да направя. И не мисля, какво ще е нататък - важното е, в момента да се овладеят нещата. А през това време, ще съм се окопитила, за да правя следващите необходими неща. преди 31 минути , Rainy каза: Това ми е един от най-големите кошмарни сценарии, които проектира мозъка ми, но със самолетни билети Моята история познава едно стресиращо събуждане - преди полет, когато кротко се събуждам в леглото с чаша кафе - имам достатъчно време да се занеса до Лутън, и пристига напомняне от Gmail за три часа до полета ми от Станстед... Няма да казвам с каква скорост трябваше да пререзервирам паркинг - иначе цената на място е разоряваща (плащала съм я при един полуизпуснат опит до България) и как се изстрелях от леглото, щото разстоянието между тези летища и особено от моя дом е доста неприятно 😄 Парите от първия паркинг кротко ги ожалих. Здрава да си! Тъй, тъй! Даже ми е забавно, каква съм шматка. Три пъти проверих, ууууж.:))) Нищо, тъкмо да видим, какво ще рекат тия от Голд кар. Ама ще чакаме депешата им утре, че днеска дей оф:)))))) А пък, Сър Антъни, се усмихна пренебрежително, на тоз ми ти мистейк, нарами пушката и отиде в гората:)))))) 9
Дани Магелани Публикувано: 16 февруари, 2020 Публикувано: 16 февруари, 2020 Хайде и аз да се орезиля!😂 Вместо 02.01 съм сложила 02.02 като трета отсечка в самолетен билет. Хиляда пъти съм гледала билета и не съм забелязала. Скъп билет. Едва като не ме намериха при чекиране на летището, видяхме, че полетът е след месец. Неотменим, без възможност за смяна. Новият билет беше много скъп. Добре, че не беше междуконтинентален. Заместих полета с автобус. Загубих нощувка и пари. Здраве да е! Един урок! Най-важното е, че може би няколко седмици по-рано, си мислех колко отдавна пътувам и не съм имала дори закъснение за полет. Дръпнах дявола за опашката! 3 1
juriwaro Публикувано: 16 февруари, 2020 Публикувано: 16 февруари, 2020 Дори при съвсем правилна дата не си застрахован от грешка - бях много горд след като през най-бавния нет на Филипините купих самолетни билети от Катарман за Манила. Но само за няколко дни ми светна, че освен Катарман на о-в Камигин (където искахме да ходим) има и Катарман на о-в Северен Самар, делят ги някакви си 700 км. Добре, че имаше още месец да видим и Билиран и Самар и други острови и паланки. Но полетът си го хванахме. 5 1
bibi Публикувано: 16 февруари, 2020 Публикувано: 16 февруари, 2020 А пък аз от вчера се кахъря за едни 144 евра , с които е поскъпнал хотелът в Леголенд за 12 дни (преди и след пътуванито ни до Сейшелите). Не го букнах, щото викам: до май има време, дай КК да влезе в другия период. Добре, че мъж ми е по обран и реагира като сър Антъни, само дето седна да гърми на танковете. Още се, чеша и не съм букнала, де. 😎 1
Niceday Публикувано: 16 февруари, 2020 Публикувано: 16 февруари, 2020 преди 8 часа, luba_rizova каза: И сега ме е страх, пак ли почна черната серия за мен тази година, отново февруари, или просто е нещо инцидентно. И аз уж не съм фаталист, ама всеки февруари от 7-8 години - все дивотии... То ръка чупих, на равно и сухо, то бездомно куче ме хапа на пъпа на града, то по болници... Тази година реших да не излизам от къщи 😄Фрийлансър съм и мога да си го позволя, ама голям съклет... И чукам на дърво всяка сутрин. * да, знам, че е тъпо, та чак смешно, ама шубето е голям страх 🙂 ** ще размисля 🙂 5 1 1
dimitrov6 Публикувано: 18 февруари, 2020 Публикувано: 18 февруари, 2020 От 35 години карам колело извън населените места и сега за първи път ме глобиха 10 лева за светлоотразителна жилетка.Имам сигурно 30 000+ км.Не носех и документи,но там ми простиха.Почти никога не нося като спортувам. 1 3 1
MCC Публикувано: 18 февруари, 2020 Публикувано: 18 февруари, 2020 преди 31 минути , dimitrov6 каза: От 35 години карам колело извън населените места и сега за първи път ме глобиха 10 лева за светлоотразителна жилеткa. Съжалявам за глобата, но исках само да кажа: похвално, че вече глобяват за такива (важни) неща. 7
chandni Публикувано: 18 февруари, 2020 Публикувано: 18 февруари, 2020 преди 27 минути , MCC каза: Съжалявам за глобата, но исках само да кажа: похвално, че вече глобяват за такива (важни) неща. Само ако можеше да започнат да глобяват и за далеч по-смислените неща... Като например паркирането "където ми дошло" - без значение дали в тясна квартална улица, в която блокираш изцяло движението или на главен булервард в час пик, за да си купиш баничка и цигари, без да ти пука, че създаваш опасност за движението и стотици автомобили стоят и кибичат в задръствания, понеже не си единственият такъв "тарикат", който е заел лента за движение и принуждава десетки и стоитици автомобили да се престрояват от 2 ленти в една... примерно. 9
Светославов Публикувано: 18 февруари, 2020 Публикувано: 18 февруари, 2020 Прав/а си за изброените от теб неща, дано се задвижат и натам. Но глобата на dimitrov хич не е безсмислена. На Аспарухов мост във Варна колко пъти съм минавал край велосипедисти без светлини, камо ли с жилетка. И това в много късен здрач, почти по тъмно. А двете ленти са почти плътно заети с коли по това време. 6 1
luba_rizova Публикувано: 18 февруари, 2020 Публикувано: 18 февруари, 2020 Абсолютно! И аз съжалявам за глобата, но е крайно време велосипедистите да разберат, че ако те не се пазят, няма кой. Щото "войната по пътищата" не е оправдание всеки път. Ние живеем на 5 км от табелата на Пловдив, много велосипедисти и а оо пътя, вярвайте ми, всяка вечер треперим ще го видим ли или не. Тъмни дрехи, тъмно колело, никакви знаци, много пъти буквално "изскача " на 5 метра от колата, а се е случвало и да го подминем и чак тогава да го видя аз(не шофирам), а мъжа ми дори не го е видял. Моля ви, грижете се за себе си, а и за другите хора, нещата стават бързо и неочаквано и после всичко страдат. 14
Kalina Ivanova Публикувано: 18 февруари, 2020 Публикувано: 18 февруари, 2020 преди 1 минута , Светославов каза: без светлини Това пък е голямият ми кошмар цяла зима: Майка по анцунг излязла да си разходи кученцето и да прибере детето от училище, никакъв светлоотразител и на тримата участници....черно петно се движи в тъмнината...случи ми се в малка уличка, слабо осветена. Кошмарът ме преследва. Няма ли някакви регламентирани правила за връхни дрехи/якета/, ученически раници, детски обувки или ботушки да са със светлоотразители. Зимата, когато деня е къс и децата се прибират от училище по тъмни доби е опасно. 6
Яничка Публикувано: 18 февруари, 2020 Публикувано: 18 февруари, 2020 Да се оплача от комплекс Старосел. Намръщен персонал, който не знае да се усмихва и когато питаш/искаш нещо, ти говори с тон, сякаш ти се карат. Бяхме в студио в старата част. Когато резервирахме, нямаше места в новата. Резервация там може да се направи основно по телефона - в booking, а дори и в сайта на хотела пише, че няма места. Студиото ни - обширна наистина стая, която обаче е осветена изключително икономично. В банята - една единствена лампа. В СПА центъра на старата част сауната и парната баня не бяха с температурата, характерна за сауна, и стояха празни. Пак за икономия... Външният басейн в старата част работи до 20 ч., но 45 мин. по-рано почват да гонят гостите, защото трябвало да покриват басейна и т.н. На вътрешния басейн в старата част има барче - хладилникът зареден с напитки, гледаш ги, пие ти се, но не може да си купиш, защото няма служител, който да те обслужи 🙂 Нощувките ни бяха предплатени. Първата вечер пристигнахме 5 мин. преди 12 ч. Оказа се, че рецепцията на старата част не е денонощна и рецепционистката си е тръгнала, без да и мине през ум да се обади да обясни как да си вземем ключа за стаята. Последва ходене до новата част, където рецепцията е денонощна - там рецепционистът 15 мин. звъни по разни телефони и се опитва да се свърже с някой, от който да вземе ключ/карта за нашата стая, за да се настаним 🙂 За закуската: от персонала в старата част разбрахме, че може да закусим в ресторанта в новата част. Отиваме там и ни връщат, защото трябва да доплатим. Ядосах се, отивам на рецепция в старата част, попадам на най-старата служителка на комплекса, която е също толкова неприветлива, колкото и най-младите служители. Тя ми заявява, че можело да закусим в новата част, но трябвало да дадем заявка от предния ден (!!!!) Ние и казваме, че служителите въобще не са наясно какво може и какво не може и разкарват гостите между старата и новата хотелска част. Включително ни препратиха да закусим в друг ресторант, който в момента не работеше. СПА центърът в новата част е ок. А и в ресторанта там за първи път ни обслужи сервитьорка, която се усмихваше и беше любезна (!!!) Въобще огромно разочарование, предвид претенциите и цените на комплекса. За горните разправии управителят Златко Стоянов ни компенсира с 1 час по-късен check-out, като преди това ни обясни, че все пак гостите на старата част могат да закусват само там. Ние му казахме, че персоналът не знае това и дава грешна информация на гостите. За неуспешното настаняване първата вечер ни предложиха като компенсация винен тур комплимент от хотела. Отказахме - отишли сме да почиваме и да релаксираме в спа зоната, не сме ценители на виното. Уикендът си го направихме хубав ние. Персоналът положи максимални усилия да ни накара да се чувстваме като идиоти 🙂 3 6 1
Дани Магелани Публикувано: 18 февруари, 2020 Публикувано: 18 февруари, 2020 преди 3 минути , Яничка каза: Да се оплача от комплекс Старосел. Намръщен персонал, който не знае да се усмихва и когато питаш/искаш нещо, ти говори с тон, сякаш ти се карат. Бяхме в студио в старата част. Когато резервирахме, нямаше места в новата. Резервация там може да се направи основно по телефона - в booking, а дори и в сайта на хотела пише, че няма места. Студиото ни - обширна наистина стая, която обаче е осветена изключително икономично. В банята - една единствена лампа. В СПА центъра на старата част сауната и парната баня не бяха с температурата, характерна за сауна, и стояха празни. Пак за икономия... Външният басейн в старата част работи до 20 ч., но 45 мин. по-рано почват да гонят гостите, защото трябвало да покриват басейна и т.н. На вътрешния басейн в старата част има барче - хладилникът зареден с напитки, гледаш ги, пие ти се, но не може да си купиш, защото няма служител, който да те обслужи 🙂 Нощувките ни бяха предплатени. Първата вечер пристигнахме 5 мин. преди 12 ч. Оказа се, че рецепцията на старата част не е денонощна и рецепционистката си е тръгнала, без да и мине през ум да се обади да обясни как да си вземем ключа за стаята. Последва ходене до новата част, където рецепцията е денонощна - там рецепционистът 15 мин. звъни по разни телефони и се опитва да се свърже с някой, от който да вземе ключ/карта за нашата стая, за да се настаним 🙂 За закуската: от персонала в старата част разбрахме, че може да закусим в ресторанта в новата част. Отиваме там и ни връщат, защото трябва да доплатим. Ядосах се, отивам на рецепция в старата част, попадам на най-старата служителка на комплекса, която е също толкова неприветлива, колкото и най-младите служители. Тя ми заявява, че можело да закусим в новата част, но трябвало да дадем заявка от предния ден (!!!!) Ние и казваме, че служителите въобще не са наясно какво може и какво не може и разкарват гостите между старата и новата хотелска част. Включително ни препратиха да закусим в друг ресторант, който в момента не работеше. СПА центърът в новата част е ок. А и в ресторанта там за първи път ни обслужи сервитьорка, която се усмихваше и беше любезна (!!!) Въобще огромно разочарование, предвид претенциите и цените на комплекса. За горните разправии управителят Златко Стоянов ни компенсира с 1 час по-късен check-out, като преди това ни обясни, че все пак гостите на старата част могат да закусват само там. Ние му казахме, че персоналът не знае това и дава грешна информация на гостите. За неуспешното настаняване първата вечер ни предложиха като компенсация винен тур комплимент от хотела. Отказахме - отишли сме да почиваме и да релаксираме в спа зоната, не сме ценители на виното. Уикендът си го направихме хубав ние. Персоналът положи максимални усилия да ни накара да се чувстваме като идиоти 🙂 Предлагам да отвориш тема "Не посещавайте тези хотели"!
ECC Публикувано: 18 февруари, 2020 Публикувано: 18 февруари, 2020 преди 11 минути , Яничка каза: Да се оплача от комплекс Старосел. Намръщен персонал, който не знае да се усмихва и когато питаш/искаш нещо, ти говори с тон, сякаш ти се карат. Бяхме в студио в старата част. Когато резервирахме, нямаше места в новата. Резервация там може да се направи основно по телефона - в booking, а дори и в сайта на хотела пише, че няма места. Студиото ни - обширна наистина стая, която обаче е осветена изключително икономично. В банята - една единствена лампа. В СПА центъра на старата част сауната и парната баня не бяха с температурата, характерна за сауна, и стояха празни. Пак за икономия... Външният басейн в старата част работи до 20 ч., но 45 мин. по-рано почват да гонят гостите, защото трябвало да покриват басейна и т.н. На вътрешния басейн в старата част има барче - хладилникът зареден с напитки, гледаш ги, пие ти се, но не може да си купиш, защото няма служител, който да те обслужи 🙂 Нощувките ни бяха предплатени. Първата вечер пристигнахме 5 мин. преди 12 ч. Оказа се, че рецепцията на старата част не е денонощна и рецепционистката си е тръгнала, без да и мине през ум да се обади да обясни как да си вземем ключа за стаята. Последва ходене до новата част, където рецепцията е денонощна - там рецепционистът 15 мин. звъни по разни телефони и се опитва да се свърже с някой, от който да вземе ключ/карта за нашата стая, за да се настаним 🙂 За закуската: от персонала в старата част разбрахме, че може да закусим в ресторанта в новата част. Отиваме там и ни връщат, защото трябва да доплатим. Ядосах се, отивам на рецепция в старата част, попадам на най-старата служителка на комплекса, която е също толкова неприветлива, колкото и най-младите служители. Тя ми заявява, че можело да закусим в новата част, но трябвало да дадем заявка от предния ден (!!!!) Ние и казваме, че служителите въобще не са наясно какво може и какво не може и разкарват гостите между старата и новата хотелска част. Включително ни препратиха да закусим в друг ресторант, който в момента не работеше. СПА центърът в новата част е ок. А и в ресторанта там за първи път ни обслужи сервитьорка, която се усмихваше и беше любезна (!!!) Въобще огромно разочарование, предвид претенциите и цените на комплекса. За горните разправии управителят Златко Стоянов ни компенсира с 1 час по-късен check-out, като преди това ни обясни, че все пак гостите на старата част могат да закусват само там. Ние му казахме, че персоналът не знае това и дава грешна информация на гостите. За неуспешното настаняване първата вечер ни предложиха като компенсация винен тур комплимент от хотела. Отказахме - отишли сме да почиваме и да релаксираме в спа зоната, не сме ценители на виното. Уикендът си го направихме хубав ние. Персоналът положи максимални усилия да ни накара да се чувстваме като идиоти 🙂 Значи за последните десетина години нищо не се е променило. Наистина заслужава “За бога,братя,не ходете там!” 4
ven62 Публикувано: 18 февруари, 2020 Публикувано: 18 февруари, 2020 В момента, Emil Chakalov каза: Значи за последните десетина години нищо не се е променило. Наистина заслужава “За бога,братя,не ходете там!” И виното по-скъпо от същото в Метро. 3
Guinness Публикувано: 18 февруари, 2020 Публикувано: 18 февруари, 2020 Преди 1 час, Яничка каза: Да се оплача от комплекс Старосел. Намръщен персонал, който не знае да се усмихва и когато питаш/искаш нещо, ти говори с тон, сякаш ти се карат. Бяхме в студио в старата част. 🙂 С риск да ме нападнат много хора, но именно заради такива неща съм спрял да ходя в България или поне съм ограничил до минимум престоите ми в български хотели. Предпочитам да пътувам в чужбина, дори ако става дума за един уикенд. 8 1 1
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега