Прескочи до съдържание

Искам да се оплача


AlexandraKo

Препоръчани мнения

преди 1 минута , Guinness каза:

Предпочитам да пътувам в чужбина, дори ако става дума за един уикенд.

Напълно съгласна, говорили сме го с теб. Ние обаче ходим на спа уикенди от време на време из България, друг вид туризъм е, по-различен от уикенд пътуванията из Европа, които обожаваме да правим.

Връзка към коментар
преди 3 часа, Яничка каза:

Външният басейн в старата част работи до 20 ч., но 45 мин. по-рано почват да гонят гостите, защото трябвало да покриват басейна и т.н.

Изглежда е  много трудно на някои бизнеси и  персонал/служители да възприемат елементарното положение, че обявеното работно време на един обект (услуга) е това, през което клиентът може да ползва обекта (услугата) и че ако  персоналът/служителите имат да извършват някакви допълнителни дейности, свързани с обекта и услугата, то следва да ги извършат преди и/или след обявеното работно време на обекта. 
Сещам се подобен случай - преди време една вечер се качвам в салона на Терминал 1, часът е към 19:45, полетът ми беше май в 21:00 и минавам да пийна  един сок, да хапна баничка (тогава още имаше) и после да си слизам за бординг. 
Аз съм единствен посетител на салона, няма други, служителката ми преглажда картата, въвежда данните и казва небрежно: 
- Заповядайте, и ... нали знаете, че приключваме към 20:30 часа?
Аз в действителност нямам намерение да оставам след 20:30, но тъй като знам какво е работното време на салона, отговарям:
- Не, не знаех! Откога е променено работното време, защото ми се струва, че беше до 21:00?
Служителката: 

- Е, да, то по принцип е до 21:00, ама нали знаете - трябва тук да приключа, да се отчета, да прибера продуктите ... 

Аз: 

- ?!?!?!?
 

  • Харесвам 13
Връзка към коментар
преди 1 час, Яничка каза:

Да се оплача от комплекс Старосел. Намръщен персонал, който не знае да се усмихва и когато питаш/искаш нещо, ти говори с тон, сякаш ти се карат. Бяхме в студио в старата част. Когато резервирахме, нямаше места в новата. Резервация там може да се направи основно по телефона - в booking, а дори и в сайта на хотела пише, че няма места. Студиото ни - обширна наистина стая, която  обаче е осветена изключително икономично. В банята - една единствена лампа. В СПА центъра на старата част сауната и парната баня не бяха  с температурата, характерна за сауна, и стояха празни. Пак за икономия... Външният басейн в старата част работи до 20 ч., но 45 мин. по-рано почват да гонят гостите, защото трябвало да покриват басейна и т.н. На вътрешния басейн в старата част има барче - хладилникът зареден с напитки, гледаш ги, пие ти се, но не може да си купиш, защото няма служител, който да те обслужи 🙂

Нощувките ни бяха предплатени. Първата вечер пристигнахме 5 мин. преди 12 ч. Оказа се, че рецепцията на старата част не е денонощна и рецепционистката си е тръгнала, без да и мине през ум да се обади да обясни как да си вземем ключа за стаята. Последва ходене до новата част, където  рецепцията е денонощна - там рецепционистът 15 мин. звъни по разни телефони и се опитва да се свърже с някой, от който да вземе ключ/карта за нашата стая, за да се настаним 🙂

За закуската:  от персонала в старата част разбрахме, че може да закусим в ресторанта в новата част. Отиваме там и ни връщат, защото трябва да доплатим. Ядосах се, отивам на рецепция в старата част, попадам на най-старата служителка на комплекса, която е също толкова неприветлива, колкото и най-младите служители.  Тя ми заявява, че можело да закусим в новата част, но трябвало да дадем заявка от предния ден (!!!!) Ние и казваме, че служителите въобще не са наясно какво може и какво не може и разкарват гостите между старата и новата хотелска част. Включително ни препратиха да закусим в друг ресторант, който в момента не работеше.

СПА центърът в новата част е ок. А и в ресторанта там за първи път ни обслужи сервитьорка, която се усмихваше и беше любезна (!!!)

Въобще огромно разочарование, предвид претенциите и цените на комплекса.

За горните разправии управителят Златко Стоянов ни компенсира с 1 час по-късен check-out, като преди това ни обясни, че все пак гостите на старата част могат да закусват само там. Ние му казахме, че персоналът не знае това и дава грешна информация на гостите. За неуспешното настаняване първата вечер ни предложиха като компенсация винен тур комплимент от хотела. Отказахме - отишли сме да почиваме и да релаксираме в спа зоната, не сме ценители на виното.

Уикендът си го направихме хубав ние. Персоналът положи максимални усилия да ни накара да се чувстваме като идиоти 🙂

Винаги съм се чудила на този прехвален комплекс и модата сред софиянци да ходят там. Живея в Карлово и това място ми е на един г.з място, както се казва. Отидох веднъж да го видя и да се видя с приятали от Ямбол, които бяха отседнали там и хич не го харесах. Седнахме в ресторанта, който е огромен и нито сервитьори, нито кухнята успяваха да обслужат масите. Кухнята беше ужасна, дори едни картофи не могат да изпържат. Отношението същото като при вас. Никога не бих отишла там на почивка.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Аз пък съм много благодарна за информацията, защото от доста време слушам колко било страхотно там и само се каним фамилията да го посетим. Очевидно отзивите са преувеличени или са от хора, които само си говорят.

Пропускам го с удоволствие.

 

И като стана дума, да кажа, че имам подобни впечатления от Костадиновите къщи в Елена. Не коментирам как се стига до там - пътчето е с ширина, достатъчна само за една кола. При среща ситуацията става интересна.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 4 часа, dimitrov6 каза:

От 35 години карам колело извън населените места и сега за първи път ме глобиха 10 лева за светлоотразителна жилетка.Имам сигурно 30 000+ км.Не носех и документи,но там ми простиха.Почти никога не нося като спортувам.

Че това е за темата за хвалби. Хем са направили нещо, което (може би) ще ти е за урок, хем и си се разминал с по-голяма глоба 😉 

  • Харесвам 1
  • Смея се 2
Връзка към коментар
преди 1 час, Яничка каза:

Напълно съгласна, говорили сме го с теб. Ние обаче ходим на спа уикенди от време на време из България, друг вид туризъм е, по-различен от уикенд пътуванията из Европа, които обожаваме да правим.

И ние много обичаме Спа туризъм.Отдавна сме се отказали да правим експерименти,а откакто откриха Аква хаус в Св.Св Константин и Елена съвсем не виждам смисъл да се търсят нови места.Може да звучи крайно,но който не е посетил комплекса и не се е размазал,само той може да поспори 🙂Съчетанието на море с минерална вода е уникално.Самолетният билет до Варна в най-лошият случай е 70 лв двупосочно през ваяма, а при настаняването има голям избор целогодишно.Най-добрият хотел винаги е бил Азалия,но в момента е в ремонт до април.Като гледам цените в Старосел,по-добре следващият уикенд да си хванете самолетчето и да се настаните в 5* Астор Гардън(който е на същият холдинг като Азалия,) с достъп до Аква хаус,вкл. в цената.Самият хотел има малък Спа център с всички екстри,но голямото предимство е,че се намира точно до Аква хаус.Относно персонала - от години почиваме в комплекса,били сме в повечето хотели,не е имало от какво да се оплачем.

Други хубави хотели в Св.Св Константин и Елена :

Романс Сплендид - страхотно обслужване,малък бутиков хотел с външен и вътрешен басейн,подходящи за плуване,всякакъв вид сауни,инфраред,парна и т.н.Единственият недостатък е,че басейните не са с минерална вода.По-подходящ за топлия период на годината.

Естрея Палас и Резидънс - по-достъпен като цени,предлага и ол инклузив,страшно добра кухня.Поддържа целогодиш голям басейн с минерална вода,но сауна и парна баня се ползват само през уикенда.Също много близо до Аква хаус.

 

  • Харесвам 10
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 1 час, Guinness каза:

 

С риск да ме нападнат много хора, но именно заради такива неща съм спрял да ходя в България или поне съм ограничил до минимум престоите ми в български хотели. Предпочитам да пътувам в чужбина, дори ако става дума за един уикенд.

Ааа, да ни нападат заедно:)))Ще те браня,не бой се!:)))))

И ние, по точно тези причини не ходим у нас никъде. 

Последно, чашата преля, преди десетина години, когато   една сервитьорка във Велинградска елитна /уж/ кръчма, рече на Сър Антъни при плащането на сметката: “ не’ам  да ти върнем, Оди си ги рАзсипи”, от което той подскочи ужасено и не ще и да продумам да идем натам. А едни от най- милите ни семейни приятели живеят там и отдавана са ни сърдити, че спряхме да ходим.

 

  • Харесвам 3
  • Шок 1
  • Смея се 2
Връзка към коментар

И ние ходим на спа, по-скоро ходехме преди по-често, сега вече по-рядко, защото на мен ми е скучно по принцип, не обичам да се кисна. Но, така или иначе, например във Велинград вече избягвам да ходя, защото цената е в пъти по-висока от качеството, същото се отнася и за Хисаря. Но, обичаме да ходим на Гранд хотел Поморие, макар и да е позалязла слава, все пак спато е единственото, което мога да изкарам два дни, без да излезна от хотела. Това, което правим ние, последните години, след пресищането ми от хотели и хотелища, предпочитам да ходим на семейни хотелчета или къщи за гости. Винаги съм супер очарована от такива места. Ако някое място ми го хвалят много в бг мама, директно го отписвам. Случая с Яничка е показателен в това отношение. Та, за спа в последните години ходим в Стрелча. Вътрешен басейн няма никое хотелче, но! за цена от 50-60 лева на вечер, външните басейни са с гореща вода, зимата също работят, стаите са хубави, отношението е добро, цените в ресторантите са соц. Де факто получаваме доста над това, което сме платили. И няма навалица. Но дали е скучно в селото - скучно е. Пролет и есен има какво да се прави, зимата обаче освен да отскочи човек до Копривщица, няма какво друго. Също Добринище бих препоръчала, много ми харесва, също и хотелче в село Баня до Банско. С две думи, човек трябва да избягва с всички сили места, на които ходят основно сноби /извинявам се, но е така/, на които целта им е просто да отидат някъде си, защото всички ходят там. Ресторанта на Старосел преди години беше на сравнително високо ниво. Преди две години минах от там на път за друго място - ами то 6 рейса изсипаха пред него и непрекъснато прииждаха, явно се смята за някаква атракция мястото. Направо изчезнахме, както отидохме и пихме кафе другаде. Та, откакто най-скапаните ми уреди вкъщи са тези, които ми ги препоръчаха 100 човека в бг мама като супер, и откакто се разревах, като отидох на един велик прехвален хотел пак в мамата, вече правя  противоположното, на каквото ме съветва който и да е. А, и вече знам какво искам, та чета между редовете 😀😀. Важното е, че сте изкарали добре въпреки тези моменти, и така, дано се освястат там....П.С. Иначе,  точно в Стрелча ми се обажда собственика на един хотел, защото му бях оставила ниската оценка от 8 според него, да ми предлага да ходя с огромно намаление, за да покаже, че заслужава 10.

  • Харесвам 9
Връзка към коментар

Старосел е популярно за фирмени банкети, затова така с рейсове се сипят. 🙂 Често като е

 фирмен банкет "шамар да е, аванта да е" + хората са на големи групи да се забавляват, разсейват и да се лее вино.  Като е голяма група, знае се кога идва, тръгва и персоналът е строен, големите ресторанти не изглеждат пусти, а ако спато е мръсно, извинението е, че сте се струпали много хора изведнъж... Клиентите не са толкова взискателни към персонала директно, а по-скоро го отнасят към екипа от фирмата, който организира събитието. Докато се завърти оплакването през няколко души и проблемът се разсейва. И не на последно място, като си фирма, по друг начин ти се калкулира бюджета и отстъпките. 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 30 минути , AlexandraKo каза:

Последно, чашата преля, преди десетина години, когато   една сервитьорка във Велинградска елитна /уж/ кръчма, рече на Сър Антъни при плащането на сметката: “ не’ам  да ти върнем, Оди си ги рАзсипи”, от което той подскочи ужасено и не ще и да продумам да идем натам. А едни от най- милите ни семейни приятели живеят там и отдавана са ни сърдити, че спряхме да ходим.

А пък преди 80 години германците са горели евреи. 

 

И за да не се приеме като заяждане, точно във Велинград преди няколко години (в далеч не елитна кръчма) си поръчах печен пипер. И ми донесоха запечени на тиган зърна черен пипер. А и като цяло Велинград си е много прехвален, през зимата там си смърди на печки, какво СПА, кви 5 лева

  • Харесвам 1
  • Шок 1
  • Смея се 12
Връзка към коментар
преди 11 минути , tch каза:

А пък преди 80 години германците са горели евреи.

 

И за да не се приеме като заяждане, точно във Велинград преди няколко години (в далеч не елитна кръчма) си поръчах печен пипер. И ми донесоха запечени на тиган зърна черен пипер.

Ами, дано, са се променили нещата от тогава, до сега:(((.

Ааааа,  заяждай си се, ако ти е кеф, не ми пречиш:)))))

  • Смея се 2
Връзка към коментар

Вече може би трябва да се отдели в нова тема, но и аз да се изкажа за Старосел, тъй като в последния момент трябваше да се отиде някъде и реших да го пробвам януари месец, резервация през букинг. Делничен ден, идентично нямаше места в новата част и избрах студио в старата. Стаята наистина беше огромна, като цяло ми хареса атмосферата, по-различен стил от това на което съм свикнала, много добре отоплена. Светлината е слаба, да, но има доста коментари в букинг и отговорът е, че е умишлено се създава такава атмосфера и за който е проблем, може да отседне в новата част. Спа-то на новата част изглежда добре, но е супер претъпкано + доста от нещата се плащат допълнително. Като цяло съм доволна, че бях в старата част, поне имаше спокойствие. Закуска - нищо особено, можех и да я пропусна. Виненият тур, с който са компенсирали си заслужава, пак е нещо по-различно, но това е замазване на очите, на мен така или иначе ми се включваше безплатно като гост на хотел. Вечеряхме в ресторанта на старата част, беше вкусно, но и скъпичко.

В прехвалените спа хотели има един типаж хора, които изглежда, че не пътуват никъде другаде и това е върхът за тях, безкрайните селфита в басейните ми идват в повече; след 2 часа в спа-то и на мен ми доскучава.

В крайна сметка подкрепям мнението, че тези пари по-добре да се вложат в пътуване в чужбина, и пак всяка година се "лъжа" по един път. Обаче когато е твърде късно за самолет, зима е, общо взето ми се изчерпват опциите. Истанбул винаги е вариант, но пък за там искам да имам поне 3 дни като ходим.

 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 10 минути , CarpeDiem каза:

...идентично нямаше места в новата част... за който е проблем, може да отседне в новата част.

 

Изглежда е проблем за доста хора 🙂

Връзка към коментар

По повод протичането на днешния ми работен ден, седя и се чудя

Има ли право лекар, при когото си отишъл, направил си си изследванията и ти е поставил диагноза, да не ти даде рецепта за лечение? 

В конкретния случай пациентът има диагноза, има нужда от апарат за лечение и отказват да му предоставят предписание с настройки за апарата спрямо неговите потребности, защото въпросният "лекар" е наредил изрично какъв апарат да си купи и пациентът не е спазил препоръката, защото е намерил 4 пъти по-евтин еквивалент на пазара. 

При тази ситуация или пациентът трябва да отиде при друг лекар и да повтори изследванията си, или да ползва апаратура, която не е настроена за него. 

 

Връзка към коментар
преди 34 минути , Lindt каза:

При тази ситуация или пациентът трябва да отиде при друг лекар и да повтори изследванията си

Не може ли да отиде при другия лекар със същите изследвания?

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Да си вземе изследванията и с тях да иде при друг лекар. Същевременно да си пусне оплакване до НЗОК, ако е по здравна каса. Имаше и някаква агенция  по медицински контрол/одит, която контролира тоя тип неща. Но с тоя лекар ще приключи окончателно отношенията. 

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Не познавам работата на тази Агенция, но аз лично, не бих разчитала 🙂

На въпроса на @Lindt, при условие че има диагноза, редно е да даде указания.

Въпросът (от моя гледна точка) е, дали този по-евтиния апарат е действително това, от което се нуждае пациента. Тъй като говорим хипотетично, няма как да бъда конкретна (а и не искам).

 

Но второто мнение почти винаги е добра идея 🙂 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

@Lindt има вариант лекарят не, че да не иска, а да не може. Не знам какъв е апарата, за какво заболяване става въпрос и т.н. Лекарят спокойно може да се извини с това, че дадената марка апарат му е непозната, че няма представителство, към което да се обърне за инструкции и че той не е квалифициран за тази марка, а за другата "скъпа марка". Лекарите ги карат да си "повишават" квалификацията, но сами, за своя сметка и време, така е устроеня системата. То затова и постоянно са на "обучения" с търговски представители, така че са "обучени" за определени продукти. Разбира се, добра воля и способност е да проучи това конкретно медицинско изделие. В този смисъл, мед.изделията са хиляди, защитата на лекаря би била, че не е запознат и ако утре нещо се обърка от дадения уред, той не може да носи отговорност за това, че е препоръчал нещо с непознатия уред.

ПС: А че много лекари са несъвестни г*ве на хранилка към компаниите е друга тема. Посъветвали са те, търси друг лекар.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 7 минути , Lyubina каза:

Не познавам работата на тази Агенция, но аз лично, не бих разчитала 🙂

На въпроса на @Lindt, при условие че има диагноза, редно е да даде указания.

Въпросът (от моя гледна точка) е, дали този по-евтиния апарат е действително това, от което се нуждае пациента. Тъй като говорим хипотетично, няма как да бъда конкретна (а и не искам).

 

Но второто мнение почти винаги е добра идея 🙂 

На ниво технически характеристики, продуктът е еквивалентен. С всички декларации за съответствие, CE сертификати и тестове, през които е минал и препоръчаният. Ако при употреба действието му се окаже различно, то тогава явно има проблем в проверките, които одобряват и удостоверяват качествата на медицинските изделия. Въпросът е, че лекарят няма как да знае, че проверките са били неадекватни и без дори да е докосвал изделието, твърдения в тази посока биха могли да се класифицират като клевета.  

Тъй като подобни явления в здравните ни услуги не са изключения, а пациентите понякога не могат да си позволят да платят сметката за всички уговорени взаимоотношения и сами търсят алтернатива, тези случаи зачестяват. И на мен ми е интересно какви са стъпките, които могат да предприемат. Защото "нередността" изисква противодействие. 

 

преди 32 минути , mililia каза:

Да си вземе изследванията и с тях да иде при друг лекар. Същевременно да си пусне оплакване до НЗОК, ако е по здравна каса. Имаше и някаква агенция  по медицински контрол/одит, която контролира тоя тип неща. Но с тоя лекар ще приключи окончателно отношенията. 

Благодаря ти 😚

 

преди 48 минути , Фичо каза:

Не може ли да отиде при другия лекар със същите изследвания?

Би могъл. Но говорим за болни хора, които могат да започнат лечението си днес, а им предстои повторна обиколка на кабинети, защото някой си иска 10-20-те  обещани процента cashback на всяка цена. И освен това ако приема, че лекарят си иска единствено комисионната от изделието, тогава не бих се доверила и на "резултатите", предполагащи ползването на апарата. Така че аз бих започнала всичко отначало. 

 

По тази причина и пиша 🙂 Защото мен чисто човешки това ме терзае и искам първо прочелите и отиващи на лекар да мислят, и второ да изчистя пътеката, по която е най-добре да минат засегнатите. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 4 минути , Coo каза:

@Lindt има вариант лекарят не, че да не иска, а да не може. Не знам какъв е апарата, за какво заболяване става въпрос и т.н. Лекарят спокойно може да се извини с това, че дадената марка апарат му е непозната, че няма представителство, към което да се обърне за инструкции и че той не е квалифициран за тази марка, а за другата "скъпа марка". Лекарите ги карат да си "повишават" квалификацията, но сами, за своя сметка и време, така е устроеня системата. То затова и постоянно са на "обучения" с търговски представители, така че са "обучени" за определени продукти. Разбира се, добра воля и способност е да проучи това конкретно медицинско изделие. В този смисъл, мед.изделията са хиляди, защитата на лекаря би била, че не е запознат и ако утре нещо се обърка от дадения уред, той не може да носи отговорност за това, че е препоръчал нещо с непознатия уред.

ПС: А че много лекари са несъвестни г*ве на хранилка към компаниите е друга тема. Посъветвали са те, търси друг лекар.

Ние не искаме от лекаря да каже кои бутони да ползваме, за да бъде настроен апаратът, а какво налягане да се подава при пациента при вдишване, при издишване и на какъв интервал, за да улесни и направи възможно дишането му по време на сън. Ровим си ние из книжките с инструкции, четем публикуваните ръководства на всички други производители, преконвертираме мерни единици и тн. Приемаме въпросната рецепта, написана на бланката на друг производител. Но ако не пожелаят да дадат рецепта на пациента, тогава ние не можем сами да го лекуваме. Можем да го оставим на базови настройки. 

 

Връзка към коментар

@Lindt план Б: може ли да вземе от някой такъв апарат, лекарят да се кротне, че е купен и да даде рецепта какво вътре да се подава/смесва, ако е з лекарства за вдишване? 🙂

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 1 минута , Coo каза:

@Lindt план Б: може ли да вземе от някой такъв апарат, лекарят да се кротне, че е купен и да даде рецепта какво вътре да се подава/смесва, ако е з лекарства за вдишване? 🙂

Интересен начин, много интересен 😉 

Не знам. Пациентът се надяваше ние като представители на апаратурата да се свържем с лекарката му и да я накараме да бъде благоразумна, но това означава всъщност ние да й предложим същите условия като другата фирма. Което пък би повишило цената на изделието ни за всички други хора. А ние.. ами не искаме 🙃. Затова и работя в тази фирма, има някакви сектори, където само с изнамирането на алтернативен доставчик, успяваме да объркаме пазара. И в частта от нас, запазена за "дон кихотовото ни аз", усещаме голяма радост.  

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

е добре, нали и "оригиналният' апарат трябва да бъде настроен първоначално? как биха знаели неговите представители какви параметри да заложат, ако пациентът се появи при тях по указания на лекаря си? в смисъл този пациент само с някакви устни указания ли е изпратен да си търси апарат?

Връзка към коментар

Влизам в АлиЕкспрес да проверя една поръчка на Половинката за декорация отпреди 2 месеца и греда - паролата не отговаря . Резултата е : някой ми е хакнал акаунта , сменил паролата, добавил е още един адрес и е поръчал 7 продукти на обща стойност 1700$ , минало е само първото плащане за лаптоп за 400$ , за останалите явно системата е изискала CVC. 
 

Банката издател на КК приема плащането от картата като измама и не ми изисква сумата. 
 

Възстанових акаунта и изтрих вече невалидната карта , но за съжаление не мога да се сетя дали съм отварял сайта през wi-fi преди две седмици в Картахена, по времето когато е пусната поръчката , и по този начин да е хакнат.
 

Паролата от Алито ми е идентична с тази от Пейпал и един от имейлите, съответно и там може би  е влизано, но безрезултатно (май) , смених моментално паролите им. Преди седмица получих имейл от Пейпал за някакво потвърждение и линк , че имам сума за рифънд , на което не отговорих ...

 

Звъннах на DHL с тракинг номера да спрат доставката , но лаптопа е бил доставен  преди няколко часа.

F02031C9-E7BB-4CE2-A78E-C2956EA69660.jpeg

  • Харесвам 1
  • Шок 8
Връзка към коментар

Много неприятна ситуация, приятелю. Много вероятно е да са ти хакнали данните докато ползваш уай-фай, независимо дали в Картахена или на друго място. Дано всичко да е наред. Сри Муляти, това ли е името на измамницата? 

Редактирано от chandni
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.