Прескочи до съдържание

Искам да се оплача


AlexandraKo

Препоръчани мнения

преди 4 часа, Lindt каза:

Ние не искаме от лекаря да каже кои бутони да ползваме, за да бъде настроен апаратът, а какво налягане да се подава при пациента при вдишване, при издишване и на какъв интервал, за да улесни и направи възможно дишането му по време на сън. Ровим си ние из книжките с инструкции, четем публикуваните ръководства на всички други производители, преконвертираме мерни единици и тн. Приемаме въпросната рецепта, написана на бланката на друг производител. Но ако не пожелаят да дадат рецепта на пациента, тогава ние не можем сами да го лекуваме. Можем да го оставим на базови настройки. 

 

Ако имате възможност да се свържете с производителите на изделието, защо не му изпратите предписанието на лекаря с молба да ви укажат какви настройки да зададете? Можете да обясните, че лекарят не познава изделието и не е уверен дали да потвърди настройките, а можете и да им кажете истината - че лекарят има касов апарат вместо сърце.

 

Преди 1 час, stanislavpp каза:

Влизам в АлиЕкспрес да проверя една поръчка на Половинката за декорация отпреди 2 месеца и греда - паролата не отговаря . Резултата е : някой ми е хакнал акаунта , сменил паролата, добавил е още един адрес и е поръчал 7 продукти на обща стойност 1700$ , минало е само първото плащане за лаптоп за 400$ , за останалите явно системата е изискала CVC. 
 

Банката издател на КК приема плащането от картата като измама и не ми изисква сумата. 
 

Възстанових акаунта и изтрих вече невалидната карта , но за съжаление не мога да се сетя дали съм отварял сайта през wi-fi преди две седмици в Картахена, по времето когато е пусната поръчката , и по този начин да е хакнат.
 

Паролата от Алито ми е идентична с тази от Пейпал и един от имейлите, съответно и там може би  е влизано, но безрезултатно (май) , смених моментално паролите им. Преди седмица получих имейл от Пейпал за някакво потвърждение и линк , че имам сума за рифънд , на което не отговорих ...

 

Звъннах на DHL с тракинг номера да спрат доставката , но лаптопа е бил доставен  преди няколко часа.

F02031C9-E7BB-4CE2-A78E-C2956EA69660.jpeg

Леле, много гадно! Защо не го пуснеш това Sri на полицията?

Все пак хубаво, че си се разминал почти без щети.

Връзка към коментар

Ицо - да, скрийншота е от акаунта ми в АЕ , съответно това е и добавеният адрес в акаунта ми, където е доставена поръчката. Дадох това инфо и на банката, издател на картата - нямам представа за техните механизми и дали те могат да си върнат парите по някакъв начин ( Synchrony  Bank). 

 

Любопитно ми е , защо обаче АЕ са оставили вратичка , поръчка да бъде направена без CVC?
 

Щетите  са изгубеното време (1час ) , урок да не се държи запеметена карта в сайтове , неизискващи CVC при всяка поръчка и собственото ми неудовлетворение , че само за няколко часа,  не успях да спра доставката. DHL  много бързи бре 😉 , 9 дни от Китай до адрес в Минесота!

70D7AB7F-2402-4A4F-95E1-383E03345FEE.png

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 5 часа, stanislavpp каза:

Ицо - да, скрийншота е от акаунта ми в АЕ , съответно това е и добавеният адрес в акаунта ми, където е доставена поръчката. Дадох това инфо и на банката, издател на картата - нямам представа за техните механизми и дали те могат да си върнат парите по някакъв начин ( Synchrony  Bank). 

 

Любопитно ми е , защо обаче АЕ са оставили вратичка , поръчка да бъде направена без CVC?
 

Щетите  са изгубеното време (1час ) , урок да не се държи запеметена карта в сайтове , неизискващи CVC при всяка поръчка и собственото ми неудовлетворение , че само за няколко часа,  не успях да спра доставката. DHL  много бързи бре 😉 , 9 дни от Китай до адрес в Минесота!

70D7AB7F-2402-4A4F-95E1-383E03345FEE.png

Дето викаш, че много  бързи - вероятно, имат склад, някъде на територията на САЩ.

Иначе, сега точно, при тези объркани връзки, заради вируса, 9 дни са наистина малко.

 

Връзка към коментар
преди 6 часа, Goal & Boss каза:

Ако имате възможност да се свържете с производителите на изделието, защо не му изпратите предписанието на лекаря с молба да ви укажат какви настройки да зададете? Можете да обясните, че лекарят не познава изделието и не е уверен дали да потвърди настройките, а можете и да им кажете истината - че лекарят има касов апарат вместо сърце.

 

преди 8 часа, antea каза:

е добре, нали и "оригиналният' апарат трябва да бъде настроен първоначално? как биха знаели неговите представители какви параметри да заложат, ако пациентът се появи при тях по указания на лекаря си? в смисъл този пациент само с някакви устни указания ли е изпратен да си търси апарат?

Да, всеки друг пациент досега идва с диагноза, препоръка за тип апарат и предписание за настройки. На този му няма предписанието. Може да са се разбрали когато отиде в конкретна фирма, "лекарката" устно да ги инструктира какво е необходимо. Но той не отива там и тя отказва да му даде параметри. 

Възможно е тя да не е минала обучение и да няма понятие какво е нужното лечение. И да разчита на представителите на самото изделие да назначат лечение, обаче не е редно търговско дружество да те лекува. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 3 часа, Lindt каза:

обаче не е редно търговско дружество да те лекува

Нямах предвид да търсите лечение от производителя (не продавача), а помощ за настройките. Тези устройства се разработват при тясно сътрудничество между техничари и лекари, така че производителите имат кого да питат. Случаят е малко неясен и нямам представа какъв е обхватът на лекарските предписания, но примемам, че нашичкият не се е разминал с една гола диагноза, а все пак е загатнал нещо за лечението (например какво количество кислород да поема пациентът за минута). Въобще, цялата тая история звучи абсурдно. Но пък за сметка на това новините за пребити лекари вече не ми звучат абсурдно.

Друг вариант е вашата фирма да поеме разходите на пациента за нови изследвания (загубеното време никой не може да му върне), но това е extra mile, която по никакъв начин не сте длъжни да извървявате.

  • Харесвам 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Хич не ми е странно - огромна част от лекарите са на хранилка от години - пари, подаръци, пътувания и др., към дистрибутори на различни лекарства и медицински изделия. Този обаче е преминал всякакви морални граници. Единственото, което би извинило поне малко наглостта, ако лекарят просто не разбира много от тези изделия и заради това не иска да поема отговорност за лечение с уред, който не познава. 

Така или иначе възможните варианти не са много:

- купува си препоръчения уред на висока цена;

- отива с изследванията си при друг лекар;

- вие го пращате към лекар, с които работите и му плащате/ издействате намаление при прегледа. 

Абсолютно недопустимо е вие като дружество да предприемате действия, налучкващи лекарските предписания. Утре това може да ви навлече големи проблеми и да се стигне до съдебни дела. 

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
преди 16 часа, stanislavpp каза:

Ицо - да, скрийншота е от акаунта ми в АЕ , съответно това е и добавеният адрес в акаунта ми, където е доставена поръчката. Дадох това инфо и на банката, издател на картата - нямам представа за техните механизми и дали те могат да си върнат парите по някакъв начин ( Synchrony  Bank). 

 

Любопитно ми е , защо обаче АЕ са оставили вратичка , поръчка да бъде направена без CVC?
 

Щетите  са изгубеното време (1час ) , урок да не се държи запеметена карта в сайтове , неизискващи CVC при всяка поръчка и собственото ми неудовлетворение , че само за няколко часа,  не успях да спра доставката. DHL  много бързи бре 😉 , 9 дни от Китай до адрес в Минесота!

70D7AB7F-2402-4A4F-95E1-383E03345FEE.png

Направи си анализ какво може да са докопали от акаунтите ти с тази парола, вкл. и от акаунти с подобна парола (например се различава с един символ)

На много места се логват влизанията т.е. на много места потребителя си вижда логванията (кога, от кое IP, …) - разгледай ги.

Малко е вероятно, но е възможно да се опитата да те "думнат" пак, след известно време, като се успокоиш.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Баба ми (на 98г., бивша мед сестра и цял живот хипохондрик) й казвам, че съм настинала и тя започва "това сигурно е китайския вирус". Зарадвах я, че тъкмо затова съм при нея да й го лепна. 😄 10 минути обяснения, че не съм летяла никъде последните месеци, особено пък в Китай. Не е съвсем убедена. 😄 

  • Шок 1
  • Смея се 6
Връзка към коментар
преди 17 минути , darinamarinova каза:

Баба ми (на 98г., бивша мед сестра и цял живот хипохондрик) й казвам, че съм настинала и тя започва "това сигурно е китайския вирус". Зарадвах я, че тъкмо затова съм при нея да й го лепна. 😄 10 минути обяснения, че не съм летяла никъде последните месеци, особено пък в Китай. Не е съвсем убедена. 😄 

След като на 98г. знае за "китайския вирус" ... аз не бих пренебрегвал съветите й. :biggrin:

  • Харесвам 3
  • Смея се 4
Връзка към коментар
преди 2 минути , ven62 каза:

След като на 98г. знае за "китайския вирус" ... аз не бих пренебрегвал съветите й. :biggrin:

Тя само е възрастна, не значи, че е изкуфяла. 🙂 На 94г си имаше гадже, но се разболя и вече не я вълнуват любовните трепети. 😄

  • Харесвам 3
  • Браво 8
  • Смея се 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 14 минути , darinamarinova каза:

Тя само е възрастна, не значи, че е изкуфяла. 🙂 На 94г си имаше гадже, но се разболя и вече не я вълнуват любовните трепети. 😄

Дай боже всеки му такава баба. Да ти е жива и здрава още 98 години.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 12 минути , BlackArt77 каза:

Дай боже всеки му такава баба. Да ти е жива и здрава още 98 години.

О, мерси. 🙂 Тя е доста болна вече, но за щастие с главата си е наред.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
На 22.02.2020 г. в 10:52, mililia каза:

Хич не ми е странно - огромна част от лекарите са на хранилка от години - пари, подаръци, пътувания и др., към дистрибутори на различни лекарства и медицински изделия. Този обаче е преминал всякакви морални граници.

Сигурно всеки има достатъчно истории за лекари и морални граници, моята е история с бебе и "диагнозата" луксация (преди години), с предписани специални гащички от (забележете) точно определена аптека, от светило пловдивско (имена няма да споменавам)... Напълно измислена диагноза, както се оказа в последствие, след потърсено второ мнение (все пак много ми замигаха лампичките с тези конкретни инструкции, да не казвам, че беше "тичайте веднага преди да ми свърши смяната, че да ги настроя както трябва, щото е мнооого спешно, едва ли не другата седмица на операция"). Не ми се мисли колко деца е осакатил въпросният..

  • Харесвам 2
  • Шок 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

При бременните жени и бебета от лични наблюдения , лекарите се възползват максимално от психиката на българина да се даде-всичко-за-бебето-да-е-наред, много побутващи съвети към какви ли не ненужни изследвания , а “ бебето е ниско и препоръчвам секцио” , предполагам всяка втора родилка е чула това в последните няколко години...Абсолютно безсъвестно, неморално и граничещо с пълна изродщина е да лъжеш родилки умишлено , за да им вземеш максимално паричките...

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Останах си без Master card:girl_cray2:

До есента имах една Visa Electron и две Master card. Едната Master я изгубих, закрих и не плащам за нея. Нямам заявление за нова.

Банката ми подменя картите заради сливането си с друга банка. В резултат на това, вместо две карти ми връчва три.  Обясняват ми, че към началото на ноември, закритата ми карта вече е била поръчана и затова са ми я преиздали . Повдигнах рамене - не я искам. Няма проблем, отделят единия плик настрани. Подават ми другите два плика и що да видя - две карти Visa !!! Ха сега де ! Имала съм една Visa и една Master card. Е, минало било. Ако към 1.05. , когато ще бъдат активирани новите карти, все още искам Мастер, трябва да си подам заявление.

От любопитство поглеждам към третия плик, онзи отстранения - и той с Visa ?!

Защо ?

Защото от Виза са реагирали по - бързо на поръчката на карти !!!:shok:

То мойто нищо, жената до мен държеше 5 Master и ни една Visa .

 

Направо ме хвърлиха в лапите на Evolve.

 

  • Харесвам 2
  • Шок 5
  • Смея се 4
Връзка към коментар
преди 18 часа, patilana каза:

Останах си без Master card:girl_cray2:

До есента имах една Visa Electron и две Master card. Едната Master я изгубих, закрих и не плащам за нея. Нямам заявление за нова.

Банката ми подменя картите заради сливането си с друга банка. В резултат на това, вместо две карти ми връчва три.  Обясняват ми, че към началото на ноември, закритата ми карта вече е била поръчана и затова са ми я преиздали . Повдигнах рамене - не я искам. Няма проблем, отделят единия плик настрани. Подават ми другите два плика и що да видя - две карти Visa !!! Ха сега де ! Имала съм една Visa и една Master card. Е, минало било. Ако към 1.05. , когато ще бъдат активирани новите карти, все още искам Мастер, трябва да си подам заявление.

От любопитство поглеждам към третия плик, онзи отстранения - и той с Visa ?!

Защо ?

Защото от Виза са реагирали по - бързо на поръчката на карти !!!:shok:

То мойто нищо, жената до мен държеше 5 Master и ни една Visa .

 

Направо ме хвърлиха в лапите на Evolve.

 

А пък на мен, беше обратното - исках си преиздаването на КК Виза - не могло, само МК , щото Виза, нямали готовност, за такова количество.

И ми я преиздадоха МК, дето ще я закрия, ама все не ми остава време да ида в ЦКБ и да заявя една тяхна.

 

Дойдох,  да се оплаквам за друго.

Смених си ЛК, че изтичаше на 3 март.

И се почна, ходене до всички банки, банкички и сейфове,  частно банкиране, фирмено банкиране, за да съобщя за промяната. Не може по телефона, не-м-о-ж-еееееееее,  отиваш лично, снимат, новата ЛК, потвърждаваш, че е вярно с оригинала и даваш съгласие за служебно ползване на данните.И тЕ тогава се брои за свършено.

Половин ден ми отиде, в сноване насам-натам и  бюрократични глупости. 

И каква огромна обич ме напуши към НАП, като рекоха: “ ооооо, не се разкарвайте, ние си имаме връзка с институциите и си актуализираме данните служебно.” 

 

 

 

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
преди 2 минути , AlexandraKo каза:

...

И каква огромна обич ме напуши към НАП, като рекоха: “ ооооо, не се разкарвайте, ние си имаме връзка с институциите и си актуализираме данните служебно.” 

 

 

 

Това е вярно. Същото е за НОИ и НЗОК

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 1 минута , ven62 каза:

Това е вярно. Същото е за НОИ и НЗОК

Е, те нали са си тайфичка:))))))

Няколко глави, с една шапка:)))

  • Смея се 3
Връзка към коментар
преди 5 минути , AlexandraKo каза:

А пък на мен, беше обратното - исках си преиздаването на КК Виза - не могло, само МК , щото Виза, нямали готовност, за такова количество.

И ми я преиздадоха МК, дето ще я закрия, ама все не ми остава време да ида в ЦКБ и да заявя една тяхна.

 

Дойдох,  да се оплаквам за друго.

Смених си ЛК, че изтичаше на 3 март.

И се почна, ходене до всички банки, банкички и сейфове,  частно банкиране, фирмено банкиране, за да съобщя за промяната. Не може по телефона, не-м-о-ж-еееееееее,  отиваш лично, снимат, новата ЛК, потвърждаваш, че е вярно с оригинала и даваш съгласие за служебно ползване на данните.И тЕ тогава се брои за свършено.

Половин ден ми отиде, в сноване насам-натам и  бюрократични глупости. 

И каква огромна обич ме напуши към НАП, като рекоха: “ ооооо, не се разкарвайте, ние си имаме връзка с институциите и си актуализираме данните служебно.” 

Аааа ми те за това НАП пускат от време на време данните публично, че и другите институции да се облажват от всенародната любов, не само те :wink:

  • Харесвам 2
  • Смея се 18
Връзка към коментар

Заради COVID-19 отложиха едно изложение в Кьолн,на което трябваше да отидем в понеделник,за февруари 2020.

Изгоряха ни парите за билети с Райън.Безплатната ни канцелация с Букинг беше до миналата неделя.След това таксата ставана 238 евро от общо 277 евро.Изложението го отложиха късно вечерта във вторник.В сряда сутринта започнах кореспонденция с Букинг.Първо по телефона,после с мейли.Щели да се свържат със собствениците и ще ме информират.Напомних им в четвъртък,после в петък.Отговарят веднага,пращат мейл за оценка на служителя им.Отговорът беше един и същ-чакаме отговор и разни такива,че още като съм резервирал съм видял до кога е безплатната канцелация,че правят всичко възможно да не плащам,но си имало правила и т.н.На всичкото отгоре пишеха да не правя сам канцелиране,защото ако направя парите ми 238 евро ще бъдат изтеглени веднага и повече нищо не могат да направят.Опитах се да се свържа със собствениците,но неуспешно.Та така до вчера,когато видях,че наглеците са ми изтеглили 277 евро.С две думи не си мръднаха задниците.

Един колега,който трябваше да пътува за същото изложение,им предложил просто да му сменят резервацията за февруари.Отговорили му,че с радост ще му направят нова резервация,но за тази трябва да си плати пълната сума.

И организаторите се отчетоха добре.Билетите,единият от които струва 45 евро за два дена,ще важат за февруари 2021,но опция за връщането на парите няма.Така че,искаме не искаме ще ходим догодина.

  • Харесвам 1
  • Шок 4
Връзка към коментар

И аз да се оплача. Днес летяхме София Мадрид, с Уиз. Купила съм, билети  по най - скъпата тарифа - 32 кила багаж, места, приорити и там още, каквото се полага.

Купила съм си места на АИ - на 13 ред, двете пътеки. Без никой да ми каже нищо, ни сменили местата, с такива на 1 ви ред, че и двете средни. Питах защо, “ми били сменили самолета “и нам си кво си. Добре, че една жена, помоли да се сменим, та седяхме заедно - прозорец и средно. Както се вкиснах, веднага им написах оплакване на Уизовете, ама ще  се разправям и по подробно, кат се върнем. Да ги питам, как ще ме обезщетят , за причиненото неудобство.   Ама пък, младежът до нас се случи толкова приятен събеседник, че хич не усетихме, кога пристигнахме, на раздумка с бяло винце и  пеперони. Та малко се откиснах:(.

 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.