Прескочи до съдържание

Искам да се оплача


AlexandraKo

Препоръчани мнения

Публикувано:
преди 39 минути , Duke каза:

Въобще не става дума за ирония, а за морал.

Ако ще си говорим за морал, морално ли е да ти активират платена услуга, която не си поръчвал и да трябва ти да се откажеш от нея и то на базата на съобщение на телефона? Много възрастни хора са толкова "боси" с новите технологии, че изобщо не биха видели такова съобщение, камо ли да знаят какво да го правят! Коректното отношение е това, което правят Теленор. Миналата година покрай Covid пуснаха всичките си дигитални услуги безплатно за месец, като човек сам решаваше дали и кога да ги активира, а след изтичане на месеца услугата автоматично се прекъсваше, освен ако клиентът изрично не заяви, че иска да я задържи. Отделно, от всички услуги, които активирах, имаше една "крива" - някакъв абонамент за Капитал или нещо подобно, чиято цена се оказа 24 лв / месец. Та след изтичането на месеца се оказа, че сметката ми е с точно толкова повече. Обадих се, провериха от какво е сумата в повече и като ми казаха, че е от този абонамент, им казах, че се предполагаше, че трябва да е безплатна за 1 месец, след което да се деактивира без да се налага да правя нещо. Отгвориха ми "Да, права сте. Ще проверим на какво се дължи грешката" и на следващия ден се извинха и сторнираха сумата. Нямаше нужда да заплашвам или да се разправям.

  • Харесвам 16
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 10 минути , chandni каза:

Ако ще си говорим за морал, морално ли е да ти активират платена услуга, която не си поръчвал и да трябва да се откажеш от нея и то на базата на съобщение на телефона?

Още веднъж прочети какво съм написал по-горе. Услугата промоционално в началото беше безплатна. Тъй като става дума за допълнителен пакет, още тогава абонатите имаха право да се откажат от него. Обаче, нали е безплатно... По-късно пакетът стана платен, което беше надлежно оповестено. Да, можем да говорим за лоша търговска практика, която по една или друга причина води до заблуда на клиента, но няма как да оправдая клиент, който 9 (девет) месеца не реагира срещу непоискана услуга и изведнъж решава със задна дата да си "потърси правата" по един неморален начин...

Публикувано:
преди 45 минути , Duke каза:

Въобще не става дума за ирония, а за морал. Много добре знам за кой пакет от спортни канали става въпрос. Когато навремето стартираха, имаше период от време, в който този пакет беше безплатен. В един момент стана платен, за което операторът надлежно уведоми абонатите. Ако си пропуснал въпросното уведомление (включително получих и СМС) и продължиш да ползваш услугата (защото от гледна точка на оператора ползването на услугата е факт), въз основа на какво 9 (девет) месеца по-късно ще искаш възстановяване на заплатените такси, че и ще заплашваш? Както казах, всичко е въпрос на морал...

Аз пък имах проблем с виваком в началото на отношенията ни миналата година. Не си губя времето да чета рекламните смс-и, очаквайки, че ми предлагат някаква малоумна игра/ песничка, хороскоп, към което нямам интерес. Но всъщност съм получила "почти сте изчерпали наличността на високоскоростен интернет, при достигане на лимита, ще презаредим за 1 лев." Не виждам основателна причина да трябва да отказвам официално нещо, което никога не съм искала, при това всеки месец. 

И въобще не разбирам моралът ми какво общо има с отказа да чета досадни рекламни съобщения. Аз даже не си представям живота без AdBlock. Сега не достигам лимита си и не получавам тези автоматично активиращи се платени услуги, но само като се сетих и се ядосах. 

 

  • Харесвам 8
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 8 минути , Duke каза:

Услугата промоционално в началото беше безплатна.

И все пак е била непоискана. Откъде накъде аз трябва да се отказвам от нещо, което не съм поръчвала? Като е било безплатно, пък са го направили платено, да го спрат в момента, в който става платено и който си го активира, да го направи с ясното съзнание, че е платено. И през ум не би ми хрумнало да ходя да се отписвам от нещо, за което не съм се абонирала. Цифровата ми телевизия е пакет с интернет и телефон. Ползваме почти само интернета, а включените на телефона минути така си и заминават... Ако ти кажа, че даже не съм сигурна, че телевизорът работи (толкова отдавна не е пускан), ще ми повярваш ли? Смяташ ли, че ако изведнъж направят някой от стотиците канали, които в момента са безплатни платен и пуснат съобщение на телевизора, ще разбера по-рано от АлександраКо? Това означава ли, че съм длъжна да им плащам за нещо, което е извън договорената от мен сума, което те самоволно са ми натресли, без аз да съм се съгласила с това?

  • Харесвам 11
  • Благодаря 1
  • Браво 1
Публикувано:
преди 2 минути , Lindt каза:

И въобще не разбирам моралът ми какво общо има с отказа да чета досадни рекламни съобщения.

Отказът да четеш договор преди да го подпишеш, от който последваха неблагоприятни за теб последствия, нали помниш докъде те доведе? 😉

 

Моралът се появява в случай, че решиш да отговориш на една несправедливост с друга несправедливост при положение, че първата изглежда такава само от твоя гледна точка и е причинена от твое действие или бездействие продиктувано от отказа да четеш досадни рекламни съобщения... 😛

  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 4 часа, aleks_s каза:

И аз да се оплача. Предполагам, че не съм единствената, но пак ме е яд. Телефонът на майка ми (възрастна жена, почти неподвижна), беше към оператор А1.От началото на юни месец, почти не успявах да се свържа с нея. Никакво покритие, пълна липса на сигнал. Помолих приятелка да се обади, за да пита какво става (аз не живея в България) и от А1 и отговарят, ще наистина имали проблеми по малките населени места, че нямали достатъчно антени и такива глупости. Побърках се от притеснение, докато успеем да си дойдем в България. И реших да сменя оператора. Резултат беше около 200 лева неустойка на договор! Според вас дали има смисъл да се разправям? Има клауза в договора, че ако е по вина на оператора, клиентът не дължи неустойка, но не знам.

Винаги има смисъл да си търсиш правата.

Аз лично имам почти комична разправия с А1 докато бяха МТел. Сметката до небесата и почвам с детайлната разпечатка за да видя от какво съм я натрупала.

Ами... оказа се че периодично си говоря ... сама със себе си ( точно с моя си номер) ... и при това си говоря по 15-20 минути, не съм само на здравей и здрасти :scratch_one-s_head:.

Та като си изчерпам включените в пакета минути за разговори с мене си и започваха да ми текат платените минути за всеки един разговор .

Та питам девойката да ми обясни как става така, че се набирам себе си и после и разговарям ( сигурно и споря с мене си де , като се знам) и тя каза ; " ами възможно е по грешка да сте набрали вашия си номер и докато се усетите и ей ви 15 минути " ...:fie:

И от там при супервайзора и , после при мениджър клиенти в централата .... абе голямо доказване беше че не си говоря сама ... по телефона .....

 

То верно съм близнак и ми е двойнствена зодията... а и породата ( жена) пак ми е двойствена , ама чак по телефона да си саморазговарям :grin:

  • Харесвам 5
  • Благодаря 1
  • Смея се 15
Публикувано:
преди 6 минути , Duke каза:

Отказът да четеш договор преди да го подпишеш, от който последваха неблагоприятни за теб последствия, нали помниш докъде те доведе? 😉

 

Моралът се появява в случай, че решиш да отговориш на една несправедливост с друга несправедливост при положение, че първата изглежда такава само от твоя гледна точка и е причинена от твое действие или бездействие продиктувано от отказа да четеш досадни рекламни съобщения... 😛

Помня 🤣. Попитах един приятел, който каза, че се шашкам за нищо и с удоволствие ще ми помогне да обясня временната си невменяемост и да прекратя несъществуващия си договор. Но представи си, че покрай четене на непоискани съобщения, всъщност съм нямала време за постовете на Тити и днес нищо не знам за Царица Елеонора или къде е подписан Санстефанския мирен договор. 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 4 часа, Duke каза:

Интересно ми е по какъв начин се доказва невъзможност за провеждане на разговор поради липса на осигурен качествен сигнал от страна на мобилен оператор? Възможно е причината да е в самото помещение или други странични фактори...

Не некачествен сигнал, а пълна липса на сигнал през по-голямата част от денонощието. Бяха правили някакъв тест от А1 и те самите били признали, че имат проблем. Но това го няма никъде черно на бяло, за съжаление и наистина няма как да го докажем.

 

преди 3 часа, Duke каза:

Въобще не става дума за ирония, а за морал. 

А щом ще си говорим за морал, дали е морално от страна на този оператор да предлагат на възрастни хора при подновяване на договора да си купят телефон ( елементарен, с копчета) за 10 лева, а после да искат за него 90 лева като неустойка?

И освен това в договора са добавили и активирани допълнителни услуги “ Дигитални услуги“. На телефон с копчета предполагам ще бъде малко трудно да си “активира“ дигиталните услуги този възрастен човек. Много съм възмутена, защото се възползват и печелят от беззащитни хора, за които са сигурни, че нищо не могат да направят и сигурно най-вече заради това ще се разправям. Да видим какво ще стане, не че имам много надежда де. Но ще пиша до КЗП.

  • Харесвам 10
  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 8 часа, chandni каза:

И все пак е била непоискана. Откъде накъде аз трябва да се отказвам от нещо, което не съм поръчвала? Като е било безплатно, пък са го направили платено, да го спрат в момента, в който става платено и който си го активира, да го направи с ясното съзнание, че е платено. И през ум не би ми хрумнало да ходя да се отписвам от нещо, за което не съм се абонирала. Цифровата ми телевизия е пакет с интернет и телефон. Ползваме почти само интернета, а включените на телефона минути така си и заминават... Ако ти кажа, че даже не съм сигурна, че телевизорът работи (толкова отдавна не е пускан), ще ми повярваш ли? Смяташ ли, че ако изведнъж направят някой от стотиците канали, които в момента са безплатни платен и пуснат съобщение на телевизора, ще разбера по-рано от АлександраКо? Това означава ли, че съм длъжна да им плащам за нещо, което е извън договорената от мен сума, което те самоволно са ми натресли, без аз да съм се съгласила с това?

Точно така се получи и при нас. Не гледаме телевизия, а пък спортните канали, не ни интересуват изобщо. Освен това, на мое име имам 4 договора с тях, за телевизия, интернет и телефони/ които също не ползваме/ и ги бяха закачили, на три от четирите. Винаги съм била лоялен клиент, който навреме си плаща и смятам, че не е справедливо, да плащам за нещо, което, нито ме интересува, нито съм разбрала дори, че го има. И че, не е редно, услугата да се предлага в обратен ред - ние ще ти вземем парите, а ти, ако не ти харесва - се откажи. Правилно е,  да ме питат, дали искам, ако кажа да - да подпишем анекс, към съществуващия договор и да си плащам изрядно.

Аз как да се чувствам длъжна, да се отказвам от нещо, което не съм поръчвала? И какво значи, някакъв си СМС?  Това, какъв начин е на сключване/отказване  на договор? Че не съм чувала за такъв, може би, щото не съм юрист, с велики   претенции.Точно това написах в жалбата. И въобще не се наложи, да пиша до КЗП.
Фактът, че като се оплаках и те си направиха проверка, веднага върнаха парите, с извинения, говори, че си знаят, че вината не е на клиента, а си е  тяхна. Ако те бяха прави, нямаше да върнат нищо, колото и да се оплаквам.

 

Становището на КЗП :

 

https://kzp.bg/novini/dimitar-margaritov-zabranihme-na-telekom-da-taksuva-televizionni-kanali-obeshtani-kato-bezplatni

 

Димитър Маргаритов: „Забранихме на телеком да таксува телевизионни канали, обещани като безплатни”

09.03.2018
 

"Комисията за защита на потребителите (КЗП) е забранила нелоялна практика на телеком, който е привличал абонатите си с едногодишни договори при промоционални условия с включени безплатни спортни канали, а впоследствие едностранно е променил условията и е изисквал заплащане, за да продължи да ги предоставя. Това съобщи пред радио „Фокус” председателят Димитър Маргаритов, потърсен за коментар по повод продължаващия строг надзор на пазара на телекомуникационните продукти, след отчетения спад на постъпващите в институцията жалби срещу търговци в тази сфера. “

 

 

 

  • Харесвам 16
Публикувано:

И аз да се оплача от вчерашния полет София-Болоня колко невъзпитан народ е това българина. ... Кабинния екипаж беше италиански и испански тия хора се видяха в чудо . Няма озаптяване нашенецът ( през целия полет без маски  постоянно напомняне ,още на първите 15 Мин бяха наскачали по пътеката да говорят със свойте ) , още не е кацнал самолета и се започва с бохчите .. Точно описание на бай Ганьо равни нямаме . А после слизането обясниха че ще става по редове от 1 ви и тнт. И знаете ли какво стана .... Едно тичане стюардите се отказаха . Иначе никой не провери формите или сертификати просто един бегъл поглед 

  • Харесвам 12
Публикувано:

Ами то не е е за харесване този факт, но не мога да сложа емотикон "шок" за нещо, което съм наблюдавала при десетки полети. Същото можеше да се види на Хийтроу напр.по време на бординг. 

На всички гейтове хората се редят на опашка както обявят по редове... Само на нашия опашката е в полукръг и никой не чува или се прави, че не разбира, че първо се качват определени пътници или ред чета. Да не говорим за майките с малки деца. 

За нискотарифните от Станстед и Шарлероа изобщо не искам да си спомням. 

  • Харесвам 7
  • Благодаря 1
Публикувано:
Преди 1 час, Julian999 каза:

И аз да се оплача от вчерашния полет София-Болоня колко невъзпитан народ е това българина. ... Кабинния екипаж беше италиански и испански тия хора се видяха в чудо .

А, недей така, поне не са викали полиция след кацането. При последните три полета на съпруга ми от София до Киев (точно тези полети бяха с Райън) ги държаха в самолета, докато дойде полиция и изведе нарушителя - единият си запалил ел.цигара, вторият толкова се напил, че едвам го контролирали, а на третия полет двама пияни се сбили, а били мъж и жена. 🤣 Не стига, че неделният полет каца след 23 часа, ами всеки път ги държаха по поне още 30-40 мин вътре.

  • Харесвам 3
  • Шок 8
  • Смея се 3
Публикувано:
преди 1 час, Julian999 каза:

И аз да се оплача от вчерашния полет София-Болоня колко невъзпитан народ е това българина. ... Кабинния екипаж беше италиански и испански тия хора се видяха в чудо . Няма озаптяване нашенецът ( през целия полет без маски  постоянно напомняне ,още на първите 15 Мин бяха наскачали по пътеката да говорят със свойте ) , още не е кацнал самолета и се започва с бохчите .. Точно описание на бай Ганьо равни нямаме . А после слизането обясниха че ще става по редове от 1 ви и тнт. И знаете ли какво стана .... Едно тичане стюардите се отказаха . Иначе никой не провери формите или сертификати просто един бегъл поглед 

 

преди 1 час, Julian999 каза:

И аз да се оплача от вчерашния полет София-Болоня колко невъзпитан народ е това българина. ... Кабинния екипаж беше италиански и испански тия хора се видяха в чудо . Няма озаптяване нашенецът ( през целия полет без маски  постоянно напомняне ,още на първите 15 Мин бяха наскачали по пътеката да говорят със свойте ) , още не е кацнал самолета и се започва с бохчите .. Точно описание на бай Ганьо равни нямаме . А после слизането обясниха че ще става по редове от 1 ви и тнт. И знаете ли какво стана .... Едно тичане стюардите се отказаха . Иначе никой не провери формите или сертификати просто един бегъл поглед 

Когато летях веднъж за Рим, предния ред беше зает от цяло семейство- тате, мама и щерката. И тримата ЛЮПЕХА СЕМКИ в самолета! Аз реших, че плюват люспите на пода, наведох се да проверя. Не! И тримата си бяха събули обувките. И тогава загрях защо ми миришеше на някакъв странен тежък парфюм.

  • Харесвам 1
  • Шок 2
  • Смея се 9
Публикувано:
преди 1 час, DaBo каза:

А, недей така, поне не са викали полиция след кацането. При последните три полета на съпруга ми от София до Киев (точно тези полети бяха с Райън) ги държаха в самолета, докато дойде полиция и изведе нарушителя - единият си запалил ел.цигара, вторият толкова се напил, че едвам го контролирали, а на третия полет двама пияни се сбили, а били мъж и жена. 🤣 Не стига, че неделният полет каца след 23 часа, ами всеки път ги държаха по поне още 30-40 мин вътре.

Бяха цяла фамилия от най малкото до най голямото . А за миризмата не искам и да си спомням . А във края на самолета имаше една весела компания единия незнам как успя да слезе от самолета 

  • Харесвам 3
Публикувано:
Преди 1 час, Julian999 каза:

Бяха цяла фамилия от най малкото до най голямото . А за миризмата не искам и да си спомням . А във края на самолета имаше една весела компания единия незнам как успя да слезе от самолета 

О, напълно те разбирам и съчувствам! 🤗 И аз съм имала такива полети, но най-тегаво откъм миризми няма да забравя беше един полет от Маями до Лас Вегас. 5 часов полет, пълен с американски индийци (така ли е политкоректно да ги нарека?), отиващи да играят в Лас Вегас за уикенда. Освен собствената им миризма, всички до един си носеха собствена храна и като наизкараха едни кутии, не спряха да ядат през целия полет. Смятай какво е било, щом стюардесата доброволно ни носеше непрекъснато мокри, ароматизирани кърпички да си покриваме лицето.😉 А за шума си нося винаги noise cancelling слушалки, без значение колко дълъг е полетът. Просто няма как да се повлияе на възпитанието на останалите около теб, а само по-леко да се изкарат часовете полет.

  • Харесвам 4
  • Шок 1
  • Смея се 1
Публикувано:
преди 4 часа, Lyubina каза:

На всички гейтове хората се редят на опашка както обявят по редове... Само на нашия опашката е в полукръг и никой не чува или се прави, че не разбира, че първо се качват определени пътници или ред чета.

Впечатленията ми са, че причината се корени предимно в незнанието на език, на второ място е липсата на опит при пътуване. Смятам, че има и трето - ако растеш / си израснал в държава, където спазването на ред (на каквато и да е опашка - в магазин, на магистрала, пред лекарски кабинет) е трудно постижимо, е шокиращо, че някъде може да има установена друга организация и тя се спазва най-вече.

 

Бях на първия директен маршрут на Раян: София-Стокхолм-София. Оказа се, че има толкова много хора, че не е достатъчен един автобус от автогарата до летището в Нюшопинг. Настана меле кой да се качи в автобуса - нищо, че има номерче за място. Детето-изпращач с нас започна да плаче, само гледайки отстрани. Служителите бяха в шок и в даден момент просто спряха да викат, че ще организират още автобуси, кандидат-пътниците не ги разбираха дори и на английски. 

 

 

 

 

 

  • Харесвам 6
  • Шок 1
Публикувано:
преди 2 часа, DaBo каза:

А, недей така, поне не са викали полиция след кацането. При последните три полета на съпруга ми от София до Киев (точно тези полети бяха с Райън) ги държаха в самолета, докато дойде полиция и изведе нарушителя - единият си запалил ел.цигара, вторият толкова се напил, че едвам го контролирали, а на третия полет двама пияни се сбили, а били мъж и жена. 🤣 Не стига, че неделният полет каца след 23 часа, ами всеки път ги държаха по поне още 30-40 мин вътре.

Хахах, пиянките явно са емблема на тези полети и то конкретно този към София. И на нашия полет от Киев, двама омотани,  едва ги озаптиха, като с тях се бориха една стюардеса и двама стюарди. Единият стюард с много ловък финт успя да им вземе и скрие бутилката с концентрата, която беше преполовена вече. Смешното беше, че двамата така и не разбраха, къде им отиде бутилката, продължиха да я търсят, махаха си маските, отваряха багажниците, а самолета вече беше тръгнал да каца. "Купона" продължи и на паспортен контрол, където никой от двамата не успя да си спомни кой е адреса им в БГ. За пръв път виждам митничар да се забавлява искрено по време на служба. 🙂

 

  • Харесвам 2
  • Смея се 14
Публикувано:
преди 5 часа, Julian999 каза:

И аз да се оплача от вчерашния полет София-Болоня колко невъзпитан народ е това българина. ... Кабинния екипаж беше италиански и испански тия хора се видяха в чудо . Няма озаптяване нашенецът ( през целия полет без маски  постоянно напомняне ,още на първите 15 Мин бяха наскачали по пътеката да говорят със свойте ) , още не е кацнал самолета и се започва с бохчите .. Точно описание на бай Ганьо равни нямаме . А после слизането обясниха че ще става по редове от 1 ви и тнт. И знаете ли какво стана .... Едно тичане стюардите се отказаха . Иначе никой не провери формите или сертификати просто един бегъл поглед 

Мноого позната картинка 🙂 Пътувам често по тази линия и все същата история, всеки път! Още в самолета ти казват " Добре дошли в България" 🙂 

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 7 часа, Sju каза:

Впечатленията ми са, че причината се корени предимно в незнанието на език, на второ място е липсата на опит при пътуване. Смятам, че има и трето - ако растеш / си израснал в държава, където спазването на ред (на каквато и да е опашка - в магазин, на магистрала, пред лекарски кабинет) е трудно постижимо, е шокиращо, че някъде може да има установена друга организация и тя се спазва най-вече.

Третото е единствената причина според мен 🙂Спомням си как по българските автогари, преди много години, всички чакаха автобусите на купчина, всеки се блъска, а като дойде автобусът става меле. Та незнанието на език и липсата на опит не са причината в този случай. 

Не помня дали съм писала, но първия ми ден в Ню Йорк, отиваме на гарата Порт Оторити с приятелките ми да хващаме автобус за Ню Джърси. Закъсняваме и пристигаме буквално 3-4 минути преди да тръгне автобуса. Отиваме до вратата и питаме дали сме го изпуснали, защото не виждаме никакви хора скупчени там да се бутат. Човекът ни казва съвсем спокойно, не, не сте го изпуснали, наредете се на опашката и ни сочи на 2-3 метра от него. Поглеждаме ние и виждаме, че до стената са застанали хората, на 2 метра разстояние един от друг, и опашката се вие покрай цялата стена и зад ъгъла и края не се вижда. 
 

Та с приятелките ми бяхме супер шокирани и всъщност първите ми седмици в САЩ всичко беше културен шок.

  • Харесвам 4
Публикувано:
преди 1 час, Травеолани каза:

Третото е единствената причина според мен 🙂Спомням си как по българските автогари, преди много години, всички чакаха автобусите на купчина, всеки се блъска, а като дойде автобусът става меле. Та незнанието на език и липсата на опит не са причината в този случай. 

Не помня дали съм писала, но първия ми ден в Ню Йорк, отиваме на гарата Порт Оторити с приятелките ми да хващаме автобус за Ню Джърси. Закъсняваме и пристигаме буквално 3-4 минути преди да тръгне автобуса. Отиваме до вратата и питаме дали сме го изпуснали, защото не виждаме никакви хора скупчени там да се бутат. Човекът ни казва съвсем спокойно, не, не сте го изпуснали, наредете се на опашката и ни сочи на 2-3 метра от него. Поглеждаме ние и виждаме, че до стената са застанали хората, на 2 метра разстояние един от друг, и опашката се вие покрай цялата стена и зад ъгъла и края не се вижда. 
 

Та с приятелките ми бяхме супер шокирани и всъщност първите ми седмици в САЩ всичко беше културен шок.

 За мен е шок в България опашката,повечето хора смятат , че една педя е твърде голямо разстояние.Не съм живял другаде ,но на толкова години още не мога да го приема.

Издивявам на работата като някой се завре до мен на бюрото и преместването на чашата от която пия не се схваща като намек.Трябва да мина наТВЪРД.🙂

  • Харесвам 7
Публикувано:

Ох, не мога да не се оплача колко съм разсеяна! Днес нашата фирма почиваме, дадоха ни още един ден към 3 дневния уикенд тази седмица, и аз съм забравила! Станах рано, правя си щастливо репорти и в един момент след 2 ча̀са осъзнавам, че само аз съм онлайн, а всички колеги офлайн. 
Вече се изключих, но не мога да повярвам, че съм забравила. С това работене от вкъщи е лесно. 🤦‍♀️
 

  • Харесвам 1
  • Шок 1
  • Смея се 7
Публикувано:
преди 2 минути , Coo каза:

@Травеолани Рисковете човек да си обича работата, а? 🙂

Ами по-скоро като работим от вкъщи и сме изолирани, иначе щяхме да обсъдим с колегите 🙂. Те ни уведомиха през Април, че за всеки лонг уикенд лятото ни дават още един ден. Ама от Април минаха 4 месеца. Добре, че се сетих в 10:30, не в 4 примерно 😆.

  • Харесвам 5
  • Смея се 2
Публикувано:

На борда на А320 на една от най-добрите компании в света-Катар и то за първи  път, но мисля на  най-късият ми  като време 25-28мин  полет,

Букурещ-София.

вътре сме 10-15 пътника.

 

 

F0B3189B-C749-4C06-B494-F4B069DB889F.jpeg

0EE47B10-C242-4FF9-9E51-48E2B7961504.jpeg

  • Харесвам 9

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.