Прескочи до съдържание

Искам да се оплача


AlexandraKo

Препоръчани мнения

Публикувано:

Сега погледнах, от 14-ти се опитвам да се сдобия с код за Букинг е, няма и няма.

Няколко пъти се редя, посещам, около мен хвъчат кодове наляво и надясно, а до мен нищо.

Не че е кой знае какво, но вече се комплексирам 😂

  • Харесвам 2
Публикувано:

Преди 10 ( десет ) години напуснах горепосочената АК. Всеки един ден от тези 10 ( десет) години е един щастлив ден за мен! Дори и като се подготяме за някакво пътуване гледам да не е с FB, а нещо различно.   

  • Харесвам 3
Публикувано:

Пак години се задържаха, а знаем всички кои са зад тях...аз също избягвам до край всичко тяхно, АК, банки, застрахователи и пр-на собствениците 

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 8 минути , дядо Пепи каза:

Преди 10 ( десет ) години напуснах горепосочената АК. Всеки един ден от тези 10 ( десет) години е един щастлив ден за мен! Дори и като се подготяме за някакво пътуване гледам да не е с FB, а нещо различно.   

Е стига де, толкова ли са зле и отвътре 🙂 На мен пък ми става мило някакси като видя трикольора на опашките ...

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 55 минути , ven62 каза:

От няколко дни се опитвам да се свържа с България Еър. По телефона - невъзможно. На мейли - не отговарят вече 4-ти ден.

 

Малко избирателно отговарят на мейли. Обикновено са бързи, ако става дума за плащане за нещо допълнително, примерно да се добави чекиран багаж. Ако става дума за някакъв проблем, ще си те игнорират, колкото могат. Поне моите наблюдения са такива.

 

Пиши им нов мейл, щом 4 дни не са ти отговорили, няма да те отразят изобщо.

  • Харесвам 1
Публикувано:
Преди 1 час, Georgi_G каза:

Сега погледнах, от 14-ти се опитвам да се сдобия с код за Букинг е, няма и няма.

Няколко пъти се редя, посещам, около мен хвъчат кодове наляво и надясно, а до мен нищо.

Не че е кой знае какво, но вече се комплексирам 😂

И аз бях така, в рамките на две седмици получих и раздадох 6 кода, а после едва си изпросих 😉 на всичко отгоре оттогава ни цифра, ни буква, няма, пресъхна... Не съм спряла да ровя из букинг, защото имам още нощувки да оправям, ама не дават и това си е...

Публикувано:
преди 2 часа, ven62 каза:

От няколко дни се опитвам да се свържа с България Еър. По телефона - невъзможно. На мейли - не отговарят вече 4-ти ден.

Ако и днес не успея, ще тичам до офиса им до Народния театър, ако не са го закрили и минали в пълна нелегалност.

Изобщо, човек от неСофия как се свързва с тях?!

А в офиса им, ако пак има магелански календари както миналата година, ще ги иззема (имам това морално право, нали?) и лично ще открия "виновника", за да го порицая публично.:wink:

 

Аз успявам да се свържа с тях по телефона с много търпение и звъня винаги сутрин рано. И уикендите винаги съм успявала да се свържа с тях (учудващо ). Но отнема поне половин час.

  • Харесвам 1
Публикувано:

air.bg отговориха на втория имейл и решиха проблема. Бяха разменили две имена във фамилията на един пътник. 

 

На магеланеца дето им подарява календари му се размина ... засега. :grin:

  • Харесвам 4
  • Смея се 3
Публикувано:

Абе покрай ученето и работата вкъщи се затрупах с празни касети за тонер.

Искам да ги дам за рециклиране, пари ми искат... Какво е това чудо, то тъпо така, ще взема да ги хвърля в боклука и толкова...

  • Шок 1
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 11 часа, neuromancer каза:

Абе покрай ученето и работата вкъщи се затрупах с празни касети за тонер.

Искам да ги дам за рециклиране, пари ми искат... Какво е това чудо, то тъпо така, ще взема да ги хвърля в боклука и толкова...

Искат, водят се опасен отпадък. Освен да питаш в някоя фирма за пълнене, ако искат да ги вземат или да питаш в общината, дали имат организирано събиране от граждани. Последния вариант, който не е ок от екологична гледна точка е боклука. 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Преди няколко години счупих един живачен термометър. Обадих се на телефона на Столична община и ме насочиха към отдела за събиране на опасни отпадъци. Видях им графика кога, къде спират и занесох счупения термометър. Та бих Ви посъветвал да погледнете, или звъннете на въпросната служба. Мисл, че така най-лесно ще се отървете от тонерите.  

Публикувано:
преди 19 часа, neuromancer каза:

Абе покрай ученето и работата вкъщи се затрупах с празни касети за тонер.

Искам да ги дам за рециклиране, пари ми искат... Какво е това чудо, то тъпо така, ще взема да ги хвърля в боклука и толкова...

Ако става въпрос за България, по едно време Офис-1 имаха специализирани кофи в част от магазините си.

Публикувано:

@neuromancer https://waste.sofia.bg/information/ От един ремонт имахме останали бои и тн, бях се обадила на телефона и се бяхме разбрали за ден и час. После един наш съсед ги взе и отмених часа, но така става взимането на такива неща. Идвали са за стар радиатор и разни дребни неща, даже дадоха 20 лв ваучери за Техномаркет / Технополис 

  • Харесвам 1
Публикувано:

А, благодаря, ама не е за България.

Интересното е, че на сайта на НР пише, че по официалните дистрибутори взимат, ама и там ходих и ми казаха да ги хвърля в контейнера за пластмаса...

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 3 минути , neuromancer каза:

А, благодаря, ама не е за България.

Интересното е, че на сайта на НР пише, че по официалните дистрибутори взимат, ама и там ходих и ми казаха да ги хвърля в контейнера за пластмаса...

Няма ли фирми, които пълнят тонери и да ги изкупуват?  Или  да си пълниш за теб, а не да купуваш нови касети.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 58 минути , neuromancer каза:

А, благодаря, ама не е за България.

Интересното е, че на сайта на НР пише, че по официалните дистрибутори взимат, ама и там ходих и ми казаха да ги хвърля в контейнера за пластмаса...

Тук ли провери списъка с дистрибуторите? И всички ти отказват?

Публикувано:

е, да, точно тук, ама естествено не съм ги обикалял всички, само в най-близкия магазин ходих. Ама ще намина още на едно-две места.

Аз да ги пълня мога, ама те са 5-6, не ми трябват толкова, а дали ще ги вземат празни ще видя...

Покрай пандемията не ми се занимаваше да ги пълня, а цената за пълнене и нова неоригинална е горе-долу еднаква.

Публикувано:
преди 1 час, neuromancer каза:

е, да, точно тук, ама естествено не съм ги обикалял всички, само в най-близкия магазин ходих. Ама ще намина още на едно-две места.

Аз да ги пълня мога, ама те са 5-6, не ми трябват толкова, а дали ще ги вземат празни ще видя...

Покрай пандемията не ми се занимаваше да ги пълня, а цената за пълнене и нова неоригинална е горе-долу еднаква.

Вземи ги при следващото си пътуване за БГ.

Тук си умираме да ползваме нещо "втора употреба".

 

Дори бизнеса на мъжа на жената - HP (Саша Безуханова) беше такъв.

  • 3 седмици по-късно ...
Публикувано:

Бих искала да се оплача от непрофесионалното отношение и лошото изпълнение при циклене и лакиране на паркет от Бест Паркет. При предварителния разговор попитахме, дали ако в едното помещение има празен гардероб ще бъде проблем при цикленето. Отговорът беше - "Няма проблем". Да, ама не. Издраха гардероба в долната част с машините за циклене, сякаш не можеше да не го допират, а да се цикли това парче след като се премести гардероба. Така и така се местеше, но трябваше да се надере. Същото се получи и с преходните алуминиеви лайсни на вратите. Целите са издрани. Тъй като след лакиране не може да се влиза 48 часа, аз успях да огледам какво е направено чак на третия ден. Ами паркетът както се изразиха, на места е "настръхнал". Разбирайте грапав. Ако се ходи по тънки чорапи, може и бримка да се пусне. При оплакването ми по телефона ми обясниха, че трябвало да сложа 3-4 ръце лак. А не искат ли да го залея с епоксидна смола за да го изравня. Не искам дори да коментирам арогантното държане на служителката. Дори заяви, че за гардероба сами сме си виновни, защото трябвало да сме го изнесли. А специално ги попитахме. Не ми се мисли как изглежда лакът под гардероба. Вероятно е само една ръка и гардеробът е залепнал. Да не говорим, че промениха цената и тя беше различна от договорената, а добавяне на 2-3 паркетинки в единия край беше калкулирано като изкърпване за 50.00 лв. Омръзна ми от това никой да не си върши работата. Чудя се дали да се занимавам с КЗП, като знам каква бюрокрация е.

  • Шок 7
Публикувано:
преди 6 часа, Diana Doncheva каза:

Бих искала да се оплача от непрофесионалното отношение и лошото изпълнение при циклене и лакиране на паркет от Бест Паркет. При предварителния разговор попитахме, дали ако в едното помещение има празен гардероб ще бъде проблем при цикленето. Отговорът беше - "Няма проблем". Да, ама не. Издраха гардероба в долната част с машините за циклене, сякаш не можеше да не го допират, а да се цикли това парче след като се премести гардероба. Така и така се местеше, но трябваше да се надере. Същото се получи и с преходните алуминиеви лайсни на вратите. Целите са издрани. Тъй като след лакиране не може да се влиза 48 часа, аз успях да огледам какво е направено чак на третия ден. Ами паркетът както се изразиха, на места е "настръхнал". Разбирайте грапав. Ако се ходи по тънки чорапи, може и бримка да се пусне. При оплакването ми по телефона ми обясниха, че трябвало да сложа 3-4 ръце лак. А не искат ли да го залея с епоксидна смола за да го изравня. Не искам дори да коментирам арогантното държане на служителката. Дори заяви, че за гардероба сами сме си виновни, защото трябвало да сме го изнесли. А специално ги попитахме. Не ми се мисли как изглежда лакът под гардероба. Вероятно е само една ръка и гардеробът е залепнал. Да не говорим, че промениха цената и тя беше различна от договорената, а добавяне на 2-3 паркетинки в единия край беше калкулирано като изкърпване за 50.00 лв. Омръзна ми от това никой да не си върши работата. Чудя се дали да се занимавам с КЗП, като знам каква бюрокрация е.

От горчивия ми опит с фирми за циклене и лакиране, мога само да кажа, че няма читави. Което е жалко.

Публикувано:
преди 8 часа, Diana Doncheva каза:

Бих искала да се оплача от непрофесионалното отношение и лошото изпълнение при циклене и лакиране на паркет от Бест Паркет. При предварителния разговор попитахме, дали ако в едното помещение има празен гардероб ще бъде проблем при цикленето. Отговорът беше - "Няма проблем". Да, ама не. Издраха гардероба в долната част с машините за циклене, сякаш не можеше да не го допират, а да се цикли това парче след като се премести гардероба. Така и така се местеше, но трябваше да се надере. Същото се получи и с преходните алуминиеви лайсни на вратите. Целите са издрани. Тъй като след лакиране не може да се влиза 48 часа, аз успях да огледам какво е направено чак на третия ден. Ами паркетът както се изразиха, на места е "настръхнал". Разбирайте грапав. Ако се ходи по тънки чорапи, може и бримка да се пусне. При оплакването ми по телефона ми обясниха, че трябвало да сложа 3-4 ръце лак. А не искат ли да го залея с епоксидна смола за да го изравня. Не искам дори да коментирам арогантното държане на служителката. Дори заяви, че за гардероба сами сме си виновни, защото трябвало да сме го изнесли. А специално ги попитахме. Не ми се мисли как изглежда лакът под гардероба. Вероятно е само една ръка и гардеробът е залепнал. Да не говорим, че промениха цената и тя беше различна от договорената, а добавяне на 2-3 паркетинки в единия край беше калкулирано като изкърпване за 50.00 лв. Омръзна ми от това никой да не си върши работата. Чудя се дали да се занимавам с КЗП, като знам каква бюрокрация е.

Не е най-доброто, но замисляла ли си се да повторят процедурата за тяхна сметка.

Един от най-сериозните аргументи е подходящото използване на абревиатурата НАП ... няколко пъти.:wink:

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 8 часа, Diana Doncheva каза:

дали да се занимавам с КЗП, като знам каква бюрокрация е.

Пусни онлайн оплакване, каква бюрокрация да е , после само чакаш отговор. 

преди 54 минути , ven62 каза:

Не е най-доброто, но замисляла ли си се да повторят процедурата за тяхна сметка.

Според мен не е добра идея да ги пуска пак в къщата си след оплакване. По-добре да иска някаква компенсация и да търси други.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 3 часа, MayaS каза:

От горчивия ми опит с фирми за циклене и лакиране, мога само да кажа, че няма читави. Което е жалко.

Съжалявам, че не си попаднала на читави, но за Варна от личен опит мога да препоръчам поне 2. 

А към Диана - пускай и до КЗП и както предложи ven62 и до НАП. Предполагам имаш някакви "сламки", в смисъл нещо на хартия. Дано не си им платила предварително. 

 

Публикувано:
преди 10 часа, Diana Doncheva каза:

Чудя се дали да се занимавам с КЗП, като знам каква бюрокрация е.

Не е бюрокрация. Онлайн подаваш жалбата си. На имейл получаваш информация, че е входирана. След около 2 седмици връщат отговор какво е установила проверката.

  • Харесвам 3

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.