Прескочи до съдържание

Искам да се оплача


AlexandraKo

Препоръчани мнения

15 minutes ago, Rainy said:

И този прекрасен самолет (Boeing Jumbo Jet) - как може да има толкова гадна икономическа класа или low cost British Airways го имат от хиляда години? Моля познаващите авиоиндустрията да ме просветлят, защото аз имах усещане, че пътувам в най-тясната седалка по кратък европейски маршрут, а не 7-часов презокеански полет. Моите спомени от A380 са за едни огромни седалки, а тук просто се пресовах...

Гуруто казва, че седалките са с абсолютно еднаква широчина и междуредие:

https://seatguru.com/airlines/British_Airways/British_Airways_Airbus_A380_new.php

https://seatguru.com/airlines/British_Airways/British_Airways_Boeing_747-400_C.php

 

Подозирам, че усещането идва или от по-старите седалки на 747, които са по-дебели, или от настройката за пътуването 🙂

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
В момента, akair каза:

Гуруто казва, че седалките са с абсолютно еднаква широчина и междуредие:

https://seatguru.com/airlines/British_Airways/British_Airways_Airbus_A380_new.php

https://seatguru.com/airlines/British_Airways/British_Airways_Boeing_747-400_C.php

 

Подозирам, че усещането идва или от по-старите седалки на 747, които са по-дебели, или от настройката за пътуването 🙂

Не знам, много ми беше тясно, честно! Не съм надебелявала още повече уж 🙂 И хем бях откъм пътеката, а с A380 - винаги до прозореца. Но самолетът беше ужасно стар. Егати мрънкалото съм.. хах.. Поздрави от твоя континент! 🙂 

Връзка към коментар

До прозореца на А380 има място - седалката е далеч от стената на самолета. А до пътеката няма, защото минават хора 🙂

Ако междуредието е било проблем, то по-скоро е от различните седалки

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

474 на Бритиш са ужасно стари, те ги пенсионират един по един и затова не подновяват интериора 

за теснотията не мога да коментирам, не съм обръщал внимание, а на А380 още не съм се качвал...

Връзка към коментар
преди 3 часа, neuromancer каза:

474 на Бритиш са ужасно стари, те ги пенсионират един по един и затова не подновяват интериора 

за теснотията не мога да коментирам, не съм обръщал внимание, а на А380 още не съм се качвал...

Аз за пръв път пътувам в такъв стар самолет... Затова и сигурно бях толкова потресена, плюс спътника. Аз в Раян се чувствах милион пъти по-добре. Иначе А380 много харесвам. А пък аз още никога не съм пътувала в бизнес класа 🙂

Връзка към коментар

Чакам девета седмица за диван, гардероб и спалня... Тъкмо ми се обадиха от лутца, че дивана и гардероба идват в сряда и хоп на другия ден диванняма да има. Чаках цял ден да дойде гардероба. В 20 ч.  вече беше монтиран, оказа се обаче че не са му сложили в комплемкта дръжки.Ся имаам гардероб без дръжки,т.е не мога да гомотварям....айде пак рекламация. След рекламацията за стола вече знам, че всяка доставка е с рекламация. Какво ли  ще му има на дивана😀

За леглото хич и не смея да мечтая...поне надуваемото легло е супер....😂

  • Шок 2
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Да се оплача и аз за една глупост, която направих.

Резервирах полет за двама възрастни и бебе с Изиджет.

Обаче видях, че на жената отпред е Mr вместо Miss - жената настоява да го оправя, Ок!

Отивам в сайта и махам Mr+Infant опцията и слагам само Miss...без Infant...и потвърждавам.

След което идва потвърждение, че само двама са вече пътуващите и бебето го няма ...

Опитвам да добавя бебето искат 22 Паунда...

Сега опитвам да им пиша да се оправдавам как така бебето липсва от полета, аз съм платил за него...да видим дали безплатно ще ми го оправят и какво ще стане. 

Редактирано от vinidj
Връзка към коментар
преди 2 минути , vinidj каза:

Да е оплача и аз за една глупост, която направих.

Резервирах полет за двама възрастни и бебе с Изиджет.

Обаче видях, че на жената отпред е Mr вместо Miss - жената настоява да го оправя, Ок!

Отивам в сайта и махам Mr+Infant опцията и слагам само Miss...без Infant...и потвърждавам.

След което идва потвърждение, че само двама са вече пътуващите и бебето го няма ...

Опитвам да добавя бебето искат 22 Паунда...

Сега опитвам да им пиша да се оправдавам как така бебето липсва от полета, аз съм платил за него...да видим дали безплатно ще ми го оправят и какво ще стане. 

На мен винаги ми се изписва mr и проблеми никога не съм имала, това никой не го гледа. Дано се оправите без да доплащате.

Връзка към коментар
преди 3 минути , Емика каза:

На мен винаги ми се изписва mr и проблеми никога не съм имала, това никой не го гледа. Дано се оправите без да доплащате.

Знам, ама нали всичко да е перфектно - оправиха го - казах им, че са супер току що.

  • Харесвам 7
  • Браво 1
Връзка към коментар

Открих авиокомпанията, която бие всички по малоумщина. Pal express, лоу коста на Филипин Еърлайнс, летят единствени директно маршрута, който ми трябва и можеш да чекираш само 10кг багаж. След контакт със съпорта им се оказа, че няма никакъв начин да си резервираш повече предварително, а едниствената опция да вземеш повече багаж е да плащаш за свръхбагаж на гишето на килограм по трънския курс.

  • Харесвам 3
  • Смея се 3
Връзка към коментар

Ха още съществуват,  мислех че отдавна са ги закрили.  По едно време наистина ги бяха спрели. 

Що разправии имах с тях - около два месеца ми отне да обяснявам,  че в България няма представителство на Филипин Еърлайнс ( трябваше да ми променят канселирани полети и се оказа,  че може единствено на място в техен или на Филипин Еърлайнс офис).  Уж някак си ги променяха, но проверявайки след няколко дни се оказваше,  че нищо не е както сме се уговорили 🙂 Това -четири пъти.

Всеки път почвахме отначало чат с нов оператор който не знаеше какво сме си говорили с предния. 

Чак на място,  в Манила оправиха нещата. 

  • Харесвам 4
  • Шок 1
Връзка към коментар

Оплаквам се, ама много се оплаквам! От бурята в понеделник нямам ни тв, ни нет. Днес получавам sms, че аварията е отстранена и черпих в службата. Врьщам се у дома- пак няма! След 80 позвьнявания успявам все пак да се свържа с А1. Аварията била частично отстранена, а аз продьлжавам да сьм в аварийна ситуация! 😫

  • Харесвам 2
  • Шок 2
Връзка към коментар

И аз да се включа... Купувам днес билет за едно служебно пътуване до Мароко е Еър Франс - и изненада... Освен ужасната цена, искат пари и за багаж!  И се установи, че от понеделник  Еър Франс, Луфтанза и Австрийците са сложили такса за багаж дори за презокеанските полети! А се кълняха, че било само за Европа, защото хората уж пътували до 1-2 дни...Какво ли още ни очаква? И какваа е разликата с лоу коста? 

  • Харесвам 1
  • Шок 1
Връзка към коментар
преди 9 минути , Роми каза:

И аз да се включа... Купувам днес билет за едно служебно пътуване до Мароко е Еър Франс - и изненада... Освен ужасната цена, искат пари и за багаж!  И се установи, че от понеделник  Еър Франс, Луфтанза и Австрийците са сложили такса за багаж дори за презокеанските полети! А се кълняха, че било само за Европа, защото хората уж пътували до 1-2 дни...Какво ли още ни очаква? И какваа е разликата с лоу коста? 

За момента единствено милите, а на презокеански полет - и храната (алкохол според много зависи). Светът се променя. Понякога ни харесва, понякога не...

От стюардеси не разбирам 😁

Връзка към коментар

Оплаквате се, защото не сте пътували с истински лоукост на презокеански полет... Полет, който няма контакти, безплатното ИФЕ е цифром и словом 2 филма и 2 серии, храната е само гадна паста с още по-гаден доматен сос, виното и бирата се плащат, междуредието е като при Визз, ....

Връзка към коментар
преди 40 минути , akair каза:

Оплаквате се, защото не сте пътували с истински лоукост на презокеански полет... Полет, който няма контакти, безплатното ИФЕ е цифром и словом 2 филма и 2 серии, храната е само гадна паста с още по-гаден доматен сос, виното и бирата се плащат, междуредието е като при Визз, ....

Зависи от лоукост. Тази година пътувах с LEVEL. Нямам никакви оплаквания, седалките са страшно удобни и междуредието не е като при Wizz. За храната нищо не мога да кажа, не сме яли тяхната храна и алкохола не ме интересува, никога не пия в самолет.

Връзка към коментар
преди 1 час, Роми каза:

И аз да се включа... Купувам днес билет за едно служебно пътуване до Мароко е Еър Франс - и изненада... Освен ужасната цена, искат пари и за багаж!  И се установи, че от понеделник  Еър Франс, Луфтанза и Австрийците са сложили такса за багаж дори за презокеанските полети! А се кълняха, че било само за Европа, защото хората уж пътували до 1-2 дни...Какво ли още ни очаква? И какваа е разликата с лоу коста? 

Това е пряка последица от лоу-кост полетите на Norwegian и беше въпрос на време. Търсачките и онлайн агенциите не се интересуват от цената на багажа, и всеки гледа да излезе най-отгоре в резултата. Затова гледат да са най-евтиния билет, а евентуално истинската цена се регулира с цената на багажа. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 1 минута , neuromancer каза:

Това е пряка последица от лоу-кост полетите на Norwegian и беше въпрос на време. Търсачките и онлайн агенциите не се интересуват от цената на багажа, и всеки гледа да излезе най-отгоре в резултата. Затова гледат да са най-евтиния билет, а евентуално истинската цена се регулира с цената на багажа. 

Това е пряка последица от модела Low cost, който промени целият пазар. И ще продължава да го променя... Медът е ясен. С жилото тепърва ще се запознаваме 🙂 

Връзка към коментар

Честно казано, цената на този полет е космическа за това разстояние. Дори за стандартите на Еър Франс -  просто е до Рабат, а до там лети почти изключително само Еър Франс. А и полета е  Economy plus . Дори и в лоу коста  плюса си има включен багаж. Затова и се ядосвам

Връзка към коментар
16 minutes ago, Marisha said:

Зависи от лоукост. Тази година пътувах с LEVEL. Нямам никакви оплаквания, седалките са страшно удобни и междуредието не е като при Wizz. За храната нищо не мога да кажа, не сме яли тяхната храна и алкохола не ме интересува, никога не пия в самолет.

А ако може да се вярва на Гуру-то и The Points Guy, в А330 на Левел разстоянието между редовете е 30 инча, във Визз - 30 до 32 🙂

Но няма да ставам буквояд...

Междуредието, багаж, храни, напитки, ИФЕ, контакти, Wi-Fi са от най-основните разлики между а/к... 😉 По-назад са "hard product", "soft product", летища, мили, алианси, ....

14 minutes ago, Фичо said:

Кои са тези?

Condor Flugdienst

 

8 minutes ago, Rainy said:

Това е пряка последица от модела Low cost, който промени целият пазар. И ще продължава да го променя... Медът е ясен. С жилото тепърва ще се запознаваме 🙂 

То и жилото почна да става ясно - АА, UA, OS, DL, LH, AF, ... отрязаха perks от най-евтините билети (избор на седалки, чекиран багаж, кери-он багаж, ...) и с това вдигнаха ревенюто - Кранки имаше няколко поста по темата.

Връзка към коментар
преди 3 минути , Роми каза:

Честно казано, цената на този полет е космическа за това разстояние.

разстоянията отдавна вече не са толкова определящ фактор ;} 

Редактирано от Фичо
Връзка към коментар

Абе аз пътувам доста и честно казано сега си е прекаленичко. Запозната съм твърде добре с цените на билетите и хотелите и затова се имам за прецакана и се оплаквам 🙂

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Като търсех билети до Сан Мигел и Мадейра, през всички търсачки ми излизаха без багаж. Като добавях и багажите, цената ставаше горе-долу, като на сайта на АК, където багажът си беше включен.

В крайна сметка си купих от сайта на Азорите, с багаж и с места.

Вече стана толкова объркано всичко, че като вземе човек да търси билети за някъде, трябва да гледа сто неща.

Кога е било преди, да билет за презокеански полет да е без багаж? Явно, политиката на лоу-кост модела е заразна.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.