zon Публикувано: 26 юни, 2018 Публикувано: 26 юни, 2018 На 22.6.2018 г. в 21:56, Роми каза: Честно казано, цената на този полет е космическа за това разстояние. Дори за стандартите на Еър Франс - просто е до Рабат, а до там лети почти изключително само Еър Франс. А и полета е Economy plus . Дори и в лоу коста плюса си има включен багаж. Затова и се ядосвам Tuifly https://www.tuifly.be/nl имат от Шарлероа до доста летища в Мароко директни полети на ниски цени. По-скъпи са билетите по време на празници, ваканции и лятото в периода на отпуските. Багажът се плаща отделно, но е ниска таксата. До Шарлероа може с Уиз или Раян, но пак билетите зависят от периода. Може да се направи комбинация, пристигане в един град в Мароко и отпътуване от друг, например Казабланка, Рабат.
Роми Публикувано: 26 юни, 2018 Публикувано: 26 юни, 2018 Вече ми поотмина , но полетът е служебен, с точно фиксирани дати . А и от Шарлероа нямаше дори близки дати.. А до Казабланка с Еър Франс не беше по евтино, както и с Ал Италия. Просто лош късмет. Но това за платения багаж дори до Южна Америка си е много голямо падане на нивото на стандартните авио компании. 3
neuromancer Публикувано: 27 юни, 2018 Публикувано: 27 юни, 2018 преди 5 часа, Роми каза: Вече ми поотмина , но полетът е служебен, с точно фиксирани дати . Ами затова са такива цените. В случая идеята е, че друг (работодателя) плаща. А ако това си ти, се предполага, че ще си вземеш парите от клиента 🙂. преди 5 часа, Роми каза: Но това за платения багаж дори до Южна Америка си е много голямо падане на нивото на стандартните авио компании. Доколкото разбирам (и сайта на Ер Франс го потвърждава), от дългите полети засега багажа е платен само до Северна Америка, заради конкуренцията от нискотарифни компании. 2
dimitrov6 Публикувано: 28 юни, 2018 Публикувано: 28 юни, 2018 (редактирано) Тези дни два пъти ме молят чужденци да си сменим местата в самолета,защото били заедно.Последния път отказах за първи път,иначе друг път се съгласявам.Искаха да седна до пътеката,а това място най-не ми харесва,защото ме бутат с количките с храна и преминаващите пътници.✈️Не разбирам защо не си купят място.Аз пътувам сам и не ми се налага. Редактирано 28 юни, 2018 от dimitrov6 4
chandni Публикувано: 28 юни, 2018 Публикувано: 28 юни, 2018 преди 16 минути , dimitrov6 каза: Тези дни два пъти ме молят чужденци да си сменим местата в самолета,защото били заедно.Последния път отказах за първи път,иначе друг път се съгласявам.Искаха да седна до пътеката,а това място най-не ми харесва,защото ме бутат с количките с храна и преминаващите пътници.✈️Не разбирам защо не си купят място.Аз пътувам сам и не ми се налага. A ти защо не ги накара да ти дадат прозореца, като толкова им е зор да седнат заедно? В крайна сметка не стига, че ТИ им правиш услуга, ами и да си прецакан... 6
Георги Публикувано: 7 юли, 2018 Публикувано: 7 юли, 2018 Личният ми лаптоп нещо сдаде багажа и съм като болен. На всичкото отгоре се случи в петък следобед без да имам никакво време за реакция в някой сервиз. Сега ще чакам понеделник и после ще стискам палци да ми признаят гаранцията (би трябвало, но е купуван в Холандия), а ако не - да не се налага да продавам бъбрек, че си ги пазя и двата за някое по-екзотично пътешествие. П.С. Някой ако е ремонтирал гаранционно лаптоп HP, ще се радвам на малко практически опит.
cybersimo Публикувано: 7 юли, 2018 Публикувано: 7 юли, 2018 преди 12 минути , Георги каза: Личният ми лаптоп нещо сдаде багажа и съм като болен. На всичкото отгоре се случи в петък следобед без да имам никакво време за реакция в някой сервиз. Сега ще чакам понеделник и после ще стискам палци да ми признаят гаранцията (би трябвало, но е купуван в Холандия), а ако не - да не се налага да продавам бъбрек, че си ги пазя и двата за някое по-екзотично пътешествие. П.С. Някой ако е ремонтирал гаранционно лаптоп HP, ще се радвам на малко практически опит. Международната гаранция на HP е една година, освен ако не си доплащал допълнително за повече. Ако дадеш повече информация какво му е - мога да дам съвет
Георги Публикувано: 7 юли, 2018 Публикувано: 7 юли, 2018 преди 5 минути , cybersimo каза: Международната гаранция на HP е една година, освен ако не си доплащал допълнително за повече. Ако дадеш повече информация какво му е - мога да дам съвет Не съм доплащал, но е 3 години, със сигурност. Не пали - светва леда под копчето и след това гасне. Четох препоръки, вадих батерията, задържах копчето 1 минута - няма мърдане, за сервиз си е.
tch Публикувано: 7 юли, 2018 Публикувано: 7 юли, 2018 преди 6 минути , cybersimo каза: Международната гаранция на HP е една година, освен ако не си доплащал допълнително за повече. От друга страна уредът е закупуват в ЕС, където мисля е задължително гаранцията да е 2 години.
Гост Публикувано: 7 юли, 2018 Публикувано: 7 юли, 2018 преди 25 минути , Георги каза: Личният ми лаптоп нещо сдаде багажа и съм като болен. На всичкото отгоре се случи в петък следобед без да имам никакво време за реакция в някой сервиз. Сега ще чакам понеделник и после ще стискам палци да ми признаят гаранцията (би трябвало, но е купуван в Холандия), а ако не - да не се налага да продавам бъбрек, че си ги пазя и двата за някое по-екзотично пътешествие. П.С. Някой ако е ремонтирал гаранционно лаптоп HP, ще се радвам на малко практически опит. Не съм ремонтирала, ама да ти предам съчувствията си - малко са нещата, които искрено могат да ме вбесят така, както скапването на IT техниката ми...
cybersimo Публикувано: 7 юли, 2018 Публикувано: 7 юли, 2018 преди 13 минути , tch каза: От друга страна уредът е закупуват в ЕС, където мисля е задължително гаранцията да е 2 години. Това не пречи масово в ЕС да се продават продукти с 1 година. Продавачите се правят на луди, а глобите или ги няма или са нищожни. преди 16 минути , Георги каза: Не съм доплащал, но е 3 години, със сигурност. Не пали - светва леда под копчето и след това гасне. Четох препоръки, вадих батерията, задържах копчето 1 минута - няма мърдане, за сервиз си е. Отлепена видеокарта или южен мост. Ако не ти признаят гаранцията - прогнозна цена 80-130 лв Пиши, ако се наложи извънгаранционен ремонт 1
LaBarba Публикувано: 7 юли, 2018 Публикувано: 7 юли, 2018 Искам да се оплача, че пътувам пак по работа за Мозамбик за 5 седмици. За първи път в първа класа, по отсечката Цюрих-Йоханесбург. Но всякакви удобства нямат значение, когато не сте с любимите хора. Утре ще кача снимки как давя мъката в някакви фенси питиета. 2 1 1
Lyubina Публикувано: 7 юли, 2018 Публикувано: 7 юли, 2018 Оплаквам се: две седмици отпуск изкарани в безкрайни дъждове. Спасихме се от пороите в Гърция само благодарение на шестото си чувство, тук продължи да вали, след това домашни ангажименти вместо очаквана почивка и за капак, ден преди да се върна на работа, всички сме с някакъв вирус, едвам мърдам..... и това ако е отпуск (при това дълго чакан). 3 1
Емика Публикувано: 7 юли, 2018 Публикувано: 7 юли, 2018 (редактирано) преди 2 часа, LaBarba каза: Искам да се оплача, че пътувам пак по работа за Мозамбик за 5 седмици. За първи път в първа класа, по отсечката Цюрих-Йоханесбург. Но всякакви удобства нямат значение, когато не сте с любимите хора. Утре ще кача снимки как давя мъката в някакви фенси питиета. Това не можах да го разбера.....Ако не беше последното изречение, горе-долу щях да схвана, но сега то ме обърква. И, ако аз го казвах, щеше да е в темата за похвалване, ама....хора различни.... Редактирано 7 юли, 2018 от Емика
Емика Публикувано: 7 юли, 2018 Публикувано: 7 юли, 2018 преди 2 часа, Lyubina каза: Оплаквам се: две седмици отпуск изкарани в безкрайни дъждове. Спасихме се от пороите в Гърция само благодарение на шестото си чувство, тук продължи да вали, след това домашни ангажименти вместо очаквана почивка и за капак, ден преди да се върна на работа, всички сме с някакъв вирус, едвам мърдам..... и това ако е отпуск (при това дълго чакан). Изключително неприятно! Дано имате още дни за отпуск. 1
Lyubina Публикувано: 8 юли, 2018 Публикувано: 8 юли, 2018 преди 11 часа, Емика каза: Дано имате още дни за отпуск. Дни има, време няма 🙂 Ще трябва да се водят преговори с колегите, да поразместим малко графика, но в краен случай, ще използваме уикендите.
Георги Публикувано: 10 юли, 2018 Публикувано: 10 юли, 2018 На 7.07.2018 г. в 17:28, Георги каза: Личният ми лаптоп нещо сдаде багажа и съм като болен. На всичкото отгоре се случи в петък следобед без да имам никакво време за реакция в някой сервиз. Сега ще чакам понеделник и после ще стискам палци да ми признаят гаранцията (би трябвало, но е купуван в Холандия), а ако не - да не се налага да продавам бъбрек, че си ги пазя и двата за някое по-екзотично пътешествие. П.С. Някой ако е ремонтирал гаранционно лаптоп HP, ще се радвам на малко практически опит. Да се самоцитирам, но от оплакване ще стане за хвалба. Изненадан съм колко лесна и безпроблемна беше гаранционната процедура - очаквах да ми искат касови бележки, разписки, мусене защо лаптопа е купен от чужбина и къде точно е купуван...нищо такова. Дори не им трябваха документи - провериха на място в интернет по сериен номер, че има все още гаранция взеха го и след по-малко от 24 часа ми се обадиха, че е готов. Оказа се, че имало критичен BIOS ъпдейт, който съм пропуснал, така че не е било тежък ремонт, но все пак от Стемо действаха много бързо и ефективно. 10 6
cybersimo Публикувано: 10 юли, 2018 Публикувано: 10 юли, 2018 Не разбирам как заради BIOS update компютъра ти решава да спре да стартира, но както и да е. Важно е, че са признали международната гаранция. Браво! 1
Гост Публикувано: 10 юли, 2018 Публикувано: 10 юли, 2018 преди 32 минути , Георги каза: Да се самоцитирам, но от оплакване ще стане за хвалба. Изненадан съм колко лесна и безпроблемна беше гаранционната процедура - очаквах да ми искат касови бележки, разписки, мусене защо лаптопа е купен от чужбина и къде точно е купуван...нищо такова. Дори не им трябваха документи - провериха на място в интернет по сериен номер, че има все още гаранция взеха го и след по-малко от 24 часа ми се обадиха, че е готов. Оказа се, че имало критичен BIOS ъпдейт, който съм пропуснал, така че не е било тежък ремонт, но все пак от Стемо действаха много бързо и ефективно. Браво! Аз наскоро оцъклих поглед от перфектното обслужване на моя Olympus с огромното съдействие на аверка-магеланка. Искрено се радвам на такова българско обслужване. Ама много и то!
Георги Публикувано: 10 юли, 2018 Публикувано: 10 юли, 2018 преди 5 минути , cybersimo каза: Не разбирам как заради BIOS update компютъра ти решава да спре да стартира, но както и да е. Важно е, че са признали международната гаранция. Браво! Ами като гледам описанието на биос ъпдейтите, има доста случаи на такива като моя, макар и да не намирам кой е бил директно приложимия: https://support.hp.com/bg-en/drivers/selfservice/swdetails/hp-zbook-15-g3-mobile-workstation/8693763/swItemId/ob-211833-1 Общо взето ми казаха, че ако съм ъпдейтнал биоса е щяло да се избегне идването до сервиза, а с малко повече зор е можело да стигне и до смяна на дъно. Реших да не разпитвам чак толкова много 🙂
cybersimo Публикувано: 10 юли, 2018 Публикувано: 10 юли, 2018 А ти с коя версия си бил? Поне от последните 2-3 не видях нищо, което би предизвикало проблема ти просто след рестартиране на системата
Гост Публикувано: 11 юли, 2018 Публикувано: 11 юли, 2018 Значи... не знам за вас, но аз съм изумена колко грозни емотикони може да има. 😯 Лошото е, че е в най-любимото ми място в Интернет. И знам, че не е нещо, което мога да променя, ама МНОГО са грозни бе, хораааааааааааааааааааааааааааа! Има ли някой, на когото да харесват? Оффф... Егаттттти! А обичам да ги използвам - усмихват ме, създават настроение, вадят ме от битието, закачам се тях. Жалко...
AlexandraKo Публикувано: 11 юли, 2018 Автор Публикувано: 11 юли, 2018 преди 12 минути , Rainy каза: Значи... не знам за вас, но аз съм изумена колко грозни емотикони може да има. 😯 Лошото е, че е в най-любимото ми място в Интернет. И знам, че не е нещо, което мога да променя, ама МНОГО са грозни бе, хораааааааааааааааааааааааааааа! Има ли някой, на когото да харесват? Оффф... Егаттттти! А обичам да ги използвам - усмихват ме, създават настроение, вадят ме от битието, закачам се тях. Жалко... Ееее, Рейни, ние с Фичо ревем от една камара време. Аз съм ги свела до минимум, клонящ към 0. Толкова са грозни, туткави и лошиииии. Ама Жоро рече, че се работи по въпроса. И чакаме да дойдат нови.:))))
Фил Публикувано: 11 юли, 2018 Публикувано: 11 юли, 2018 (редактирано) преди 24 минути , Rainy каза: Значи... не знам за вас, но аз съм изумена колко грозни емотикони може да има. 😯 То хубаво/грозно верно че са си субективни понятия, ама наистина са доста грознички тия емотки. 😄 Навремето (преди сто години) като бях хлапе, повечето български детски книжки най-често бяха с някакви измислени, ужасително грозни илюстрации 😟 и дядо ми, светла му памет, като ми купуваше книжка и я разгърнехме, констатираше - "илюстрациите май пак са като за непослушни деца ☹️..." 😀 Спасението беше в книжките от руската книжарница на "Дондуков", които освен че бяха с много добра полиграфия и качествена хартия, имаха и чудесни, реалистични илюстрации (в съзнанието ми изникват прекрасните картинки от "Робинзон Крузо" или рицарите от "Айвънхо" ("Айвенго" на руски.) ) Та и сега тези емотикони ми приличат на ... емотикони за лоши/непослушни юзъри и имам едни подозрения, че вероятно Основателя така ни наказва за някакви много сериозни форумни грехове! 😆😆 (отделно, че се отварят много бавно, ама за това си мрънкаме в другата тема 😆) Редактирано 11 юли, 2018 от Фичо 8
Гост Публикувано: 11 юли, 2018 Публикувано: 11 юли, 2018 Ахахахахахаххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххх... @AlexandraKo, @Фичо - благодаря, че ме усмихнахте!
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега