Прескочи до съдържание

Искам да се оплача


AlexandraKo

Препоръчани мнения

Доста гадничко, определено.

Но втората част на поста е много по-важна и е за другата тема.😀 Да е жива и здрава щерката и много успехи да има в новото училище! А Братислава и Виена няма да избягат.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, Костов каза:

Искам да се оплача, че планираното ни, с щерката, пътуване доБратислава и  Виена се провали. Началника не ме пусна отпуска. Гадното е, че това пътуване бе награда на щерката за приемането и на първо класиране в Природо математическата гимназия. ☹️

Здраве да е! Ще отидем във Виена и то може би още тази година!

Браво и успех на детето! 

Дано ви се подредят бързо нещата и скоро да сте във Виена. Градът е интересен за децата.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
Дани Магелани
преди 12 часа, Костов каза:

Искам да се оплача, че планираното ни, с щерката, пътуване доБратислава и  Виена се провали. Началника не ме пусна отпуска. Гадното е, че това пътуване бе награда на щерката за приемането и на първо класиране в Природо математическата гимназия. ☹️

Здраве да е! Ще отидем във Виена и то може би още тази година!

В подобен случай аз казвам, че ще взема неплатен отпуск. И, като резултат, по-често ме пускат в платен.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Не смятам, че ползването на неплатен отпуск в случая е разрешение на проблема поради това, че той също трябва да бъде разрешен от работодателя. Единственият отпуск, който работодателят не може да откаже да разреши, е за кръводаряване, но е само два дни - в деня на кръводаряването и следващия ден. Освен, ако в колективния трудов договор не е предвиден по-дълъг срок. Тъй като е твърде кратък, не върши работа в случая.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Аз също ще се оплача - нямам никакво свободно време и съм претрупан от работа, като ми пропаднаха всички планове и пътувания, а сигурно ще продължи така и до средата на другата година. Само успях да вмъкна една седмица до Тасос - леко инцидентно.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Моето решение на такива проблеми е болничният лист. Или напускане на работа, не искаш да работиш за хора, които просто така не те пускат в отпуска. Друг вариант е ако имаш някакви останали дни от миналата година. Доколкото си спомням, нямат право да ти откажат отпуска с дни от предната година, мисля, че само трябваше седмица по-рано да си пуснеш молбата.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Уф, да се оплача и аз. С тия КК саааамо проблеми.

Вчера, в ранния след обед,  внесох пари по КК на Пиреос. Днес, в онлайн-банкирането парите ги няма.

Взех да ги издирвам, обадих се на спешния телефон - ми, няма ги.

Кой знае, къде ги е пратила касиерката, по някоя чужда сметка.За втори път се случва, в различни клонове. Та, за туй проверявам непрекъснато.

Ей сега се обадиха, че били сбъркали и до довечера ще са ми в картата.

Някои хора не знаят за какво получават заплати.

Много ми е интересно, ако не се бях обадила, беше минало време и човекът от другата сметка изхарчи парите / които хич на са малко/, какво се случва?

Аз си имам документ, от банката ще си ми ги върнат. Вероятно касиерката ще ги плаща от джоба си, щото, не виждам, как ще задължат другия човек да ги връща.

Моля, юристите да се изкажат по тоз казус.

 

Връзка към коментар

Аз за това съм много доволен от сайтовете на ПИБ и ЦКБ, защото всичко което правиш по сметките се вижда live на сайта. В момента, в който излезна от клона проверявам дали са направили преводите и тегленията както съм ги искал.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 минута , bad kid каза:

 ЦКБ, защото всичко което правиш по сметките се вижда live на сайта. 

Обаче интерфейса и структурата на извлеченията са трагични.  Освен това при кредитните карти няма индикация, когато имаш само блокирана, но неизтеглена сума.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Абе, един дол дренки са всичките, ама няма накъде. Има случаи, дето не може без КК.

А колко си беше добре с кеша в джоба, а сега - все си нащрек за изненади.:help:

Я, от калпави служители, я, от офръчни крадци, я, да  не я загубиш...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Те проблемите не са с КК, а със задклавиатурното устройство в офиса на банката... Самите КК нямат никаква вина 🙂

Няма ли опция за внасяне на средства през интернет банкирането и избягването на такива излишни емоции

В този ред на мисли, аз бих се оплакал на банката от този служител - да ми платят времето, отделено да ги следя дали те си вършат тяхната работа, както и разходите за телефон...

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 2 часа, bad kid каза:

Аз за това съм много доволен от сайтовете на ПИБ и ЦКБ, защото всичко което правиш по сметките се вижда live на сайта. В момента, в който излезна от клона проверявам дали са направили преводите и тегленията както съм ги искал.

Това не е точно така за дебитните карти на ЦКБ (Mastercard)

Като тегля на банкомат в CCB online ги виждам с известно закъснение.

 

Мен ме дразнят най-много тези от колцентровете. Често знаят по-малко отколкото ако попрочета тук (при това, този форум не е професионален за банково обслужване … или пък не :derisive: :good: :grin: )

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Сагата продължава. След половин предиобед разговори с кол -центъра и с клона, където внесох парите, ме увериха, че всичко е наред и до вечерта ще са в картата. Да, ама не. Ей сега пак звънях на спешния телефон - никой нищо не знае, такава транзакция не виждат, пак ще се проверява и ще ми върнат обаждане.

Ако намеря малко свободно време в понеделник , да отида в клона, такъв панаир ще им направя, че ще го помнят дълго. Отделно, дето ще напиша сто писма, записала съм си имената на всички, с които разговарях и точния час на разговорите.

Да снимам ли документа за внасянето на парите в жалбата?Давайте акъл,моля!

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 18 минути , AlexandraKo каза:

Сагата продължава. След половин предиобед разговори с кол -центъра и с клона, където внесох парите, ме увериха, че всичко е наред и до вечерта ще са в картата. Да, ама не. Ей сега пак звънях на спешния телефон - никой нищо не знае, такава транзакция не виждат, пак ще се проверява и ще ми върнат обаждане.

Ако намеря малко свободно време в понеделник , да отида в клона, такъв панаир ще им направя, че ще го помнят дълго. Отделно, дето ще напиша сто писма, записала съм си имената на всички, с които разговарях и точния час на разговорите.

Да снимам ли документа за внасянето на парите в жалбата?Давайте акъл,моля!

 

Ами, при условие, че ти обясняват, че не виждат парите, ще трябва да го показваш. Я, хубаво си провери номера на сметката, по която са преведени, да не са изначално сбъркан нещата. 

 

Аз имах подобен случай с ПИБ. Правя някакъв безкасов превод от една моя сметка към друга моя сметка и отделно внасям пари по КК. Прибирам се удома и поглеждам погасено ли ми е задължението по КК, но виждам, че не е. Понеже бях в банката в последните минути преди да затворят решавам, че може и това да е причината, т. е. да не е отразено, защото са бързали да си ходят. На другата сутрин обаче нещо ме притесни и погледнах вносната бележка и в нея се мъдри непозната сметка. Отидох в банката с идеята да се обяснявам, ама без особена надежда. Попаднах на друг служител, защото онзи предишния явно не е на работа. Обясних му случая и той ме поразпитам познавам ли лицето, по чиято сметка са преведени парите. Казах, че не. Той ме поуспокои, че си имат вътрешни начини, по които да накарат човека да върне парите и че не вярва да е голям проблем, но може да изисква време. Естествено каза и че все пак подписът ми стои на платежното нареждане, та грешката е и моя. Съгласих се, но все пак подхвърлих, че аз не си знам сметката наизуст и разчитам, служителя да си свърши работата, както трябва. 

Ранният следобед същия служител ми се обади и каза, че другия човек е обещал да върне парите, а към края на деня отново ми се обади, да ми каже, че парите са ми по сметката.

От тогава си имам обица на ухото и гледам много внимателно служителите по каква сметка ми вписват, че нареждам преводите. 

 

В момента, mililia каза:

Ами, при условие, че ти обясняват, че не виждат парите, ще трябва да го показваш. Я, хубаво си провери номера на сметката, по която са преведени, да не са изначално сбъркани нещата. 

 

Аз имах подобен случай с ПИБ. Правя някакъв безкасов превод от една моя сметка към друга моя сметка и отделно внасям пари по КК. Прибирам се удома и поглеждам погасено ли ми е задължението по КК, но виждам, че не е. Понеже бях в банката в последните минути преди да затворят решавам, че може и това да е причината, т. е. да не е отразено, защото са бързали да си ходят. На другата сутрин обаче нещо ме притесни и погледнах вносната бележка и в нея се мъдри непозната сметка. Отидох в банката с идеята да се обяснявам, ама без особена надежда. Попаднах на друг служител, защото онзи предишния явно не е на работа. Обясних му случая и той ме поразпитам познавам ли лицето, по чиято сметка са преведени парите. Казах, че не. Той ме поуспокои, че си имат вътрешни начини, по които да накарат човека да върне парите и че не вярва да е голям проблем, но може да изисква време. Естествено каза и че все пак подписът ми стои на платежното нареждане, та грешката е и моя. Съгласих се, но все пак подхвърлих, че аз не си знам сметката наизуст и разчитам, служителя да си свърши работата, както трябва. 

Ранният следобед същия служител ми се обади и каза, че другия човек е обещал да върне парите, а към края на деня отново ми се обади, да ми каже, че парите са ми по сметката.

От тогава си имам обица на ухото и гледам много внимателно служителите по каква сметка ми вписват, че нареждам преводите. 

 

 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

И аз имах, но историята беше с плащане на билети към Wizz. Сметката беше вярна, но референцията грешна. И резервацията ми вися сума ти време, заради грешка, направена в банката по време на превода.

Добре че в call-центъра на Wizz случих на хора, та ми пренасочиха парите към съответната резервация.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 минута , mililia каза:

Ами, при условие, че ти обясняват, че не виждат парите, ще трябва да го показваш. Я, хубаво си провери номера на сметката, по която са преведени, да не са изначално сбъркан нещата. 

 

Аз имах подобен случай с ПИБ. Правя някакъв безкасов превод от една моя сметка към друга моя сметка и отделно внасям пари по КК. Прибирам се удома и поглеждам погасено ли ми е задължението по КК, но виждам, че не е. Понеже бях в банката в последните минути преди да затворят решавам, че може и това да е причината, т. е. да не е отразено, защото са бързали да си ходят. На другата сутрин обаче нещо ме притесни и погледнах вносната бележка и в нея се мъдри непозната сметка. Отидох в банката с идеята да се обяснявам, ама без особена надежда. Попаднах на друг служител, защото онзи предишния явно не е на работа. Обясних му случая и той ме поразпитам познавам ли лицето, по чиято сметка са преведени парите. Казах, че не. Той ме поуспокои, че си имат вътрешни начини, по които да накарат човека да върне парите и че не вярва да е голям проблем, но може да изисква време. Естествено каза и че все пак подписът ми стои на платежното нареждане, та грешката е и моя. Съгласих се, но все пак подхвърлих, че аз не си знам сметката наизуст и разчитам, служителя да си свърши работата, както трябва. 

Ранният следобед същия служител ми се обади и каза, че другия човек е обещал да върне парите, а към края на деня отново ми се обади, да ми каже, че парите са ми по сметката.

От тогава си имам обица на ухото и гледам много внимателно служителите по каква сметка ми вписват, че нареждам преводите. 

 

Благодаря ти, аз си проверих номера на КК, на въпросната бележка, че го знам наизуст. Наред е,

ама номера на сметката не го знам, няма и от къде да го знам. Аз давам КК и внасям в нея. Аз нищо не пиша - те пишат.

Днеска една от клона, дето внесох, ми обясняваше, че това бил  и номерът на сметката, но не съм убедена.

Ей сега си говорих с една приятелка, дето работи в банка и тя каза, че ако касиерката е засилила парите в чужда сметка и оттам откажат да ги върнат, ще ги връща касиерката.

Колко е вярно, не знам.

 

Връзка към коментар

Със сигурност не е твой проблем кой трябва да върне парите. Щом номера на КК е верен, няма как да кажат, че грешката е твоя. 

Но, да, не ти ли върнат доброволно парите касиерката ги плаща. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 32 минути , AlexandraKo каза:

Благодаря ти, аз си проверих номера на КК, на въпросната бележка, че го знам наизуст. Наред е,

ама номера на сметката не го знам, няма и от къде да го знам. Аз давам КК и внасям в нея. Аз нищо не пиша - те пишат.

Днеска една от клона, дето внесох, ми обясняваше, че това бил  и номерът на сметката, но не съм убедена.

Ей сега си говорих с една приятелка, дето работи в банка и тя каза, че ако касиерката е засилила парите в чужда сметка и оттам откажат да ги върнат, ще ги връща касиерката.

Колко е вярно, не знам.

 

Ако си пазиш вносната бележка ще ти върнат парите!!Ако си внасяла на чужда сметка банката е трябвало да ти вземе пари,а на теб сигурно не са ти взели защото внасяш по твоя!!!Това ти е коз!!И да знаеш,че всяка банка се плаши много да не се разчуе ,че нейните служители крадат.А най-много се краде в банките.Просто нямаш представа колко много се краде!!Та ,ако се опънат спретни лек скандал и заплаха за информиране на социални мережи!!Да видиш как сами ще ти се обадят от банката за съдействие!!Мислех ,че си  по островите вече:-))

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 9 минути , Еминко каза:

Ако си пазиш вносната бележка ще ти върнат парите!!Ако си внасяла на чужда сметка банката е трябвало да ти вземе пари,а на теб сигурно не са ти взели защото внасяш по твоя!!!Това ти е коз!!И да знаеш,че всяка банка се плаши много да не се разчуе ,че нейните служители крадат.А най-много се краде в банките.Просто нямаш представа колко много се краде!!Та ,ако се опънат спретни лек скандал и заплаха за информиране на социални мережи!!Да видиш как сами ще ти се обадят от банката за съдействие!!Мислех ,че си  по островите вече:-))

След малко, другата седмица отлитаме.

Пазя си вносната бележка, нищо не съм плащала, нали давам моята КК. 

Аааа, това за социалните мрежи е чудесна идея!

Утре,ако не ми се обадят, пак ще звъня и ще разпратя някое и друго мейлче.

То е ясно, че парите ще се върнат, но се ядосах много. Не стига, че дерат по три кожи и питат за четвърта, дето вика Биг МаГ, ами и това.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 8 часа, AlexandraKo каза:

Уф, да се оплача и аз. С тия КК саааамо проблеми.

Вчера, в ранния след обед,  внесох пари по КК на Пиреос. Днес, в онлайн-банкирането парите ги няма.

Взех да ги издирвам, обадих се на спешния телефон - ми, няма ги.

Кой знае, къде ги е пратила касиерката, по някоя чужда сметка.За втори път се случва, в различни клонове. Та, за туй проверявам непрекъснато.

Ей сега се обадиха, че били сбъркали и до довечера ще са ми в картата.

Някои хора не знаят за какво получават заплати.

Много ми е интересно, ако не се бях обадила, беше минало време и човекът от другата сметка изхарчи парите / които хич на са малко/, какво се случва?

Аз си имам документ, от банката ще си ми ги върнат. Вероятно касиерката ще ги плаща от джоба си, щото, не виждам, как ще задължат другия човек да ги връща.

Моля, юристите да се изкажат по тоз казус.

 

Случайно действието и бездействието да се развиват в клона на банката в Рилон център.....че и аз днес бях в приключение с една касиерка там....за малко да ме направи по богата с 4000 евро...

Връзка към коментар
преди 7 часа, strelec72 каза:

Случайно действието и бездействието да се развиват в клона на банката в Рилон център.....че и аз днес бях в приключение с една касиерка там....за малко да ме направи по богата с 4000 евро...

Не, в клона на Джумаята, дето ги събраха заедно с клона , който беше до хотел България / бивш/.

Нали онзи клон го затвориха и ги събрана всички там, та количествено се натрупаха, за сметка на качеството.

Връзка към коментар

Охооо, паричките мииииии, паричките мииии / дето вика чичо Скруч/ са тууук!

Явно, снощната девойка, най-после свърши нещо, та се издириха ,  и са вече в сметката ми.

Но писането на жалба не се отлага, ще последвам съвета на @akair и ще мрънкам за създаденото неудобство.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
2 hours ago, AlexandraKo said:

ще мрънкам за създаденото неудобство.

Шегата си е шега, но наистина понякога доставчиците на услуги не получават достатъчно обратна връзка какво се случва. Реално загубените пари може да са поради незнание или невнимание на конкретния служител, може да е пропуск в системата им, може да е лош вътрешен процес на организацията, може да си е откровен бъг в системата,...

Обяснявайки ясно и точно какво се е случило, поне им даваш материал да проверят какво е станало и да приложат необходимите корективни мерки - още обучение на кадри, промяна на процес, ... - каквото е необходимо. А това, че си клиент и те ти доставят на теб услуга, а не ти на тях, е само обратната страна на монетата. Ако те са възмездени за услугата, която ти предоставят, защо ти да не си за услугата, която ти им предоставяш, като им вършиш работата 🙂

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.