AlexandraKo Публикувано: 26 август, 2018 Автор Сподели Публикувано: 26 август, 2018 Уууууууф, тия ще ме довършат! След като вчера купих едни билети с Авианка, дръпнаха парите и билет не дойде, после им писах, отговориха и пратиха билета. После купих нови билети, с другия Дайнърс, уж пратиха номер на резервация, пари не дръпнаха. Сега има писмо, че ,ако не се обадя да потвърдя, няма да има билети. Сега пак ще съчинявам отговор, че по телефона как ли ще се разберем. Ще докладвам после, та да е ясно,на когото ще ги ползва, какъв им е редът. 2 Връзка към коментар
Здравко Ангел Публикувано: 26 август, 2018 Сподели Публикувано: 26 август, 2018 преди 38 минути , AlexandraKo каза: Уууууууф, тия ще ме довършат! След като вчера купих едни билети с Авианка, дръпнаха парите и билет не дойде, после им писах, отговориха и пратиха билета. После купих нови билети, с другия Дайнърс, уж пратиха номер на резервация, пари не дръпнаха. Сега има писмо, че ,ако не се обадя да потвърдя, няма да има билети. Сега пак ще съчинявам отговор, че по телефона как ли ще се разберем. Ще докладвам после, та да е ясно,на когото ще ги ползва, какъв им е редът. То явно ред при тез нЕма 🙂 Само да ти кажа, че на нас полетът от Белиз до Панама ни отлетя 5 часа по-рано и само някаква небесна намеса ни помогна да се озовем по това време на летището. Никой не ни беше изпратил предупреждение за промяна на часовете, та ги следи изкъсо. 2 4 Връзка към коментар
mililia Публикувано: 26 август, 2018 Сподели Публикувано: 26 август, 2018 Преди 1 час, AlexandraKo каза: Уууууууф, тия ще ме довършат! След като вчера купих едни билети с Авианка, дръпнаха парите и билет не дойде, после им писах, отговориха и пратиха билета. После купих нови билети, с другия Дайнърс, уж пратиха номер на резервация, пари не дръпнаха. Сега има писмо, че ,ако не се обадя да потвърдя, няма да има билети. Сега пак ще съчинявам отговор, че по телефона как ли ще се разберем. Ще докладвам после, та да е ясно,на когото ще ги ползва, какъв им е редът. Александра, предполагам, че ще си спестиш много неприятности, ако купуваш билетите през посредник. Аз имах подобни проблеми при купуването на билети за вътрешни полети в Мексико. При закупуване на билети ми пращаха някакъв номер, въобще не дръпваха пари и искаха да се обаждам на някакъв телефон. Не помогна пращането на имейл или чат. Единственият начин да си получа билета беше телефонен разговор. Тогава отсвирих авиокомпанията и купих билетите през посредник. Пратиха ми ги на мига. 3 1 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 26 август, 2018 Автор Сподели Публикувано: 26 август, 2018 преди 59 минути , Здравко Ангел каза: То явно ред при тез нЕма 🙂 Само да ти кажа, че на нас полетът от Белиз до Панама ни отлетя 5 часа по-рано и само някаква небесна намеса ни помогна да се озовем по това време на летището. Никой не ни беше изпратил предупреждение за промяна на часовете, та ги следи изкъсо. Ми то, възможностите от Пунта Кана до Богота, са ми Авианка и Уинго. Тия, вторите са аналогът на Раянци, даже са малко по-напред от тях, искат пари за повече неща. Вчера, като мина плащане, пък нямаше билет, те послушах и почаках. Като междувременно писах едно мейлче и отговориха много бързо, че всичко е наред и изпратиха билета. Да, ще ги следя изкъсо, щом казваш.Много ти благодаря! преди 31 минути , mililia каза: Александра, предполагам, че ще си спестиш много неприятности, ако купуваш билетите през посредник. Аз имах подобни проблеми при купуването на билети за вътрешни полети в Мексико. При закупуване на билети ми пращаха някакъв номер, въобще не дръпваха пари и искаха да се обаждам на някакъв телефон. Не помогна пращането на имейл или чат. Единственият начин да си получа билета беше телефонен разговор. Тогава отсвирих авиокомпанията и купих билетите през посредник. Пратиха ми ги на мига. С втория билет стана точно това, което описваш. Изпратиха ми номер на резервация, ама, гледам, че няма по картата нито авторизация, нито реална транзакция. Получих мейл, да се обадя по телефона, дето, нали се сещаш, че е от ония централи - избери това, избери онова и можеш да си умреш в очакване. Ако не се свържа с тях до 27-ми, тоест, до утре, ще анулират резервацията. Сега написах мейл, че потвърждавам,да теглят и да пращат билета. Ако не пратят билет до утре и не мине плащането, ще купя, както казваш. А през кой посредник, можеш ли да дадеш съвет, моля, че аз рядко ползвам. Обикновено си купувам директно от АК. Ние в Мексико пък, въобще нямахме такива проблеми. Билетите за Куба си ги купих там - на момента си минаваше всичко. 1 Връзка към коментар
mililia Публикувано: 26 август, 2018 Сподели Публикувано: 26 август, 2018 Ами, пусни полетите през разни търсачки jetcost, edreams, kayak и т. н. и виж къде цената ще е ок. Аз направих така и в крайна сметка купих билетите по-евтино от авиокомпанията. 1 Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 26 август, 2018 Сподели Публикувано: 26 август, 2018 преди 50 минути , AlexandraKo каза: Ми то, възможностите от Пунта Кана до Богота, са ми Авианка и Уинго. Тия, вторите са аналогът на Раянци, даже са малко по-напред от тях, искат пари за повече неща. Вчера, като мина плащане, пък нямаше билет, те послушах и почаках. Като междувременно писах едно мейлче и отговориха много бързо, че всичко е наред и изпратиха билета. Да, ще ги следя изкъсо, щом казваш.Много ти благодаря! С втория билет стана точно това, което описваш. Изпратиха ми номер на резервация, ама, гледам, че няма по картата нито авторизация, нито реална транзакция. Получих мейл, да се обадя по телефона, дето, нали се сещаш, че е от ония централи - избери това, избери онова и можеш да си умреш в очакване. Ако не се свържа с тях до 27-ми, тоест, до утре, ще анулират резервацията. Сега написах мейл, че потвърждавам,да теглят и да пращат билета. Ако не пратят билет до утре и не мине плащането, ще купя, както казваш. А през кой посредник, можеш ли да дадеш съвет, моля, че аз рядко ползвам. Обикновено си купувам директно от АК. Ние в Мексико пък, въобще нямахме такива проблеми. Билетите за Куба си ги купих там - на момента си минаваше всичко. Коя компания е това? 1 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 26 август, 2018 Автор Сподели Публикувано: 26 август, 2018 (редактирано) преди 1 час, slujitel каза: Коя компания е това? За Авианка иде реч. Понеже, само те имат директни полети. Не ща да клеча по летищата. И Уинго, ама, те, са бетер Раянци. Редактирано 26 август, 2018 от AlexandraKo 1 Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 26 август, 2018 Сподели Публикувано: 26 август, 2018 преди 1 минута , AlexandraKo каза: За Авианка иде реч. Понеже, само те имат директни полети. Не ща да клеча по летищата. И Уинго, ама, те, са бетер Раянци. Ами той принципа е същия, като снощи, пиши пак имейли. 1 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 26 август, 2018 Автор Сподели Публикувано: 26 август, 2018 преди 12 минути , slujitel каза: Ами той принципа е същия, като снощи, пиши пак имейли. Написах де, чакам ги да станат, нали са сто часа назад, още не са се събудили. Написах и ще направя, както @mililia казва. Ако не пратят билет, утре ще купя през посредник. Сега погледнах, даже, по -евтино. Ама друго се чудя - ако им е такава практиката - всеки да им се обажда или да им пише, как се оправят? Явно и други има, дето са свикнали да им е сложно. Правя сравнение с нашата бюрокрация. 1 Връзка към коментар
mililia Публикувано: 26 август, 2018 Сподели Публикувано: 26 август, 2018 преди 5 минути , AlexandraKo каза: Написах де, чакам ги да станат, нали са сто часа назад, още не са се събудили. Написах и ще направя, както @mililia казва. Ако не пратят билет, утре ще купя през посредник. Сега погледнах, даже, по -евтино. Ама друго се чудя - ако им е такава практиката - всеки да им се обажда или да им пише, как се оправят? Явно и други има, дето са свикнали да им е сложно. Правя сравнение с нашата бюрокрация. Според мен това да искат да им потвърждаваш, че купуваш билет, не се отнася за всички покупки. С авиокомпанията, която на мен ми направи тези проблеми, други бяха купували без проблем, но бяха ползвали местни IP. Предполагам, че това се случва при опит да купиш билети и да плащаш от определени страни. Просто тегленето на сумите не им се получава, поради различни технически причини и те искат потвърждение, за да дръпнат ръчно парите. Абе, не съм много наясно със системата им, но знам, че искат потвърждение, когато нещо не им сработи системата. 2 Връзка към коментар
Plovdivian Публикувано: 26 август, 2018 Сподели Публикувано: 26 август, 2018 Значи, аз не че се оплаквам, по-скоро питам, но въпреки това си е вид оплакване. От известно време по-рано днес нещо са ми паднали skyscanner. azair, fly4free и разни други сайтове. Интересно е че всякакви други неща ми вървят. Я моля някой да провери, и да ми каже само при мен ли е това? Връзка към коментар
chandni Публикувано: 26 август, 2018 Сподели Публикувано: 26 август, 2018 преди 4 минути , Plovdivian каза: Значи, аз не че се оплаквам, по-скоро питам, но въпреки това си е вид оплакване. От известно време по-рано днес нещо са ми паднали skyscanner. azair, fly4free и разни други сайтове. Интересно е че всякакви други неща ми вървят. Я моля някой да провери, и да ми каже само при мен ли е това? Само при теб е, Можеш да проверяваш ето на този сайт: https://downforeveryoneorjustme.com/ 3 Връзка към коментар
Plovdivian Публикувано: 26 август, 2018 Сподели Публикувано: 26 август, 2018 преди 2 минути , chandni каза: ...на този сайт: https://downforeveryoneorjustme.com/ и него самия не ми го отваря 😀 4 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 26 август, 2018 Сподели Публикувано: 26 август, 2018 (редактирано) преди 4 минути , Plovdivian каза: и него самия не ми го отваря 😀 Да не би да имаш проблем с DNS-ите? Пробвай по IP адрес - https://34.216.199.195/ (ще те предупреди, че не е secure страницата, но игнорирай и продължи). Редактирано 26 август, 2018 от chandni Връзка към коментар
Plovdivian Публикувано: 26 август, 2018 Сподели Публикувано: 26 август, 2018 Проблемът отстранен, беше нещо с връзката... Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 26 август, 2018 Автор Сподели Публикувано: 26 август, 2018 преди 3 часа, mililia каза: Според мен това да искат да им потвърждаваш, че купуваш билет, не се отнася за всички покупки. С авиокомпанията, която на мен ми направи тези проблеми, други бяха купували без проблем, но бяха ползвали местни IP. Предполагам, че това се случва при опит да купиш билети и да плащаш от определени страни. Просто тегленето на сумите не им се получава, поради различни технически причини и те искат потвърждение, за да дръпнат ръчно парите. Абе, не съм много наясно със системата им, но знам, че искат потвърждение, когато нещо не им сработи системата. Да, явно е така, ама, вчера системата и сработи много сръчно, пък после - не можели да теглят, докато не се обадя. Обадих се къде пет пъти с имейли, ама, сега не се притеснявам. Както ти каза, благодаря ти за съвета, ще купя през посредник. Но ще ги изчакам до 9 часа на 27, когато / те написаха така/ резервацията автоматично щяла да отпадне. Ако не пратят билет до тогава. Тегаво е, чакаш, пишеш, дето се свършва за минути обикновено. 1 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 26 август, 2018 Автор Сподели Публикувано: 26 август, 2018 Дооплаквам се, пак ми пратили депеша да им звъня по телефона. Да бе, да.Ще почакат повечко. Обясних, че оттук не мога да се обадя, ако писмото е достатъчно, да правят, каквото трябва. Ако не - ще прекратяваме кореспонденцията. 3 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 27 август, 2018 Автор Сподели Публикувано: 27 август, 2018 Долагам. Купих го тоя билет, дето оревах форума, през Orbitz. Пратиха веднага код на резервация, ама не виждам номер на ел-билет. Трябва ли да го потърся някъде, че за сефте се занимавам с посредник.Някой да каже, моля! Продължавам да рева. Връзка към коментар
chandni Публикувано: 27 август, 2018 Сподели Публикувано: 27 август, 2018 преди 23 минути , AlexandraKo каза: Пратиха веднага код на резервация, ама не виждам номер на ел-билет. В сайта на Авианка не излиза ли резервацията с кода и фамилията? 1 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 27 август, 2018 Автор Сподели Публикувано: 27 август, 2018 (редактирано) преди 2 минути , chandni каза: В сайта на Авианка не излиза ли резервацията с кода и фамилията? Излиза, проверих, ама номер на билет не виждам. Сега видях, пише това: E-ticket: This page can be used as an E-ticket. Before travelling, print a copy of your itinerary and take it with you! Редактирано 27 август, 2018 от AlexandraKo 1 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 27 август, 2018 Сподели Публикувано: 27 август, 2018 (редактирано) Би трябвало да излиза някъде и номера на е-билета. Поне досега като съм правила резервация, винаги в резервацията се е виждал и е-билета. А всъщност на теб за какво ти трябва самия му номер, щом резервацията излиза по код? Така или иначе чекирането ще го правите така. Редактирано 27 август, 2018 от chandni 1 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 27 август, 2018 Автор Сподели Публикувано: 27 август, 2018 преди 3 минути , chandni каза: Би трябвало да излиза някъде и номера на е-билета. Поне досега като съм правила резервация, винаги в резервацията се е виждал и номера на е-билета. А всъщност на теб за какво ти трябва самия му номер, щом резервацията излиза по код? Така или иначе чекирането ще го правите така. Уф, сега установих, колко съм боса по тез въпроси. Нали съм сникнала - код на резервация и номер на билет, та си ги търся. Има и някакви числа, дето, кат ги преброих са точно, колкото на другия билет. Благодаря ти @chandni, изглежда, всичко е наред. Сега малко ще си почина, че имам да купувам още билети из оная околия. Оставям ви малко на спокойствие, преди да ревна пак. 4 Връзка към коментар
tenchi Публикувано: 28 август, 2018 Сподели Публикувано: 28 август, 2018 Искам да се оплача. Имам проблем с е-sky. В системата им за резервация фамилията ми, която се състои от две имена, не се побира. Преди седмица закупих билети за Бали, като изписах само бащината си фамилия. Нямаше място за тази на съпруга ми. Още повече, че има и тире, което отново няма как да се напише. Платих билетите и веднага писах писмо за проблема, където точно и коректно съм си изписала имената. Получих билети с объркана фамилия. Разменили са местата - на мястото на бащиното име са сложили това на мъжа ми . Последваха няколко телефонни разговора и поредица от писма. Поискаха ми копие на паспорта. Не знам във връзка със закона за личните данни дали трябваше да им го давам, но го изпратих само за да се реши проблема. И сега ми пишат , че трябва да си купя нов билет. Помогнете! Как да постъпя? Връзка към коментар
Ardent Публикувано: 28 август, 2018 Сподели Публикувано: 28 август, 2018 (редактирано) Опитът на доста народ тук показва, че няма проблеми да пътуваш с разменени имена, както и ако имаш написани само 2 от 52-те ти испански имена на билета. Стига дадените имена да ги има в паспорта ти. Аз лично не бих ръчкал нищо по такъв билет. Още повече по ТОЗИ билет, ако не се налага ама много да се налага! 😉 Редактирано 28 август, 2018 от Ardent ям 4 Връзка към коментар
Емика Публикувано: 28 август, 2018 Сподели Публикувано: 28 август, 2018 преди 6 минути , tenchi каза: Помогнете! Как да помогнем, като от този форум никой не ги ползва, под достойнството ми, като магеланка, е да купувам от еsky. преди 2 минути , Ardent каза: Стига дадените имена да ги има в паспорта ти Тя пише, че на мястото на нейното бащино име са сложили името на мъжа й. преди 12 минути , tenchi каза: Разменили са местата - на мястото на бащиното име са сложили това на мъжа ми . Отидете в офиса им и се разправяйте на място. 2 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега