mamaivy Публикувано: 30 август, 2018 Сподели Публикувано: 30 август, 2018 преди 26 минути , AlexandraKo каза: Това съм го установила мнооооого отдавна. И вече почти нищо не купувам оттук. Нито, дрехи и обувки, нито, консумативи за дейностите ни, нито, малогабаритна електроника. Щот, телевизор няма как да помъкна по самолетите.✈️ Давам само един пример, с денталните търговци. Консуматив, който се ползва еднократно и се изхвърля. Една опаковка от 100 бр, тук се продава на цена 8-14 лева, в зависимост, от лакомията на търговеца. Спорадично, може някой да пусне промоция на 7.80. Купувам си ги от Турция, на цена 4-5 лири, ако купя повече, цената става и 3. Нека е 5 лири. Последно, като купих, лирата беше 40 стотинки, равно на 2 лева. Значи, тук цената започва от 400% нагоре. Мога да дам още много примери, но няма смисъл, на всички е ясно. @AlexandraKo,сподели,моля,как ги купуваш от там.🙂 Връзка към коментар
EliDion Публикувано: 30 август, 2018 Сподели Публикувано: 30 август, 2018 Мен лично повече ме притеснява разликата в качеството. Особено на дрехите във великите магазини H&M, на които от висящи конци, не мога да видя дрехите, а от криви шевове да разбера модела, на парцалки от по 100лв, които в Брюксел например купих за 5 евро и изглеждаха далеч по-прилично. За храната изобщо няма да коментирам за качеството. Отхапвам - гледам етикета - абе същото на картинката и пак отхапвам и.... абе друго е. 4 Връзка към коментар
mamaivy Публикувано: 30 август, 2018 Сподели Публикувано: 30 август, 2018 преди 17 минути , EliDion каза: Мен лично повече ме притеснява разликата в качеството. Особено на дрехите във великите магазини H&M, на които от висящи конци, не мога да видя дрехите, а от криви шевове да разбера модела, на парцалки от по 100лв, които в Брюксел например купих за 5 евро и изглеждаха далеч по-прилично. За храната изобщо няма да коментирам за качеството. Отхапвам - гледам етикета - абе същото на картинката и пак отхапвам и.... абе друго е. Във въпросните магазини има голяма разлика в цените/намаленията в отделните градове.Скоро при пътуване в София купих детски дрешки на разпродажба,които гледах на съвсем редовни цени във Варна на следващия ден.И за съжаление не е единичен случай. Връзка към коментар
tch Публикувано: 30 август, 2018 Сподели Публикувано: 30 август, 2018 преди 4 часа, Alexander каза: Хем си знам и не купувам нищо от магазини в родината, но се наложи да купя за дъщеря ми маратонки-кецове, обикалях точно 2 дни по 5 часа и взехме едни Vans леко намалени за 150 лв. Цена от 150лв. за физически магазин си е съвсем нормална. В Испания защо не си ги купил пак от магазина 🙂 1 Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 30 август, 2018 Сподели Публикувано: 30 август, 2018 преди 52 минути , tch каза: Цена от 150лв. за физически магазин си е съвсем нормална. В Испания защо не си ги купил пак от магазина 🙂 Купувам и то основно от магазни, всеки който идваше си пълни куфарите с дрехи и обувки като се купуваха от физически магазини нещата. Последно 3 чифта Соломон с Горатех излязоха на приятел колкото 1 по-скъп в България, по 40-50 евро чифта с Горатех бяха. 2 Връзка към коментар
ShaMan-H_Fel Публикувано: 30 август, 2018 Сподели Публикувано: 30 август, 2018 Уф, откъде да почна. Откакто моя хостинг провайдър го купиха нещата се влошават прогресивно, а имам предплатена над година при тях. След като днес около 6 и половина им писах, че не ми работи сайта и им посочих точния проблем им трябваше по-голямата част от деня да не разберат какъв точно е проблема. Дадоха ми няколко неверни решения, поискаха ми паролата за външна система, за да правили настройки в нея и ми наговориха една камара глупости. Добре че покрай глупостите успях да разбера какво са омазали и да оправя нещата. Имаше и доза късмет намесена, но сега се надявам, че съм им разкарал почупените настройки и няма да се повтори същия проблем след 2 месеца. 1 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 30 август, 2018 Автор Сподели Публикувано: 30 август, 2018 преди 36 минути , ShaMan-H_Fel каза: Уф, откъде да почна. Откакто моя хостинг провайдър го купиха нещата се влошават прогресивно, а имам предплатена над година при тях. След като днес около 6 и половина им писах, че не ми работи сайта и им посочих точния проблем им трябваше по-голямата част от деня да не разберат какъв точно е проблема. Дадоха ми няколко неверни решения, поискаха ми паролата за външна система, за да правили настройки в нея и ми наговориха една камара глупости. Добре че покрай глупостите успях да разбера какво са омазали и да оправя нещата. Имаше и доза късмет намесена, но сега се надявам, че съм им разкарал почупените настройки и няма да се повтори същия проблем след 2 месеца. Пожелавам ти го, че много неприятно, особено, ако и работата ти е свързана с това. 1 Връзка към коментар
Lyubina Публикувано: 30 август, 2018 Сподели Публикувано: 30 август, 2018 (редактирано) Моля за извинение, но искам да "затворя" спора за цените с две "снимки" в реално време за он-лайн пазаруване: Ariel BG.docx Ariel DE.docx Понеже не съм много на ясно с някои техники, съм направила print-screen на сайтовете на e-bag и на Rossmann за един и същ продукт преди 10 минути. Редактирано 30 август, 2018 от Lyubina 2 Връзка към коментар
mu_ry Публикувано: 31 август, 2018 Сподели Публикувано: 31 август, 2018 преди 13 часа, Lyubina каза: Моля за извинение, но искам да "затворя" спора за цените с две "снимки" в реално време за он-лайн пазаруване: Ariel BG.docx Ariel DE.docx Понеже не съм много на ясно с някои техники, съм направила print-screen на сайтовете на e-bag и на Rossmann за един и същ продукт преди 10 минути. мда, а онзи ден по новините най-безочливо казаха, че в България било най-евтино от цяло Европа ... 1 1 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 31 август, 2018 Сподели Публикувано: 31 август, 2018 Преди 1 час, mu_ry каза: в България било най-евтино от цяло Европа ... В ЕС. Факт Връзка към коментар
П.Кръстев Публикувано: 31 август, 2018 Сподели Публикувано: 31 август, 2018 преди 14 часа, Lyubina каза: Моля за извинение, но искам да "затворя" спора за цените с две "снимки" в реално време за он-лайн пазаруване: Ariel BG.docx Ariel DE.docx Понеже не съм много на ясно с някои техники, съм направила print-screen на сайтовете на e-bag и на Rossmann за един и същ продукт преди 10 минути. Я виж ти, с 1 мин търсене в гугъл... Нека не драматизираме чак толкова нещата, има различни търговци с различни цени... 3 Връзка към коментар
Lyubina Публикувано: 31 август, 2018 Сподели Публикувано: 31 август, 2018 @Фичо, едната снимчица, която съм прикачила е от немски магазин. Не съм убедена дали ние сме в ЕС, но някак все ми се щеше да вярвам, че братята германци са там. 2 Връзка към коментар
Goal & Boss Публикувано: 31 август, 2018 Сподели Публикувано: 31 август, 2018 преди 11 минути , П.Кръстев каза: Я виж ти, с 1 мин търсене в гугъл... Нека не драматизираме чак толкова нещата, има различни търговци с различни цени... При германците капсулите са 16. Обърни внимание на удобно разположената звездичка в българската версия. Разбира се, че има различни търговци с различни цени, но усещането, че България се е превърнала в кочина, от ден на ден се засилва. 1 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 31 август, 2018 Сподели Публикувано: 31 август, 2018 (редактирано) преди 1 час, Lyubina каза: @Фичо, едната снимчица, която съм прикачила е от немски магазин. Не съм убедена дали ние сме в ЕС, но някак все ми се щеше да вярвам, че братята германци са там. Lybina , сигурен съм, че и ти си наясно, че сравняването на един от милиони продукти (стоки, услуги) в някакъв момент, при някакви конкретни условия, е абсолютно нерелевантно и по никакъв начин не може да е основание да се направи изводът, че в една страна "е по-евтино" отколкото в друга страна. Определена стока на едното място е възможно в конкретен момент да е на промоция, може конкретния магазин/доставчик да си изчиства някакви залежали количества, възможно е на някоя стока да изтича срокът на годност, възможно е какво ли още не. Сега аз да започна да пускам снимки на стоки, които в Гармания са по-скъпи и да се състезаваме кой повече снимки ще пусне ли? Няма никакъв смисъл и това нищо не може да докаже. Правени са достатъчно мащабни изследвания, които обхващат статистически достатъчно много стоки и услуги, така че да могат да се направят някакви относително по-достоверни изводи къде е по-евтино и къде по-скъпо. А иначе е вън от всяко съмнение, че в някакъв момент някъде може да се намери някаква стока в Западна Европа, която е с по-ниска цена, отколкото в България. Също така, вероятно ще се намерят и стоки, които са по-евтини в България отколкото в Сиера Леоне или Хаити, които се водят от най-бедните страни в света. Иначе ето един сайт, който показва сравнително обективно сравнение на цените на различни места по света - ЦЪК P.S. Апропо - снимките, които си показала, не са на идентични продукти Редактирано 31 август, 2018 от Фичо 5 1 Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 31 август, 2018 Сподели Публикувано: 31 август, 2018 Едно от нещата, които ми вади очите в този сайт и подобни статистики са например цените на дрехи и обувки, които със сигурност не са по-евтини в България 1 Връзка към коментар
tch Публикувано: 31 август, 2018 Сподели Публикувано: 31 август, 2018 преди 3 часа, Фичо каза: Правени са достатъчно мащабни изследвания, които обхващат статистически достатъчно много стоки и услуги, така че да могат да се направят някакви относително по-достоверни изводи къде е по-евтино и къде по-скъпо. Стоки и услуги е ключовото словосъчетание. В България наистина има не малко стоки, които са по-скъпи. Всеки, който пазарува например в дрогерия DM да сравни цени на тези в България и тези в Германия (от сайт им) например четка за зъби на тяхната марка в Германия е 16 евро в България 52лв. Но услугите тук са много по-евтини. Мъжко подстригване в Германия е минимум 10 евро и то полулегално (без касова бележка и т.н.) в България е 3 пъти по-малко. 1 Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 1 септември, 2018 Сподели Публикувано: 1 септември, 2018 Днес ме накараха за загубя самообладание и да се сетя как затваряха магазините по 1-2 дни за планова ревизия преди 30 години.. Бях в Метро и на излизане се оказа, че едно вино е с объркана цена, разликата беше няколко лева. Понеже винаги си търся правата и парите, дори да са малко, решихме да се жалваме, като преди това оставихме покупките в колата. Върнахме се и чакаме да ни дойде реда на контрол каси май беше. Обслужването беше от една единствена жена на една отделна маса с ксерокс до една будка след касите. Жената ходеше с клиентите из магазина, за да види различието в цената, поне тези преди нас бяха с идентичен проблем. Наложи се да чакаме около 10 мин за да ни обслужи жената, като за напред ще е кръстя служител 1. След като ни дойде реда, ходихме до вината с нея и видя, че цената е друга, върнахме се, последваха сканиране на етикета и писане на бележки малки и големи. След като свърши ни каза, да отидем до будката, намира се точно по средата след касите, но там нямаше никой. Поседяхме 5 мин и питах къде са служителките, служителка номер 1 ни каза, че сега се сменяли смените на касите и за това нямало никой. Действието става в 13:15 часа. След малко я попитахме дали не може да дойдем друг път и да продължим, понеже вече изгубихме 15 мин, а имахме замразени неща в колата и не ми се чакаше повече, но ми каза, че не може друг път, защото процеса щял да започне отначало. Решихме да чакаме и след още няколко минути се появи една лелка-служителка 2, без да продума и дума взе листите, последваха сканирания и писане и ни върна други, като ни каза, че трябва да идем пак при служителка 1, която в момента беше из магазина с други жалващи се клиенти. Взе да ми става смешно и се чудех до къде ще стигне всичко това. Пак си направих устата, дали не мога да дойда с тези листи друг ден, но ме отряза и служителка номер 2. След около само 4-5 мин, служителка номер 1 се появи, тя беше и най-бърза и културна, пак ни взе листите, пак писа, подпечатва и т.н., като накрая ни ги даде и каза, че трябва да идем на някоя каса! Заедно със служителка номер 1 и с листите отидохме до една каса, където една касиерката започна борба със софтуера, междувременно извикаха и служителка номер 2, за да направи нещо като ауторизация на целия процес на касата и въведе нещо. Служителка номер 1 постоянно подсказваше на касиерката, но тя не се справи с тежката задача и извикаха съседна касиерка на помощ. Общо се събраха 2 касиерки, плюс служителка 1 и служителка 2. След още няколко минути успяха да родят и да ни върнат разликата, като ни казаха да чакаме за бележка, но аз им казах, че не ми трябва и заминах без да чакам отговор, но такъв и без това не последва. Крайната равносметка е 25-30 мин размотаване с листите и доста нерви, просто не знам как е е възможно всичко това да функционира така, обещах им за дребни суми да не ходя повече да се жалвам.... 1 1 Връзка към коментар
antea Публикувано: 1 септември, 2018 Сподели Публикувано: 1 септември, 2018 някъде в друга тема, май тази за Wizz картите, бях писала наблюденията си как за телекомите старите клиенти са г-н Никой, е - днес се потвърдиха за пореден път клиенти сме на Мобилтел/А1 от 1998г., точно 20 години значи, от 8 им ползваме услугата мобилен интернет на флашка, като последната такава взехме 2013 година, от тогава покритието вече се смени и почти навсякъде е 4G, обаче тази стара флашка и стара сим-карта не го ще и си търси слабия интернет; на вилата, където основно я ползваме, обаче няма и съответно тази джаджа не доставя никакъв интернет омръзна ни да си шерваме интернета от телефоните и днес културно посетихме техен офис с най-нормалната молба да ни сменят устройството, за да можем да ползваме услуга, за която си плащаме оказа се, че ако си нов клиент или в последните 3 месеца от договора това може да стане срещу 1 лв за устройството, но за такива 20-годишни клиенти като нас - цената на тъпата флашка е 90 (деветдесет лева)!! 😅 тука първо се изсмях, после осмислих, че тези са сериозни и няма сила, която да промени ситуацията - имало си процедура и ако те ни дадат флашката за 1 лв, 89 лв щели да им ги удържат от заплатите "компромисно" ни предложиха да ни сменят само сим-картата, а ние да си купим устройството от olx! за 10 лв та, ако някой ползва бисквитка от A1, ще ми помогне, ако ми напише какъв модел е, за да намерим същото или подобно в алиекспрес за 5 лв 3 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 1 септември, 2018 Автор Сподели Публикувано: 1 септември, 2018 (редактирано) Стига бе, това само у нас може да се случи. Двадесет годишен ,верен клиент да го отсвириш. Защо не напишеш мейл, да обясниш за какво иде реч, сигурна съм, че ще получиш без 90 лева. Те и на мен в един офис ми обясняваха, как надвзети суми няма как да ми ги върнат, след няколко мейла си ми ги върнаха. Всеки път ми отговарят, аз непрекъснато пиша, все имам претенции /основателни, разбира се/, щото една стотинка да има разлика, веднага пиша. Там сигур ме знаят всичките по име - ама, не ми пука. Редактирано 1 септември, 2018 от AlexandraKo Връзка към коментар
antea Публикувано: 1 септември, 2018 Сподели Публикувано: 1 септември, 2018 (редактирано) кауза пердута е, звъняха да се консултират с горните нива, все същото - вариантите са да ми го дадат с нов договор, който да тече паралелно със стария - тоест да плащам две такси, или да си прекратя договора за услугата, която те не ми осигуряват, срещу 200 лв неустойка от моя страна; третият вариант - срещу 90 лв, не е като да не са ми оставили избор, нали.... влязохме в съседния офис на другия оператор - ще си счупят краката с оферти, без никакви такси за устройството, нали нов клиент - така щяха да постъпят и "нашите", ако бяхме новодошли - извратена работа Редактирано 1 септември, 2018 от antea 3 Връзка към коментар
mililia Публикувано: 1 септември, 2018 Сподели Публикувано: 1 септември, 2018 (редактирано) @antea, пробвай нещо друго. Поискай да прекратиш договора за мобилна флашка и щом го направиш поискай нов договор за същата услуга. Ама преди това надълго им обясни, че ще правиш това, да видиш, дали пък няма да стане. П. П Видях, че си го пробвала. Ами, пиши до КЗП, че ти искат неустойка за прекратяване на договор, за услуга която не ти предоставят/некачествена услуга. Защо ти искат неустойка, ти отдавна трябва да си минала на безсрочен договор? Редактирано 1 септември, 2018 от mililia 1 Връзка към коментар
cybersimo Публикувано: 1 септември, 2018 Сподели Публикувано: 1 септември, 2018 (редактирано) Мислех, че вече ви ясно как работят операторите и кога има промоции. 1. Ако си в същата компания - само когато преподписваш. 2. Ако си в друга - по всяко време (за да може да те привлекат) и там също ще подпишеш 2г договор ако искаш да ти е 1 лв Просто е трябвало да си вземеш ново устройство, когато си подновила договора. И аз съм клиент на Мтел откакто съществува компанията и никога не съм бил при друг. В момента за мен определен телефон е по-скъп с 200, 300, 500 лв за мен като бизнес клиент със 60-70 карти отколкото за нов абонат на частен договор. Но пък за мен беше с толкова по-евтин когато преподписах през февруари Редактирано 1 септември, 2018 от cybersimo 2 Връзка към коментар
antea Публикувано: 1 септември, 2018 Сподели Публикувано: 1 септември, 2018 въпреки че сме дългогодишни клиенти, на всеки 2-3 години преподписваме нов договор /за 2 години/, иначе щяхме да сме си още на условията от 1998 🙂 помислих си го и аз това за КЗП, но докато има някакво развитие в общи линии ще сме влезли вече в последните три месеца на сегашния договор, през които пак почват да те "ухажват" и да ти правят "отстъпки", за да си останеш техен 1 Връзка към коментар
mililia Публикувано: 1 септември, 2018 Сподели Публикувано: 1 септември, 2018 Хм, не помня от колко години не съм ходила да си преподписвам договора. Често ми се обаждат да ме уговарят за нов договор, ама никога не могат да ми предложат нещо по-добро от това, което имам. Ползвам и служебна СИМ карта и там ползвам, това което да кажем липсва на моя стар договор. Вече бях забравила, че има неустойки по техните договори. Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 1 септември, 2018 Автор Сподели Публикувано: 1 септември, 2018 преди 31 минути , antea каза: въпреки че сме дългогодишни клиенти, на всеки 2-3 години преподписваме нов договор /за 2 години/, иначе щяхме да сме си още на условията от 1998 🙂 помислих си го и аз това за КЗП, но докато има някакво развитие в общи линии ще сме влезли вече в последните три месеца на сегашния договор, през които пак почват да те "ухажват" и да ти правят "отстъпки", за да си останеш техен Пробвай с писане, нищо не губиш. И наблягаш на факта, че си 20-год. клиент, който ще ги напусне, защото не го уважават и ценят. 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега