Йосиф Милчов Публикувано: 5 декември, 2018 Сподели Публикувано: 5 декември, 2018 (редактирано) 49 minutes ago, Rainy said: Но липсата на планиране няма да ме накара да се чувствам по-добре 🙂 Липсата на планиране, понякога води до незабравими спомени и приключения, за които си спомняш с умиление в последствие, след преди това изхабени нерви. Такава липса на планиране ни вкара в голямо приключение в Мозир, Беларус и се наложи да търсим непредвидена нощувка в местен хотел, която ни излезе солена, но пък спомена е неповторим от въпросната вечер. Редактирано 5 декември, 2018 от BlackArt77 2 Връзка към коментар
Гост Публикувано: 5 декември, 2018 Сподели Публикувано: 5 декември, 2018 преди 7 минути , BlackArt77 каза: Липсата на планиране, понякога води до незабравими спомени и приключения, за които си спомняш с умиление в последствие, след преди това изхабени нерви. Такава липса на планиране ни вкара в голямо приключение в Мозир, Беларус и се наложи да търсим непредвидена нощувка в местен хотел, която ни излезе солена, но пък спомена е неповторим от въпросната вечер. Повече от съгласна с теб! Абсолютно всички най-разкошни спомени се случват извън зоната ми на комфорт 🙂 Или са били повод за интересни пътеписания. Но това е после, както казваш... Тогава е силно стресиращо. Просто твърде много съм живяла извън тази зона и няма нещо, което да ценя повече от спокойствието. Или остарявам... 😄 Има и друг момент - аз не мога да пътувам много като времетраене и всяко планиране ми носи искрено и неприкрито емоционално щастие... Връзка към коментар
Йосиф Милчов Публикувано: 5 декември, 2018 Сподели Публикувано: 5 декември, 2018 (редактирано) 5 minutes ago, Rainy said: всяко планиране ми носи искрено и неприкрито емоционално щастие... За мен няма по-голям кеф, след като съм уточнил маршрута и се заровя в търсенето и разглеждането на хотели. Мога да откарам много часове в ровене и разглеждане, да не говорим, че компа ме псува сигурно с 30 отворени джама едновременно, но да не спамим темата повече. 😉 Редактирано 5 декември, 2018 от BlackArt77 3 Връзка към коментар
luba_rizova Публикувано: 5 декември, 2018 Сподели Публикувано: 5 декември, 2018 преди 3 часа, bad kid каза: Коя е марката, ако не е тайна? Сони например си спомням, че не признаваха до 3 такива пиксела за дефект Huawei Mate 20 Pro. Не може да ми вземат една торба пари и да не ми дадат да си върна телефона, ааа... Връзка към коментар
ven62 Публикувано: 5 декември, 2018 Сподели Публикувано: 5 декември, 2018 преди 16 минути , luba_rizova каза: Huawei Mate 20 Pro. Не може да ми вземат една торба пари и да не ми дадат да си върна телефона, ааа... Откакто гледах една реклама на Huawei, снимана в Исландия, си обещах, че ще им дам шанс при следващия ми избор на телефон. Въпреки, че все още имам задръжки. … Как да кажа на жена ми: - Мила, заети са ми ръцете с тези торби, би ли ми извадила … Huawei-я, че нещо завибрира. … Не, не е тука, отзад съм го сложил... 1 16 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 5 декември, 2018 Автор Сподели Публикувано: 5 декември, 2018 Уф, да ви имам проблемите. Това са такива бели кахъри, че не си струва да се притеснявате, ама хич. Днес съм много тъжна.😢 Близка приятелка , с две години по-малка от мен, ми сподели, че е много болна. Рак, с метастази навсякъде. Ако знаете, колко качествени хора около нас, си отидоха млади... Старая се да не мисля, ама, не успявам, точно сега.😥 5 Връзка към коментар
П.Кръстев Публикувано: 14 декември, 2018 Сподели Публикувано: 14 декември, 2018 Да спомена Wizz Air. Правих резервации на хотели през техния линк. Резервацийте с чек аут Август месец бяха изплатени в началото на Ноември, като трябваше да се свържа и с тях и с Букинг и да предоставя номерата за да се сетят. В момента все още не са ми преведени над 200 евро за резервации приключили през Октомври месец, а това трябваше да се случи до края на Ноември. Отново се занимавам с комуникации и с тях и с Букинг. Мисля, че положението с връщането на кредитите е "ако мине номера" 1 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 17 декември, 2018 Сподели Публикувано: 17 декември, 2018 (редактирано) На 5.12.2018 г. в 10:21, iabulka каза: Направо ми иде да ти завидя. ... На 5.12.2018 г. в 10:28, Rainy каза: А аз ти завиждам, че си в Африка - ето, няма угодия 😄 Философски погледнато - всеки мечтае за нещо, което няма, и често не оценява достатъчно и приема за даденост това, което притежава (във всякакъв смисъл). Редактирано 17 декември, 2018 от Фичо 7 Връзка към коментар
bobole4e Публикувано: 17 декември, 2018 Сподели Публикувано: 17 декември, 2018 И аз да се оплача... Поръчка, направена на 24.11 още я чакам да ми я доставят. Първо бяха 2-4 работни дни, после станаха 10, после получих имейл да я очаквам между 01-04.12. Днес станаха три седмици-аз още чакам...Е, от сайта ми пратиха ваучер за намаление за следваща поръчка като компенсация, ама как да поръчам още нещо при тази ситуация . Куриерската фирма е някакъв Европът-нито на телефон отговарят, нито на имейли. А и не искам да я откажа, защото един от артикулите вече е изчерпан и всъщност се надявам, да е в моята поръчка(т.е. да съм взела последния). 1 Връзка към коментар
aleksandrina Публикувано: 17 декември, 2018 Сподели Публикувано: 17 декември, 2018 1 minute ago, bobole4e said: Куриерската фирма е някакъв Европът-нито на телефон отговарят, нито на имейли. Ако имаш номер на товарителница, провери тук: https://www.evropat.bg/track/ 1 Връзка към коментар
bobole4e Публикувано: 17 декември, 2018 Сподели Публикувано: 17 декември, 2018 Имам, проверявам-на 29.11 е предадена, на 09.12 е в някакъв склад - движение има, но го намирам за абсурдно вече трета седмица да не може пратката да стигне до мен, колкото и да са натоварени. Аз исках да се свържа с тях, за да ида до офис да я взема, да не я чакам на адрес-да стане една идея по бързо, но нито по телефона отговарят нито на имейл. От Китай, с кораба идват по бързо. 1 Връзка към коментар
домосед Публикувано: 17 декември, 2018 Сподели Публикувано: 17 декември, 2018 В офиса няма кафе 10 4 Връзка към коментар
EliDion Публикувано: 17 декември, 2018 Сподели Публикувано: 17 декември, 2018 Нас пък никой не ни ще в Париж през февруари. Май ще търся хотел.🙄 1 Връзка към коментар
nisti75 Публикувано: 17 декември, 2018 Сподели Публикувано: 17 декември, 2018 преди 3 часа, bobole4e каза: Имам, проверявам-на 29.11 е предадена, на 09.12 е в някакъв склад - движение има, но го намирам за абсурдно вече трета седмица да не може пратката да стигне до мен, колкото и да са натоварени. Аз исках да се свържа с тях, за да ида до офис да я взема, да не я чакам на адрес-да стане една идея по бързо, но нито по телефона отговарят нито на имейл. От Китай, с кораба идват по бързо. Бях в аналогична ситуация миналата седмица. Доставка между 01-04.12, а пратката ми седеше на склад една седмица и не мърда. Накрая казаха, че била още в неразопакован палет. Съпружето беше готов да ходи да им разопакова палета😂, ама не можело. Звъня им тъпо и упорито през половин час, накрая явно им писна и миналата сряда си получихме пратката. Много са зле "Европът". Успех! 1 Връзка към коментар
Гост Публикувано: 17 декември, 2018 Сподели Публикувано: 17 декември, 2018 преди 3 часа, bobole4e каза: И аз да се оплача... Поръчка, направена на 24.11 още я чакам да ми я доставят. Първо бяха 2-4 работни дни, после станаха 10, после получих имейл да я очаквам между 01-04.12. Днес станаха три седмици-аз още чакам...Е, от сайта ми пратиха ваучер за намаление за следваща поръчка като компенсация, ама как да поръчам още нещо при тази ситуация . Куриерската фирма е някакъв Европът-нито на телефон отговарят, нито на имейли. А и не искам да я откажа, защото един от артикулите вече е изчерпан и всъщност се надявам, да е в моята поръчка(т.е. да съм взела последния). Имам приятел, който е собственик на клон в Белите Брези, София. Ако искаш, ще го помоля да ми даде телефона си да се свържеш с него да се опита да ти помогне. Връзка към коментар
bobole4e Публикувано: 17 декември, 2018 Сподели Публикувано: 17 декември, 2018 Да, моля те-някакъв номер, който не дава заето непрекъснато и не е изключен Връзка към коментар
Гост Публикувано: 17 декември, 2018 Сподели Публикувано: 17 декември, 2018 преди 1 минута , bobole4e каза: Да, моля те-някакъв номер, който не дава заето непрекъснато и не е изключен Сега ще го потърся (чрез социална мрежа) и ще ти предам лично информация, когато се свържа 🙂 Връзка към коментар
Гост Публикувано: 17 декември, 2018 Сподели Публикувано: 17 декември, 2018 преди 4 минути , Rainy каза: Сега ще го потърся (чрез социална мрежа) и ще ти предам лично информация, когато се свържа 🙂 преди 6 минути , bobole4e каза: Да, моля те-някакъв номер, който не дава заето непрекъснато и не е изключен Сега ще ти оставя личния му мобилен номер и име в лично съобщение - веднага ми отговори. И веднага каза, че в централния им офис е огромен батак. желая ти късмет! П.П. Попита дали си хубава и аз те издадох, че си много хубава Връзка към коментар
Георги Публикувано: 17 декември, 2018 Сподели Публикувано: 17 декември, 2018 Всичките куриерски фирми, може би с изключение на Еконт, стават тотална щета от черния петък та до края на годината. Нямат капацитет да обслужат натоварването и пратките си отвисяват. Еконт и те май почват да се задъхват, чух проблеми, докато чаках на опашката оня ден, но сякаш са с една идея по-добре. Тясното място май са точно централните разпределителни центрове, малките клонове дори да могат да обработят пакетите, като няма кой да им ги прати... Иначе ползват много гадни номера - маркират пратката като с липсващ телефонен номер (написан с огромни цифри на пакета и в товарителницата) или невъзможност да се свържат с получателя (без да са правени никакви опити), само и само да отбележат, че уж са правили нещо по пратката за деня. Дискусията за проблемите с цитирането я преместих тук: Връзка към коментар
Фил Публикувано: 17 декември, 2018 Сподели Публикувано: 17 декември, 2018 (редактирано) Сутринта към 9.15 чак не повярвах на очите си - в офиса на Спиди (Люлин) имаше един човек ... После като попитах плахо кога може да се очаква да пристигне пратката до Варна и ма казаха "утре", вече съвсем не повярвах и помислих, че се шегуват ... P.S. Това (засега) май не е за оплакване, но понеже нали стана дума за куриерите ... Редактирано 17 декември, 2018 от Фичо Връзка към коментар
Polina Публикувано: 17 декември, 2018 Сподели Публикувано: 17 декември, 2018 преди 12 минути , Фичо каза: Сутринта към 9.15 чак не повярвах на очите си - в офиса на Спиди (Люлин) имаше един човек ... После като попитах плахо кога може да се очаква да пристигне пратката до Варна и ма казаха "утре", вече съвсем не повярвах и помислих, че се шегуват ... P.S. Това (засега) май не е за оплакване, но понеже нали стана дума за куриерите ... От офис до офис със СПИДИ е лесно. От адрес до адрес им е проблема. 2 Връзка към коментар
bibi Публикувано: 17 декември, 2018 Сподели Публикувано: 17 декември, 2018 Тъкмо и аз пиша служебно гневно оплаквателно писмо до Спиди. От 16 г. съм в логистиката, но такъв батак при тях не е имало! В момента сме в патова ситуация - хора да стоят без вода или колега да кара лично тръжни документи за друг град, защото поръчката е за 500 К, ама за да има шанс да я спечелим, трябва да си подадем документите навреме. И отношението е в стил: не мога да помогна, ми ходете, където искате, пак ще се върнете при нас. 🤔 В петък, след 4-часови преговори, пратих двама души да вземат пратка от техен склад, щото те не могат да я доставят. Чакали са 1.5 часа в склада да намерят пратката. Обмислям дали да не минем плавно към Еконт , но за тежки неща са по-скъпи. 😞 1 Връзка към коментар
rdd Публикувано: 17 декември, 2018 Сподели Публикувано: 17 декември, 2018 преди 5 часа, bobole4e каза: И аз да се оплача... Поръчка, направена на 24.11 още я чакам да ми я доставят. Първо бяха 2-4 работни дни, после станаха 10, после получих имейл да я очаквам между 01-04.12. Днес станаха три седмици-аз още чакам...Е, от сайта ми пратиха ваучер за намаление за следваща поръчка като компенсация, ама как да поръчам още нещо при тази ситуация . Куриерската фирма е някакъв Европът-нито на телефон отговарят, нито на имейли. А и не искам да я откажа, защото един от артикулите вече е изчерпан и всъщност се надявам, да е в моята поръчка(т.е. да съм взела последния). И ние така, чакахме около седмица в повече, и отидохме на място в склада. Голям батак, падат пратки по земята, влачат се извън колички, ужас, ужас. След като не ни намериха пратката от черния петък, и като се върна мъжът ми вкъщи и като написа едно гневно писмо, и само след окол 1-2 часа се обадиха по телефона, че са намерили пакетчето. И пак обратно в склада. Но всичко е добре когато свърши добре, 1 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 25 декември, 2018 Автор Сподели Публикувано: 25 декември, 2018 (редактирано) Минавам , само, да се оплача помежду банкети и балове. Ям свински ребърценца, от младо прасе сукалче и пия, кат един простак същи, бЕло вино. Че от червеното дигам кръвно... Ей, на, как му се налага на чиляка, да изпростява.по здравословни причини🍾 Ха, наздраве! Редактирано 25 декември, 2018 от AlexandraKo 1 6 Връзка към коментар
VeniVidiVici Публикувано: 25 декември, 2018 Сподели Публикувано: 25 декември, 2018 На 17.12.2018 г. в 15:44, bibi каза: Тъкмо и аз пиша служебно гневно оплаквателно писмо до Спиди. От 16 г. съм в логистиката, но такъв батак при тях не е имало! В момента сме в патова ситуация - хора да стоят без вода или колега да кара лично тръжни документи за друг град, защото поръчката е за 500 К, ама за да има шанс да я спечелим, трябва да си подадем документите навреме. И отношението е в стил: не мога да помогна, ми ходете, където искате, пак ще се върнете при нас. 🤔 В петък, след 4-часови преговори, пратих двама души да вземат пратка от техен склад, щото те не могат да я доставят. Чакали са 1.5 часа в склада да намерят пратката. Обмислям дали да не минем плавно към Еконт , но за тежки неща са по-скъпи. 😞 Със Спиди съм имал какви ли не преживявания докато работех в София. Една много важна за нас пратка вместо в Благоевград е изпратена в склада във Враца. Колежката направи справка и взе да кърши пръсти. Като захапах телефона и не ги оставих. Крещях, истерии и постоянно ги заплашвах- не ни ли доставите днес пратката, няма да им платим фактурата, а бяхме навъртяли над 2000 лева (за 2011 г. става въпрос). Казах им да изпратят индивидуална кола, да вземе пратката от склада във Враца и да я доставят в Благоевград за сметка на този, който е направил грешката. Казах им, че нашите загуби няма кой да ги плати и ще заведем дело. Направиха така, както им казах,изпратиха индивидуална кола и доставиха пратката същия ден. Извиниха се официално с мейл лично до мен и ме уведомиха, че виновните техни служители ще бъдат строго санкционирани. А моите колежки бяха във възторг и казаха,че правя и невъзможното, за да постигам целите. 4 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега