akair Публикувано: 25 декември, 2018 Сподели Публикувано: 25 декември, 2018 От изчетеното оставам с впечатлението, че може би липсва опит и ноу-хау. Вероятно след няколко години ще започнат да вземат достатъчни мерки, за да минава всичко по-леко по празниците 🙂 1 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 31 декември, 2018 Сподели Публикувано: 31 декември, 2018 Да се оплача, че както обикновено, за два дни в България багажът ми е повече, отколкото за две седмици в Азия ... 1 10 1 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 31 декември, 2018 Автор Сподели Публикувано: 31 декември, 2018 (редактирано) преди 5 часа, Фичо каза: Да се оплача, че както обикновено, за два дни в България багажът ми е повече, отколкото за две седмици в Азия ... Ееее, обяснимо е, де! И е нормално - тука те познават, имаш си визия, не мож се появи как да е, па и два пъти -еднакво. Тука се качваш на колата и, ако искаш, можеш да си понесеш целия гардероб. В Азия никой не те знае, мож изкара сума ти време с едни джапи и две тениски, без да ти пука, че ще те обсъждат утре в офиса: ” А пък господин Фичо, беше два дни, с едно сако....” Срам,сраааам ! Да не разправям, че ние тука, като сме с колата си носим и пухените възглавници. Редактирано 31 декември, 2018 от AlexandraKo 5 1 2 1 Връзка към коментар
Lyubina Публикувано: 1 януари, 2019 Сподели Публикувано: 1 януари, 2019 На 31.12.2018 г. в 15:33, AlexandraKo каза: като сме с колата си носим и пухените възглавници. И ние 😉 Винаги. И ютията. 1 2 1 Връзка към коментар
bobole4e Публикувано: 2 януари, 2019 Сподели Публикувано: 2 януари, 2019 На 17.12.2018 г. в 10:50, bobole4e каза: И аз да се оплача... Поръчка, направена на 24.11 още я чакам да ми я доставят. Първо бяха 2-4 работни дни, после станаха 10, после получих имейл да я очаквам между 01-04.12. Днес станаха три седмици-аз още чакам...Е, от сайта ми пратиха ваучер за намаление за следваща поръчка като компенсация, ама как да поръчам още нещо при тази ситуация . Куриерската фирма е някакъв Европът-нито на телефон отговарят, нито на имейли. А и не искам да я откажа, защото един от артикулите вече е изчерпан и всъщност се надявам, да е в моята поръчка(т.е. да съм взела последния). Сагата ми с куриерската фирма приключи успешно...днес. След като на 20.12 пратих приятел до централния им склад да ми потърси нещата- намериха 3 от 5те неща и му ги дадоха. Същия ден следобеда дойде куриер с 4тото и днес вече получих и последното нещо. В крайна сметка след повече от месец получих всичко , на три пъти. 3 1 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 2 януари, 2019 Сподели Публикувано: 2 януари, 2019 преди 6 минути , bobole4e каза: Сагата ми с куриерската фирма приключи успешно...днес. След като на 20.12 пратих приятел до централния им склад да ми потърси нещата- намериха 3 от 5те неща и му ги дадоха. Същия ден следобеда дойде куриер с 4тото и днес вече получих и последното нещо. В крайна сметка след повече от месец получих всичко , на три пъти. Е, аз пък току-що получих от Спийди пратка, която е изпратена на 21.12 и е трябвало да бъде доставена на 22.12... Какво тук значат някакви си дати?! 🤪 2 Връзка към коментар
dimitrov6 Публикувано: 2 януари, 2019 Сподели Публикувано: 2 януари, 2019 Обадиха ми се от Бяла карта-това е някаква кредитна карта. Никога не съм им давал телефона си. Имам обяви в OLX и там няколко пъти разни хора ми искат телефон за контакт и после не поръчват. Май така са го научили.🤔 Връзка към коментар
Zaro Публикувано: 2 януари, 2019 Сподели Публикувано: 2 януари, 2019 Преди 1 час, dimitrov6 каза: Обадиха ми се от Бяла карта-това е някаква кредитна карта. Никога не съм им давал телефона си. Имам обяви в OLX и там няколко пъти разни хора ми искат телефон за контакт и после не поръчват. Май така са го научили.🤔 Не, просто звънят на ред, защото при мен в рамките на 5 минути позвъниха на 2 последователни номера. 1 Връзка към коментар
bad kid Публикувано: 2 януари, 2019 Сподели Публикувано: 2 януари, 2019 Внасям си парички в ПИБ и невинно попитах дали може да ми развалят 100 лв...можело, срещу такса от 10 лв. 💩 1 8 13 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 5 януари, 2019 Автор Сподели Публикувано: 5 януари, 2019 Хвали се девойката, а пък , аз се оплаквам😂😂😂- тЕ така съм го докарала откъм извивки... 3 Връзка към коментар
Captain45 Публикувано: 5 януари, 2019 Сподели Публикувано: 5 януари, 2019 On 1/2/2019 at 6:24 PM, bad kid said: Внасям си парички в ПИБ и невинно попитах дали може да ми развалят 100 лв...можело, срещу такса от 10 лв. 💩 Трябвало е да ги контрираш веднага с оферта щом имат такса 10 лв. да ти ги развалят на две по 50 евро 😉 Връзка към коментар
Емика Публикувано: 9 януари, 2019 Сподели Публикувано: 9 януари, 2019 Значи, в единия апартамент ползвам интернет от Blizoo- Мтел- А1, никакъв проблем, никога не спира, филми тегля за 3-4 минути. В другия апартамент интернета е от Булсатком - на ден по 3-4 пъти спира, трябва да дам Disconnect и веднага Connect, за да тръгне, заявената скорост и при двата оператора е еднаква. Някой има ли такъв проблем с Булсатком? 3 Връзка към коментар
dimitrov6 Публикувано: 14 януари, 2019 Сподели Публикувано: 14 януари, 2019 Не съм добър с компютрите,но видях,че една програма XMRig CPU miner много товари процесора. Прочетох,че било троянец,който използва моя процесор да копае криптовалута за някой. Пробвах няколко начина случайно да го изтрия и дано да съм успял. 1 1 Връзка към коментар
домосед Публикувано: 17 януари, 2019 Сподели Публикувано: 17 януари, 2019 Цялата къща мирише на къри! (готвено и изядено снощи) 1 Връзка към коментар
stormbringer Публикувано: 17 януари, 2019 Сподели Публикувано: 17 януари, 2019 Гледам календара на стената и си мисля - абе, @ruwenzogy, какво си я снимал таз дюна? Скрива гледката, нямаше ли 1 багер да я махне от там? Другото ми оплакване е от новите закони за онлайн магазините, които вече по същество щели да са софтуер за управление на продажбите, т.е. трябва да отговарят на определени стандарти и да са одобрени, което значи, че трябва да инвестираме доста в нов онлайн магазин, и всичките произхождащи проблеми от промяна на софтуер/ миграция към нов сайт, на магазин с над 15к продукта 😞 Чудя се на магеланмага дали тези нови разпоредби му се отразяват 2 1 2 Връзка към коментар
Lyubina Публикувано: 18 януари, 2019 Сподели Публикувано: 18 януари, 2019 Оплаквам се: удариха ми задната врата на колата и накрая аз излязох виновна, защото при паркирана кола плътно до тротоара един връхлетя отгоре ми и за малко не отнесе и мен самата. Ама полицията каза, че аз съм виновната. Сигурно така пише в закона, ама не пише ли с каква скорост се влиза в локално платно? И не трябва ли шофьорите да гледат какво има пред тях на пътя? 1 Връзка към коментар
tch Публикувано: 18 януари, 2019 Сподели Публикувано: 18 януари, 2019 преди 12 минути , Lyubina каза: Оплаквам се: удариха ми задната врата на колата и накрая аз излязох виновна, защото при паркирана кола плътно до тротоара един връхлетя отгоре ми и за малко не отнесе и мен самата. Ама полицията каза, че аз съм виновната. Сигурно така пише в закона, ама не пише ли с каква скорост се влиза в локално платно? И не трябва ли шофьорите да гледат какво има пред тях на пътя? И защо излязохте виновна? Неправилно паркиране ли Връзка към коментар
Lyubina Публикувано: 18 януари, 2019 Сподели Публикувано: 18 януари, 2019 Не, защото вратата от към платното била отворена. И аз се опитвах да извадя един багаж. Просто защото от другата страна, от към тротоара беше заледено и няма как човек да се задържи на краката си там. Но.. Вратата е била отворена! Това е. 1 1 Връзка към коментар
luba_rizova Публикувано: 19 януари, 2019 Сподели Публикувано: 19 януари, 2019 От новата политика на Дюни за настаняване, която буквално ни ограби 😪. Не стига, че не можело 2 възрастни с 3 деца в апартамент, в който ние така и така ще спим, защото децата и вкъщи спят с нас, ами голямото ми дете на 12 го таксуват като възрастен без никакво намаление, сякаш може да изяде и особено изпие, колкото голям човек, и малкото на 6 и то плаща 50% от възрастната цена... В потрес съм и ще се наложи от догодина да загърбя курорта, който посещавам от 10 години. До преди 2 години седяхме по 15 дни за същата сума, с която сега ще седим 8. За тези пари ще направим един круиз в топ сезон с трите деца, че и ще ми останат. Сори!!! Да не казвам, че и аз и мъжа ми си плащаме като попове за ол ин пиене, а една бира за цяла седмица е това, което изпиваме. А ааааа! 1 Връзка към коментар
Lyubina Публикувано: 19 януари, 2019 Сподели Публикувано: 19 януари, 2019 За толкова години не спирам да се удивлявам от цените, които искат нашите български хотели за почивка в активния сезон (който и да е той), на фона на услугата, която предлагат. 5 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 19 януари, 2019 Сподели Публикувано: 19 януари, 2019 преди 7 часа, Lyubina каза: Не, защото вратата от към платното била отворена. И аз се опитвах да извадя един багаж. Просто защото от другата страна, от към тротоара беше заледено и няма как човек да се задържи на краката си там. Но.. Вратата е била отворена! Това е. Колкото и да не разбирам, вината си е твоя. Дори не бих го написал публично. Добре, че ти не си пострадала, тенекиите се оправят. 1 Връзка към коментар
Lyubina Публикувано: 19 януари, 2019 Сподели Публикувано: 19 януари, 2019 (редактирано) преди 57 минути , stanimir каза: вината си е твоя. Вероятно си прав. Но това не ми пречи да се оплача 🙂 От чисто практическа гледна точка обаче, ако минаваш с колата си по тясна улица, от двете страни на която има паркирани коли и видиш, че някой си е отворил вратата, ще минеш ли с мръсна газ през него? Защото аз не го правя. Спирам, или намалявам и изчаквам човекът да си свърши работата. Редактирано 19 януари, 2019 от Lyubina 6 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 20 януари, 2019 Сподели Публикувано: 20 януари, 2019 На 17.01.2019 г. в 19:37, stormbringer каза: Другото ми оплакване е от новите закони за онлайн магазините, които вече по същество щели да са софтуер за управление на продажбите, т.е. трябва да отговарят на определени стандарти и да са одобрени, което значи, че трябва да инвестираме доста в нов онлайн магазин, и всичките произхождащи проблеми от промяна на софтуер/ миграция към нов сайт, на магазин с над 15к продукта 😞 Чудя се на магеланмага дали тези нови разпоредби му се отразяват Не се отразяват на магеланмага, до колкото не приемаме плащания различни от банков път и наложен платеж. При това положение няма нужда от касов апарат, съответно няма нужда от връзване със складови програми, директно вадене на касови бележки и т.н. Ако приемаш само наложен платеж и банкови преводи не е задължително да ги правиш тези врътки с новия касов апарат, но мисля че магазина пак трябва да е регистриран в НАП. Но се отразяват доста мощно на и без това забавените ми планове за онлайн магазин, защото без виртуален ПОС терминал не мисля да се захващам. 3 Връзка към коментар
cybersimo Публикувано: 21 януари, 2019 Сподели Публикувано: 21 януари, 2019 На 19.01.2019 г. в 6:50, Lyubina каза: За толкова години не спирам да се удивлявам от цените, които искат нашите български хотели за почивка в активния сезон (който и да е той), на фона на услугата, която предлагат. Вината си е на клиента, който ги плаща. Те могат да искат и по 10 000 на вечер. Като имат 20 клиента вместо 40 от миналата година - ще си оправят цените. Но докато балъците продължават да ги плащат - защо да не ги вдигат? 9 Връзка към коментар
Ardent Публикувано: 22 януари, 2019 Сподели Публикувано: 22 януари, 2019 Освен ако не са "перални" и тогава им е все тая колко клиента ще имат, което пък кара другите в бранша да се лакомят. А балъци винаги ще има. 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега