Прескочи до съдържание

Полети първа класа (Emirates, Qatar, Sigapore Airlines)


Препоръчани мнения

Вероятно много от вас са гледали клипчета, правени от пасажери в първа класа. Важно уточнение е, че според мен тези полети си заслужават, когато са презконтинентални и съответно имаш възможност да се насладиш на удобството. Подобно изживяване вероятно е един път в живота за повечето хора, а за мен това ще си остане мечта (поне за сега).

- Emirates

 

Някой от вас има ли опит с някоя от компаниите (Emirates, Qatar, Sigapore Airlines)

и има ли начин да се купят по-евтини билети. Много по-ранното пазаруване ще смъкне ли цената ?

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

И на мен ми е в списъка някой ден да летя на презокеански полет в първа класа с азиатска компания :)

 

За билетите, като цяло и там има промоции, излизат регулярно, но просто ми е много трудно да ги преценя до колко са добра оферта, защото като свалят цената от 10 000 на 5 000 някак все още ми е в съвсем друга орбита. По-ранното купуване едва ли ще смъкне цената, защото болшинството от тези билети са изцяло flexible, т.е. със безплатна смяна на дати, имена и т.н. 

 

Генерално билети за първа и бизнес класа се намират най-евтино ако човек е летял много пъти със съответната авиокомпания и е натрупал точки при програмата за лоялни клиенти. Ако икономи билет е 50 000 точки, при повечето компании бизнес е 100 000, а първа 200 000 (относително казано), т.е. първа класа е четири пъти по-скъпа от икономична. При купуване кеш първа класа може да е 20 и повече пъти по-скъпа от икономична. Но тук се сблъскваме с проблема за трупането на точки, освен с многото полети. Американците го правят най-често с пазаруване със съответните кредитни карти и е цяла наука това нещо, трудно може да се резюмира в една тема. 

 

Рядко се случва и да излезне някоя грешка в цената, така миналата година можеше да се лети в първа класа от Мианмар до Щатите за по 300 долара. Но много хора им бяха отменени билетите, някои успяха да летят, в тези ситуации никога нямаш сигурност и трябва да имаш бекъп вариант, едва ли е най-доброто усещане на света да си в Мианмар и да откажат да те качат на полета...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Азиатските са най-луксозни, но пък европейските са по-достъпни с точки. Има бизнес класа, има и първа, като разликата е в нивото на лукса. Луфтханза са пуснали първа класа със седалка + истинско легло с матрак, естествено заема повече място. По-ранното пазаруване не помага особено, пък да си купя с пари билет не виждам как, при положение че общо взето толкова струва една употребявана кола.

Всъщност има и промоции, например сега с Бритиш, купуваш бизнес класа и получаваш едната посока с първа. Прекалено евтино никога не става, защото трябва да се поддържа класа  :) . Бизнес класа е доста по-достъпна и съвсем не е лоша, разбира се не е толкова луксозна. Т.е. можеш да си летиш редовно в бизнес и по случай медения месец да те поглезят в първа примерно  :D

Връзка към коментар
  • 2 месеца по-късно ...

Аз пък все си мисля да попитам на летището преди да се чекирам дали не мога да се ъпгрейдна в по-висока класа в последния момент срещу доплащане . Все пак , ако не са си продали местата не правят ли опит в последните минути да съберат някой допълнителен лев в разумен размер ?

Връзка към коментар

Рядко се случва и да излезне някоя грешка в цената, така миналата година можеше да се лети в първа класа от Мианмар до Щатите за по 300 долара. Но много хора им бяха отменени билетите, някои успяха да летят, в тези ситуации никога нямаш сигурност и трябва да имаш бекъп вариант, едва ли е най-доброто усещане на света да си в Мианмар и да откажат да те качат на полета...

 

 

Тези на които бяха отменени билетите все пак успяха да спечелят делото срещу швейцарците и ще получат обезщетение :-)

http://www.flyertalk.com/forum/mileage-r...back-again.html 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз пък все си мисля да попитам на летището преди да се чекирам дали не мога да се ъпгрейдна в по-висока класа в последния момент срещу доплащане . Все пак , ако не са си продали местата не правят ли опит в последните минути да съберат някой допълнителен лев в разумен размер ?

Доколкото съм чел, понякога го правят, но е въпрос на голям късмет да получиш по-добра оферта от разликата в цената. Просто ако е практика, хората няма да купуват скъпите билети, а ще пробват по този начин.

Връзка към коментар

Аз пък все си мисля да попитам на летището преди да се чекирам дали не мога да се ъпгрейдна в по-висока класа в последния момент срещу доплащане . Все пак , ако не са си продали местата не правят ли опит в последните минути да съберат някой допълнителен лев в разумен размер ?

 

Редовна практика е, доста авиокомпании сами ще ти предложат, ако желаеш. При онлайн чекина също различни компании предлагат ъпгрейд. Друг е въпроса какво имаш предвид под разумен размер :) Гледат като цяло да не си обезценяват продукта, но и да изкарат максимум от него. 

Връзка към коментар

А как точно звучи ? Примерно " Господине само срещу 3000 долара може да ъпгрейдвате в първа класа" -:)

Предполагам там пътуват само истински състоятелни хора , разни CEO -та и тук там някой ентусиаст събирал с години бонус точки от служебни пътувания ...

Връзка към коментар

Ми между другото точно така е :) Но те все пак виждат на екрана за къде летиш, в кой букинг клас ти е билета, колко мили имаш натрупани, може би и история на предишните полети. Нали се сещаш, че няма да го предложат на мен като видят, че летя за втори път с тяхната авиокомпания, все на дълбоко промоционални билети :)

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Несъмнено тук писалите вече са го чели това. Но за тези, които са пропуснали, може да се стори интересно и полезно, все пак да го знаят :)

How to Fly First Class Without Paying For It

http://lifehacker.com/5829202/how-to-fly-first-class-without-paying-for-it

и в по-разширения вариант на wikihow

http://www.wikihow.com/Get-an-Upgrade-to-First-Class

 

Според хора с много хиляди мили зад гърба си, тези методи са абсолютен смях, и не работят. Но пък нищо не пречи при възможност да се придържаме към тях и някога от някъде може да изскочи заека.

 

Обаче съм чувал следното - че с доста големи реални шансове са военни от висок ранг, пътуващи с парадната си униформа да бъдат любезно поканени от екипажа да пътуват в Първа класа. Поне за Щатите и Европа е валидно.

Връзка към коментар

Ох тая статия като излезе на времето във flyertalk как хубаво я бяха нахранили :) Ма то с това заглавие и тия аргументи няма и как иначе :)

 

Трябва да си елитен пътник и да уцелиш овърбукнат полет, другото е несериозна работа :)

 

За военните е така, чувал съм че и меден месец било ключова дума, която отваряла вълшебни врати от време на време, но пак в сферата на единични анекдотни случаи :)

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.