Георги Публикувано: 12 март, 2015 Сподели Публикувано: 12 март, 2015 Много се притесних, аз от там си купих моите билети. Сега как мога да проверя дали всичко е наред. Сега изчетох отзивите за payless. Къде и как да проверя дали всичко по резервацията ми е наред? Полетът ще се изпълнява от Луфтханза, с номера на резервацията на билета който са ми дали ли да проверявам? Понеже ще съм и с дете остава да ме омотат на някое летище и да се чудя какво ще правя. Би трябвало да са ти дали един код HJEKJ както и номер на електронен билет: 123-456789102. Провери в сайта на Луфтханза дали резервацията излиза та. Връзка към коментар
Manolova Публикувано: 12 март, 2015 Сподели Публикувано: 12 март, 2015 Имам ги и двата номера проверих в сайта на Луфтханза. Проблема е, че когато купувах билетите от сайта на Пейлес, си резервирах места, отделно посочих, че билетът е за един възрастен и дете до 11 год. Сега обаче на справката на Луфтханза излизат тези номера за които ми казваш Георги, но и помен няма от резервираните ми места. Другото разминаване е, че на справката пише двама възрастни. И най-голямото ми разочарование е, че когато тръгнах да си резервирам наново места от сайта на Луфтханза ми иска по 15$ на човек за късия полет, по 35$ за дългия и така в двете посоки сумата става 200$, Според вас как да постъпя? Извинявам се, че писах в тази тема, но го направих защото тук се говори за този посредник и споделям какво ми се е случило другите да го имат предвид. Следващите постове ще си пиша в моята тема. Връзка към коментар
Георги Публикувано: 12 март, 2015 Сподели Публикувано: 12 март, 2015 Пиши на payless и се надявай на успех, няма какво друго да се каже. Поне билетите ти са издадени, там драма няма Връзка към коментар
Препоръчани мнения