TheLawyer90 Публикувано: 26 март, 2015 Сподели Публикувано: 26 март, 2015 Привет! Днес получих и-мейл от Air Asia с който ме уведомяват, че полета ми който трябваше да излети от Манила в 15.10 се отменя поради "операционни изисквания" и са ме сложили на по-ранен полет, който излита в 14.25. Дотук добре, обаче по разписание аз трябва да кацна в Манила в 11.40 и да се прехвърля от един терминал на друг, откъдето да хвана самолета на Air Asia. Имайки предвид информацията, която намерих за летището в Манила, не съм сигурен дали времето с което разполагам сега ще е достатъчно. Първоначално имах 3.30 часа а сега 2.45 . Ще пътувам само с ръчен багаж. Какво мислите ? Да ги помоля да ме прехвърлят на по-късен полет или да рискувам? Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 26 март, 2015 Сподели Публикувано: 26 март, 2015 Ако няма закъснения 2.45 часа са напълно достатъчни. 2 Връзка към коментар
Oshko Публикувано: 27 март, 2015 Сподели Публикувано: 27 март, 2015 По принцип времето е достатъчно, но дали ще е навреме първият полет, това е въпросът. Ако има по-късен полет на Air Asia, може да поискаш да ти го сменят на него, ако не, стискаш палци всичко да е наред. Връзка към коментар
T.E.Lawrence Публикувано: 27 март, 2015 Сподели Публикувано: 27 март, 2015 Прецени с коя авиокомпания летиш до Манила в предишния полет и как са със закъсненията. Иначе Еър Азия редовно си променят полети, случвало ми се е често на закупени отрано билети. За щастие поне дават опции - безплатна смяна на полет или връщане на парите. Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 27 март, 2015 Сподели Публикувано: 27 март, 2015 Между двата терминала се пътува с такси 20-30 минути. Може и с автобус, ама не знам колко. Щом си само с пръчен багаж, има шанс, ама, според мен си вземи малко по- късен полет. Защото малко закъснение на първия полет / всичко се случва/ ще ти изяде времето. Връзка към коментар
strelec72 Публикувано: 27 март, 2015 Сподели Публикувано: 27 март, 2015 Времето от 2:45 часа ти е напълно достатъчно за смяна на терминала,има шатъл автобуси от единия до другия терминал които пътуват 10-15 минути.Даже и закъснение от 1 час на първия полет да има пак ще си хванеш Air Asia. Преди 3 седмици имахме същата ситуация.Полета ни беше Пуерто Принцеса -Манила с кацане на 4-ти терминал и след 3 часа излитане от 3-ти терминал за Пукет. Полета от Пуерто Принцеса закъсня с 1 час и 10 минути ( CEBU Pacific) и така от 3 часа времето до следващия полет остана по малко от 2 часа ,но ни беше напълно достатъчно за всички процедури.Предполагам знаеш че на летищата във Филипини има такси за всички билети купени преди февруари месец 2015, 150 песо за вътрешни и 550песо за международни полети 3 Връзка към коментар
TheLawyer90 Публикувано: 27 март, 2015 Автор Сподели Публикувано: 27 март, 2015 Благодаря за съветите! По-късният полет с Air Asia е чак в 17.30, което ми се струва късно, така, че ще рискувам с този, на който са ме сложили. Ще пристигна в Манила с Cebu Pacific и ако съдя по данните във Flight Radar, моите полети пристигат или навреме, или с малко закъснение - около 20 минути. При най-лошо стечение на обстоятелствата трансфера от вратата на единия самолет до вратата на другия трябва да отнеме 2.40 часа (при пътуване само с ръчен багаж). Данните ги взех от сайта silent-gardens.com . Много полезен сайт за Филипините. Автобусите между терминалите се движат на интервали от 10-15 минути, но самото пътуване предполагам отнема повече. Относно таксите по летищата, само при заминаване се плаща такса "terminal fee" от 550 песос за международни полети и 200 за вътрешни (излитащи от нови и големи летища, при малките е между 20 и 50). Предполагам, че съответните гишета на летищата са постоянно отворени през времето в което има полети. Доколкото разбирам, краткосрочно пребиваващите туристи не плащат "travel tax". Връзка към коментар
TheLawyer90 Публикувано: 14 април, 2015 Автор Сподели Публикувано: 14 април, 2015 (редактирано) И така, в крайна сметка реших да искам refund и да не рискувам с по-малко време за прекачване. Докато обработваха случая ми си взех билети със Cebu с по-малък престой и излитащи от същия терминал на който кацам. Преди малко ми се обадиха от Air Asia да ми обяснят, че понеже полета не е канселиран, а само преместен, нямам право на refund. Предложиха ми да ми дадат платената сума от 2233.60 песос като кредит, който да използвам през следващите 90 дни и аз се съгласих. Тоест, до 90 дни трябва да закупя билет, а полетът може да е и по-късно. Тъй като не виждам как ще ми е от полза понеже вече имам направени нови резервации, мислех да предложа на някой магеланец ако мисли да лети с тях да му направим резервация през моя профил. Не е много като сума, но защо да я губя? Може би трябва да пусна и отделна тема с "офертата" ми? Редактирано 14 април, 2015 от TheLawyer90 2 Връзка към коментар
TheLawyer90 Публикувано: 16 април, 2015 Автор Сподели Публикувано: 16 април, 2015 Тази сутрин получих имейл, че ми връщат платената сума по дебитната карта и да я очаквам след 30 работни дни. Така в крайна сметка ще си получа парите обратно (ако дотогава пак не размислят) Явно съпорта не им е най-силната страна, щом първо ми казаха, че не могат да ми върнат пари, а сега могат. От друга страна пък това е улеснение за мен, защото вече бях започнал да кроя планове за пътуване до още някоя дестинация за една вечер докато съм във Филипините, само и само да ги изхарча (ако не се намереше някой, на който да резервирам билет). 3 Връзка към коментар
Dian Публикувано: 16 април, 2015 Сподели Публикувано: 16 април, 2015 (редактирано) Тази сутрин получих имейл, че ми връщат платената сума по дебитната карта и да я очаквам след 30 работни дни. Така в крайна сметка ще си получа парите обратно (ако дотогава пак не размислят) Явно съпорта не им е най-силната страна, щом първо ми казаха, че не могат да ми върнат пари, а сега могат. От друга страна пък това е улеснение за мен, защото вече бях започнал да кроя планове за пътуване до още някоя дестинация за една вечер докато съм във Филипините, само и само да ги изхарча (ако не се намереше някой, на който да резервирам билет). И аз се възползвах от промяната на полетите и си поисках парите обратно.Не се наложи да чакам 30 дни.Потвърждението получих на 31 Март,а парите ми бяха в сметката в края на миналата седмица. Редактирано 16 април, 2015 от Dian Връзка към коментар
TheLawyer90 Публикувано: 9 юли, 2015 Автор Сподели Публикувано: 9 юли, 2015 Е, до ден днешен все още си чакам парите и случая ми е със статус "submitted to bank". Питах банката ми, не са получили нищо, писах на Air Asia но няма отговор. Ще станат близо 3 месеца откакто ми потвърдиха, че са изпратили сумата. Към кой мислите, че е най-добре да се обърна? Може би да пиша на страницата им в Twitter или Facebook ? 1 Връзка към коментар
Desi75 Публикувано: 9 юли, 2015 Сподели Публикувано: 9 юли, 2015 Е, до ден днешен все още си чакам парите и случая ми е със статус "submitted to bank". Питах банката ми, не са получили нищо, писах на Air Asia но няма отговор. Ще станат близо 3 месеца откакто ми потвърдиха, че са изпратили сумата. Към кой мислите, че е най-добре да се обърна? Може би да пиша на страницата им в Twitter или Facebook ? Някъде из темите бях срещала, че когато се оплакваш във "Фейсбук" или някоя друга социална мрежа много бързо решавали проблема, а със сигурност нищо няма да загубиш, ако изкоментираш случая на тяхната страница Дано скоро парите са ти по сметката Връзка към коментар
Георги Публикувано: 9 юли, 2015 Сподели Публикувано: 9 юли, 2015 Еми нямаш друг избор като цяло, освен да пробваш всичките канали за тормоз. Пращай пак имейли, туитове, фейсбук, по веднъж на ден ако трябва. Смятам, че времето за прилична комуникация отдавна е отминало и трябва да се действа по метода на пича от "Изкуплението Шоушенк" Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега