Прескочи до съдържание

rumbo/edreams/budgetair 23-123 eur отстъпка от билети


Препоръчани мнения

ха ха ха, никак не е добра ! :D :D  Някой резервирал ли е билети от порядъка на тази цена, има ли проблеми след това??!?!?!? Извинявам се за глупавия въпрос, но ми изглежда доста нереалистично.....

 

Октомври летяхме 6 човека за 12лв двупосочно Скопие-Фридрихсхафен. Бях споделила, когато ги купих, в едната посока билетът беше по 0,11евро.

Проблемът е, че после билет от 10 евро ти се струва скъп :lol:

  • Харесвам 10
Връзка към коментар

В потвърдителния имейл от Bravofly потърси имейл адреса, с които са ти направили резервацията, трябва да е в следния формат - ime.familia@revealyour.com. С него и с PNR номера би следвало да стане.

Наскоро и аз се чудих известно време докато се ориентирам. :)

Стана, много благодаря!

Връзка към коментар

ха ха ха, никак не е добра ! :D :D Някой резервирал ли е билети от порядъка на тази цена, има ли проблеми след това??!?!?!? Извинявам се за глупавия въпрос, но ми изглежда доста нереалистично.....

Е, точно на тази не, но в понеделник 22-ри февруари летяхме от Букурещ до Рим (Чампино) с Раян за 2.48€ на човек натам и обратно... Трима на тази цена ;) за четвъртия се изръсих...щото директно от сайта на Раян - не ми взе картата втори път... Проблеми никакви. После на резервацията в Раян пишеше, че цената е платена изцяло !?

post-2633-0-32840200-1456693564_thumb.png

Редактирано от baiKolio
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Влизаш си в email-a, там отваряш и има информация как да влезеш и да се check-in-еш.

PS: Има и друг начин: http://www.bravofly.com/vg1/mypage/login.action----- влизаш тук. След това си регистрираш парола и когато влезеш в акаунта си ще видиш всичките направени резервации, какъв им е статуса и т.н. Много е удобно, и е на английски :D

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Сладури,вчера опитах два пъти да купя през лили.фр-бравофлай, но ми да де грешка/след въвеждане даже на 3д паролата. Да не би проблема да е,че е маестро дебитна?

Връзка към коментар

То няма друга Маестро освен дебитна.

Ня някой банки картите не минават.

Ако номера е със 17 цифри тия сайтове не ги приемат.

нещо не е както трябва с този форум, ей, може би не се обича с уиндоус 10

 

Писах, писах, нищо не излезе, та картата е на ПИБ, а кода е с 16 цифри.:(

Връзка към коментар

нещо не е както трябва с този форум, ей, може би не се обича с уиндоус 10

 

Писах, писах, нищо не излезе, та картата е на ПИБ, а кода е с 16 цифри. :(

Точно с такава съм плащал през лили->готогейт и вече не помня какво->браво и двата пъти мина без проблем. Щом стига до 3д парола би трябвало да е ок. Какво става след въвеждането? АКО проблемът е в самото въвеждане може за тест да си я махнеш. При мен и двата пъти мина със 3Д.

Връзка към коментар

Здравейте Магеланци ! Моля ви за малко съдействие! Днес се опитах да закупя билети през jetcost- френската версия с Маестро но не успях да осъществя резервацията! Моля за съдействие има ли някаква специфика при закупуването на билетите от там с подебен тип карта? Имате ли представа дали системата изисква 3D secure код?нямам представа дали картата ми има активна тази функция.Ще съм ви искрено благодарна за каквато и да е информация касаеща резервациите там  :-) Предварително ви благодаря мили Магеланци :-)

Връзка към коментар
Здравейте Магеланци ! Моля ви за малко съдействие! Днес се опитах да закупя билети през jetcost- френската версия с Маестро но не успях да осъществя резервацията! Моля за съдействие има ли някаква специфика при закупуването на билетите от там с подебен тип карта? Имате ли представа дали системата изисква 3D secure код?нямам представа дали картата ми има активна тази функция.Ще съм ви искрено благодарна за каквато и да е информация касаеща резервациите там :-) Предварително ви благодаря мили Магеланци :-)

 

 

Просто не приема карти на всяка банка.

 

Сега и моя въпрос: Обърках датата на раждане на дъщеря ми, сега на сайтовете на авиокомпаниите (полетите са с две различни) не ми дава въобще да напиша вярната дата. Ами сега?!

Редактирано от Tisho
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Сладури,вчера опитах два пъти да купя през лили.фр-бравофлай, но ми да де грешка/след въвеждане даже на 3д паролата. Да не би проблема да е,че е маестро дебитна?

Току що купих билет през liligo.es -> rumbo.es, ей така за разнообразие този път реших да е през испанската версия при еднакви цени, да сменя малко френския :)

В 21:49 натиснах бутона за купуване, 21:50 получих смс, че от картата ми е изтеглена сумата, в 21:51 в пощенската ми кутия вече ме чакаше мейл с PNR код, и е-ticket number, с който влязох на сайта на Катарските авиолинии без проблем, избрах си места и за четирите отсечки. Никъде никаква засечка. Този път даже и 3D код не ми иска, при положение, че досега всички пъти (но през френската версия на лили и браво), в които съм купувал, не е ставало без 3D код.

 

И цената хубава, и дестинацията, и плащане <-> потвърждение почти мигновено.

Картата е добре познатото Maestro // FIB

 

Та пробвай и ти дали през испанската версия няма да стане, ако цената ти е същата.

 

 

Имате ли представа дали системата изисква 3D secure код?нямам представа дали картата ми има активна тази функция.

Ако сайтът иска 3D код, ще ти се отвори прозорец накрая при плащането, в който това ще е указано ясно, без шанс да не го забележиш.

Ако картата ти има активиран 3D код, ти най-добре трябва да знаеш това, защото би трябвало лично ти да си го активирала. Но след като питаш, предполагам че или картата не е твоя, или ако е твоя и не знаеш, значи нямаш такава функция. И ако сайтът ти изисква, ще се наложи да си активираш.

Редактирано от wilks
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Абе някой не е ли открил читава врътка за мултисити през тези сайтове?  :huh:  Досега само edreams съм открил да имат такава опция, ама с онази екзотичната карта не върши работа. :(

Връзка към коментар

Повтарям се, но моля за извинение

Сега и моя въпрос: Обърках датата на раждане на дъщеря ми (това на jetcost) , сега на сайтовете на авиокомпаниите (полетите са с две различни) не ми дава въобще да напиша вярната дата. Проблемът при Уиз например е, че обърканата годината разделя "възрастен" от "дете" Ами сега?!Дали това се смята като смяна на името - таксите са...!

Редактирано от Tisho
Връзка към коментар

Повтарям се, но моля за извинение

Сега и моя въпрос: Обърках датата на раждане на дъщеря ми (това на jetcost) , сега на сайтовете на авиокомпаниите (полетите са с две различни) не ми дава въобще да напиша вярната дата. Проблемът при Уиз например е, че обърканата годината разделя "възрастен" от "дете" Ами сега?!Дали това се смята като смяна на името - таксите са...!

Обаждане, нямаш какво друго...

Връзка към коментар

 

 

Обаждане, нямаш какво друго...

 Аз че ще се обадя - ще ! Обаче проблемът е дали Уиз имат почин да продават билети чрез посредник (какъвто е моя случай). Да не вземат да кажат "А, кой Ви даде тези цени, и как стана номера?!" Освен това чек-ин-а е все още недостъпен (според сайта им - пише между 30 дни и 3 часа преди полета. 

Връзка към коментар

 Аз че ще се обадя - ще ! Обаче проблемът е дали Уиз имат почин да продават билети чрез посредник (какъвто е моя случай). Да не вземат да кажат "А, кой Ви даде тези цени, и как стана номера?!" Освен това чек-ин-а е все още недостъпен (според сайта им - пише между 30 дни и 3 часа преди полета. 

 

Имат почин, даже си имат изградена система, интерфейс, всичко е изчистено. Не са като Ryan, при които май все още външните билети се продават малко пиратски. 

Връзка към коментар

Не виждам проблем в сбърканата дата. И при двата варианта имаш седалка, без значение дете или възрастен. Цената на билетите също една и съща. :) Важни са имената. Номер/вид на документ почти не се сверява, а за дата на раждане вообще. :lol:

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

А когато ви откаже да приеме картата, защото е ползвана последните 3 месеца, какво съобщение изписва?

На мен ми пише:

Lamentamos informarte que se ha producido un error y la transacción no se ha completado. Por favor, comprueba que los datos sean correctos y vuelve a intentarlo.
в превод:
Ние съжаляваме, че е станала грешка и сделката не е завършена. Моля, проверете, че данните са верни и опитай отново.
(същото е и през френската версия)
Това защото съм я ползвал вече ли е или по друга причина?
Връзка към коментар

На мен ми даваше това заради надвишен транзакционен лимит.

 

PS: Колеги, освен jetcost.fr ---> bravofly и rumbo.es има ли някъде другаде в момента оферти за полети на Раян и Уиз с адекватните карти?

Връзка към коментар

Братовчедка ми си взе билети за двама човека вчера, Букурещ-Бергамо-Париж и обратно за общата сума от 3 евро и центове, което май е нов рекорд. Разбира се билетите са 4 и се взеха  на два пъти с две карти.

 

Всичко добре, но като са попълвали данните за едните билети са сложили по невнимание една от служебните пощи, които създава румбо в процеса на резервиране(уиндоуса я е запомнил от предnи резервации).

Излязло е името, но не са видели, че завършва на @zone-email.com и следователно нямат потвърждение, нито билет, само номер от много цифри на румбо, който като нямаш истинска поща не върши работа.

 

Та днес звънях и за 4-5 мин с чакането и свързването оправиха проблема.

Докато говорихме още, изпратиха мейл на пощата, която им казах и всичко се оправи.

 

Добре работят от кол центровете им!

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

На мен ми даваше това заради надвишен транзакционен лимит.

 

PS: Колеги, освен jetcost.fr ---> bravofly и rumbo.es има ли някъде другаде в момента оферти за полети на Раян и Уиз с адекватните карти?

Сега се чух с банката, не било от лимити, блокиране и подобни, изобщо опити за плащане не са стигнали до тях. Ако това е вярно, значи е нещо от сайта.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.