Прескочи до съдържание

rumbo/edreams/budgetair 23-123 eur отстъпка от билети


Препоръчани мнения

Май беше писано някъде назад ама ще го карам и аз мързеливата.

Част от тия сайтове са под обща шапка и имат общ интерфейс.

Ограничението от три месеца за ползване на карта явно е налице. За всеки сайт поотделно ли е ?

Примерно ако платим през bravofly , може ли да мине плащане през rumbo със същата карта ?

Редактирано от stanimir
Връзка към коментар

Да сте виждали някои от тия сайтове да "хваща" полети на Vueling?  :rolleyes:

Че аз нещо не мога да го излъжа ...

jetcost.es --> gotogate с Maestro. Не знам каква е логиката,но отстъпките не излизат за всички отсечки.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Чисто ново Маестро на ПИБ не минава нито в бравофлай, нито във волагратис, нито в румбо. Някой друг да има сходен проблем?

Връзка към коментар

Нямаше, проима, никаква разлика. От ПИБ казаха, че изобщо не е имало опит за плащане, т.е. са ме отсвирили още на верификацията.

Иначе, jetcost.fr -> gotogate дава с виза електрон и задължително иска 3д

Редактирано от macf1an
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Чисто ново Маестро на ПИБ не минава нито в бравофлай, нито във волагратис, нито в румбо. Някой друг да има сходен проблем?

да няма  и някаква рестрикция по име?

Връзка към коментар

Чисто ново Маестро на ПИБ не минава нито в бравофлай, нито във волагратис, нито в румбо. Някой друг да има сходен проблем?

И аз съм със същия проблем- две нови карти и никъде не минават.Последната ми покупка е преди повече от три месеца.

Връзка към коментар

И аз съм със същия проблем- две нови карти и никъде не минават.Последната ми покупка е преди повече от три месеца.

 

Аз наскоро имах такъв проблем, но се оказа, че конкретната карта имаше 17-цифров номер и няма как да стане с нея. Пробвах след това с друга, с 16-цифров номер и се получи. Може нещо такова да е. 

Връзка към коментар
Георги Матеев

Аз наскоро имах такъв проблем, но се оказа, че конкретната карта имаше 17-цифров номер и няма как да стане с нея. Пробвах след това с друга, с 16-цифров номер и се получи. Може нещо такова да е.

 

Преди точно 1 седмица успешно купих 2 билета със 17-цифрово Маестро от ДСК, така че проблема май не е бил в броя цифри.

 

Само дано не са отрязали изцяло ползването на чуждестранни карти (както е в Travelgenio примерно) защото иначе друго обяснение не ми хрумва. Винаги има малък шанс и да е временен технически проблем де. Ще поживеем и ще видим, както обичам да казвам в Румбо и компания логика обикновено не се търси :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз наскоро имах такъв проблем, но се оказа, че конкретната карта имаше 17-цифров номер и няма как да стане с нея. Пробвах след това с друга, с 16-цифров номер и се получи. Може нещо такова да е.

 

Не е от цифрите.Пробвах и с двата вида,както и с Diners, и не се получава.
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Същото. Неползван Дайнърс не мина в Ластминът, със същата грешка като Маестрото. Не съм купувал билети (с пари)  от над 6 месеца, та едва ли е името..

Връзка към коментар

Преди 10 дни купих на едни приятели(семейство от 4 човека)билети с една от Маестро картите ми-направих 3 бр.покупки и всичко беше Ок.Няколко дни по-късно,тяхна позната искаше да се присъедини-тръгнах да купувам и опа.Пробвах с другото маестро и опа.Третото ми изтече и съм само с две сега.Реших че е при мен проблема(защото януари пак имах 6-7 покупки с втората карта ),амам май е нещо друго

Редактирано от malkia
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Преди точно 1 седмица успешно купих 2 билета със 17-цифрово Маестро от ДСК, така че проблема май не е бил в броя цифри.

 

Само дано не са отрязали изцяло ползването на чуждестранни карти (както е в Travelgenio примерно) защото иначе друго обяснение не ми хрумва. Винаги има малък шанс и да е временен технически проблем де. Ще поживеем и ще видим, както обичам да казвам в Румбо и компания логика обикновено не се търси :)

Atrapalo също искат испанска карта, нали се разправях с тях.

 

Вероятно са взели пример от тях и са ни врътнали кранчето, все пак много време ни оставиха.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Звъннах на румбо, за да разбера нещо повече по въпроса с отказите за плащане.

 

Питаха ме, каква грешка ми дава, но им казах, че не я помня(аз не съм купувал скоро и нямаше как да знам какво точно излиза като грешка).

 

Обясних им, че тази седмица съм пробвал няколко пъти да купя неуспешно билети с две различни карти Маестро, които са работели преди 5-6 месеца при плащане в сайта им.

 

Питах дали има някаква смяна на правилата и дали не искат испанска Маестро, както направиха от atrapalo.

Отговора беше, че не са сменяли   правилата.

Опита се да ме препрати към банката ми, но му казах, че съм звънял там и според тях, не е постъпвало опит за плащане.

След това нарочно го попитах отново за евентуална смяна на правилата за картите Маестро, но той пак каза, че няма ограничение по карти, като допълни накрая, че може да се плаща с карта Маестро от цял свят.

 

Сега дали това е вярно, дали този човек е информиран или не, няма как да знаем, остава да изчакаме, но на първо време има някаква надежда.

  • Харесвам 12
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   1 магеланец

    • ivo_121212
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.