Прескочи до съдържание

Предстояща стачка на ТАР, как да действам?


Препоръчани мнения

В сайта на ТАР прочетох за предстояща стачка на пилотите 1-10 май.

Аз имам полет в този период към България. Билетите сa купени през trip.bg. С trip.bg ли трябва да правя комуникация или трябва да вися на летището и да гледам тъжно? Не съм попадала в такава ситуация.

Връзка към коментар

Другарят Дюк беше писал за негов подобен случай с "Lufthansa". Не се сещам в коя тема беше. Но след като стачката е обявена официално на страницата на превозвача, не се чуди, а грабвай телефона и направи всичко възможно да се свържеш с TAP. Поискай да те уредят на друг полет (с друга авиокомпания), като евентуално променят маршрута.

 

...А, ето, намерих го. Много полезно четиво.

 

http://magelanci.com/topic/4074-отменен-полет-заради-стачка/?p=82848

Редактирано от captain_oveur
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

TAP не летят дотук, но имат представителство, за което съм споменавал неведнъж, че са много услужливи.

General Agent / Department:TAL Aviation Group

Address:36V, Patriarh Evitmii Blvd, Ground Floor
Sofia 1000 - Bulgaria

Telephone:+359 2 981 9910

Fax:+359 2 981 9910

E-mail: sales at talaviation.bg

 

Сайтът им нещо не работи, но ги пробвай на телефоните.

 

Имай предвид, че в момента само предлагат безплатно преместване на полета извън тези дати ..

Редактирано от macf1an
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Щом ще е извън тези дати ще трябва явно да чакам започването на стачката. Ще се завъртя край някое гише на ТАП като кацна на отиване да видим дали локално няма да мога да си осигуря спокойствие.

Връзка към коментар

Важното е да си превантивно напред с материала, досаждай, нахалствай, това е един от случаите,  в които ръчкането по всевъзможни канали, офиси и колцентрове, докато някой не ти свърши работа ще е от полза. TAP са част от Star Alliance, така че почти сигурно ще те наместят я в Austrian, я в Lufthansa, но не се знае, особено ако чакаш най-последния момент да действаш!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Не ми се смейте (много), че съм пате. Полетите ми са с австрийците, единият се изпълнява от ТАР. Загрях като се замислих малко повече. Както и да е, на летището в Лисабон май само австрийците нямат гише. Звъннах им по телефона и казаха, че могат да ми помогнат единствено като ми дадат телефона на туристическия ми агент. Звъннах на трип.бг, казаха, че засега нямат постъпила информация за промени и да звънна пак след 1-ви. Поне бяха доста по-учтиви от австрийците засега.

Редактирано от Сю_
  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Днес се прибрах!

От 1 май до вчера всеки ден следяхме дали се изпълнява нашия полет. В последните дни се забеляза леко закъснение, но отмяна нямаше.

 

След като не успяхме да се чекираме онлайн (не за първи път подобен проблем с австрийците), сутринта успешно го направихме на летището. Полетът ни беше обявен, че ще закъснее с 20 минути от очакваното. Натовариха ни на автобусите към самолета, спряха пред стълбите, но вратите не се отвориха. След минута-две потеглихме обратно и автобусът ни върна на входа на терминала. Появи се някой до шофьора с обяснение, аз бях назад и успях да чуя само "strike", половината от хората слязоха нанякъде, но другите останахме в автобусите. След 10-тина минути все пак се появи един служител и обяви, че полет ще има, екипажът бил в самолета и всичко било готово и заредено, само да имаме търпение. 20 минути по-късно излетяхме, леко и меко :-)

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.