П.Кръстев Публикувано: 6 май, 2015 Сподели Публикувано: 6 май, 2015 (редактирано) Здравейте, Току що купих билети за мен и приятелката ми с катарците до Сингапур. Преди да ги купя си направих account за frequent flyer програмата им, където си попълних номер на паспорт, дата на раждане и всичко. След това избрах полетите и на четвъртата стъпка с Personal Details за Passanger 1 избрах от падащото меню моето име, за Passanger 2 избрах Other passenger -> Add another passenger и просто попълних нейните имена (само име и фамилия), нищо друго не се изискваше. Потвърдих, че това са полетите и платих билетите. На confirmation-a който ми изкара за Passenger 1 и 2 ни пишеше имената, но за нея нямаше дата на раждане а за passport info и на двамата бяха написани моя номер на паспорт и expiry date Както се досещате - панирах се. Изпратиха ни e-tickets на моя мейл където пише само имената ни и полетите, няма никаква информация за паспорт и дати на раждане. От офиса на Qatar не ми вдигат. A от Manage booking картинката е такава: Ако натисна modify може да се променя само emergency contact, телефон и мейл. Не мога да изкарам тази страница, в която видях, че и за двамата пише един и същи номер на паспорта. Не мога да разбера как може да изкара и за двамата един и същи номер, след като никъде не ми ги е искало да ги въведа. Редактирано 6 май, 2015 от П.Кръстев Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 6 май, 2015 Сподели Публикувано: 6 май, 2015 Не се панирай, това няма значение, ще ги оправите на чекина. Advanced passenger information можеш ли да намериш някъде? Там е номер на паспорта и подобни, и са отделно от билета. Връзка към коментар
П.Кръстев Публикувано: 6 май, 2015 Автор Сподели Публикувано: 6 май, 2015 Ами за Сингапур не се изисква. А и горе на снимката се вижда, че под името на приятелката ми няма никакви данни, ако бяха еднакви номера на паспорта трябваше да присъства и там. Според мен нещо от Privilage club-a е добавило автоматично. Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 6 май, 2015 Сподели Публикувано: 6 май, 2015 Утре ще ти вдигнат и ще го оправиш по телефона ако има нещо. Те работят понеделник-петък и спазват празниците. Няма никой в офиса такива дни. 1 Връзка към коментар
П.Кръстев Публикувано: 7 май, 2015 Автор Сподели Публикувано: 7 май, 2015 (редактирано) Няма свързване с офиса им в София. Един от много опити когато опитах да им се обадя реално не можех да говоря, но просто проверявах дали някой ще ми вдигне. Да не повярваш - вдигнаха ми, но аз им затворих. Точно след 2 минути ги набрах пак когато вече можех да говоря, но без успех. От тогава опитах още няколко пъти и няма.... типично българска работа предполагам. Намерих confirmation for booking reference, изпратен на мейла ми (беше в спам папката). Това е, което видях и веднага след плащането. Ето какво излиза за Passenger Details: Определено нещо се бъгва от Privilage Club номера ми и попълва автоматично API като и за двата пътника слага моите имена и цялата информация. И между другото PDF-a, който имам в друг мейл от тях с електроните билети: Моят билет е ХХХ37, а не както е показано тук ХХХ36, въобще пълна каша..... Редактирано 7 май, 2015 от П.Кръстев Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 7 май, 2015 Сподели Публикувано: 7 май, 2015 API не е проблем да се въведе на летището. Връзка към коментар
П.Кръстев Публикувано: 7 май, 2015 Автор Сподели Публикувано: 7 май, 2015 Най-после се свързах с тях, обясних какво трябва да се оправи и жената от другата страна беше много любезна. Накрая на въпроса защо толкова трудно се свързах с тях: "Приемаме забележката, имаме недостиг на персонал, вече има наети двама нови служители и ще се стараем да вдигаме..." 2 Връзка към коментар
captain_oveur Публикувано: 7 май, 2015 Сподели Публикувано: 7 май, 2015 (редактирано) Най-после се свързах с тях, обясних какво трябва да се оправи и жената от другата страна беше много любезна. Накрая на въпроса защо толкова трудно се свързах с тях: "Приемаме забележката, имаме недостиг на персонал, вече има наети двама нови служители и ще се стараем да вдигаме..." Някой в бъдеще ако има проблем с тях, а и с други авиокомпании: когато заминава/пристига техен полет, на летището в съответния салон винаги има и техен служител - поне един. Тоест вчера в 1740 на Т2 при заминаващите имаше връзка с "Qatar airways" Това, разбира се, е малко brute force решение, но пък работи Нищо де. Важното е, че твоят казус е разрешен и всичко е наред Редактирано 7 май, 2015 от captain_oveur 1 Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 7 май, 2015 Сподели Публикувано: 7 май, 2015 Аз щях да пиша да иде до офиса , но пък не знам дали живее в София. Иначе преди в представителството наистина бяха само двама души сега може да са повече. Връзка към коментар
П.Кръстев Публикувано: 7 май, 2015 Автор Сподели Публикувано: 7 май, 2015 В София съм да, това щях да направя в краен случай, някоя обедна почивка да тичам до там или до летището. Добре че стана по лесния начин. Връзка към коментар
captain_oveur Публикувано: 7 май, 2015 Сподели Публикувано: 7 май, 2015 Абе офисите са малко сложни - я работят, я не работят... Като вчера например. А на летището винаги има човек, ако има полет. Освен това на летището, по мои впечатления, авиокомпаниите изпращат опитни и чевръсти служители, защото там ситуациите често трябва да се решават в реално време, а това не е лъжица за всяка уста. Моят опит с „летищни“ служители на авиокомпании е 100% положителен, затова ги препоръчвам Разбира се, ограничението „важи само за София“ важи с пълна сила, но по този въпрос няма какво да се направи. 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега