Прескочи до съдържание

Проблем с билети на Qatar ?


Препоръчани мнения

Здравейте,

 

Току що купих билети за мен и приятелката ми с катарците до Сингапур. Преди да ги купя си направих account за frequent flyer програмата им, където си попълних номер на паспорт, дата на раждане и всичко.

 

След това избрах полетите и на четвъртата стъпка с Personal Details за Passanger 1 избрах от падащото меню моето име, за Passanger 2 избрах Other passenger -> Add another passenger и просто попълних нейните имена (само име и фамилия), нищо друго не се изискваше.

 

Потвърдих, че това са полетите и платих билетите.  На confirmation-a който ми изкара за Passenger 1 и 2 ни пишеше имената, но за нея нямаше дата на раждане а за passport info и на двамата бяха написани моя номер на паспорт и expiry date  :O  Както се досещате - панирах се. 

 

Изпратиха ни e-tickets на моя мейл където пише само имената ни и полетите, няма никаква информация за паспорт и дати на раждане. От офиса на Qatar не ми вдигат. A от Manage booking картинката е такава:

 

 

Untitled.jpg

Ако натисна modify може да се променя само emergency contact, телефон и мейл. Не мога да изкарам тази страница, в която видях, че и за двамата пише един и същи номер на паспорта. Не мога да разбера как може да изкара и за двамата един и същи номер, след като никъде не ми ги е искало да ги въведа.

Редактирано от П.Кръстев
Връзка към коментар

Не се панирай, това няма значение, ще ги оправите на чекина. Advanced passenger information можеш ли да намериш някъде? Там е номер на паспорта и подобни, и са отделно от билета.

Връзка към коментар

Ами за Сингапур не се изисква. А и горе на снимката се вижда, че под името на приятелката ми няма никакви данни, ако бяха еднакви номера на паспорта трябваше да присъства и там.

 

Според мен нещо от Privilage club-a е добавило автоматично.

Връзка към коментар
Публикувано: (редактирано)

Няма свързване с офиса им в София. Един от много опити когато опитах да им се обадя реално не можех да говоря, но просто проверявах дали някой ще ми вдигне. Да не повярваш - вдигнаха ми, но аз им затворих. Точно след 2 минути ги набрах пак когато вече можех да говоря, но без успех. От тогава опитах още няколко пъти и няма.... типично българска работа предполагам.
 
Намерих confirmation for booking reference, изпратен на мейла ми (беше в спам папката). Това е, което видях и веднага след плащането. Ето какво излиза за Passenger Details:

 

Capture.jpg

 

Определено нещо се бъгва от Privilage Club номера ми и попълва автоматично API като и за двата пътника слага моите имена и цялата информация.

И между другото PDF-a, който имам в друг мейл от тях с електроните билети: Моят билет е ХХХ37, а не както е показано тук ХХХ36, въобще пълна каша.....

 

Capture.jpg

Редактирано от П.Кръстев
Връзка към коментар

Най-после се свързах с тях, обясних какво трябва да се оправи и жената от другата страна беше много любезна.

Накрая на въпроса защо толкова трудно се свързах с тях: "Приемаме забележката, имаме недостиг на персонал, вече има наети двама нови служители и ще се стараем да вдигаме..."  :huh:  :lol:

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Най-после се свързах с тях, обясних какво трябва да се оправи и жената от другата страна беше много любезна.

Накрая на въпроса защо толкова трудно се свързах с тях: "Приемаме забележката, имаме недостиг на персонал, вече има наети двама нови служители и ще се стараем да вдигаме..."  :huh:  :lol:

 

Някой в бъдеще ако има проблем с тях, а и с други авиокомпании: когато заминава/пристига техен полет, на летището в съответния салон винаги има и техен служител - поне един. Тоест вчера в 1740 на Т2 при заминаващите имаше връзка с "Qatar airways" :) Това, разбира се, е малко brute force решение, но пък работи :)

Нищо де. Важното е, че твоят казус е разрешен и всичко е наред :)

Редактирано от captain_oveur
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Абе офисите са малко сложни - я работят, я не работят... Като вчера например. А на летището винаги има човек, ако има полет. Освен това на летището, по мои впечатления, авиокомпаниите изпращат опитни и чевръсти служители, защото там ситуациите често трябва да се решават в реално време, а това не е лъжица за всяка уста.

Моят опит с „летищни“ служители на авиокомпании е 100% положителен, затова ги препоръчвам :)

 

Разбира се, ограничението „важи само за София“ важи с пълна сила, но по този въпрос няма какво да се направи.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.