mililia Публикувано: 10 май, 2015 Сподели Публикувано: 10 май, 2015 Имам закупен самолетен билет за утре София-Варна и обратно. Направих опит да се чекирам онлайн, обаче системата не открива билета ми, нито по номер на електронен билет, нито по резервацията. Направих опит да се свържа с България Ер, но след като изслушах надълго, че всички оператори са заети, накрая сами автомотично прекратиха разговора. Предполагам, че в момента никой не обслужва клиентите, въпреки че пише, че този център работи до 22 часа. Какво да правя? И евентуално ако самолетния ми билет липсва, как да действам утре? Връзка към коментар
mililia Публикувано: 10 май, 2015 Автор Сподели Публикувано: 10 май, 2015 Така, мистерията е разкрита. Обърнати са името и фамилията и затова билета се открива по малко име, а не по фамилия. 1 Връзка към коментар
AlexandraKo Публикувано: 10 май, 2015 Сподели Публикувано: 10 май, 2015 Така, мистерията е разкрита. Обърнати са името и фамилията и затова билета се открива по малко име, а не по фамилия. Аааа, полезна информация Значи и това се случва. 1 Връзка към коментар
mililia Публикувано: 10 май, 2015 Автор Сподели Публикувано: 10 май, 2015 Предполагам, че в момента никой не обслужва клиентите, въпреки че пише, че този център работи до 22 часа. Взимам си думите назад. Работят си хората, но е цяла мъка да се свържеш с тях. От друга страна бяха любезни. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега