mililia Публикувано: 10 май, 2015 Публикувано: 10 май, 2015 Имам закупен самолетен билет за утре София-Варна и обратно. Направих опит да се чекирам онлайн, обаче системата не открива билета ми, нито по номер на електронен билет, нито по резервацията. Направих опит да се свържа с България Ер, но след като изслушах надълго, че всички оператори са заети, накрая сами автомотично прекратиха разговора. Предполагам, че в момента никой не обслужва клиентите, въпреки че пише, че този център работи до 22 часа. Какво да правя? И евентуално ако самолетния ми билет липсва, как да действам утре?
mililia Публикувано: 10 май, 2015 Автор Публикувано: 10 май, 2015 Така, мистерията е разкрита. Обърнати са името и фамилията и затова билета се открива по малко име, а не по фамилия. 1
AlexandraKo Публикувано: 10 май, 2015 Публикувано: 10 май, 2015 На 10.05.2015 г. в 17:04, mililia каза: Така, мистерията е разкрита. Обърнати са името и фамилията и затова билета се открива по малко име, а не по фамилия. Аааа, полезна информация Значи и това се случва. 1
mililia Публикувано: 10 май, 2015 Автор Публикувано: 10 май, 2015 На 10.05.2015 г. в 16:44, mililia каза: Предполагам, че в момента никой не обслужва клиентите, въпреки че пише, че този център работи до 22 часа. Взимам си думите назад. Работят си хората, но е цяла мъка да се свържеш с тях. От друга страна бяха любезни.
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега