Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Имам закупен самолетен билет за утре София-Варна и обратно.

Направих опит да се чекирам онлайн, обаче системата не открива билета ми, нито по номер на електронен билет, нито по резервацията. Направих опит да се свържа с България Ер, но след като изслушах надълго, че всички оператори са заети, накрая сами автомотично прекратиха разговора. Предполагам, че в момента никой не обслужва клиентите, въпреки че пише, че този център работи до 22 часа.

Какво да правя? И евентуално ако самолетния ми билет липсва, как да действам утре?

Връзка към коментар

Така, мистерията е разкрита.

Обърнати са името и фамилията и затова билета се открива по малко име, а не по фамилия.

Аааа, полезна информация :rolleyes: Значи и това се случва. :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

 Предполагам, че в момента никой не обслужва клиентите, въпреки че пише, че този център работи до 22 часа.

Взимам си думите назад. Работят си хората, но е цяла мъка да се свържеш с тях. От друга страна бяха любезни.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.