Прескочи до съдържание

Проблем с Hotels.com


FlyTraveler

Препоръчани мнения

Имам доста интересен проблем с една (за момента) резервация чрез Hotels.com, който смятам за достатъчно интересен за да го споделя, а и да получа съвети от форумните гурута по въпроса.

По принцип този сайт дава много изгодни цени и доста го ползвам в последните 2 години (миналата година резервирах страхотна и много популярна лоджа в частен резерват до парка Крюгер в Ю. Африка на половин цена - разбирайте спестяване от 360 долара на вечер за двама).

 

Та тази година намерих пак много добра цена в друг резерват в Ю. Африка - Tau Game Lodge в резервата Мадикве - 275 долара на вечер за мен и 6 годишната ми дъщеря. Резервирам 6 вечери (преди 3 дни) и си получавам потвърждение веднага, като тотал сумата ми е 19,800 ранда (грубо 1,649 долара) за двамата. Написаха ми, че лоджата ще си вземе половината (9,900 ранда) от картата, останалите 9,900 плащам на място. Пишат ми и за някакви 440 ранда (около 40 долара) допълнителни такси, които не бяха изписани като резервирах, за които не се впрягам, лоджите си имат там някакви допълнителни такси на ден, това го приемам за нормално.

Вчера пиша на лоджата директно за да ги питам за цени на трансфери от Йоханесбург или Габороне, като все пак питам дали всичко е ОК с плащането и да потвърдят какво ми влиза в тази цена. Пишат ми обратно като ми обясняват, че съм забравил да маркирам и 6 годишното дете и, че трябвало да плащам още 683 долара допълнително за нея!!!

Пиша обратно като препращам потвърждението от Hotels.com, където ясно е изписано 1 възрастен и 1 дете на 6 години, както цената на вечер, общата цена, размера на депозита и колко остава да се плати на място. Отгоре на всичко лоджата вместо да ми вземе 9,900 ранда депозит от картата ми взема 4,950 ранда, останалите ги искат на място в брой (за да не плащат на МастърКард процента).

Пишат ми обратно, че проверили сайта на Hotels.com и там били объркали ценообразуването, да съм изчакал да Петък да се върнел управителя на лоджата и тогава щели да ми пишат.

Аз обаче се обаждам на hotels.com да ми обяснят случая, вдига някой от Индия или Бангладеш най-вероятно (човека си беше ОК де, просто се сетих за аутсорсинга), казвам какво е станало, той казва да изчакам да звъннел на лоджата. В лоджата обаче никой не вдигал телефона и каза да съм се обадел друг път, на него му свършвала смяната след 3 часа и не можел да отбележи в системата, че имало проблем за да го решат и да ми се обадят те.

Та... какво е най-изгодно за мен да правя според вас?

1. Да си стоя и да чакам да се върне менъждера на лоджата утре и да ми пишат нещо?

2. Да се обаждам пак на Hotels.com и да ги натискам - те могат да се обадят в лоджата, но предполагам, че най-вероятно ще им кажат, че утре се връща мениджъра?

Чудя се и какво да правя ако ми предложат да ми върнат парите... По принцип мога да се опитам да им кажа, че това не ме устройва, защото съм си купил самолетни билети за Ю. Африка само заради цената, която съм видял при тях т. е. ще ми изгорят билетите.

 

Или да пусна няколко теми в Tripadvisor, Lonely Planet и други популярни форуми междувременно и да им кажа, че развитието на случая се следи от много хора (става въпрос за hotels.com, то с лоджата нямам какво да се разправям, не съм купувал от тях).
 

Все пак 683 долара са си много пари, не са семки...

Благодаря предварително за мненията и съветите!

 

П. П. Преди малко направих и втора резервация с тях за друга лоджа в друг резерват в Ю. Африка за изключително ниска цена, да видим там какво ще стане :)

Редактирано от FlyTraveler
Връзка към коментар

на него му свършвала смяната след 3 часа и не можел да отбележи в системата, че имало проблем за да го решат и да ми се обадят те.

това звучи абсолютно несериозно

Връзка към коментар

Моята позиция би била: контакт самос хотелс.ком, от които имаш платена и потвърдена резервация.

Отказ на всякакви възстановявания на парите и "ама ние сбъркахме" и изрично потвърждение за валидност на резервацията и остатъчна дължима сума в лоджа.

Връзка към коментар
Публикувано: (редактирано)

Моята позиция би била: контакт самос хотелс.ком, от които имаш платена и потвърдена резервация.

Отказ на всякакви възстановявания на парите и "ама ние сбъркахме" и изрично потвърждение за валидност на резервацията и остатъчна дължима сума в лоджа.

 

Мерси за мнението. Започнаха с евтините номера (Hotels.com)... Държане по телефона докато се свържат със супервайзер по 20 мин. и после сигнал заето... Интересното е, че аутсорсинга им не е в Индия, както обикновено, ами говоря с Филипините с УК-ски номер (попитах ги от любопитство)... Предполагам, че са регистрирани в Ирландия и подлежат на регулации на ЕС...

Редактирано от FlyTraveler
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Според мен поддържай връзка само с hotels.com, имаш си confirmation за тази цена за теб и дъщеря ти и искаш да си я получиш. Те как ще се оправят с лоджа не е твоя работа. Най-вероятно ако грешката идва от лоджа, те трябва да си я поемат, защото това не е грешка и на hotels.com

Връзка към коментар

Най-после успях да проведа що-годе нормален разговор с някакой си Йори от Филипините (явно си дават имена на герои от анимационни филми). Та Йори ме увери, че все някой ще поеме тази разлика и те ще се разберат с лоджата кой да е това. Имам и телефон за контакт в САЩ (така поне ми каза, не съм го пробвал), което си е находка - +1 844 814 6704 - пиша го ако може да свърши работа на някой, а пък и аз да го имам записан на още едно място :)

Не съм гледал къде са регистрирани Hotels.com, срока за анулиране на резервации го дават в Израелско време :)

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Публикувано: (редактирано)

Само да вметна, че проблема се разреши - днес получих мейл от лоджата, в който ме уведомяват, че поемат разликата в цената от това, което те искаха и това, което резервирах през Hotels.com (всъщност кой наистина е сбъркал няма как да знам) т. е. няма нужда да доплащам 670 долара. Сега остава да ми потвърдят резервацията и от втория лодж. Малко неприятно беше да се разправям със съпорта на сайта, но за толкова пари спестяване си струва. Самите Hotels.com нито са се обадили, нито са писали, че проблема е решен.
 

Редактирано от FlyTraveler
  • Харесвам 3
Връзка към коментар
  • 4 години по-късно ...

Случайно попаднах на вашите неволи с Hotels.com.Реших да споделя това, което се случи с мен. Направих резервация за почивка в Турция. Hotels.com веднага дръпнаха парите от картата ми 556 щ.д.. След няколко дни съвсем случайно разбрах, че хотела е фалирал. Веднага звъннах в хотела и те потвърдиха. Направих отказ от резервация в Hotels.com. Срока за отказ без санкции бе 16.09.2019 г, а аз заявих отказа на 13.09.2019. Първо писаха, че парите ще бъдат върнати след 24 часа, после след 7 дни, а последно 14 дни. Сега просто замлъкнаха. 

   Дайте, моля, някакъв съвет!

Връзка към коментар
преди 7 часа, Стоян Цветков каза:

Случайно попаднах на вашите неволи с Hotels.com.Реших да споделя това, което се случи с мен. Направих резервация за почивка в Турция. Hotels.com веднага дръпнаха парите от картата ми 556 щ.д.. След няколко дни съвсем случайно разбрах, че хотела е фалирал. Веднага звъннах в хотела и те потвърдиха. Направих отказ от резервация в Hotels.com. Срока за отказ без санкции бе 16.09.2019 г, а аз заявих отказа на 13.09.2019. Първо писаха, че парите ще бъдат върнати след 24 часа, после след 7 дни, а последно 14 дни. Сега просто замлъкнаха. 

   Дайте, моля, някакъв съвет!

Тази моята случка беше преди 4 години. Предполагам, че трябва да им пишете редовно и евентуално да се обадите на телефона им за връзка. Мисля, че преди call center-a им беше във Филипините, сега не знам къде е...

Връзка към коментар
На 29.09.2019 г. в 16:10, Стоян Цветков каза:

Случайно попаднах на вашите неволи с Hotels.com.Реших да споделя това, което се случи с мен. Направих резервация за почивка в Турция. Hotels.com веднага дръпнаха парите от картата ми 556 щ.д.. След няколко дни съвсем случайно разбрах, че хотела е фалирал. Веднага звъннах в хотела и те потвърдиха. Направих отказ от резервация в Hotels.com. Срока за отказ без санкции бе 16.09.2019 г, а аз заявих отказа на 13.09.2019. Първо писаха, че парите ще бъдат върнати след 24 часа, после след 7 дни, а последно 14 дни. Сега просто замлъкнаха. 

   Дайте, моля, някакъв съвет!

Забавянето може и да е от страна на банката ти, дай им малко повече време. 

 

Ако парите ги няма след 2-3 седмици, пак можеш да се обърнеш към банката и да оспориш транзакцията. След като имаш писмено доказателство, че трябва да ти върнат пари случаят ще е лесен. 

Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Искам да се оплача от Hotels.com. За резервация в Рим, с плащане на място. Но хотелът изтегли парите  20 минути след резервацията. Съответно анулирах. Вече 2 месеца чакам да ги възстановят. Преди седмица хотелът повторно изтегли пари за резервацията. След размяна на 5-6 гневни  мейла,  стана ясно, че хотелът не отговаря на Hotels.com, на мен също. Явно става въпрос за някакъв фантом, или силно недобросъвестен играч. Тъй като настоявам, че съм резервирала в Hotels.com, те  категорично отричат да са взели пари и ме препращат да търся хотела. Предвид, че Hotels.com не са европейска компания (доколкото разбирам американска, като Expedia), къде мога да подам жалба срещу тях за възстановяване на сумите, както за европейските в ECC? Към кого пускате жалбите срещу Expedia ,  Orbitz  и други щатски сайтове?

Връзка към коментар
преди 51 минути , Tani каза:

Искам да се оплача от Hotels.com. За резервация в Рим, с плащане на място. Но хотелът изтегли парите  20 минути след резервацията. Съответно анулирах. Вече 2 месеца чакам да ги възстановят. Преди седмица хотелът повторно изтегли пари за резервацията. След размяна на 5-6 гневни  мейла,  стана ясно, че хотелът не отговаря на Hotels.com, на мен също. Явно става въпрос за някакъв фантом, или силно недобросъвестен играч. Тъй като настоявам, че съм резервирала в Hotels.com, те  категорично отричат да са взели пари и ме препращат да търся хотела. Предвид, че Hotels.com не са европейска компания (доколкото разбирам американска, като Expedia), къде мога да подам жалба срещу тях за възстановяване на сумите, както за европейските в ECC? Към кого пускате жалбите срещу Expedia ,  Orbitz  и други щатски сайтове?

Както е написала и Rainy трябва да оспориш плащането/плащанията пред банковата институция издала картата.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.