Прескочи до съдържание

Отказан достъп до борда


Препоръчани мнения

Здравейте, Имам нужда от съвет. Мой приятел си купува двупосочен билет от Франкфурт хан до София. Пристига в София без инциденти , и след една седмица тръгва обратно. Чекира се онлайн, разпечатва си бордната карта. На гейта обаче изненада: отказват му достъп с мотив, че липсва в системата. Наложило му се да се връща с друг полет.

Авиокомпанията предполагам е ясно коя е, въпроса е какво да се направи в случая. Да се пише директно на някой от сайтовете за компенсации или....?

Връзка към коментар

Здравейте, Имам нужда от съвет. Мой приятел си купува двупосочен билет от Франкфурт хан до София. Пристига в София без инциденти , и след една седмица тръгва обратно. Чекира се онлайн, разпечатва си бордната карта. На гейта обаче изненада: отказват му достъп с мотив, че липсва в системата. Наложило му се да се връща с друг полет.

Авиокомпанията предполагам е ясно коя е, въпроса е какво да се направи в случая. Да се пише директно на някой от сайтовете за компенсации или....?

 

 

Случката е повече от странна! Първото което бих направил е да влеза в профила си и да видя имам ли все още билет и бордна карта. Ако и в профила ги има бих направил скрийншот с много заплашителни мейли бих искал огромно обезщетение. Ако в прифила по някаква причина липсват данните за полета, тогава нека разпечата потвърждаващите мейли.

 

Не ми се струва много реалистично да изчезнат данни за дадена резервация или човек... Нещо да не се е объркал приятеля ти и да е направил две резервации, като за втората е искал плащане с превод. При непристигане на превода или някакав техническа грешка с кода на резервацията би могло да са му анулирали резервацията, но тогава не би могъл да се чекира..

Връзка към коментар

Случката е повече от странна! Първото което бих направил е да влеза в профила си и да видя имам ли все още билет и бордна карта. Ако и в профила ги има бих направил скрийншот с много заплашителни мейли бих искал огромно обезщетение. Ако в прифила по някаква причина липсват данните за полета, тогава нека разпечата потвърждаващите мейли.

 

Не ми се струва много реалистично да изчезнат данни за дадена резервация или човек... Нещо да не се е объркал приятеля ти и да е направил две резервации, като за втората е искал плащане с превод. При непристигане на превода или някакав техническа грешка с кода на резервацията би могло да са му анулирали резервацията, но тогава не би могъл да се чекира..

Как се е чекирал, ако му е анулирана резервацията?

Връзка към коментар

Как се е чекирал, ако му е анулирана резервацията?

 

Това което мога да си представя е да купиш билет с отложено плащане чрез превод, да се чекираш за полета и в последствие да ти анулират резервацията. Не знам има ли такъв бъг в системата, но друго рационално обяснение нямам.

Връзка към коментар

Двата полета са на една резервация, с един код са. И преди вторият полет се е чекирал онлайн, така че резервацията е съществувала. Странна е цялата ситуация.

Връзка към коментар

Това което мога да си представя е да купиш билет с отложено плащане чрез превод, да се чекираш за полета и в последствие да ти анулират резервацията. Не знам има ли такъв бъг в системата, но друго рационално обяснение нямам.

Даже и хипотетично няма как да стане това, защото за определен брой дни преди полета(не си спомням колко) не можеш да плащаш по друг начин освен с карта.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Даже и хипотетично няма как да стане това, защото за определен брой дни преди полета(не си спомням колко) не можеш да плащаш по друг начин освен с карта.

 

14 дни преди полета не може да плащаш с превод, но 30 дни преди полета може да се чекираш. Има 15 дни в които са отворени и двете неща.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

14 дни преди полета не може да плащаш с превод, но 30 дни преди полета може да се чекираш. Има 15 дни в които са отворени и двете неща.

Тогава...е възможно по принцип. :)

Въпреки това пак трявба да е някакъв срив/проблем в системата за да го допуска това(ако това е станало) - преди да е платена резервацията, тя не е активна за чекиране.

 

Дано dlachko после да ни информира какъв е резултата.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Двата полета са на една резервация, с един код са. И преди вторият полет се е чекирал онлайн, така че резервацията е съществувала. Странна е цялата ситуация.

 

Трудно ми е да си представя, че може да изчезнат даннните само за твоя приятел... Би могло да е имало някакъв временен срив на системата когато се е чекирал приятеля ти, като е получил потвърждение, но данните от системата са изчезнали без бекъп, но това би било голяма аматьорщина. По същия начин биха могли да ти изчезват и пари от банката...

 

Нека провери все пак какво му показва сега системата, защото във профила му би трябвало да ги има и старите резервации.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

...

 

Нека провери все пак какво му показва сега системата, защото във профила му би трябвало да ги има и старите резервации.

Ето какво показва системата за минала моя резервация:

 

0001.png

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Авиокомпанията предполагам е ясно коя е, въпроса е какво да се направи в случая. Да се пише директно на някой от сайтовете за компенсации или....?

 

Винаги първата стъпка трябва да се направи към авиокомпанията! Ако тя признае вината ще плати обезщетение по регулацията на ЕС плюс цената на допълнителния самолетен билет.

 

Ако откаже идва ролята на сайтовете за компенсации.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Може би истинската причина за отказа е друга. Разпитах отново приятеля си, за по големи подробности. Оказа се че е заявил багаж за врорият полет и се е опитал да го плати с карта. Плащенето обаче не е минало, и той се отказал да пътува с багаж.

Възможно ли е заявеният, но неплатен багаж, какъвто не е носен, да причина за отказа? Ако е така, това е истинската причина за отказа и тук не виждам какво може да се направи.

Връзка към коментар

Може би истинската причина за отказа е друга. Разпитах отново приятеля си, за по големи подробности. Оказа се че е заявил багаж за врорият полет и се е опитал да го плати с карта. Плащенето обаче не е минало, и той се отказал да пътува с багаж.

Възможно ли е заявеният, но неплатен багаж, какъвто не е носен, да причина за отказа? Ако е така, това е истинската причина за отказа и тук не виждам какво може да се направи.

Как е искал да го плати багажа?

Допълнително или заедно с резервацията?

Връзка към коментар

Може би истинската причина за отказа е друга. Разпитах отново приятеля си, за по големи подробности. Оказа се че е заявил багаж за врорият полет и се е опитал да го плати с карта. Плащенето обаче не е минало, и той се отказал да пътува с багаж.

Възможно ли е заявеният, но неплатен багаж, какъвто не е носен, да причина за отказа? Ако е така, това е истинската причина за отказа и тук не виждам какво може да се направи.

Не, не е възможно, според мен. Защото, ако носи багаж, който не е платен предварително, ще му вземат двойна цена, за да го качат на борда. Става дума за Уиз, нали?

Как е искал да го плати багажа?

Допълнително или заедно с резервацията?

Аз разбрах, че допълнително.

Връзка към коментар

Опитът за плащане на багажа е допълнително, плащането не е минало и багаж не е носен

Помолете приятеля си да си влезне в пощата и да види там какви мейли е получил.

Връзка към коментар

Може би истинската причина за отказа е друга. Разпитах отново приятеля си, за по големи подробности. Оказа се че е заявил багаж за врорият полет и се е опитал да го плати с карта. Плащенето обаче не е минало, и той се отказал да пътува с багаж.

Възможно ли е заявеният, но неплатен багаж, какъвто не е носен, да причина за отказа? Ако е така, това е истинската причина за отказа и тук не виждам какво може да се направи.

 

Според мен тук може да е станала някаква беля, като освен добавянето на багажа е сменил и датата на полета. Възможно е всичко да е минало ок, но да не е разбрал. Ако на летището са търсили само резервационния код, а не са погледнали датата на бордната карта е възможно да не са разбрали от къде идва проблема.

Връзка към коментар

Ще се свържа първо с Уиз да разбера официалната причина за отказа. После според отговора ще мисля дали има смисъл да задълбавам. Благодаря на всички отзовали се.

Връзка към коментар

Ще се свържа първо с Уиз да разбера официалната причина за отказа. После според отговора ще мисля дали има смисъл да задълбавам. Благодаря на всички отзовали се.

 

Не се набутвай с излишни разговори по импулсни телефони. Първо провери всички мейли, инфото в профила и ако от там не се разбере къде е грешката им звънни на Уиз ер, но по добре им пиши мейл. Вярно е, че бавно отговарят, но за сметка на това е безплатно.

Връзка към коментар

Със сигурност резервацията за този полет не е била завършена по една или друга причина. Абсурдно е да бъде разпечатна бордна карта за незавършена резервация. Нека някой да направи експеримент предложен по-горе и да закупи билет с плащане по банков път и да се опита да разпечата бордна карта преди извършване на банковия превод. На 99% съм сигурен, че подобен уеб чек-ин ще бъде неуспешен...

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Със сигурност резервацията за този полет не е била завършена по една или друга причина. Абсурдно е да бъде разпечатна бордна карта за незавършена резервация. Нека някой да направи експеримент предложен по-горе и да закупи билет с плащане по банков път и да се опита да разпечата бордна карта преди извършване на банковия превод. На 99% съм сигурен, че подобен уеб чек-ин ще бъде неуспешен...

 

Ако резервацията не е извършена как е имал бордна карта?

Връзка към коментар

Нали това казвам. Няма как резервацията да е била завършена, той да е имал бордна карта и името му да не е фигурирало в регистъра. Нещо не се връзва цялата история...

Редактирано от Duke
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ако резервацията не е извършена как е имал бордна карта?

Е, ние не сме я виждали бордната карта.

 

Сега се сещам какво може да е станало.

При заявката за нов багаж, особено, ако е станало след първоначално чекиране, въпреки че не е могъл да плати, вероятно е трябвало да разпечата бордната карта отново...

Връзка към коментар

Е, ние не сме я виждали бордната карта.

 

Сега се сещам какво може да е станало.

При заявката за нов багаж, особено, ако е станало след първоначално чекиране, въпреки че не е могъл да плати, вероятно е трябвало да разпечата бордната карта отново...

 

 

Разпечатването отново на бордната карта се изисква единствено за да може на нея да фигурира купения багаж. Номерът на резервацията не се променя, а с това и фигурирането на пътника в списъка.

Ако случката се е случила така както е разказана, най-вероятно при добавяне на багажа случайно е променена дата на пътуването, но не е разпечатана нова бордна карта с новата дата и добавен багаж. В такъв случай е възможно да отидеш на летището с разпечатана бордна карта, но да те няма в списъка.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Нали това казвам. Няма как резервацията да е била завършена, той да е имал бордна карта и името му да не е фигурирало в регистъра. Нещо не се връзва цялата история...

 

Стават и грешки понякога, особено със софтуера  :)

Да се греши е човешко, но за истинска каша е необходим компютър

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.