Nati Публикувано: 10 септември, 2015 Публикувано: 10 септември, 2015 Да, при директно купуване от сайта на AirAsia не го искат, което е супер - мога да си купя билетите без никакви проблеми по-рано. Ама сега тоя rumbo ме вкарва тук в едни схеми... В сайта на Airasia, в моя профил, има поле, където да си добавя документа, с който ще пътувам, амаа се чудех ако купя билетите от rumbo с друг номер на паспорта, после дали ще се смени този номер като го добавят в профила ми... Би трябвало да няма проблеми, все пак е нещо нормално - стари паспорти се сменят с нови...
T.E.Lawrence Публикувано: 10 септември, 2015 Публикувано: 10 септември, 2015 Важни са им имената да съвпадат , номера на паспорта явно не е критично.
livfc Публикувано: 10 септември, 2015 Публикувано: 10 септември, 2015 Nati, според мен можеш да попиташ съпорта или да поискаш да ти сменят номера на паспорта след като си добавиш полета в профила и им обясниш за какво иде реч.
neuromancer Публикувано: 10 септември, 2015 Публикувано: 10 септември, 2015 Щом AirAsia не искат номер на паспорта при купуване от тях, вероятно не се иска изобщо и този номер който се въвежда там просто си виси...
Nati Публикувано: 10 септември, 2015 Публикувано: 10 септември, 2015 еми ще пробвам, все пак 50лв разлика не е малко
Фил Публикувано: 10 септември, 2015 Публикувано: 10 септември, 2015 А за кой полет става дума (ако не е тайна) и за колко го намираш в rumbo?
Nati Публикувано: 10 септември, 2015 Публикувано: 10 септември, 2015 полет Siem Reap - Bangkok, на 01.12 в 21:45 мисля, че беше - цена 47€. В сайта на AirAsia е 60$, но има и една такса от 12$, която слагат допълнително
tougherty Публикувано: 18 септември, 2015 Публикувано: 18 септември, 2015 Да докладвам и аз по темата, в случай че някой някога се заинтересува. 1. Билети за Air Asia, купени не през сайта им, а през агенция - например Rumbo: както е описала подробно Зани - свързвате се с чата и подготвяте номер на резервация (PNR), Big Shot ID, мейл, с който сте регистриран, имена и дати на раждане на пътуващите, детайли за полета (аз им дадох дата, номер, час и място на излитане и кацане). Добавят го веднага към акаунта ви и изпращат мейл. 2. Някакви промени по резервацията - сбъркано име, дата на раждане, евентуално промяна на полета и т.н. - пишете им по Tweeter! За промяна на името искат да им качите снимка на паспорта, за да се уверят, че става дума за грешка, а не за различен пътник. Ако преди това сте подали e-form с някакво искане (например refund) може да им пишете да побутнат случая ви по-напред и да го разглеждат по-бързо. Според мен наистина се случва. Оправят всичко веднага и също изпращат мейл с промяната. 3. Е-form - умряла работа. Пратиха ми мейл, че случаят ми е регистриран и ще получа отговор до 5 работни дни. Чаках ги месец и половина и си направих нещата чрез горните два метода. 2
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега