bobbyfm Публикувано: 9 септември Публикувано: 9 септември преди 27 минути , Doctor Who каза: Впиши се в профил vbro или expedia и тогава ползвай линка. Ако даде 15 $ се впиши отново, за да ги добави. При мене работи всеки път, но не ми трябва ако не разбера как да ползвам бонусите и в излишно да пълнят акаунти с неползваеми суми. С кой браузър се получава при теб?
Doctor Who Публикувано: 9 септември Публикувано: 9 септември преди 13 минути , bobbyfm каза: С кой браузър се получава при теб? Хром.
GlobeRider Публикувано: 9 септември Публикувано: 9 септември vrbo се смилиха над мен и решиха да ми спестят гимнастиките, като сами ми кредитираха 60$ в новорегистриран акаунт (преди 2 дни). Ще ми е интересно, дали сега ще ми блокират акаунта, при положение, че по тяхна воля са ми предоставили този кредит. 2
Doctor Who Публикувано: 9 септември Публикувано: 9 септември преди 16 минути , GlobeRider каза: vrbo се смилиха над мен и решиха да ми спестят гимнастиките, като сами ми кредитираха 60$ в новорегистриран акаунт (преди 2 дни). Ще ми е интересно, дали сега ще ми блокират акаунта, при положение, че по тяхна воля са ми предоставили този кредит. Ако имаш близка резервация за хотел бих предложил да е през апликацията на vbro. Мисля, че американско IP ще е от полза. Късмет и сподели резултата! 🙂 1
marycap Публикувано: 9 септември Публикувано: 9 септември С моите 15$ си купих 1 час Bike Rental за Central Park, получих потвърждение и код и още си стои в пощата. 2
antea Публикувано: 9 септември Публикувано: 9 септември моите две за NE също си стоят неотменени от ранния следобяд досега, през десктоп са правени от профил с 30+15 от VRBO, ама не знам дали ще си правя труд да правя още две, защото тая билетна система тяхната изобщо не ми харесва - на pdf-билетите пише, че са с валидност в рамките на деня, а пък като ги добавя в сайта на NE, излизат с часове на конкретен автобус, а като се опитам да ги сменим с друг час, макар че не иска доплащане, на финала казва, че плащането не може да бъде обработено и промяната не може да бъде направена, поради технически проблеми на техния сайт утре ще пробвам пак без особени очаквания, защото е малко съмнително какви са тези технически проблеми и по-скоро си мисля, че е защото са купени през expedia като трета страна и трудно, или направо невъзможно, е да се управляват от сайта на оригиналния доставчик 1
stanimir Публикувано: 9 септември Публикувано: 9 септември Абе , защо сте се умърлушили така ? Мисля че при блокиране става въпрос за яко , ама яко оливане. По някакъв начин от експидиа са засекли необичайна активност към определено IP , локация , телефон , имена , платежно средство , или кой знае още какво. Нямам съмнение , че има хора не с по един , два , пет , а с десетки , ако не и повече фиктивни акаунти - специално създадени за усвояване на въпросните бонуси. Всички са пределно наясно какво правят и всеки трябва да си е преценил риска. Ако имам редовен акаунт и ми канселират резервация , не виждам защо да не гоня съпорта до последно. Ако обаче знам какви съм ги вършил няма да съм чак толкова надъхан. 1 hour ago, Doctor Who said: Ако имаш близка резервация за хотел бих предложил да е през апликацията на vbro. Мисля, че американско IP ще е от полза. Късмет и сподели резултата! 🙂 Vrbo e аналог на Airbnb - Vacation Rentals by Owners. Платформата не предлага хотели.Expedia ги купиха (заедно с HomeAway) за да имат конкурентен продукт на Airbnb. Не е страшно да блокират някой от многобройните фиктивни акаунти , но ако някакси ви блокират изцяло достъпа до бъдещи резервации в Expedia Group вече ще е сериозен удар , макар че не знам как точно могат да го направят. IP, мейл , устройство , банкова карта , адрес се сменят лесно. 3
ДиянаВ Публикувано: 9 септември Публикувано: 9 септември преди 2 часа, antea каза: моите две за NE също си стоят неотменени от ранния следобяд досега, през десктоп са правени от профил с 30+15 от VRBO, ама не знам дали ще си правя труд да правя още две, защото тая билетна система тяхната изобщо не ми харесва - на pdf-билетите пише, че са с валидност в рамките на деня, а пък като ги добавя в сайта на NE, излизат с часове на конкретен автобус, а като се опитам да ги сменим с друг час, макар че не иска доплащане, на финала казва, че плащането не може да бъде обработено и промяната не може да бъде направена, поради технически проблеми на техния сайт утре ще пробвам пак без особени очаквания, защото е малко съмнително какви са тези технически проблеми и по-скоро си мисля, че е защото са купени през expedia като трета страна и трудно, или направо невъзможно, е да се управляват от сайта на оригиналния доставчик А ти досега купувала ли си от сайта на NE билети с валидност през целия ден? Мисля, че всички билети са с конкретен час и съотв. автобус. На мен ми се случи към 40-мин. закъснение при излизането от претъпканото летище и взехме друг автобус - втори или трети след този, за който имах билети. Нямаше проблем да ни качат. 1
stanimir Публикувано: 10 септември Публикувано: 10 септември 7 hours ago, ДиянаВ said: А ти досега купувала ли си от сайта на NE билети с валидност през целия ден? Мисля, че всички билети са с конкретен час и съотв. автобус. На мен ми се случи към 40-мин. закъснение при излизането от претъпканото летище и взехме друг автобус - втори или трети след този, за който имах билети. Нямаше проблем да ни качат. Качват те ако има свободни места разбира се , а аз поне не съм виждал да няма.Докато облужваха easyBus официалния толеранс мисля беше до 60 минути преди/след оригиналния час на билета. Това е за летищните трансфери , другите автобуси на NE са с фиксиран час и се е случвало да купувам нови билети заради изпуснат автобус. 2
iMari Публикувано: 10 септември Публикувано: 10 септември Може би не необходимо да имаш N на брой профили, за да те засекат като подозрителен. Достатъчно е да смениш Ip адреса в рамките на 20мин, и да свалиш приложенията по няколко пъти в опити да обереш бонусите от всички сайтове. Ние сменяме Ip адреса за да се логнем в сайта, но google/apple store няма как да заблудим за локацията си, още повече, че включваме местоположение по ред други причини. А в store-a се пази информация не само колко пъти, а и на какви устройства е свалено приложението. Не е невъзможно Expedia да имат достъп до тази информация. Така си мисля, може да греша. При всички положения необачитайната активност от дадена локация им светва лампичката. А могат елегантно да ни ограничат като въведат като задължителен USA номера, който удобно скипваме при регистрацията. 4 1
new one Публикувано: 10 септември Публикувано: 10 септември Абе гадни капиталисти са и това е - врагове на титраканската селищна система - точно пък на 09.09 да ни създадат такава неудобна дилема 😉 1 6
Tesh Публикувано: 10 септември Публикувано: 10 септември преди 28 минути , iMari каза: Може би не необходимо да имаш N на брой профили, за да те засекат като подозрителен. Не е така, има нещо друго. Както вече писах има случай освен трите различни имена, различни имейли, различни местоположения и различни платежни методи и пак е кенсалирана. Просто са за една и съща активност. Aз лично съм направил резервация за нощувка с мой много стар акаунт и други точки освен тези от банера, за същото място и същия ден мой приятел си направи резервация само с точки и все още седят. Явно алгоритама е комплекс от неща. 3
antea Публикувано: 10 септември Публикувано: 10 септември преди 8 часа, ДиянаВ каза: А ти досега купувала ли си от сайта на NE билети с валидност през целия ден? Мисля, че всички билети са с конкретен час и съотв. автобус. На мен ми се случи към 40-мин. закъснение при излизането от претъпканото летище и взехме друг автобус - втори или трети след този, за който имах билети. Нямаше проблем да ни качат. предишното ми ползване на NE беше през Easybus, и тогава наистина имаше официален толеранс проблемът е, че при букване през Expedia няма никаква възможност да избираш какъвто и да било час, той и затова билетът от там струва повече, защото през сайта на NE е примерно 7 паунда, обаче на последна стъпка можеш да избереш такъв за 14 паунда, който ти дава възможност за промени - явно това продава Expedia, след което идва на имейл pdf-билет от NE без час и с валидност за целия ден - същия билет обаче, ако го добавиш в сайта на NE, вече излиза с точен час (който не си избирал никъде) и възможност да го смениш този час - е тук забива системата, защото минаваш през стъпки за плащане (например да добавиш екстра 5 паунда за следваща смяна на час, от което излиза едва ли не, че имаш право само на една промяна, което не е оповестено) и тн, и накрая имаш за плащане 0, не ти иска дори и данни на карта, преминава към плащане, което не може да се осъществи поради технически причини на сайта на NE, по същия начин въпросния билет не може да се канселира през сайта на NE, защото бил купен от трета страна, и ей такива неразбории... малко ще е неприятно да отидеш с билет, за който знаеш и виждаш на pdf-а, че е валиден за когато си поискаш в рамките на деня, а шофьорът при сканиране да види, че е за след 5 часа 1
stanimir Публикувано: 10 септември Публикувано: 10 септември 13 minutes ago, antea said: предишното ми ползване на NE беше през Easybus, и тогава наистина имаше официален толеранс проблемът е, че при букване през Expedia няма никаква възможност да избираш какъвто и да било час, той и затова билетът от там струва повече, защото през сайта на NE е примерно 7 паунда, обаче на последна стъпка можеш да избереш такъв за 14 паунда, който ти дава възможност за промени - явно това продава Expedia, след което идва на имейл pdf-билет от NE без час и с валидност за целия ден - същия билет обаче, ако го добавиш в сайта на NE, вече излиза с точен час (който не си избирал никъде) и възможност да го смениш този час - е тук забива системата, защото минаваш през стъпки за плащане (например да добавиш екстра 5 паунда за следваща смяна на час, от което излиза едва ли не, че имаш право само на една промяна, което не е оповестено) и тн, и накрая имаш за плащане 0, не ти иска дори и данни на карта, преминава към плащане, което не може да се осъществи поради технически причини на сайта на NE, по същия начин въпросния билет не може да се канселира през сайта на NE, защото бил купен от трета страна, и ей такива неразбории... малко ще е неприятно да отидеш с билет, за който знаеш и виждаш на pdf-а, че е валиден за когато си поискаш в рамките на деня, а шофьорът при сканиране да види, че е за след 5 часа Заслужава ли си три дни в разправии ? Купи си билетите с твои пари , а Expedia ползвай за нещо друго.
antea Публикувано: 10 септември Публикувано: 10 септември преди 24 минути , stanimir каза: Заслужава ли си три дни в разправии ? Купи си билетите с твои пари , а Expedia ползвай за нещо друго. е, аз го обяснявам подробно, което е по-дълго от реалните операции, които съм извършила, защото имаше интерес тук точно за тия трансфери, а и същото може да се случи и ако си ги купиш с реални пари, та да се знае 5
neuromancer Публикувано: 10 септември Публикувано: 10 септември А не може ли без да го добавяш, с ПДФа дето има валидност цял ден? Едно време закъснях 2 дена и си пътувах без да купувам нов билет, минах през гишето, дали ми издадоха нов или не не помня, но пътувах с този билет.
antea Публикувано: 10 септември Публикувано: 10 септември е то сигурно може да размятам разпечатани пдф-и колкото си искам и да споря с шофьора в жалките 5 минутки преди качване, ама има ли смисъл - на мен ми е важно да не си губя времето и какво ще види превозвачът при сканиране, NE си имат и app, от който мога да покажа също билета и да си го добавя към уолета, има си и qr код и от там отново недвусмислено си показва някакъв измислен точен час ще говоря със съпорта на NE да видя какво ще кажат и те
kakadu Публикувано: 10 септември Публикувано: 10 септември От hotels.com с бонуса си взех кола под наем в Крит. Засега всичко изглежда наред. Добавих и малко мои пари, че да не е съвсем брутално. 7
iMari Публикувано: 10 септември Публикувано: 10 септември Хм, сега пак тръгнах да разглеждам хотели в Expedia и виждам този банер. Преди няколко часа със сигурност го нямаше: Възможно ли е да не сме единствените предизвикали нетипична регионална активност и големия брой обаждания да са от недоволни блокирани клиенти нейде из широкия свят? 1
ДиянаВ Публикувано: 10 септември Публикувано: 10 септември преди 35 минути , iMari каза: Хм, сега пак тръгнах да разглеждам хотели в Expedia и виждам този банер. Преди няколко часа със сигурност го нямаше: Възможно ли е да не сме единствените предизвикали нетипична регионална активност и големия брой обаждания да са от недоволни блокирани клиенти нейде из широкия свят? Напълно е възможно. Колко сме ние в широкия свят? 1
GlobeRider Публикувано: 12 септември Публикувано: 12 септември След третата покупка на хотел, получих предупредителен имейл. И трите акаунта са линкнати в мейла. Плащането беше с различни карти, ИП-та, и инкогнито на телефона. 1 1
Lindt Публикувано: 12 септември Публикувано: 12 септември преди 3 минути , GlobeRider каза: След третата покупка на хотел, получих предупредителен имейл. Трета резервация от един и същ акаунт или от различни?
GlobeRider Публикувано: 12 септември Публикувано: 12 септември преди 7 минути , Lindt каза: Трета резервация от един и същ акаунт или от различни? Различни акаунти, но от едно и също устройство. Имам съмнения, че може и по МАК адреса да са линкнали акаунтите. П.П "Реалният" ми акаунт също има резервация, от същото устройство, в същия времеви диапазон, но без използване на кредитите и той не е засегнат. 2 3
stanimir Публикувано: 12 септември Публикувано: 12 септември 3x60 , 180$ все още звучи като чудесна "промоция", щом карат само с последно предупреждение. Дали свърши промото , щото след първия тъмен облак интереса спадна до нула ? Наистина ли не остана нито един редовен потребител който да пожелае 60$ за единствения си акаунт? 6
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега