Alexander Публикувано: 23 септември, 2015 Автор Публикувано: 23 септември, 2015 Най-накрая новини, но лоши.. Днес получихме това: Dear Madam, Ref. po 017272255 Please accept our apologies for this late reply to your mail of 30/06/15. We regret the late delivery of your suitcase. According to the purchase note of items first need, we offer you the refund of 70,00 euro. May we ask you to mail us your bank account number? Awaiting your reply, best regards, Ann Provoost Quality Control До колкото се вижда искат да платят само разходите направени от първа необходимост, те бяха 69 евро и те предлагат 70. Никъде не става дума за 60+60 евро според техните правила 15. Complaints 15.1 Registered baggage a) In case of damage to registered baggage, no complaints will be accepted if the traveller did not complete a complaints form within 24 hours after his/her arrival or at the latest within 24 hours after the baggage was delivered to him/her. In case of a delay in the delivery of the baggage, the complaint will not be taken into consideration if the complaints form was not completed immediately upon arrival at the destination.In case of a delay in the delivery of baggage, Tui Airlines Belgium NV will pay € 60 (+/- 666 MAD) for each missing piece of baggage after 24 hours and again € 60 (+/- 666 MAD) after 72 hours, provided that receipts are submitted for essential goods purchased by the traveller and that the traveller does NOT have his place of residence in the country in which the claim is filed. These amounts will not be paid in case of a return flight. С две думи 2+2=1 за тях..Очаквах да се опънат за разходите, понеже другото е пределно ясно написано. Сега ще им цитирам правилата им, ако случайно са ги забравили
Alexander Публикувано: 1 октомври, 2015 Автор Публикувано: 1 октомври, 2015 Превода явно е изпратен с гълъб, понеже вече минаха над 10 дни и няма нищо в сметката.. Пак им писах, казаха ми да не се притеснявам. Миналия понеделник било изпратено плащането към департамента им, а този понеделник е било направено. Да съм чакал още една седмица. Тези са свръх нагли..
AlexandraKo Публикувано: 1 октомври, 2015 Публикувано: 1 октомври, 2015 Превода явно е изпратен с гълъб, понеже вече минаха над 10 дни и няма нищо в сметката.. Пак им писах, казаха ми да не се притеснявам. Миналия понеделник било изпратено плащането към департамента им, а този понеделник е било направено. Да съм чакал още една седмица. Тези са свръх нагли.. Aлекс, аз малко му изпуснах развитието на твоя проблем - багажът не се ли намери ? И ще платят само 60Е?
Alexander Публикувано: 1 октомври, 2015 Автор Публикувано: 1 октомври, 2015 Намери се, докараха го след 8 дни закъснение. Според последното задълбочено четене и тълкуване, се оказа, че изплащат обезщетение за забавен багаж, само ако не си постоянно живеещ в страната където се е загубил и където е попълнена бланката и ако нямаш билет за връщане!! Ако са изпълнени тези условия дават 60е за стоки от първа необходимост купени в първите 24 часа и още 60е, за след 72 часа, всичко това, ако има касови бележки разбира се. Ние имахме бележки за 69евро и след 12 седмици разследване и няколко мейла за напомняне казаха, че ще изплатят 70евро. Другия понеделник ще се навършат 2 седмици или общо 14 седмици, но все още не сме приключили със сагата.
Alexander Публикувано: 2 октомври, 2015 Автор Публикувано: 2 октомври, 2015 (редактирано) След повече от 3 месеца, днес получих заветните 70евро обезщетение. Сагата приключи Редактирано 2 октомври, 2015 от Alexander 10
stanimir Публикувано: 2 октомври, 2015 Публикувано: 2 октомври, 2015 Аз нямам нерви да се разправям и ще мина с това да им тегля няколко майни. Липсата на активна застраховка ще ми е поуката от цялата дандания и друг път няма да го допусна. Минималната сума с нищо не може да компенсира нервите които похабих да се занимавам с тях. Добре , че съм "перде" и не го взех чак толкова дълбоко Единствено ми е любопитно чия е вината , но май няма дa разбера. 2
stanimir Публикувано: 11 ноември, 2015 Публикувано: 11 ноември, 2015 След някъде 45 дни от заявлението на летище Лима днес благословиха да ми пишат : Dear Mr KOSEV, I apologise for any inconvenience we may have caused you due to the baggage-related incident that occurred on flight IB 3623 of 12 of September 2015. Customer care is a fundamental goal for us and it is essential for us to consider each case individually in order to handle it correctly and to determine if it gives entitlement to compensation under the terms of the legislation in force. To help us look into your case and reach a solution, please send the documentation listed below to Apartado de Correos 36.299, 28080 Madrid or by emailcacequipajes@iberia.es. - Copy of the PIR - Property Irregularity Report - which is the reference of the claim you made at the airport. - Name(s) and surname(s). - The copy of your National Identity Document, Passport or Resident's Card. - Contact telephone, e-mail and a full address, including the street, the number of the house or flat, the postcode and any other information which may help to locate the address. - Copy of the check-in labels and boarding passes. - Copy of the receipts for the expenses in which you incurred for the purchase of essential items. If you are a member of our Iberia Plus Loyalty Programme, please indicate on the front of the envelope your category: "Iberia Plus Classic"; "Iberia Plus Silver"; "Iberia Plus Gold" or Iberia Plus Platinum". We thank you in advance for sending us this information, which will help us to deal with your claim. Yours sincerely, Iberia. Customer Service Center Все пак оценявам грижата към клиента 1
tonica Публикувано: 6 юли, 2016 Публикувано: 6 юли, 2016 Помощ, моля: Чартърен полет на SunExpress Flight Number XG 3295 Дюселдорф - Варна 5.юли 2016 Един куфар липсва - VARXG10163. Липсата е регистрирана на гишето на летището - дадоха бележка Prperty Irregularity Report. Адресът за доставка е в Бургас Собственик e майка с две деца - едно на 5 год., едно на 3 месеца - всичко важно за децата е вътре. Worldtracer не открива нищо или аз не задавам данните на правилното място (малко съм под пара). Срокът за търсене е 45 дни, а тя ще се е върнала в Германия след 25 дни. Какви права има ? Благодаря !
neuromancer Публикувано: 6 юли, 2016 Публикувано: 6 юли, 2016 Ами общо взето има право да си купи необходими неща и после с касовите бележки да си иска парите от авиокомпанията. До 25 дена ще се намери куфара, освен ако са безнадежден случай.
macf1an Публикувано: 6 юли, 2016 Публикувано: 6 юли, 2016 (редактирано) Тук ли търсиш ? https://wtrweb.worldtracer.aero/WorldTracerWeb/pax.do?airlineCode=XQ Най-добре да се прочетат условията на превозвача относно възстановяването. Може да имат ограничения. Редактирано 6 юли, 2016 от macf1an
Tanichkalein Публикувано: 3 август, 2016 Публикувано: 3 август, 2016 Преди две седмици летяхме с Air Berlin от Кьолн до Тенерифе. Багажите пристигнаха едва на третия ден, доставиха ни ги в хотела. Оказа се, че са забравили да натоварят куфарите на летището. Изплатиха ни само 112€ (имах две касови бележки на тази стойност). Получихме си парите от TUI, защото чрез тях бяхме букнали полета. Попитах ги какъв е регламентът в такива случаи, за да знам за в бъдеще (то дано не се случва!!!). Отговориха ми, че по принцип възстановяват по 50€ на куфар и на ден, максимално три дни.
Masmiya Публикувано: 22 май, 2017 Публикувано: 22 май, 2017 Да попитам, че не намирам в страницата на превозвача (Австрийските авиолинии): ако пътувам от страна А до Б през В,а живея в Г и багажът бъде изгубен по трасето, може ли като е намерен, да го доставят в страна Г?
TheLawyer90 Публикувано: 25 февруари, 2019 Публикувано: 25 февруари, 2019 Моля за съвет! При полет с Алиталия на 19/02 багажът не излиза на крайното летище. Полетът е от София с прекачаване в Рим, като е купен от италианците, но се изпълнява от БГ еър. Вече седмица няма и следа от него, междувременно италианците изпратиха списък за попълване, в който да се напише какво е имало в куфара. Четейки правилата им, разбирам, че ако 45 дни след подаването на жалба багажът не е намерен, се счита за изгубен. Това значи ли, че трябва да изчакаме този срок да мине, преди да претендираме за обезщетение? Междувременно се пазят касовите бележки за неща от първа необходимост.
neuromancer Публикувано: 25 февруари, 2019 Публикувано: 25 февруари, 2019 Да, за обезщетениеза загубен трябвадамине срока. Иначе покупките от първа необходимост трябва да ви ги осребрят дори да се намери.
TheLawyer90 Публикувано: 6 март, 2019 Публикувано: 6 март, 2019 Багажът пристигна с 11 дни закъснение. След като отправихме искане към Алиталия за възстановяване на разходите за неща от първа необходимост (като дрехи и козметика), оттам отговориха, че понеже това се е случило в страната на местоживеене на пътника (Италия), няма да ги възстановят. Един вид намекват, че щом се прибираш вкъщи, имаш необходимите неща да чакаш докато (ако) ти дойде багажа. Има ли какво друго да предприемем или да пием по една студена вода и да сменим авиокомпанията?
Alexander Публикувано: 6 март, 2019 Автор Публикувано: 6 март, 2019 Така процедират всички, даже има и по-лоши случаи
akair Публикувано: 6 март, 2019 Публикувано: 6 март, 2019 Airplane Landed In Tokyo All Luggage In Austria 8
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега