Прескочи до съдържание

Резервация в Rumbo/Bravofly/Volagratis - въпроси и отговори


Препоръчани мнения

Мирослав Василев
Публикувано:
преди 4 минути , Морска сирена каза:

Преведоха ли цялата сума,т.е. билет и такса обслужване или само цената на билета?

Цялата сума, то ако не се лъжа при Оподо, няма такса обслужване или ако има е при по-големи суми.

 

Билетът беше около 20 лв.

Публикувано:
В момента, Мирослав Василев каза:

Цялата сума, то ако не се лъжа при Оподо, няма такса обслужване или ако има е при по-големи суми.

 

Билетът беше около 20 лв.

Не разбрах,такса обслужване възстанови ли посредника? Защото моята сума е 383 евро имам частично възстановяване като посредника отказва да възстанови 41 евро такса обслужване.

Извинете ме сега получих пълния отговор на въпроса ми!!! 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Имах един полет с Раян,през Бравофлай,който бях отписал.Резервацията бях правил през Февруари,полета беше през Май,съответно го отмениха,аз поисках рефънд единствено на сайта на Раян,а след известно време получих имейл от Бравофлай,в който ми казват,че Раян ми изпращат ваучер,съответно номера ваучера и толкова.

Преди няколко дни получавам отново имейл,в който се казва,че Раян са възстановили сумата за моя полет и те ми възстановяват парите по картата,като още същия ден парите се появиха и то в пълен размер.Това още повече ме учуди предвид факта,че беше коментирано че си удържат някаква такса от 30€ ако си поискаш парите.Доста объркваща случка на фона на цялата ситуация 

  • Харесвам 4
  • 4 седмици по-късно ...
Публикувано:

@imarev вероятно е станала грешка от тяхна страна - иначе тази такса при кеш рефънд винаги я удържат, даже я има записана в условията.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 1 час, Alexander каза:

Нали имаше проблеми с чекирането след като е купувано чрез  някои посредници? 

В крайна сметка си останахме само с един единствен случай за проблемно чекиране и то за билет, издаден от световно неизвестните FlightNetwork.com, които не се знае какво точно са били омазали. Порових в Гугъл и не намерих и намек за чек-ин проблеми с билети от Lastminute Group - освен това, че не дават на Ryan истинския имейл на клиента, за което вече коментирахме какви са потенциалните минуси. Но в случая ми се стори малко вероятно полет след 3 дни да се отмени и при близо €40 отстъпка рискувах.

  • Харесвам 5
  • Благодаря 1
Публикувано:

Искам да се оплача от GoToGate.Gr - Купих билет от тях с 3Евро по-евтин и ми дадоха някакъв фалшиф 9 цифрен код от тяхната система.

Като им звъннах, казаха, че УизЕър са въвели защита от посредници и не предоставят номер на резервация на посредници, да съм се наредял на гишето и там да ме чекират, не гарантираха , че ще е безплатно. Разбира се УизЕър си взеха 35Евро такса за чекиране на летището и така съм на минус.

Та внимавайте за намаления на Уиз.

  • Харесвам 1
  • Шок 4
Публикувано:

Напълно основателно АК се опитват да отрежат посредниците, защото последните, в отчаяните си опити да оцелеят, забавиха ненормално много връщането на парите към клиента. За съжаление, с тази си политика прецакват предимно клиента.

Конкретен пример с Уиз и edreams. Уиз ми изпрати потвърждение, че парите за две резервации са вече изпратени към edreams, може би 3-4 дни след като полетите бяха отменени. На посредника му отне 50-60 дни за да върне парите и за двете р-и и то с 1-2 телефонни разговора. Друг е въпроса, че като чета какви ги вършат другите посредници, edreams ще се окажат най-надеждни. Няма да е лошо да направим и такава класация, но нека първо да мине пандемията.

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 2 часа, Мари Николова каза:

Напълно основателно АК се опитват да отрежат посредниците, защото последните, в отчаяните си опити да оцелеят, забавиха ненормално много връщането на парите към клиента. За съжаление, с тази си политика прецакват предимно клиента.

Конкретен пример с Уиз и edreams. Уиз ми изпрати потвърждение, че парите за две резервации са вече изпратени към edreams, може би 3-4 дни след като полетите бяха отменени. На посредника му отне 50-60 дни за да върне парите и за двете р-и и то с 1-2 телефонни разговора. Друг е въпроса, че като чета какви ги вършат другите посредници, edreams ще се окажат най-надеждни. Няма да е лошо да направим и такава класация, но нека първо да мине пандемията.

Понякога вината е в УизЕър, 4  месеца ми бавиха едните моите докато звъннах и им напомних, обаче последните дойдоха за под седмица.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 11 часа, Мари Николова каза:

Напълно основателно АК се опитват да отрежат посредниците, защото последните, в отчаяните си опити да оцелеят, забавиха ненормално много връщането на парите към клиента. За съжаление, с тази си политика прецакват предимно клиента.

Конкретен пример с Уиз и edreams. Уиз ми изпрати потвърждение, че парите за две резервации са вече изпратени към edreams, може би 3-4 дни след като полетите бяха отменени. На посредника му отне 50-60 дни за да върне парите и за двете р-и и то с 1-2 телефонни разговора. Друг е въпроса, че като чета какви ги вършат другите посредници, edreams ще се окажат най-надеждни. Няма да е лошо да направим и такава класация, но нека първо да мине пандемията.

Посредника задържа ли си такса обслужване?

Публикувано:
На 20.11.2020 г. в 8:38, Георги Матеев каза:

@imarev вероятно е станала грешка от тяхна страна - иначе тази такса при кеш рефънд винаги я удържат, даже я има записана в условията.

Да,аз като съм ровил в условията им също съм я виждал.Може би по-особеното тук е,че имах тогава три резервации,като само тази след отмяната я прехвърлих за друга дата и чак след новата отмяна вече си поисках рефънд.Може би това до някаква степен в довело до някакво объркване при тях.Другите две още след първата отмяна рефънд и ни звук,ни стон за тях-дори и ваучер от Раян няма,но те са за по няколко евро и не съм се занимавал.

Публикувано:
На 22.11.2020 г. в 10:12, imarev каза:

Да,аз като съм ровил в условията им също съм я виждал.Може би по-особеното тук е,че имах тогава три резервации,като само тази след отмяната я прехвърлих за друга дата и чак след новата отмяна вече си поисках рефънд.Може би това до някаква степен в довело до някакво объркване при тях.Другите две още след първата отмяна рефънд и ни звук,ни стон за тях-дори и ваучер от Раян няма,но те са за по няколко евро и не съм се занимавал.

Аз продължавам да получава рефънди от Бравофлай в пълен размер😄.

Днес дойдоха имейлите и за другите ми две резервации и веднага парите бяха в картата.Незнам дали наистина е грешка или под натиск от някоя регулация нещо са променили.Или може би този натиск от авиокомпаниите да не се резервира през посредници нещо ги е стреснал...

  • Харесвам 1
Публикувано:

Здравейте, моля Ви за помощ! Имахме доста скъпи билети за Палма де Майорка, на отиване с Уиз, навръщане с Раян, за жалост купени чрез Bravofly. Върнахме си парите от Уиз сравнително лесно, но с Раян нещата са доста сложни. Сега ни искат този измислен имейл, който Бравофлай слагат... Но Бравофлай спряха да си вдигат телефоните, има ли друг надежден и ефектен начин да се свържем с тези гадове? 

Публикувано:
преди 12 часа, gleeks777 каза:

Здравейте, моля Ви за помощ! Имахме доста скъпи билети за Палма де Майорка, на отиване с Уиз, навръщане с Раян, за жалост купени чрез Bravofly. Върнахме си парите от Уиз сравнително лесно, но с Раян нещата са доста сложни. Сега ни искат този измислен имейл, който Бравофлай слагат... Но Бравофлай спряха да си вдигат телефоните, има ли друг надежден и ефектен начин да се свържем с тези гадове? 

Пишете им на email ,а също и на месенджър.Върнаха ли Ви такса обслужване или само сумата на самолетния билет?

Публикувано:

Благодаря за отговора! Мислите ли, че наистина ще отговорят на имейл или в месинджър?  За билета закупен през УизЕър ни върнаха абсолютно всичко. 

  • 1 месец по-късно ...
Мирослав Василев
Публикувано:
преди 9 минути , Фил каза:

Я какви екзотични АК изпълняват полети  (директни, при това) от Софето до Берлин, според jetcost  :grin:

image.png.958cb7b1d92f86e4242cab0765da2d99.png
 

Или пък до Милано 

 

 

  • 3 седмици по-късно ...
Публикувано:

Здравейте,

За съжаление съм изгубил трейнинг (може би), но един билет не мога да го помръдна. Турците са и ми се върти, че може и да нямаше начин да се намали при тях, но ако някой може да погледне ще съм мн благодарен.


Трябва да се стигне от Saint P до Хургада в периода 9 или 10 Април и връщане 17ти. Както и да го суча стигам до 365 евра с Турците, а то и няма много алтернативи. Опитах с всичките знайни jetcost-и, румбота и т.н. и нищо. Може и от Москва, но става по-сложно.

Публикувано:
Преди 1 час, MARTiNSHO каза:

Здравейте,

За съжаление съм изгубил трейнинг (може би), но един билет не мога да го помръдна. Турците са и ми се върти, че може и да нямаше начин да се намали при тях, но ако някой може да погледне ще съм мн благодарен.


Трябва да се стигне от Saint P до Хургада в периода 9 или 10 Април и връщане 17ти. Както и да го суча стигам до 365 евра с Турците, а то и няма много алтернативи. Опитах с всичките знайни jetcost-и, румбота и т.н. и нищо. Може и от Москва, но става по-сложно.

Momondo.de или BudgetAir.Lv пробвай

Публикувано:

Случайно си влезнах в профила на Раян и видях, че полета, който съм вземал през ластминет е изместен с един ден, като на тази дата за която беше няма полет вече. Защо не съм получил имейл за промяната, а и не съм давал съгласие. Изобщо как стоят нещата, като е през посредник, че до сега не ми се е налагало.

Публикувано:
преди 42 минути , Ivko каза:

Случайно си влезнах в профила на Раян и видях, че полета, който съм вземал през ластминет е изместен с един ден, като на тази дата за която беше няма полет вече. Защо не съм получил имейл за промяната, а и не съм давал съгласие. Изобщо как стоят нещата, като е през посредник, че до сега не ми се е налагало.

зле, те си правят каквото искат, почти не може да се свържеш с тях, ако искаш промени ти искат и някакви такси.....абе трагедия...

  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 35 минути , Ivko каза:

Случайно си влезнах в профила на Раян и видях, че полета, който съм вземал през ластминет е изместен с един ден, като на тази дата за която беше няма полет вече. Защо не съм получил имейл за промяната, а и не съм давал съгласие. Изобщо как стоят нещата, като е през посредник, че до сега не ми се е налагало.

При мен се случи също преди една седмица промяна на дата и час от страна на Ryanair.Наложи се да проведа typing през чатбота.Повече от 15 минути бях на линия за да стартира самия чат.След процедурата за проверка от тяхна страна през кой имейл е направена резервацията се съгласиха да изпратят ваучер на посочен от мен личен имейл,а не в този на посредника.Между другото помолих служителя им да ми смени още 2 резервации ,които бяха свързани с променения полет и той се съгласи да изпрати ваучер и за тях.Явно случих на учтив младеж.Потвърди ,че до 5 работни дни това ще се случи.

  • Харесвам 1
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано:

На 99.9999% съм сигурен, че си спрях подновяването на edreams prime, което не попречи днес да ми цъфне таксуване на картата. За съжаление при спирането явно не съм получил имейл с потвърждение, че членството ми е прекратено. Имам някакви смътни спомени, че имаше и други подобни случаи в тази тема, някой има ли опит?

Явно обаче хитро съм си взел скриншот от сайта им, точно защото си спомням че хора се оплакваха:

 

image.png

  • Харесвам 1
  • Браво 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.